Zprávy


30. ledna 2009

Feminismus

Redaktor: radon

Aktualita

Odhalené feministky

Počuli ste už niekedy, že ženy sú diskriminované, že majú vo všeobecnosti nižšie priemerné platy, že nemôžu zastávať vedúce funkcie v politike, v ekonomike atď. a úplne, alebo čiastočne ste týmto výrokom už aj uverili, alebo sa vám zdajú byť pravdivé? Skúsme sa na to pozrieť trochu analyticky a dajme nabok emócie.

Prečo chodia do práce muži? Aby zarábali peniaze. Žiaden iný dôvod nemajú. Načo slúžia peniaze mužom? Pozriete sa okolo seba a zistíte, že predovšetkým na .....................áno, na to, aby mali šancu si nájsť a udržať ženu, aby mali šancu nie ani tak splodiť, ale hlavne vychovávať svoje deti. Samozrejme tým primitívnejším slúžia peniaze na to, aby si kúpili, eventuálne dočasne prenajali, vagínu ženy. Faktom ale ostáva, že zdravý muž, ktorý nie je schopný zarobiť peniaze, je v konečnom dôsledku odsúdený na existenčný zánik. Nikto sa o neho starať nebude. Spoločnosť, ženy aj muži, do dnešného dňa považujú za samozrejmosť, že sa práve muž má finančne o ženu - rodinu postarať. Neviem ako vy, ale ja som výrok žien: „načo mi je muž, keď zarába menej ako ja“ počul nespočitateľne veľa krát. Muži sú v podstate už od puberty pod obrovským tlakom, aby boli schopní zarábať. Tento tlak formuje mužov do racionálnych, účelných tvorov určených pre jediný cieľ - zarábanie peňazí. Viem, že mnohí vo svojich komentároch budú písať o výnimkách, ale ja sa v tomto príspevku venujem všeobecným pravidlám.

Prečo chodia do práce ženy? Aby zarábali peniaze. Aby mali kde ukázať svoje nové šaty, aby mali väčší priestor nájsť si budúceho partnera, aby sa mohli “realizovať“. Tých „aby“ by som vedel menovať ešte naozaj veľa. Spoločnosť nevytvára očakávanie, že by sa mali o muža – rodinu finančne postarať. Samozrejme mnoho žien, niekedy aj výraznou mierou, prispieva na náklady rodiny, ale spoločnosť to neočakáva a ženy, ktoré svoje zárobky míňajú len na seba nie sú vo všeobecnosti odsudzované. Ba dokonca v ekonomicky silnejších regiónoch začína byť módou, že ženy svoje zárobky považujú za svoje vreckové. Tieto okolnosti ženy vo všeobecnosti netlačia do zodpovednej pozície. Majú možnosť voľby a ako každý živý tvor aj ony si väčšinou vyberajú tú najľahšiu cestu na prežitie, ktorá je dokonca spoločnosťou uznávaná. Bez problémov sa nechajú vydržiavať a ako protislužbu mužovi ochotne poskytnú svoju vagínu. Pokial sa o nich muž finančne stará, neodoprú im vidieť a starať sa o deti.

Aktivistky, ktoré agitujú v prospech „rovnoprávnosti žien“ sa snažia docieliť rovnakú úroveň platov a ďalších “výhod“, ktoré majú muži, ale akosi zabúdajú žiadať aj rovnaké zodpovednosti a úlohy. Keď spoločnosť bude očakávať, aby sa ženy finančne starali o muža a rodinu, budem prvý, ktorý bude žiadať, aby boli v práci ohodnotené rovnako ako muži. Keď feministky budú žiadať nie len určité povinné percento žien v parlamente, ale aj určité povinné percento žien, ktoré budú pracovať ako robotníčky na stavbe, v bani atď., potom budem veriť tomu, že im skutočne ide o rovnoprávnosť.

Žiaľ, mnoho mužov a žien sa ani na chvíľu nezamyslí a uverí pseudopravde o „diskriminácii“ žien. V opare tejto pseudopravdy môžu potom feministky voľne manipulovať spoločnosťou a ženy ešte viac zbavovať jedinej skutočnej zodpovednosti, ktorou je materstvo a starostlivosť o muža a deti.

Intuitívne som cítil, že s tou tzv. “rovnoprávnosťou“ niečo nie je v poriadku. Čakal som ale dlhé roky, kým nakoniec moje tušenie niekto potvrdil. Bola to paradoxne žena. Známa nemecká sociologička a spisovateľka Esther Vilar. Názory, ktoré na túto tému vyjadrila vo svojich knihách v Nemecku vyvolali obrovský ohlas a búrlivú polemiku. Vyhrážali sa jej dokonca smrťou. Je jasné prečo!

Botond Tkačik,


Zdroj: tkacik.blog.sme.sk nedeľa 23. novembra 2008 21:15

Přečtení článku: 436590x

Tisknout článek

Průměrná známka článku: 2.8

Pošli článek kamarádovi

Oznámkuj článek (1 - nejlepší): 1 2 3 4 5


Související články

31.12.2014, 14:56   Dívky (15) umlátily dva psy kladivem
09.03.2011, 23:16   Ženy brání pokroku a jsou prostitutky, vyslechla si feministka
11.01.2011, 22:44   Ženy a radikální hnutí žen v České republice (úvod)
09.04.2010, 23:10   Jak studovat na umělkyni?
08.04.2010, 12:00   Feministky popírají ženství!


Diskuse ke článku

 

Vložit nový příspěvek   Sbalit příspěvky

 

 

pěkné

Autor: NTPT Muž

Založeno: 30.01.2009, 12:35

Odpovědí: 0

Moc pěkně jste to napsal, smekám.

Jen mě v této souvislosti napadá narážka na ekofeminismus popřípadě marxistický feminismus.

Obě učení se na muže dívají jako na bytost vykořistující, exploatující a drancující přirodní zdroje, protože jsou v jádru méněcenní, agresivní, hnusní a vůbec zlí z jakéhosi metafyzickéjhho principu.

Žádná s těch dam neřekne "Moment, celé dějiny muž rval z přírody proto, že musel zajistit rodinu, že jen těm kteří to uměli nejlépe jsme dávali přednost při rozmnožování a zdroje které takto z přírody vyzískal, mnohdy za krvavých nebo pro zdraví zničujících podmínek, stejně skončily tak že jsme s nimi disponovaly my. Ten, který nedrancoval, nebyl pro nás nikdy atraktivní" . A to ačkoliv by to byla pravda...

Odpovědět na příspěvek

 

Jen jinak

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 30.01.2009, 14:22

Odpovědí: 0

již mockrát konstatovaná pravda, že chtějí rovnost ve výhodách, ale ne v povinnostech.

Odpovědět na příspěvek

 

Presne

Autor: Martin Muž

Založeno: 30.01.2009, 14:46

Odpovědí: 0

Ano, tenhle clanek mi mluvi z duse.

Odpovědět na příspěvek

 

Jenom

Autor: alane Muž

Založeno: 30.01.2009, 16:08

Odpovědí: 161

Taky souhlas. I když nic nového. Ale že by skutečnou (tedy, chápu-li dobře jedinou správnou) zodpovědností ženy mělo být mateřství a starost o muže a děti, to se mi nějak "nepáčí". A to fakt nejsem feminista.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Jenom

Autor: Olga Žena

Založeno: 30.01.2009, 18:41

Pan Tkačik to myslel pravděpodobně tak, že donedávna bylo zodpovědností ženy "materstvo a starostlivosť o muža a deti" a zodpověností muže "zarábať peniaze".

A že zatímco ženy se této své zodpovědnosti zbavují, mužům ta jejich zůstává. Což mě osobně teda nepřipadá, spíš bych řekla, že se nám ta zodpovědnost v obou případech rozložila mezi obě pohlaví.

Plus teda docela silně nesouhlasím s tím, že muži chodia do práce iba proto, aby zarábali a žiaden iný dôvod nemajú. To možná pan Tkačik, ale chlapi co za něco stojí se snaží najít práci, která je baví a která je nějakým způsobem naplňuje. Viz třeba Davka Černý, ten bude muset 2 miliony vracet, a stejně si tu práci asi užil ;-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Jenom

Autor: Mic Muž

Založeno: 30.01.2009, 19:21

Cha, se topi v milionech od Bakaly. Mel to dat na Gazu a ne to vracet.

No nejdrive je musi naplnovat financne (rodina) a spolecensky (boj o zenu a spol postaveni) a teprve pote tak, ze je bavi. A to je celkem zasadni.

Bohuzel dnes je kolikrat tezke zachovat si dobry socialni statut (a tim padem byt atraktivni) a uzivit rodinu. A navic kdyz se domaci podpora zen promenuje v uspesnou konkurenci na trhu prace.
Co je lepsi, jestli svet pode p. Tkacika ci vice vyrobnich faktoru v nar. hospodarstvi....

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Jenom

Autor: NTPT Muž

Založeno: 30.01.2009, 21:27

Olgo ty byszaložila rodinu s chlapem, kterého práce sice baví, ale má za ni jen minimálku ?

a totéž se ptám všech zdejších žen.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Jenom

Autor: Jarmila K. Žena

Založeno: 31.01.2009, 07:00

Co to pořád máte s tím živením rodiny? Ta teorie je stará od sametového podvodu, čili pouhých dvacet let a je již překonaná, protože se dokázalo, že je lživá. Ženy si nehledají živitele, ale životního partnera PRO SEBE. Chtějí pevný vztah a lásku, nejdou po prachách. Nikdy v historii to nebylo tak, že by muž byl živitel a žena živená.Vždy to bylo tak, že vztah muže a ženy byla pro oba dva oboustranně užitečná SYMBIÓZA. Dřeli a pracovali pro rodinu OBA DVA, nikdy to nebylo tak, že by se ženy staraly výslovně jen o děti a muže, ale vždy těžce pracovaly i mimo rodinu. Všude kde bylo třeba- na poli, kolem domácích zvířat, v soukromém krámě, na tkalcovských stavech, později v továrnách, prostě odjakživa makaly stejně těžce jako muži. jen horních deset tisíc se válelo doma, ale tam vedli zahálčivý život i muži. Jen horních deset tisíc si žilo životem parazitů na úkor těžce pracujících 90 procent mužů a žen dole.

Když jsem si brala svého muže, byl chudý jako kostelní myš. Přišel do mého bytu s jedním kufříkem. Jeho velkou předností bylo, že byl hodný, přirozeně inteligentní a že se mi fyzicky líbil, že mě přitahoval.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Mic Muž

Založeno: 31.01.2009, 11:45

Nezlobte se ale to co rikate mozna plati v par rodinach holdujicich alternativnim stylem zivota. To ze ma bejt chlap inteligentni, ze ma pritahovat symbioza apod je pravda a nevim proc by se to melo vylucovat. Prave kombinace techto faktoru s materialnim zajistenim (znakem uspesnosti) dava tu konecnou sadu podle ktere se zeny v dusledku rozhoduji a ne ze ne (i ja jako zena bych si pral byt s ditetem doma a nemit pripadne fin. problemy). A opakuji v dusledku se nejedna o uziveni zeny, prachy apod. ale pouze o spolecenskej statut kterej se mimo jine vyznacuje mnozstvim penez ktere mimo jine muzou uzivit partnerku). Feministky si to akorat stezuji a materialni stranku muze si presouvaj na stat v ramci jakych si falesnych idealu o nezavislosti a rovnosti. Prave vzajemna zavislost ve vztahu muze a zeny dela tu pozadovanou symbiozu - jak materialni tak dusevni.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Jarmila K. Žena

Založeno: 31.01.2009, 18:18

Muži i ženy se pro svého budoucího partnera rozhodují podle pravidel teorie her, nikoliv podle nějakých vrozených genů. To znamená, že každý člověk intuitivně chápe, že má nárok si sehnat k sobě jen takového partnera, kterému je schopen nabídnout to samé, co sám požaduje. To znamená, že je to podle hesla: vrána k vráně si sedá, rovný rovnýho si hledá. Bezdomovec, i když by rád získal královnu krásy, tak nemá nárok, může se přátelit opět jen s bezdomovkyní. Nějaký primitiv se základním vzděláním se těžko ožení s vysokoškolačkou. A nějaký Qasimodo těžko oblouzní nějakou královnu krásy. Prostě stále a pořád platí, že skutečně k sobě sedají jen ty stejné vrány. 90 procent žen si k sobě hledá stejně staré muže, není to tak, že vyhledávají zazobané staré křeny, a teprve až žádného starého boháče nenajdou, tak se spokojí s mladým chlapem. To v žádném případě! Materiální zajištění pro ženu nehraje vůbec žádnou roli, není pro ni důležité, jak Vy se mylně domníváte. Pro naprostou většinu žen je důležité, aby je měl partner rád a nezahýbal jim. Vše ostatní je podružné.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Jan Muž

Založeno: 01.02.2009, 02:39

Takhle uvažují některé ženy po čtyřicítce, rozhodně ne mladé, zkušené a půvabné kočičky, ty svoji přitažlivost neprodají lacino. A vzhledem k tomu, že mladých a finančně zajištěných mužů je stále méně, hledí na starší, kde je z nich slušný přetlak a málo volných mužů, proto zůstávají po třicítce svobodné a ke čtyřicítce najednou začnou myslet nezištně na lásku, rodinu, vzájemnost, věrnost a rovnocennost, jenomže to už je většinou dost pozdě, protože o ně už stojí je dědečci nad hrobem.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Jarmila K. Žena

Založeno: 01.02.2009, 07:01

Vy to máte v hlavě totálně zmatené a nevíte vůbec o čem mluvíte. Mám dvě téměř třicetileté dcery a ty dcery mají zase spoustu třicetiletých kamarádek, takže přesně vím, kde jsou problémy a kde jsou zakopaní psi, ale Vám je zbytečné cokoliv vysvětlovat, protože Vy jste jako stroj, který si pořád mele jen to své.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Jan Muž

Založeno: 01.02.2009, 16:25

Copak, nikdo ty Vaše dcery nemá rád a nechce jim obětovat svoji svobodu? Pokud myslí podle Vašich schémat a druhově zaujatých memů, ani se nedivím. Milovat nečepýřenou krůtu, co si myslí, že je lepší než kohout, žándý muž ani nemůže.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Tery Žena

Založeno: 01.02.2009, 13:52

Kdyby to tak bylo, tak by se to všechno kolem mne tak houfně neženilo a nevdávalo a neplodilo děti...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Jan Muž

Založeno: 01.02.2009, 16:16

Nežijete na nějaké husí farmě? Potom chápu, že se Vám věci zdají tak, jak říkáte.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Tery Žena

Založeno: 01.02.2009, 17:55

Ne v Praze...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Jan Muž

Založeno: 01.02.2009, 22:05

Asi někde na dvoře v kurníku.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Tery Žena

Založeno: 01.02.2009, 22:14

Myslím, že ve městě nemůžete jen tak chovat hospodářská zvířata. I když možná někde ano.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Jan Muž

Založeno: 02.02.2009, 00:22

S Vámi je tedy fakt zábava, hořím zvědavostí Vás spatřit, mohla byste mi poslat svoje foto na Fuegos@seznam.cz ? Nejlépe celé postavy. Už se tady hašteříme hezkých pár měsíců, měli bychom se více poznat. Co říkáte? Taková naivní siamská kočička by nemusela být špatná v posteli. Samozřejmě nezávazně.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Tery Žena

Založeno: 04.02.2009, 21:09

Možná kdybyste byl tak o padesát let mladší... Ale asi tak ani ne, viděla jsem ve vnitřnostech váš neslavný konec a moc se mi to nelíbilo...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: kocour Muž

Založeno: 31.01.2009, 12:49

A co se shodnout na tom, že některé ženy jsou pijavice (jednu takovou mám bohužel v rodině) a některé ne (taky bych znal pár takových)? Dtto muži, jedni makaj a druzí se nechávají živit.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: mozek Zbyňka Š Muž

Založeno: 31.01.2009, 13:53

No, bojím se, že na tomto logickém a pravdivém tvrzení je zde shoda zcela nemožná. Ale není to nakonec ouplně jedno :-))))))

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Jarmila K. Žena

Založeno: 31.01.2009, 18:27

Jo, na tom se shodneme. Já myslím, že pijavice jsou na obou stranách rovnoměrně rozloženy fifty fifty. Těch pijavic ale není mnoho, já myslím, že tak 10 procent. Jinak 90 procent lidí si hledá k sobě partnera podle té teorie her- co nabízíš ty mě, to já nabízím tobě. Možná někdo věří, že Eliška Kaplická svého 71 letého muže milovala, já si ale myslím, že to jen byla výměna: já tobě krásu a mládí a ty mě známosti a prachy.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: kocour Muž

Založeno: 31.01.2009, 23:39

Slyšeli jste promluvit závist.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Jana Žena

Založeno: 31.01.2009, 23:57

Možná ne závist, možná jenom nepochopení.
Sama si myslím, že je možné milovat o mnoho staršího muže. Nevím, proč ne.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Jarmila K. Žena

Založeno: 01.02.2009, 07:07

Ale jistě kocoure, již jsem si zvykla, že na mě vidíte jen ty nejhorší vlastnosti.:)

Samozřej
mě,nevylučuji že je možné, že si ho brala z lásky, možná jsem dala jen špatný příklad. Moje sestra například žije již 28 let s mužem, který je o 24 let starší a klape jim to spolu dodnes.Ovšem já osobně bych se starým chlapem nikdy žít nemohla, ať by byl třeba i sebebohatější, vždy jsem byla a jsem dodnes na mladé chlapy.:) I můj muž je mladší o tři roky.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: kocour Muž

Založeno: 01.02.2009, 13:10

Tak třeba v názoru na Jana se shodneme. Jen nevím, proč to vysávání spojujete oba jen s "nerovnými" sňatky. Funguje to i v těch rovných.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Jarmila K. Žena

Založeno: 02.02.2009, 06:52

Tak jo, máte pravdu, podlehla jsem předsudkům.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Tery Žena

Založeno: 01.02.2009, 13:15

Já jsem celkem vzato přesvědčená, že zamilovat se může kdokoliv do kohokoliv. Do jaké míry se z toho může vyvinout skutečná láska, tzn. miluji toho člověka, i když už po dvou třech letech taková ta hormonální zamilovanost zmizí, to nevím, protože s takovým věkovým rozdílem nemám žádnou zkušenost. Zároveň nevím, jak to u dvacetiletých věkových rozdílů po období zamilovanosti funguje po v sexu. Nicméně soudím, že mi do toho nic není.

Mně se vždycky líbili kluci mého věku plus mínus dva tři roky.

Jedna moje kámoška má mańžela o patnáct let staršího.
Druhá má muže o tři roky mladšího.
Můj bratranec má o pět let starší přítelkyni.
Můj přítel je o necelý rok starší než já.

Máme se rádi :-)
Je to prostě různé...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Jan Muž

Založeno: 01.02.2009, 16:31

Neaspirujete na spisovatelku červené knihovny?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Tery Žena

Založeno: 01.02.2009, 17:48

:-) tvrzením, že lidé se do sebe zamilovávají? nevím, přijde mi to normální

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Tomí Muž

Založeno: 02.02.2009, 14:18

To se lisi dle veku a asi i bydliste a zejmena dle fyzicke atraktivity. Napr. mlade hezke prazacky...ty jdou fakt uz jenom TVRDE PO PENEZICH. Neodsuzuju to, je to zcela legitimni postoj.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: NTPT Muž

Založeno: 31.01.2009, 19:43

A vaše odpověď ?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: lubob Muž

Založeno: 02.02.2009, 04:29

ajajaj, jarmilo :-)
predne, pres 95% lidske historie se odehravalo ve sberacsko-loveckych usporadanich. lovci (prevazne muzi) byli pro vsechny tim vzacnym zdrojem proteinu.
to vase 'odjakziva' je na pomyslnych demografickych hodinach vlastne jen poslednich par minut.
ta - podle vas lziva - teorie neni stara od sametoveho podvodu, ta teorie je skoro tak stara jako sam charles darwin :-)

dale bych vas odkazal na nejednu studii o vyberu partneru. napric kulturami, i dnes porad plati, ze socio-ekonomicky status muze je pro zeny jednim z nejdulezitejsich faktoru. ten tzv. vztah (zivotni partnerstvi PRO SEBE) je v podstate monopolizace dusledku onoho socio-ekonomickeho statutu.


"In contemporary society, human females continue to exhibit strong mate-selective preferences for spouses who are at least equal to them in terms of attained educational level, job status, social standing, and capital accumulation.

In comparison males tend to place higher emphasis on the value of physical attractiveness in a woman alone"

prectete si treba tady
http://www.landofan
gels.de/py1/buss-barnes-1
986.pdf

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Jarmila K. Žena

Založeno: 02.02.2009, 07:22

Lubobe, už jsme se o tom tady spolu x-krát bavili, přesto si pořád tvrdošíjně melete svou. Správně, 95 % lidské historie se odehrávalo ve sběračsko-loveckých tlupách. A já bych zde doplnila důležitou informaci, že sběr potravy, kterou zajišťovaly ženy, tvořil 80 procent veškeré stravy. Do toho sběru nepatřily pouze rostliny, ale i chytání drobných zvířat- čili proteiny byly také zajištěny. Lov velkých zvířat byl sváteční a nárazový, důležitější pro přežití byl ten denní sběr potravy. Tak jako všude v přírodě vidíte, že samice běžně uživí sebe a mláďata, bez podpory samců, tak to samé samozřejmě dokázaly i samice- paní tvorstva. Takže jak vidíte, v genech mají zaznamenáno, že umí uživit v přírodě sebe i mládě.
Jak dlouho byly oblbovány davy na Západě mě ani tak moc nezajímá. Důležité je vědět, že ta teorie už dnes neplatí a už jsem Vám vysvětlovala jindy, proč. U nás ta teorie byla skutečně známa až od sametového podvodu a rozšířili ji zde v mainstreamu dva konkrétní vypečení „vědci“ , Weiss a Uzel. Proč to tihle dva manipulátoři davů dělali, se zeptejte jich. Oba ovšem všemi deseti zároveň od revoluce svými názory podporovali sexbyznys.
V socialismu se tahle lživá teorie nikdy nikde nepropagovala, protože by nad takovým nesmyslem všichni nechápavě kroutili hlavou. Jen jednou jedinkrát si dovolil socialistický manipulátor davů Plzák napsat v mainstreamu, že muži hlavně živí rodinu, kdežto ženy prý jen tak „přivydělávají“. Setkal se s tak bouřlivým odporem, že víckrát si už tak nehorázné tvrzení nikdy nedovolil.
Vy mi tvrdíte, že socioekonomický status muže je pro ženy nejdůležitější faktor. A já Vám tvrdím, že to není absolutně pravda, že je to lež jako věž a sprosté pomlouvání žen. Na bohaté staříky fronty nestojí, každá žena si přeje krásného a mladého muže, který ji bude mít rád a jeho majetek ji vůbec nezajímá. Tohle se týká 90 procent žen, 10 procent jsou vypočítavé mrchy, které na majetek hledí- ale to se týká i 10 procent vypočítavých mužů.
P.S. Používejte víc svůj zdravý selský rozum, na všechny ty lživé studie se vykašlete.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: lubob Muž

Založeno: 02.02.2009, 08:07

mate pravdu, jarmilo. muj zdravy selsky rozum mi rika, ze vsichni ti diletanti z harvardu, cambridge & oxfordu se muzou jit zahrabat pred starenou s pameti egyptske pyramidy & s maturitou z dvoulete vecerni pro svadlenky :-)

"A já bych zde doplnila důležitou informaci, že sběr potravy, kterou zajišťovaly ženy, tvořil 80 procent veškeré stravy."
& jak ta procenta pocitate, jarmilo?
na kila? 12 deka mamuti sunky & k tomu pul kila slamy?
nebo na cas? jedenkrat do tydne zajice, 4 krat dusenou preslicku & 2 krat 'cikanskou veceri' (zasukat si & zapit vodou)?

jak by ta teorie dnes mohla neplatit? ta teorie rika, ze muzi zeny (& deti) zivili. to znamena, ze je tedy nezivili? ktery novy objev, ktera FAKTA ji vyvratily?

mate ale pravdu, v socialismu se tahle teorie nepropagovala. bylo to obdobi, kdy "vse ceho clovek uziva, z slechetne prace vyplyva" & nechat se zivit (& NEPRACOVAT!!) byl burzoazni zmetek urceny na predepsany koutek na jednom znamem smetisti. bylo to obdobi, kdy pravo na praci bylo zajistovano hrozbou vezenim za prizivu. jinak se ani ten prohnily kapitalismus porazit nedal.

"Vy mi tvrdíte, že socioekonomický status muže je pro ženy nejdůležitější faktor. A já Vám tvrdím, že to není absolutně pravda, že je to lež jako věž a sprosté pomlouvání žen."
tak treba tech deset tisic zen z 37 ruznych kultur na 6 kontinentech, ktere david buss zkoumal, tuhle lez jako vez rado & ochotne potvrdilo. mozna, ze si ten mazak jeden manipulatorska vybral ty nespravne zeny pro svuj vyzkum & nebo jich zkoumal 10 milionu & to, co se mu nehodilo proste zahodil. bidak jeden :-)


"každá žena si přeje krásného a mladého muže, který ji bude mít rád a jeho majetek ji vůbec nezajímá. Tohle se týká 90 procent žen"
moment, ja si tipnu, odkud mate tahle cisla ... predmetem vasi analyzy byly
1. vy sama
2. vase dve dcery, kterym jste vymydlila mozek
3. kamardka, ktera vam radsi odkyva vsechno, protoze jinak by ji z vasich reci musela rupnout hlava
4. sousedka, ktera ma zazobaneho manzela & chodi - potvora jedna - v peknem obleceni & vas nezdravi.
takze to mame ... sumasumarum ... 1+2+1, ano, to jsou 4, & k tomu ta jedna zpropadena sousedka, ...
cili 4/5*100=80%.
uff, jarmilo, mate tam malou chybku :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Jarmila K. Žena

Založeno: 02.02.2009, 13:34

Musím opět konstatovat, že jste blbej až na půdu a že se s Vámi prostě nedá rozumně diskutovat. Jste přímo duševně ubohý a tuhle svou ubohost připisujete druhým. A tu stařenu si nech od cesty ty debile!! Je mi 58 let, jsem v tom nejlepším věku.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Tonda Muž

Založeno: 02.02.2009, 14:53

Milý Lubobe, takže vidíte, jak se má slušně diskutovat a vezmete si z toho doufám příklad.
Nevím, jestli jste Jarmilu rozběsnil víc tím, že jste pochyboval o jejím nejlepším věku padesáti osmi let, nebo tím že jste zapochyboval o ženském sběračství jako činnosti, která sytila lidstvo. Řekl bych, že tím druhým, tento článek víry je totiž jedním z pilířů feministického výkladu světa. Pitomější je už asi jen výklad jedné dámy v Neviditelném psu, že muži půokořili ženy tím, že jim jaksi sebrali motyky.
No, on je ten somrácký způsob zajiˇšťování potravy přece asi jen časově méně náročný, získat půlku chcíplé krysy, kterou za křovím nechal šakal na útěku je časově i energeticky méně náročné než získat čerstvou kýtu z pakoně a navíc ji uhájit před ostatními, kteří by také rádi přinesli něco domů, protože dámy zřejmě byly schopné, jak je vidět na šimpanzicích Bonobo, které samce uječí, říci svoje i když by lidský jazyk ještě v plenkách. Konec konců i dnes když nebudete příliš mlsný, získáte z popelnic za deset minut víc potravy než za hodinu odborné práce s počítačem.
Dámy musí stavět na těchto základech, aby zakryly, jak málo ženy samy o sobě (myslím tím ženská společenství)přispěly k rozvoji lidstva dokonce i v těch oblastech, které se jich týkaly víc než bezprostředně, např. v porodnictví (znalosti porodní báby ve starém Římě byly asi tytéž jako té z konce devatenáctého století) nebo praní prádla kdy je nenapadlo celé věky nic jiného než s ním plácat o šutr.
No, copak si asi vysloužím já, od toho archovního vína?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Tery Žena

Založeno: 02.02.2009, 14:55

A pročpa tato moudra trousíte nám, běžte je pěkně povědět své dceři, ať ji trochu motivujete :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Tonda Muž

Založeno: 02.02.2009, 15:25

Tuhle hranici překonala v poměrně mladém věku, takže to nepotřebuje.
Ale zdá se, že si pletete adresu.Tohle je web, kde si kluci povídají o holkách a ne naopak. Ostatně my venkovští kluci jsme zvyklí, že až na vyjímky je třeba odhánět neustále otravující holky, které většinou hru zkazí anebo, když se povede, žalují.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Kristina Žena

Založeno: 02.02.2009, 15:41

Tohle je svobodný web, kde nikdo nikomu nezakazuje a nepřikazuje, s kým se má kdo bavit. Takže se tu mohou bavit holky s holkama, kluci s klukama, holky s klukama a kluci s holkama. Až to bude chtít mít správa toho webu jinak, jistě dá vědět.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Tonda Muž

Založeno: 02.02.2009, 17:43

Vždyť jsem to povídal Máńa domů nepude a nepude. Ale holky si přece hrajou na školu, aby mohly být důležité za naše prachy o kus dál.
jinak s tím přístupem je to asi pravda. Ale Terry začala.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Kristina Žena

Založeno: 02.02.2009, 18:39

Terry se vyjádřila k jednomu konkrétnímu příspěvku, kdežto Vy se tu snažíte vytvářet jakási pravidla pro celý web, ačkoli nejste jeho správcem. Kdybyste jí napsal, že máte právo adresovat svůj příspěvek, komu chcete, neřeknu ani ň.
Vaše jinotaje s Máňou jsou mi celkem fuk, ale za své prachy se tu tutově předvádíte sám, žádný strach.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Tonda Muž

Založeno: 02.02.2009, 18:57

Já jsem nevytvářel žádná pravidla, jen jsem napsal, že některé holky kazí hru a otravují. A vy jste se k tomu přihlásila.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Kristina Žena

Založeno: 02.02.2009, 21:13

Napsal jste, že tohle je web, kde si kluci povídají o holkách a ne naopak. Buď to mělo být pravidlo o tom, pro koho je tento web, a v tom případě překračujete své pravomoci pouhého návštěvníka, nebo to mělo být jakési konstatování stavu, a v tom případě to byl nesmysl, nechci-li přímo napsat lež. Zkrátka svobodné médium není Váš chlapecký bunkr, tady Vaše pěstičky, nadávky, výhrůžky, ba ani převleky nic nezmohou. Myslím, že s tím nic nenaděláte.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Jarmila K. Žena

Založeno: 02.02.2009, 17:02

Domnívám se, že se lubob uchýlil k urážkám proto, aby odvedl pozornost od toho co jsem napsala. Hlavně pozornost od Weisse a Uzla- hlavně Uzel je ve zdejší redakci pečený, vařený, mívá tady "vědecké" články. Se mi zdá, že Vy jste rovněž velmi vzdělaný člověk, když ani nemáte páru o tom, že ženy měly prakticky až do půlky dvacátého století vzdělání na vysokých školách zakázáno, takže asi mohly těžko bez vzdělání něco vymýšlet, že?

Jinak Ivanu Trumpovou, která je o tři roky starší než jsem já, a vesele si tančí na plese se svým třicetiletým přítelem, se nikdo neodváží nazvat stařenou. To jen buran Bobek si tady dovolí na mě sprostě vyskakovat. Mohla to být ještě zajímavá diskuse, jenže on o ni ve skutečnosti nestojí, protože se bojí mých pádných argumentů.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Tomí Muž

Založeno: 02.02.2009, 17:41

Pardon, ze vam do toho zasahuju, nicmene Trumpova na svuj vek nevypada a hlavne je diky obratne snatkove politice odporne bohata :-). BTW od kolika let je podle vas mozne oznacovat lidi za starce a stareny?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Jarmila K. Žena

Založeno: 02.02.2009, 18:25

Já na svůj věk vypadám a nestydím se za to. Nemějte předsudky, mě tady kocour za to sprdl. Vy nic nevíte o tom, jestli si toho Trumpa vzala z velké lásky nebo vypočítavosti. Byl to hezký, mladý chlap, proč by ho nemohla mít ráda?

Kdy se lidé označují za starce a stařeny? Určitě ne, když je jim k šedesáti letům. Světu vládnou šedesátiletí, nikoliv třicátníci, topíci se v problémech a zápasící s hypotékou. Vypadá snad Clintonová jako stařenka? :)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: lubob Muž

Založeno: 03.02.2009, 04:53

"Vy jste rovněž velmi vzdělaný člověk, když ani nemáte páru o tom, že ženy měly prakticky až do půlky dvacátého století vzdělání na vysokých školách zakázáno, takže asi mohly těžko bez vzdělání něco vymýšlet, že?"

zeny mely zakazane vysokoskolske vzdelani do roku 1950?
jojojoj :-)
(chudak marie sklodowska, ta umrela v roce 1934, tak se toho nedozila & ty dve nobelovky - jako jediny clovek ve dvou ruznych odvetvich! - ziskala jako nevzdelana & na sorbonne delala nejspis uklizecku & na ty objevy prisla tak, ze kradla z odpadkovych kosu popsane papiry, ktere chtela puvodne pouzit jako hajzlpapir)

1849 - Elizabeth Blackwell receives her M.D. degree from the Medical Institution of Geneva, N.Y., becoming the first woman in the U.S. with a medical degree.

1864 - Rebecca Lee Crumpler becomes the first black woman to receive an M.D. degree. She graduated from the New England Female Medical College

1866 - Lucy Hobbs becomes the first woman to graduate from dental school, the Ohio College of Dental Surgery

1869 - Arabella Mansfield is granted admission to practice law in Iowa, making her the first woman lawyer. A year later, Ada H. Kepley, of Illinois, graduates from the Union College of Law in Chicago. She is the first woman lawyer to graduate from a law school.


1873 - Ellen Swallow Richards, the first woman to be admitted to the Massachusetts Institute of Technology, earns her B.S. degree. She becomes the first female professional chemist in the U.S.

1885 - Sarah E. Goode becomes the first African-American woman to receive a patent, for a bed that folded up into a cabinet. Goode, who owned a furniture store in Chicago, intended the bed to be used in apartments.

mam pokracovat?

ceske luhy & haje :

1920 § 106 Ústavy Československé republiky stanovuje, že výsady pohlaví se neuznávají.

1920 České vysoké učení technické přijímá prvních 20 řádných studentek.

1921 Na ČVUT promuje první česká chemička - H. Fischerová - a architektka - Petříková-Pavlíková, která projektovala mj. dům Českého klubu ženského Ve Smečkách 22.

1922 Vznik Sdružení vysokoškolsky vzdělaných žen.

1922 První ženě, E. Krásnohorské, je udělen čestný doktorát Univerzity Karlovy.

1925 M. Paulová se habilituje jako první žena na českých univerzitách (historie na FF UK).


mam pokracovat?

..........
.........................
.........................
................

jinak
, pokud jde o diskusi o tom, jak zeny vubec nezajimaji penize, je ivanka trump opravdu navysost dobrou volbou :-)


jarmilo, jarmilo, tomuhle rikate padne argumenty? tech se ma nekdo bat? kdyz uz se neceho bat, tak snad vas. on u tech silencu clovek nikdy nevi, co od nich cekat :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Jarmila K. Žena

Založeno: 03.02.2009, 06:33

Vy mi tady jmenujete první vlaštovky, které se mohly vzdělávat různě pokoutně a výjimečně, proti vůli a mravům tehdejší společnosti. Protože tehdejší společnost jim to ještě nedovolovala, jelikož si vyšší vzdělání žen nepřála. Například Mileva byla teprve druhou ženou na škole, že měla měla povoleno z vyšších míst, a taky z vůle svého osvíceného otce, se vzdělávat.

Já mluvím o tom, že V MASOVÉM MĚŘÍTKU se ženy směly vzdělávat až po druhé světové válce- a to nepopřete vy demagogu. Jestli to nevíte, tak Vám to znovu připomenu: rakousko-uherský zákon, který určoval, že je muž hlava rodiny, kterého je povinna žena ve všem poslouchat, byl u nás zrušen až roku 1949 a vešel v platnost roku 1950.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: lubob Muž

Založeno: 03.02.2009, 07:09

ano, jsou to prvni vlastovky, ktere dokladaji, ze v 1. polovine 20. stoleti zeny NEMELY ZAKAZANO studovat vysokou skolu. tedy dokladaji pravy opak toho, co tvrdite vy.

u nas po padu habsburske monarchie padly legislativni bariery uz v roce 1920!
ale uz v 70. letech DEVATENACTEHO stoleti mohly zeny, ktere nemohly studovat v c.k. mocnarstvi, odjet studovat do svycarska. to je ta zeme, kde zeny ziskaly volebni pravo az v 70. letech stoleti DVACATEHO.

jako vzdy, vse co placate, jsou vase osobni fantazie, kdy fakta dostavaji na frak & slyset vas mluvit o kritickem mysleni je vysmech. cim vice lidi vam to rekne, tim vice se utvrzujete ve vasem konspiracnim sileni :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Jarmila K. Žena

Založeno: 03.02.2009, 07:56

Jestliže ve většině evropských zemí existovaly až do druhé světové války zákony, že ženy jsou povinny poslouchat vůli svých otců a manželů, tak v tom případě nebyly svobodné a NEMOHLY SE SVOBODNĚ ROZHODOVAT podle svého vlastního svobodného rozhodnutí. Takže nesmysly tvrdíte Vy, nikoliv já. To je možné, že legislativní bariery u nás padly už v roce 1920, ale na rakousko-uherský zákon o rodině, z roku 1811, se dostalo až toho roku 1949.

Jinak to je taky Vaše známá taktika: když nemáte co říct a jste v úzkých, tak začnete jenom mlžit, shazovat mě, ale prakticky nic pořádného nesdělíte.:) Tohle je oblíbená praktika i všech našich politiků.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: lubob Muž

Založeno: 03.02.2009, 08:16

to podstatne jsem vam sdelil. to podstatne je, ze zeny v polovine 20. stoleti nemely zakazano studovat. tecka. kdo tvrdi nesmysly & kdo mlzi je tedy nasnade.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Mika Žena

Založeno: 03.02.2009, 10:09

Rekla bych spis, ze NEKTERE zeny mely POVOLENO studovat - povoleno svymi moudrymi otci. I pro muze bylo tezke presvedcit hlavu rodiny, aby jej vydrzovala na studiich, natoz pro zenu.
Mit neco povoleno automaticky neznamena, ze to neni zakazano.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: lubob Muž

Založeno: 03.02.2009, 10:16

"Mit neco povoleno automaticky neznamena, ze to neni zakazano."

:-)





ovsem podle teto logiky, ma dnes zakazano studovat spousta lidi. muze nevyjimaje.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Mika Žena

Založeno: 03.02.2009, 12:23

Je zakazano vse, co neni vyslovene povoleno ;)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Mika Žena

Založeno: 03.02.2009, 12:37

Vase argumenty mi pripomnely tvrzeni zarytych komunistu - neni pravda, ze lide nemohli cestovat, neni pravda, ze nemohli studovat... Jako dukaz vam muzu dodat desitky jmen lidi, kteri v te dobe studovali v zapadni Evrope... Takze ma pravdu Jarmila, ze lepsi casy uz mame za sebou? ;)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: lubob Muž

Založeno: 04.02.2009, 02:12

taky pekny ulet. skoro stejne tak dobry, jako ty dva predchozi :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Johny Muž

Založeno: 03.02.2009, 14:57

Ne. Je povoleno, co není výslovně zakázáno.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Jarmila Žena

Založeno: 03.02.2009, 15:36

Takže když otec výslovně zakázal dceři studia, tak to neměla povoleno, přestože ze strany státu to neměla zakázáno. Ale její otec měl od státu povoleno, že své dceři může cokoliv zakázat, a tak tedy to studium na vysoké škole neměla povoleno, přestože to neměla od státu přímo zakázáno.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Mic Muž

Založeno: 03.02.2009, 16:42

Ze se do toho montuju, ale to snad neni mozne. Je prece uplne jasne ze v predminulem stoleti se zilo uplne jinak a nejenom "CHUDINKY" zenusky to mely tak "tezke". Stejne tak chlapi museli delat plno veci typickych pro tu danou dobu. To je jako by vam nekdo argumentoval v roce 2050, ze dnes [2008) bylo vsem chudinkam zenskejm zakazano/nedoporucovano od otcu nebo buhvikoho "PROGRAMOVAT SOFTWARE" virtualni reality a to jenom proto ze v r. 2050 to budou spolecensky nejvetsi borci s hromadou penez a spolecenkeho uznani a pro nejakeho blazna v neziskovce to bude ukazatel rovnopravnosti. -----off topic---Na zvedavci.org jste neustale tvrdila ze nejste feministka, ale vy jste a az moc.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Jarmila K. Žena

Založeno: 03.02.2009, 17:10

To je jasné, že ani muži to nikdy v ničem neměli kdovíjak lehké. Já když se dívám v TV na ty různé seriály, jak za války na těch různých frontách trpěli, tak si říkám, že to byla pro chlapy hrůzná doba. Někdo se tu ale kasal, že ženy nikdy nic nevymyslely. Jak mohly něco vymýšlet, když bylo tenkrát vcelku běžné, že každá měla 10 dětí a v mládí zakázáno studovat donedávna nejen vysokou školu, ale i tu střední. Prostě jsem to chtěla uvést na pravou míru, že dřív, než se chce někdo nad někoho vytahovat, tak by měl znát alespoň základní věci z historie.

Na Zvědavci, i když chlapi vědí, že mám feministické sklony, tak mě přesto mají rádi.:-) Fakt se s nimi velmi dobře diskutuje, protože tím, že jsou rozeseti po celém světě, tak mají lepší rozhled a přehled o všech událostech, než čeští muži. Jsou prostě na úrovni.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: lubob Muž

Založeno: 04.02.2009, 10:18

to je dobry, to si budu pamatovat. nekdo je na urovni, protoze je rozesety :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Jenom

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 11.02.2009, 11:19

To je slušné, ale lepší je, že tlupa povětšinou hustě paranoidních protižidovských idividuí si notuje s "naší" matriarchální sexuálnicí".

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Johny Muž

Založeno: 11.02.2009, 12:50

No Jarmilko, jestli se muži ze Zvědavce s tebo baví a mají tě rádi, pak určitě nejsou na úrovni -
- max. na úrovni tvojí.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: mašinka Žena

Založeno: 03.02.2009, 20:14

Neřekla bych, že všechny ty modré punčochy měly povolení od tatínka. Myslím, že zletilá, tedy 21 let starší dáma, si mohla dělat, co chce.
Problém byl: 1. tatík jí musel studium zaplatit. Proč by to dělal? Holka se stejně sama neuživí a pokud se následkem nadměrné chytrosti nevdá, zůstane mu na krku nadosmrti.
2. profesoři, kapsy plné teorií jak je ženský mozek méněcenný, ji museli na školu přijmout. Traduje se, že ještě Mileva Maričová (choť A.Einsteina) předkládala na Curyšské universitě potvrzení, že jí studium nepřivodí zdravotní újmu.
3. společenský tlak. Málokterá dáma byla tak statečná a svobodomyslná, aby opustila domov, živila se prací a ještě při tom studovala, jak to v Paříži dělala Marie Sklodowská.
Sumasumárum, tolik překážek, že nějaká omezení ze zákona nebyla nutná.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: lubob Muž

Založeno: 03.02.2009, 04:24

jezuskote, jarmilo, vam je jenom 58? tak to se omlouvam. ja jsem na zaklade vasich neomylnych poznatku o tom, jak to bylo v davnych tlupach usoudil, ze si to pamatujete. to s temi relativne mladymi egyptskymi pyramidami mela byt vlastne lichotka, ze na svuj (mnou predpokladany) vek jste jeste svezi. & vy to hned vezmete jako urazku :-)

jo & pokud nazyvate rozumnou diskusi to, ze clovek proste zahodi veskere poznatky, leckdy ziskane prestiznimi lidmi na prestiznich mistech & misto nich vezme zavdek "selskymi rozumy" jedne 58-lete krepelky z ceske republiky, pak s vami souhlasim, takhle "rozumne" se se mnou opravdu diskutovat neda.
vas vseobecny disrespekt k faktum & inklinace ke konspiracnim teoriim tomu jeste dost pomahaji.

takze ja si pro jistotu necham "svoje" studie, vy si nechte "vas selsky rozum". na vykopavani brambor to neni spatna deviza :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Jarmila K. Žena

Založeno: 03.02.2009, 06:51

Když mě někdo nazve v mých 58 letech stařenou, tak to urážka je, z toho se nevykroutíte. Je třeba, abyste si laskavě uvědomil, že být mladý, není žádná výhoda, že se nemusíte kvůli tomu nade mnou vytahovat. Já spíš ty mladé lidi dnes lituji, už bych nechtěla být mladá, neboť zdá, že lépe už bylo.

To je právě ten Váš problém, že každému skočíte na jakýkoliv špek jenom proto, že má tituly před jménem a za jménem. Stačí, když v mainstreamu napíšou, že dotyčný je profesor, tak Vy už nezkoumáte, jestli má pravdu, nebo ne. Vy automaticky rovnou od něj nekriticky převezmete jakékoliv nesmysly, protože profesor by přece nemohl hlásat voloviny, že jo? Tuhle například sociolog profesor Ivo Možný hlásal v MFD, že je třeba do Česka přivést milion imigrantů (rozuměj otroků), kteří tady budou pracovat, protože je zde nízká porodnost. Že zde nemohou čeští lidé najít jakoukoliv práci, ho jaksi nezajímá.

Proto jsem Vás nabádala, abyste vždy a za všech okolností používal kriticky svůj vlastní selský rozum a nedal se oblbovat velmi promyšlenou a dokonalou propagandou z mainstreamu. Jako byste nevěděl, kolik v minulosti již tzv. ti nejvzdělanější vědci hlásali nesmyslů a pitomostí, které stamiliony lidí přijaly nekriticky, bez vlastního myšlení, za vědeckou pravdu, ačkoliv to byla zcela jasná pitomost a lež. Jen namátkou, co mě teď napadá: kraniometrie, sociální darwinismus, Freudova závist penisu.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: lubob Muž

Založeno: 03.02.2009, 07:18

ale samozrejme. zcela v duchu kritickeho mysleni, ten co ma titul ma zaroven vetsi pravdepodobnost, ze necemu nebude rozumet. vsechny ty univerzity, veskere poznani jsou vastne jen opakovanim, sirenim & propagovanim recyklovanych nesmyslu. ignorance is strength!

& odtud uz je jen krucek k tomu, ze veskere poznani se da nahlednout tzv. od zeleneho stolu, bez predchozi znalosti niceho, protoze to predchozi je vzdycky kontaminovane temi nesmysly, ktere byly vytvoreny manipulatory davu (predevsim uzlem & weissem s pomoci mlade fronty).

kriticke mysleni nam dava moznost nahlednout, ze opravdovy stav veci se neda poznat. kriticke mysleni musi vyloucit pravdepodobna fakta & operovat s nepravdepodobnymi tezemi & hypotezami. neni zadne poznani, je jen osvicene vedeni. kriticke mysleni neni hledani rozporu mezi fakty, ale kritika & odmitnuti nad slunce jasneho zjeveni.
& my vsichni mame to pekelne stesti, jarmilo, ze vas tu mame. jinak bychom bloudili v temnotatch porad :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Jarmila K. Žena

Založeno: 03.02.2009, 07:46

To že ve vědě bylo v minulosti rozšířeno spoustu nesmyslů a vydáváno za vědeckou pravdu, to lubobe nepopřete! A jestliže Weiss a Uzel veřejně hlásají v mainstreamu za ověřenou vědeckou pravdu něco, v čem dodnes nemají ti vědáři jasno a stále tápou, tak to taky nemůžete popřít! Jinak novinářům MFD již nevěřím ani pozdravení, ale pokud Vy jim všechno baštíte i s navijákem, je to Váš problém, ne můj.:)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: lubob Muž

Založeno: 03.02.2009, 08:23

prozradim vam sladke tajemstvi. nic takoveho jako 'vedecka pravda' neexistuje. veda operuje s falzifikovatelnou hypotezou. to, ze nektere hypotezy byly vyvraceny je dokladem toho, ze.... pozor, prekvapeni ... vedecka metoda funguje!

zkuste si polozit otazku, kolik milionu vedeckych nesmyslu se muselo sejit dohromady, aby na na konci stal pocitac, na kterem si muzu spoustu kilometru od vas precist, jak je veda mimo :-)

p.s.: az mlada fronta uverejni bombastickou zpravu o vasem bezbrehem intelektu, pridam se s pochybami k vam :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Jarmila Žena

Založeno: 03.02.2009, 14:39

Ech! To mám ale zase pech, že jsem se vůbec pouštěla do diskuse s Vámi.:)Vy jste zase chytrý jako rádio. Takže sumasumárum, pouze jistým lidem je v mainstreamu dovoleno kdykoliv lidem vymývat mozky nesmysly, které kdykoliv mohou vydávat za vědu. A potom řadoví muži s těmi vymytými mozky, mohou těmi nesmysly, vydávanými za vědu, kdykoliv ženy mlátit po hlavách a tvrdit jim, že je to přece pravda,jelikož to přece tvrdí v mainstreamu ti "vědátoři".

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: lubob Muž

Založeno: 04.02.2009, 02:07

hrozne, jarmilo, co? jen vy to vidite, jak to vlastne je, bylo & bude & vsichni ostatni jsou k tomu slepi & netecni.
to musi byt tezka depka :-)


(p.s.: cim kdo mlatil po hlave vas? :-))

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Jarmila Žena

Založeno: 04.02.2009, 06:48

Čím kdo mlátil po hlavě mě?

Kdykoliv jsem v mládí o něčem diskutovala s muži, tak debata obvykle byla zakončena tím, že ženy mají menší mozky než muži, proto jsou hloupější a neměly by ani studovat. Teď už momentálně tato "vědecká pravda", rozšířená v 19.století chirurgem Brocou opustila mozky dnešních mužů, takže už se tím neohánějí. Zato se pořád ohánějí tvrdošíjně jinou lží, že totiž ženy nehledají lásku a partnera PRO SEBE, ale mají v genech vrozené mechanismy, které určují, že si hledají nejschopnějšího živitele svých budoucích dětí. A že muži jsou rozsévači, takže mají vědeckou omluvenku na to, že své partnerky mohou kdykoliv zrazovat, neb za své chování nemohou. Partnerství se díky tomu často rozpadají, sexbyznys jen kvete, ale pánové Weiss a Uzel jsou spokojeni, dílo zkázy se jim povedlo. A ještě se pak všechno svede na feministky.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: lubob Muž

Založeno: 04.02.2009, 06:55

jarmilo, hu-uu. tohle jsem vam tu uz vysvetloval. muzi skutecne maji vetsi mozek nez zeny. jak absolutne, tak relativne. dokonce jsem vam tu daval i odkaz na ta data. vy jste si to jeste neprecetla?

ten zbytek ani nekomentuji, jakoz ani vasi posedlost nejdabelstejsimi manipulatory davu v dejinach vesmiru, pany weissem & uzlem (& pochopitelne mladou frontou). to uz je pro odbornou pomoc :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Jarmila Žena

Založeno: 04.02.2009, 11:14

Ne lubobe, kecáte, a to tak že velmi. Muži mají větší mozky, protože jsou větší. Ale je dokázáno, že ženy v poměru ke svému tělu, mají mozky ještě větší než muži. A děti v poměru ke svému tělíčku, mají mozky největší. Předstihnou velikostí svého mozku ženy i muže. Je známo, že A.France měl mozek těžký pouze jeden kilogram. Naopak Turgeněv měl mozek těžký takřka 2 kg. A třeba Einstein měl mozek takové normální, průměrné velikosti. A teď si poměřme jejich postavy. Vsadím se, že France byl drobný mužíček, Turgeněv chlap jako hora a Einstein, normální, průměrné velikosti. Na všechny ty vaše odkazy a data vám zvysoka kašlu, já mám svoje vlastní, hodnotné zdroje.

Nejsem posedlá Weissem ani Uzlem- jenom odhaluji jejich nečisté praktiky manipulování s veřejným míněním. Co se týče Mladé fronty, tak jejich „objektivní“ informace o událostech v Gaze mě doslova šokovaly. Snad to nemusím více rozvádět.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: lubob Muž

Založeno: 04.02.2009, 11:20

ja jsem vam tu studii o velikosti mozku k velikosti tela uz daval (jestli si dobre vzpominam, bylo to o cca 8% vice ve prospech muzu). ted jste na rade vy. ukazte mi zdroj, ze ktereho cerpate, ze zeny maji v pomeru ke svemu telu vetsi mozky nez muzi.

jen prosim, at to neni mlada fronta & radio jerevan :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Jarmila Žena

Založeno: 04.02.2009, 11:24

Četla jsem to asi ve třech vědeckých knihách, ale už Vám neřeknu v kterých.:) Hledejte si to sám na internetu, mě už ty velké a malé mozky skutečně nebaví, zvláště když jsem to musela furt dokola poslouchat v mládí, když mužům došly argumenty v diskusi.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: lubob Muž

Založeno: 12.02.2009, 01:49

ve vedeckych knihach? jarmilo! vzdyt jsou to prece zkorumpovani vedatori & manipulatori davu. takove zpronevereni se vlastnim idealum:-)

vzhledem k tomu, ze anglicky neumite, predpokladam, ze ty knihy byly v cestine. takovych knih, ktere se venuji tehle problematice neni mnoho. dokonce ani tech anglickych knih nebude mnoho. & navic, aby takova data byla verohodna, musi pochazet z nejake monografie, tedy z knihy, ktera je tematickym kompilatem originalnich vedeckych praci.

cili at chcete nebo nechcete, vzdycky musite skoncit u nejake recenzovane vedecke race, ktera byla publikovana v odbornem casopise. kniha, ktera vam prinasi konkretni data bez odkazu na jejich zdroj je kniha vymyslu, jarmilo. to jste nevedela? vy takova odpurkyne manipulace? necetla jste to v nejakem brzovanem 'pruvodci esoterii & astrologii pro zeny'?

ono to je trochu jinak, vidte? on to je proste vas vymysl, jakasi podvedoma sebeobrana proti neprijemne se vtirarijici & dokonce externe se projevujici pravde.

jinak, kdyz uz mluvite o doslych argumentech, tak ten vas "hledejte si moji pitomost sam" je opravdu paradni :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Johny Muž

Založeno: 04.02.2009, 08:08

Jarmilko, novinářům MFD nevěříš, ale určitě žereš každý slovo novinářům Blesku, Aha, Šípu...
Jo, ať se ti bláboly k svátku daří, ty naše důchodkyně v nejlepším věku!

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Jarmila Žena

Založeno: 04.02.2009, 11:21

Mýlíš se Johničku, Blesk a ostatní jmenované tiskoviny si nekupuji, ale je fakt, že jsem i tak o všech veledůležitých událostech v šoubyznysu dobře informovaná, stačí mi totiž si přečíst palcové titulky někomu přes rameno v tramvaji.

Nicméně Ti děkuji za blahopřání k svátku, jsi zatím jediný, kdo mi na internetu poblahopřál.:)To je fakt, úderem ledna se skutečně ze mne stala důchodkyně.No a co jako? To nic nemění na tom, že jsem v nejlepším věku, protože se cítím fakt dobře.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Johny Muž

Založeno: 04.02.2009, 13:19

Jsem rád, že se cítíš dobře. Otázka je, jak tě vnímá okolí!

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Jarmila Žena

Založeno: 04.02.2009, 13:42

Mé okolí mě vnímá taky dobře.:-) Dnes se tedy asi opiju, protože mi všichni donesou flašku. Fuj, takhle mě podporovat v mém alkoholismu. Ale je fakt, že mi víno dělá dobře, ono mě tak nějak konzervuje, takže zde patrně na světě vydržím velmi dlouho. Chystám se vydržet až do sta let, takže mám před sebou krásných 42 let plodného života. Musím vydržet co nejvíc let už jenom proto, abych si užila co nejvíc toho důchodu.:-))) Konečně dostanu taky něco od státu, to bys nevěřil Johny, jak hřejivý je to pocit, už necpat do chřtánu, do té bezedné černé díry své peníze, aniž bys za to kdy cokoliv kladného obdržel.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Johny Muž

Založeno: 02.03.2009, 09:23

No nevím Konzervo, jestli je tak hřejivý pocit těch pár drobáků důchodu, v porovnání s tím, co člověk za život státu nacpal.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Stano Muž

Založeno: 27.02.2009, 15:04

Držím ti palce, aby boli všetky vzťahy také, ako je ten váš.Ale bohužiaľ, realita ja iná. My, keď sme sa s manželkou brali, tak sme sa mali aspoň radi. Ja som mal 3 roboty, aby som uživil ju a dieťa. Po čase začala mať stále väčšie nároky, kontrolovala mi mobil, komu som volal a koho mám v zozname. Nakoniec mi už dokonca chcela vydeľovať vreckové a jej vysvetlenie takmer vždy bolo, že na to má právo. Navrhoval som jej, nech teda nosí nohavice ona, ale nech si k tomu priberie aj povinnosti tomu prináležiace. Dopadlo to tak, že mi vybielila účet a 2 mesiace som doslovne hladoval. S úsmevom na tvári mi týždeň pred podaním daňového priznania schovala počítač a kompletnú dokumentáciu. A stále dookola, že ona má na to právo. Feminizmus tu narobil veľa zla, ale keby som sa niekde ohlásil, tak policajti uveria žene a nie mužovi, lebo by z nej zrazu bola týraná žena. A teraz mi prosím povedz, či ženy nie sú, s prepáčením, vychcané? Držím palce všetkým párom, ktoré sa majú radi naozaj a rešpektujú jeden druhého. Pekný deň.

Odpovědět na příspěvek

 

Tak pravil

Autor: mozek Zbyňka Š Muž

Založeno: 31.01.2009, 14:00

odborník ( a hrdina ) na rodinu a děti.

A já se též zeptám, založila by některá rodinu s místními odborníky?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Tak pravil

Autor: Tery Žena

Založeno: 31.01.2009, 14:37

Hmmm, ne. Ale to nic neznamená, protože na světě je několik miliard lidí a já zatím potkala jenom jednoho, s kterým bych chtěla založit rodinu :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Tak pravil

Autor: mozek Zbyňka Š Muž

Založeno: 31.01.2009, 16:24

:-)))))))))

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Tak pravil

Autor: lubob Muž

Založeno: 04.02.2009, 02:09

jako nejakou formu polyandrie? to by vam asi nepovolili :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Jenom

Autor: Jana Žena

Založeno: 31.01.2009, 16:55

Ano. Při svatbě jsem vůbec ale vůbec neřešila, kolik můj milý vydělává. Jen mi imponovalo, že je velmi pracovitý.
Později jsme řešili,jestli by měl vzít lépe placené zaměstnání, třeba i v cizině (moc dobře rozumí počítačům a všemu kolem a má to i vystudováno), protože nabídky měl. Ale nakonec jsme se shodli, že je lepší, když dělá práci, která ho opravdu baví a hlavně, že je blízko domova a můžeme společně vychovávat děti.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Jenom

Autor: Aredhel Žena

Založeno: 31.01.2009, 17:06

Já nevím, kolik přesně si mám představit pod minimálkou, ale já asi ano. Oba máme průměrné platy, takže celý život nic moc. Bohužel, brali jsme se moc mladí a neměli jsme rozum. Kdybych to mohla vrátit , už bych to neudělala. Bez peněz je život na h...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Tery Žena

Založeno: 01.02.2009, 17:53

To je to tak zlé? Na průměrný plat nedosáhne víc než 60% lidí, takže by se i z toho mělo dát slušně vyžít, ne? Zvlášť jste-li dva a podělíte se tím pádem o náklady.

Život v chudobě je určině na h..., ale s průměrným platem už to tak zlý není, nebo ano? Nerozumím tomu, co byste vrátila. Šla byste na jinou školu či co? Člověk přeci nedostává na vybranou, jestli chce být chudý nebo bohatý...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Tomí Muž

Založeno: 02.02.2009, 14:25

S prumernym platem to zly neni...to je relativni. Nemusi to byt zly, dokud se vase nejlepsi kamaradka nevda za bohace a neodleti s nim na 2 mesice na Maledivy (prip. zacne chodit do luxusnich salonu krasy a nosit hadry, ze kterych dostanete orgasmus jenom se na ne podivate). Pak se zacnete ptat, jestli opravdu musite zit na jizaku v druzstevnim 2+1 s troubou, kterej nevydela ani pitomych 100 000 mesicne.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Aredhel Žena

Založeno: 02.02.2009, 14:45

Jo, docela přesný

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Tery Žena

Založeno: 02.02.2009, 14:46

Jasně, když odvozujete svoje štěstí od toho, co mají jiní, tak možná ano, s průměrným platem to pro vás může být těžké. Ale ne každý je takový jako vy. Zkuste se sebou něco dělat, závist je k ničemu, maximálně budete zahořklý a smutný, ale líp se mít nebudete.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Tomí Muž

Založeno: 02.02.2009, 16:23

Cim to, ze mne vase odpoved vubec neprekvapuje? :-) A nemejte peci, ja jsem s penezi docela v pohode. Teda, ne ze bych byl zavodou, jsem jeste relativne mlady, ale rozjizdi se to dobre...

Jinak zavist je bohuzel naprosto bezna vlastnost, jestli nekdo rekne, ze nikdy nikomu nic nezavidel, tak lze. Ale slo mi predevsim o to, ze (materialni) chudoba nebo bohatstvi jsou relativni pojmy, chte nechte se s ostatnimi vzdy budete do urcite miry srovnavat, tomu se proste nevyhnete.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Tery Žena

Založeno: 03.02.2009, 10:33

Dokud se sama mám relativně dobře, tak je mi jedno, jak se mají ostatní... Cizím majetkem se snažím nezaobírat, protože bych třeba začla závidět a kazila si život.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Martin Muž

Založeno: 02.02.2009, 21:24

Na podzim nám na jednom školení řekli zajímavou větu: "Mnoho lidí preferuje raději být chudý, než být chudší než soused." Podotýkám, že školitel byl nějaký Dán nebo Holanďan, nemělo to tedy nic společného s českou povahou. Z této myšlenky pak ten člověk zcela vážně vyvozoval další závěry o tom, jak se chovají kapitálové trhy. Bral to tedy jako běžný model lidského chování.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Jenom

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 03.02.2009, 10:26

:D A prozradil mu někdo Česko-Slovenské specifikum: "Nechci vlastní kozu, chci aby sousedovi chcípla" ?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Jenom

Autor: Martin Muž

Založeno: 03.02.2009, 21:22

Tak ono je to jinými slovy dost podobné.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Jenom

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 04.02.2009, 17:50

Hold mi to nedošlo. Když jste to napsal tak jsem si to přečetl znova a teprve pak se mi rozbřesklo. Jo, hold su takové pomaléší ...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Jenom

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 04.02.2009, 17:53

P.S.: To specifikum vidím v tom zlomyslném, nepřejícím a závistivém aspektu.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: lubob Muž

Založeno: 03.02.2009, 10:40

tak to je docela vystizne.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Jenom

Autor: Olga Žena

Založeno: 02.02.2009, 10:22

To bych teda klidně založila.

Na chlapech mě zajímají jiné věci, než peníze - třeba jestli mu to pálí a dá se na něj spolehnout. Takže lenocha a nefachčenka bych nebrala, ale třeba pohledného inženýra s holým zadkem klidně. Vždyť jsem se jednomu takovému narodila ;-)

Řekla bych, že děvčata - nebo spíš jejich rodiče - zajímala na ženiších hlavně majetková situace hlavně v dobách a v kruzích, kde ženy nebyly samy výdělečně činné. Třeba v románech Jane Austenové, tam je výše konta první informace, kterou čtenář o hlavním hrdinovi dostane (pan Darcy byl "a wealthy gentleman with an income of at least £10,000").

Když je manželův příjem jediný, je logicky jeho výška dramaticky důležitá. Dneska je normální mít příjmy dva, takže výška manželova platu není tak podstatná. Já sama třeba vůbec nevím, kolik můj choť bere. Máme oddělené majetky a co si nevydělám, to nemám.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Jan Muž

Založeno: 02.02.2009, 11:55

Příjem ženy obvykle vystačí tak na její osobní potřeby a obživu, takže může říct, že je "nezávislá". Děti, byt, auto už musí utáhnout chlap, a pokud na to nemá, jsou těžké konflikty, je věčně pod tlakem ženy, aby se snažil víc vydělat, a pořád čelí jejím útoků a snaze rozbít vztah (provokace, hrozby rozvodu a p.). To vím z mnoha nezávislých zdrojů. Nakonec ho žena dožene k rozvodu, sebere mu, co má, a vydírá ho alimenty, soudy už ho skřípnou tak, že mu nezbude ani na slušné jídlo.

Ve starých dobách šlo především o výběr manžela ze stejného nebo vyššího stavu, který budoucí rodině garantoval jistou životní úroveň až do smrti. Moc to zjednodušujete, tehdy platila zcela jiná kritéria, než dnes, ženy myslely jinak a existenční otázky měly daný společenský i ekonomický základ, panoval lidsky podložený patriarchální řád a nešlo o sázku do loterie jako dnes, ale o přirozené vztahy svépomoci. Stát se lidem do života nepletl, jako v dnešním feministicko totalitním režimu, kdy si ženy snaží zajistit sebe a svoje děti násilím státu na mužích.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Tery Žena

Založeno: 02.02.2009, 12:51

Hmmmm, jasně. Kluk platí všechny výdeje a holka si svůj plat nechává pro sebe... :-) To ani vy nemůžete něčemu takovému věřit. Možná ve starší generaci to takhle fungovalo, ale dneska? Proč by to ten kluk dělal?

I když by bylo fajn, kdyby za mě někdo platil celou splátku hypotéky, to zas jo.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: alane Muž

Založeno: 02.02.2009, 14:48

Proč by to ten kluk dělal? A co takhle protože ji má rád?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Tery Žena

Založeno: 02.02.2009, 15:53

A ona ho ráda nemá, nebo co?
Já teda lásku neměřím na to, že jeden z páru zaplatí všechny výdaje a druhý si svůj plat může užívat. Neznám nikoho, kdo by na to přistoupil.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Jan Muž

Založeno: 02.02.2009, 17:06

Proč by to ten kluk dělal? Protože je neustále pod tlakem, hysterickými útoky a výhrůžkami, že nejsou prachy, že se nestará, kašle na děti a rodinu, o hypotéce nemůže být ani řeč, když chlap má průměrný plat. Jen se třese před tím, že to žena vyhrotí, rozvede se a on přijde o děti, o bydlení a do důchodu bude jako otrok dřít na alimenty. Nezbývá mu, než schlípnout ocas nebo odejít s kufříkem. Občas ho chytne amok, a to jsou ty případy feministkama tak omílaného domácího násilí.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Tery Žena

Založeno: 02.02.2009, 17:42

Právě proto, že je těžký mít hypo z jednoho platu, ji většina lidí platí ze dvou....

A když někoho buzeruje nějaká hysterka, měl by se s ní rozejít a nabalit si jinou.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Jan Muž

Založeno: 02.02.2009, 20:18

Až Vy začnete toho svýho buzerovat, budete mít společné děti, a po rozchodu zůstane jako žebrák. Takový si těžko nabalí jinou, i kdyby chtěl. No, a Vy jste hysterka, tak jako nadpoloviční většina žen. Nyní se Vaše hysterie projevuje laškovnou rozkolísaností, těkavým a nejapným úsudkem a neschopností podívat se pravdě do očí. To je zatím neškodné a lecjakému muži to může připadat jako rozkošná hravost. O to bude větší jeho sděšení, až půjde do tuhého. Zatím se dělíte o hypotéku každý za svůj koutek v novém bytě. Až přijde rodina, začnete to vnímat úplně jinak a děti pro Vás budou ospravedlněním každého svinstva, které jim tzv. zlepší životní úroveň a uspokojí jejich ničím neomezené potřeby. A všechna dosavadní láska, o které tady máte tak pokrytecké až dojemné glosy, půjde stranou.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Tery Žena

Založeno: 03.02.2009, 12:08

Nj, chtěla bych vám odporovat, ale jako na potvoru jsem si nechala křišťálovou kouli doma :-( Není to smůla?

:-)

Jinak je jasné, že tohle uspořádání se bude s případným potomkem muset změnit. Obavy z toho mám, kdo by je neměl... Ale jsme na to dva, tak to snad zvládnem.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Vránolump Žena

Založeno: 03.02.2009, 12:23

Na co křišťálová koule? Tvrdí to Jan, tak to tak bude a basta!

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Tery Žena

Založeno: 03.02.2009, 18:24

Není to jen prorok! Už je to i věštec .-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Jan Muž

Založeno: 03.02.2009, 18:47

Ještě jsi mi neposlala svoji fotku, pusinko, hořím zvědavostí a touhou tě poznat.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Tery Žena

Založeno: 03.02.2009, 19:10

Proč bych to dělala? Tak dobře znáte moji budoucnost a nevíte, jak vypadám? Stačí když se podíváte do své křišťálové koule...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Kristina Žena

Založeno: 03.02.2009, 19:31

Bacha, není to jen prorok a věštec, ale taky nejspíš úchyl...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Jan Muž

Založeno: 03.02.2009, 22:13

Kuš babo hloupá, a nepleť se mladým do namlouvání.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Tery Žena

Založeno: 04.02.2009, 10:01

Myslím, že vy mladý nejste...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Jan Muž

Založeno: 03.02.2009, 22:11

Ale puso, ty mě nemiluješ, neobdivuješ se mi? Jak ti pak má člověk věřit? Bylas tady jden čas samý kompliment vůči mně, předváděla ses jako krásná mladá siamská kočička, a teď se stydíš ukázat?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Tery Žena

Založeno: 03.02.2009, 23:09

Když to neumíte s křišťálovou koulí, zkuste ptačí vnitřnosti.
Obdivovala jsem se vám zejména proto, že jsem věřila ve vaše nadpřirozené schopnosti. Chcete říct, že ty hrůzné vize budoucnosti, která nastane, pokud se nevrátíme k patriarchátu, jste si vycucal z prstu? To je podraz.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Jan Muž

Založeno: 03.02.2009, 23:32

To je ten Váš problém, věříte kdejakému nadpřirozenu, konstruujete si virtuální bytí i vztahy, sníte o nedostižném významu a přitažlivosti sama sebe, a ztrácíte zdravý rozum. Pošlete tu fotku a já Vám pomůžu dostat se z toho ven. Jen se zbytečně trápíte.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Tery Žena

Založeno: 04.02.2009, 00:04

vy sám jste se tvářil, že vidíte do budoucnosti...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Jan Muž

Založeno: 04.02.2009, 11:48

Mluvil jsem o Vaší budoucnosti a ta se dá dobře odhadnout z Vašeho charakteru.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Tery Žena

Založeno: 04.02.2009, 13:11

Nu a když znáte můj charakter a moji budoucnost, patrně díky svým nadpřirozeným schopnostem, divím se,že neznáte mou sličnou tvář.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Jan Muž

Založeno: 04.02.2009, 13:54

Jaképak nadpřirozené schopnosti, jste čitelná jako slabikář, všichni minimálně tuší, jak skončíte, jenom Vy ne. No a tu sličnou tvář bych chtěl vidět, nebo patří jen k Vaší virtuální představě o sobě?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Vránolump Žena

Založeno: 04.02.2009, 14:08

Vy jste všichni?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: mašinka Žena

Založeno: 04.02.2009, 14:22

Podle toho, jak rozumné a usedlé Alison prorokoval brzký rozpad rodiny a traumatizované potomstvo bych řekla, že ani Tery hůř skončit nemůže. Nelámala bych si s tím hlavu :-).

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Vránolump Žena

Založeno: 04.02.2009, 14:51

J si tím hlavu nelámu. Určitě ale vím, že Tery neskončí jako zakyslý vševědoucí dědek, trousící jediné a neomylné pravdy. Koukla jsem do rozhicované trouby. :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Tery Žena

Založeno: 04.02.2009, 15:34

Já se spíše strachuji o Janův osud. Vyvrhla jsem ptactvo polétavé a v jeho vnitřnostech se mi zjevil jeho chmurný osud:-( Pan Jan se, v zoufalství z toho, že se patriarchát spontánně nenastoluje, pokusí zaútočit na semeniště zla - studentky gender studies v Jinonicích. Bohužel děvčata ho hravě přemůžou tím, že mu podrazí hůl, u soudu mu přidelí ex offo advokátku ženu, kterou pan Jan z důvodu přesvědčení odmítne a bude se hájit sám. To se neukáže jako prozíravé a bude mu nařízena ochranná léčba. Bohužel v Bohnicích onemocní, převezou ho na Bulovky, kde s akutním slepákem odmítne operaci od sloužící lékařky a nešťastně zahyne. Naštěstí hrobník bude muž, tož najde konečně klid a pokoj v hrobu. Smutné :-(

Viděl to ještě někdo?
Jako věštkyně teprve začínám a učím se...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Vránolump Žena

Založeno: 04.02.2009, 16:34

Ta odmítnutá operace mi připoměla jednoho nechvalně známého profesora marxistických věd na VŠE, který svého času prohlásil, že by se nikdy nenechal operovat od doktora, který není v KSČ. Dnes tento tvor figuruje jako společník a jednatel v nemálo sro, z nich mnohé skončily zdárně v konkurzu.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: mašinka Žena

Založeno: 04.02.2009, 19:19

Z ptáků nevěštím, bo je potkan nechytá. Ale umí věštit z vlastních bobků.
Jinak ale, Tery! :-( Vy mluvíte, jak kdybyste žila v nějakém represivním feminacistátě! Proč by byl chudák, který se rozmachoval v nějakém vzdělávacím zařízení, vláčen před soud? Za co?
Ne. Vrátný nebo některá soucitnější ze studentek zavolá na zem padlému ambulanci, která jej odveze k odbornému ošetření.
Přivolané policii studentky svůj útok zdůvodní tím, že všichni muži jsou násilníci. Tato odpověď vyvolá celospolečenskou debatu o návrhu na zrušení gender studies. Návrh je zamítnut z obavy, že by se posluchačky rozptýlily do oborů, kde mohou napáchat skut.škody.
Lékaři zjistí, že zhmožděniny způsobené pádem nejsou zdaleka pacientův největším problém. Ba, kdyby si, nedejbože, přerazil páteř, pořád je jeho fyzický stav, ve srovnání s duševním, docela dobrý...
Dál se potkan dožadoval honoráře, že prý se podobné služby běžně platí. Z otevřeného konce je zřejmo jak pochodil. Ale zdarma začátečníkům radí: je průhlednou neseriozností věštit lautr to samé lidem diametrálně odlišných temperamentů.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Tery Žena

Založeno: 04.02.2009, 21:02

Sakra, skončil v tom nejleším. Mohla bych použít komunikační strategii zvanou vyjednávání a seznámit ho s kočkou, které u nás bydlí :-) (nebo my u ní, to je sporné)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: mašinka Žena

Založeno: 04.02.2009, 21:52

ano, ráda bych, aby poznal někoho, z koho by měl respekt. Tato životní zkušenost mu vysloveně chybí. Někdy se domluvíme. Jste si ale jistá, že kočky (nechci je podceňovat, ale přece jen - jsou čistokrevné, bytové a tak) neutrpí šok?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Kristina Žena

Založeno: 04.02.2009, 22:06

... Dál to je tak, že lékaři propustí nemocného dom s přiměřenou dávkou antipsychotik a s doporučením na ambulatně docházenou skupinovou behaviorální psychoterapii, na kterou pacient okamžitě hodí bobek a zbytek svého plodného života stráví službou lidstvu dopisováním na www.rovnoprávnost.cz. Vyčetla jsem to dnes odpoledne z kávové sedliny, takže je to tutovka.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Jan Muž

Založeno: 04.02.2009, 22:56

Pro všechny dámy nad Vámi (Vás samozřejmě nevyjímaje), ne že bych chtěl tlumit vaše solidární zanícení feministického kroužku bojujícího za rovné příležitosti ve sklízení vážnosti a podpoře vlastní důležitosti, jen jsem netušil, že svojí péčí o Tery se tak citlivě dotknu bolavých míst Vás všech. Je zjevné, že vám zvoní hrana, a žádná labutí píseň to nenapraví. Nicméně mám pro vás potěšující zprávu, návrat tradičního patriarchální řádu je za dveřmi, možná že ukončí i vaše trápení a vaše mysl se zklidní důvěrou v navrácení vlády mužům. Již se nebudete muset jitřit svými bolestnými obavami z toho, jak vážné a těžké úkoly nelidská rovnoprávnost nakládá na vaše bedra a co z toho musíte vydřít z těch necitlivých a bezohledných mužů.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Tery Žena

Založeno: 04.02.2009, 23:23

Jo, jo, patriarchát se vrací... Říkáte vy, ale odkud jste to vyčetl, neřeknete. To je pak houby věštění...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Jan Muž

Založeno: 04.02.2009, 23:59

Žádné věštění ani poučné články či oficiální prognózy, které byste si mohla přečíst. Stačí mít otevřenou mysl a pátrat mezi řádky běžných projevů těch, komu leží současný stav společnosti na srdci. Návrat patriarchátu je přirozená nutnost, stejně jako konec demokracie a možnosti toho, aby se kde kdo pomatený a hloupý jako Vy pletl do veřejných věcí. Ale neklesejte na mysli, přirozený řád bude ku prospěchu všem, pro Vás bude znamenat doslova spásu.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Tery Žena

Založeno: 05.02.2009, 18:35

Doufám, že před tím zahřmí, abych mohla včas emigrovat :-)

Na hranicích bude nával...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Aredhel Žena

Založeno: 05.02.2009, 15:21

Bude se to vztahovat i na mého manžela ? Abych se na to důkladně připravila.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Kristina Žena

Založeno: 05.02.2009, 16:38

Jasně že jo. Z pantoflí přímo do jezdeckých holínek :-)))
Já jen doufám, že mi ta hrana zazvoní nejdřív až příští týden. V sobotu jedu lyžovat na Klínovec, nerada bych o ten poslední pocit volné a svobodné jízdy z kopce přišla.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Tery Žena

Založeno: 05.02.2009, 18:36

Nejdřív si užít na sjezdovce a až to bouchne, tak přezout na běžky (stopa Viky!) a šupky dupky za kopečky.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Martin Muž

Založeno: 05.02.2009, 19:54

Dejte si to parkrat susem U zabiteho. To budete mit ten pravý pocit volne a svobodne jizdy.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Kristina Žena

Založeno: 06.02.2009, 08:04

:-))) Díky za tipy. Na Klínovci jsem ještě nelyžovala, ale prý je to tam na naše poměry dobré. Pokud jde o šus U zabitého, pokusím se zkombinovat pocit volnosti s pudem sebezáchovy, aby se to tam příště nejmenovalo U zabité :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: lubob Muž

Založeno: 06.02.2009, 08:34

kdyztak zkuste tu sjezdovku, ktere se sovinisticky rika "damska" :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Kristina Žena

Založeno: 06.02.2009, 11:07

Tak jo, a speciáně pro Vás spočítám, kolik jsem tam potkala přeopatrných, překážejících a padajících chlapů :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Martin Muž

Založeno: 02.02.2009, 21:33

Nemůžu si pomoct, ale ono to tak mnohde funguje. Dokonce i u nás doma.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Tery Žena

Založeno: 04.02.2009, 13:59

Takže oba vyděláváte a vy platíte všechny výdaje a ona si svůj plat nechává... To nechápu.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Martin Muž

Založeno: 04.02.2009, 17:46

Z meho platu se plati vsechno, nekolikamilionova hypoteka, dovolene, provoz dvou domu, dvou aut, jidlo obleceni. Zvladam to jen tak tak. Zena byla mnoho let doma s detmi, ted uz jsou ale deti docela velke, neco by delat mohla. Jenze je to jak v tom clanku, tohle neodpovida jejimu vzdelani, tohle by ji neuspokojovalo, tamto je zas moc slozite. Nedavno zacala delat nejaky vedlejsak, asi abych dal pokoj. Vydela si presne 35x mene nez ja a kam ty penize jdou netusim. Kvuli takovym drobkum ani nestoji za to se s ni hadat.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Tery Žena

Založeno: 04.02.2009, 19:02

Hmmmm... už si vzpomínám, jednou jste to tu psal.. to je blbý...
já jsem psala spíš o páru, který spolu žije, ale ještě nemá děti


kolik je dětem?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Martin Muž

Založeno: 04.02.2009, 19:39

4, 6, 8

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Tery Žena

Založeno: 04.02.2009, 20:12

Hmmm, tak to jste dost v loji :-( Když jste říkal, že děti už jsou větší, představovala jsem si 10 a víc. O mámu se třema capartama, a to ještě ve věku 4, 6 a 8, se fakt zaměstnavatelé nepoperou. Štačí si jenom spočítat, že takhle malé děti bývají nemocné i 4x do roku, obvykle to trvá týden. To máte 3x4 týdny na paragraf... Pak jsou tu různé kroužky, besídky a podobné akce + žádné přesčasy, dvouměsíční prázdniny...

Pokud jste neplánoval tenhle typ rodiny, asi jste si neměli pořizovat tolik dětí. Trochu se vám uleví, až to nejstarší doleze tak ke čtrnácti letům a přebere trochu starostí o ty mladší. Ale práci na plnej úvazek za téhle situace nevidím moc reálně.

:-) Z mnoha důvodů chci mít jen jedno dítě a tohle je jeden z nich

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Olga Žena

Založeno: 02.02.2009, 15:51

Tak ty "nezávislé zdroje" bych chtěla vidět.

Pokud jde o ten druhý odstavec, tam se shodneme. Ženy tehdy myslely jinak - vertikální sociální mobilita byla mizivá, možnosti výdělečné práce pro vdanou ženu mizerné, státní sociální síť vůbec žádná... prostě se musely mnohem víc ohlížet na manželovu majetkovou situaci než dnes.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Tery Žena

Založeno: 02.02.2009, 15:57

Ony ani tak nehledaly partnera, jako spíš perspektivního zaměstnavatele.

Ale zlatokopky jsou furt, o tom žádná. Jen už to není nutnost, ale otázka charakteru. :-)
já věřím úsloví: každá koruna v manželství pro peníze je tvrdě vydělaná

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Tomí Muž

Založeno: 02.02.2009, 14:12

"Na chlapech mě zajímají jiné věci, než peníze - třeba jestli mu to pálí a dá se na něj spolehnout."

Kdyb
yste si mohla vybrat mezi velmi chytrym, avsak prumerne bohatym muzem a prumerne chytrym (tzn. ne hlupak, proste obycejny clovek), avsak velmi bohatym muzem, komu byste dala prednost? A komu by podle vas dala prednost vetsina zen? Ted pominte znacne zjednoduseni, ktere se v teto otazce skryva.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Olga Žena

Založeno: 02.02.2009, 14:40

Naprosto jednoznačně tomu velmi chytrému. Pokud si rozumíme, že nejde jenom čistě o IQ, protože spousta lidí s vysokým IQ jsou v podstatě pěkní pitomci. Mně se chytří hoši prostě líbí ;-)

Co by dělala většina žen nevím, ale tipuju, že by šla za hlasem svého srdce. Pokud vím, v Česku panuje tzv. manželská homogamie. Stejní si berou stejné. Chytří chytré, bohatí bohaté, vzdělaní vzdělané. Což je rozdíl oproti minulým dobám, kdy se asi ženská byla mnohem víc ochotná vdát se i za blbce, pokud jí zvedl životní úroveň.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Tomí Muž

Založeno: 02.02.2009, 16:35

Diky za dobrou (vecnou) odpoved. K vasim osobnim preferencim: ok, ale i tak si myslim, ze vsechno je nakonec otazka ceny. Kdby onen prumerne chytry hoch byl EXTRENME bohaty, tak byste (podle mne) mu nakonec dala prednost...pricemz byste si to zduvodnila tak, ze uz ho nejak zkultivujete a pozvednete na vasi uroven. A s jeho penezi byste mohla (nebo spolecne mohli) realizovat veci, o kterych byste jinak mohla jenom snit.

Vetsina zen: zeny imho byvaji ve vztazich kratkodobe mnohdy nevyzpytatelne ("nasleduji hlas srdce"), ale z dlouhodobeho hlediska jsou pragmaticke (coz povazuji za DOBROU VLASTNOST). I dnes se hodne zen provda za hlupaka, burana, starce nebo nezvhledneho chlapa, pokud jim zvedne zivotni uroven.

Laska, porozumeni, hrdost, atd. jiste maji svoji hodnotu...ale nakonec se (skoro) kazdy clovek da koupit (otazka pouze stoji za jakou cenu).

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Olga Žena

Založeno: 02.02.2009, 18:03

Podle Vás bych mu přednost dala... no jo, je to Váš názor. Já se znám trochu dýl a trochu líp, a tak to vidím jinak ;-)

Být z dlouhodobého hlediska ve vztazích pragmatická, nebo lépe řečeno rozumná, považuju taky za dobrou vlastnost. A nevěřím tomu, že v chudých roubenkách kvete štěstí a boháči v palácích si zahýbají a trýzní se... Nicméně vybírat si partnera podle majetkové situace považuji za velmi zpozdilé. Na ty jeho prachy si člověk velmi rychle zvykne, bere je jako samozřejmost, a ten truhlík po bohu ho začne tížit...

Mám samozřejmě tu výhodu, že žiju teď a tady. Sama sobě dokážu vydělat peníze na slušný středostavovský standard, tak se mi to kecá.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Jenom

Autor: Tery Žena

Založeno: 02.02.2009, 13:53

Mno, když jsem začínala chodit se svým přítele, neměl žádný plat, bo jsme byli oba na studiích. Tak jsem ani nemohla tušit, kolik bude brát. Vzhledem k tomu, že žije v Praze a má vzdělání, předpokládala jsem, že stejně jako já práci najde a že hlady neumřeme.

Jako odpověď na vaši otázku, ne, nezakládala bych rodinu s někým, kdo dělá "práci, co ho baví, za minimální mzdu", protože všichni máme nějaké koníčky, kterým bychom se chtěli věnovat a obvykle bychom za ně mohli i tu minimální mzdu pobírat. Věnovat se jen svým koníčkům můžou akorát skutečně bohatí lidé... My ostatní si musíme najít takovou práci, která nás bude živit a alespoň trochu bavit.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Vránolump Žena

Založeno: 02.02.2009, 14:14

Docela by mě zajímalo, o jakou zajímavou práci ohodnocenou minimální mzdou, by mohlo jít. Nějak mě žádná nenapadá.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Tomí Muž

Založeno: 02.02.2009, 14:19

No tak treba nejaka prace charitativniho typu...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Tery Žena

Založeno: 02.02.2009, 14:53

Trenér mládeže v atletickém družstvu, fotograf na volné noze věnující se výhradně fotografování zpěvným ptákům, programátor nezávislých free her... za tohle všechno by člověk dostal alespoň minimální mzdu nebo honorář a dělal by, co ho baví... jenže holt musí svoje požadavky modifikovat a nedělat jen to, co ho baví

ale chápu, jak to myslíte, nekvalifikované práce za minimální mzu asi nikoho nebaví...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Jenom

Autor: alane Muž

Založeno: 02.02.2009, 14:47

Chlapi, co za něco stojí? Jak se to posuzuje? Řekl bych, že v drtivé většině chlap za něco stojí právě tehdy, když nosí domů peníze. Opravdu neznám ženu, které by záleželo na tom, jestli jejího partnera práce naplňuje.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Jenom

Autor: mant Muž

Založeno: 02.02.2009, 16:03

Vidíte, já takovou znám. Minimálně jednu; dál jsem nějak neměl potřebu zkoumat...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Jenom

Autor: Jana Žena

Založeno: 02.02.2009, 21:34

Tak to se přidám. Taky jsem ráda, že mého muže práce baví. I když by našel lépe finančně hodnocené zaměstnání.

Odpovědět na příspěvek

 

Tak jsem dala za pět

Autor: Jana Žena

Založeno: 31.01.2009, 14:46

Odpovědí: 4

I když jinak články neznámkuju.
Chodím do práce ze stejných důvodů jako můj muž - abychom měli peníze pro rodinu. Kdyby to nebylo potřeba, s radostí zůstanu v domácnosti a rodím další děti. :o((
Autor asi žije v jiné realitě. Stejně jako většina přitakávatelů.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Tak jsem dala za pět

Autor: mozek Zbyňka Š Muž

Založeno: 31.01.2009, 16:23

Ježišmarjá, vždyť vy si žijete ouplně normální život. To si tedy dovolujete dost :-))))))))

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Tak jsem dala za pět

Autor: Tonda Muž

Založeno: 01.02.2009, 16:14

Odpovídající platy pro ženy v domácnosti by se zajistily snadno.
Při daleko nižší společenské produktivitě práce než dnes zajiš´tovala v západní Evropě už někdy v sedmdesátých potřeby na úrovni přechodu do nadprodukce asi osmdesátiprocentní zaměstnanost mužů a asi pětatřiceti procentní zaměstnanost žen. Životní úroveň i potřeby se od té doby o něco zdvihly, ale zdaleka ne o tolik, o kolik by mohly, díky zhruba patnácti až dvacetiletým cyklům zdvojnásobení produktivity práce.
V osmdesátých letech se uvažovalo díky tomu o zkrácení pracovního týdne o jeden, výhledově až o dva dny, aby mohla být zachována tehdejší zaměstnanost. Z toho je jasné, že vyšší zaměstnanost žen z hlediska ekonomického zapotřebí nebyla, naopak, komplikovala situaci.
Nabízí se otázka, kam se poděly ty prostředky, které jsou díky stoupající produktivitě stále vyšší - místo, aby byly použity pro ženy, které by chtěly zajišťovat domácnost podobně jako Jana a byly za to placeny stejným způsobem jako muži - protože je to samozřejmě činnost náročná společensky významnější než mnohé jiné, napříkla skvěle honorované markýrování práce vládní úřednice třeba v oblasti rovnoprávnosti. Namístotoho byla vybrána cesta zvyšování nepotřebné spotřeby, tedy podpora stoupající spotřeby vytvářené uměle, což zajišťují jen ženy a bohužel ty méně lidsky hodnotné. Proto je tak významná jejich podpora. V tomto smyslu jsou skutečně motorem ekonomiky, ale ve funkci černé díry pro nadprodukci, která mohla dovolit evropě bezstarostný život už desítky let. Přičemž rozhazovačná fiflena je v podstatě Popelka ve srovnání s tím co spotřebuje na udržování míst různých pseudomanažerek. (Bude to asi stejné jako např. se senátory, ale berme jedno po druhém)
Současné ekonomiky, fungující na základě muži vytvořených, často mnohonásobných funkčních a systémových zlepšení by totiž dokázaly bohatě zásobit vším potřebným všechny, nebýt obrovských prostředků vynakládaných na zbytečnou zaměstnanost produkující zvýšení počtu Avon Lady na čtvereční kilometr a armády příživnic - bojovnic za různá "lidská práva".(Obrovské prostředky, které spotřebují profesionální feministky a Romové by mohly třeba ve formě stipendií pro romské děti nebo osamělým matkám pomoci daleko více ).
Takže Jano, pokud to myslíte vážně s tím věnovat se rodině, prachy na to, abste dostávala tolik co muž "mužská společnost" vyprodukovala už dávno. Otázka je, kdo a jak je spotřebovává.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Tak jsem dala za pět

Autor: mozek Zbyňka Š Muž

Založeno: 01.02.2009, 18:07

:-)))))))))))))) Ty woe, další ekonom :-)))))))))))))))

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Tak jsem dala za pět

Autor: Tery Žena

Založeno: 01.02.2009, 16:20

Hmmm, já to úplně takhle nemám, práce mě víceméně baví. Kdybych měla hodně peněz, dělala bych pořád to, co dělám teď, jenom třeba na poloviční úvazek a daleko víc v pohodě. A asi bych si víc vybírala kšefty :-)

Odpovědět na příspěvek

 

re mozek

Autor: Tonda Muž

Založeno: 01.02.2009, 12:36

Odpovědí: 0

To je neuvěřitelná ideologická šmíra ten mozek.

Odpovědět na příspěvek

 

jaký mozek ?

Autor: realista Muž

Založeno: 04.02.2009, 23:52

Odpovědí: 1

Žena je jen příliš komplikovaný držák na p.i.č.u.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: jaký mozek ?

Autor: lubob Muž

Založeno: 05.02.2009, 02:06

ktera? ta vase? :-)

Odpovědět na příspěvek

 

feminismus

Autor: evelin Žena

Založeno: 13.05.2009, 12:21

Odpovědí: 2

Ahoj,tento článek je zajímavý.Nejsem ani feministka ani nic ectrémního.Ale taky berte na vědomí,že existuje velká řada žen,které tak jako já zůstanou s dítětem sami a i když slušně vydělávám,tak můj pubertální a skvělý syn má požadavky na obleční značkové a ještě sní v tomto období jako otesánek celou ledničku a pořád by jedl dál.Chci jen zdůraznit,že muži a ženy jako páry se dost v naší zemi rozpadají a žena živí ne jen jedno,ale i dvě či tři děti sama,sama platí byt a složenky a nemusí mít zrovna partnera.Alimenty nejsou tak závratné aby pokryly byť jen polovinu nákladů na dítě a kde jsou léky a další nadstandardní výdaje,které dnes u alergických a různě nemocných dětí běžné.A kde je váš muž s vysokým výdělkem,že by sám nebo začíná u jiné?Většinou se průběžně o děti nestará a nekupuje jim běžné věci jako matka.Takže kdyby muži měli stejné výdělky jako ženy,tak jsem pro.Je nejvyšší čas.Nejsem ani opuštěná ani proti mužům,nedá se bez nich žít,ale my chceme a přejeme si dát svým dětem to co potom muž,třeba své milence.Dovolené a hezké oblečení a dostatek v ledničce a taky mlsek a na různá vydání třeba když se jdou bavit.Ale na to asi místní pisatel trošku zapoměl.Že spoustě žen s dětmi už pak nezbývá.A jestli chcete statistiku kolik je žen s dětmi bez manžela,tak průměrně se 85% manželství rozpadá a zůstávájí děti ženě.Hezký den Evelínka

Odpovědět na příspěvek

 

Re: feminismus

Autor: Tery Žena

Založeno: 13.05.2009, 12:49

Wow, tak tady si počkám na reakce :-) to bude akce pouštní bouře.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: feminismus

Autor: Tery Žena

Založeno: 13.05.2009, 20:30

jejda, já vás nechtěla vyděsit...
Copak té ženě nikdo neřekne, že neexistují otcové, kteří by za svými dětmi nejezdili, natož neplatili ohromující alimenty ve výši 1500 Kč? Že určitě zabraňovala svému ex v kontaktech s potomky?

Odpovědět na příspěvek

 

 

Vložit nový příspěvek

Jméno:

Pohlaví:

Muž, Žena

E-mail:


(Vyplňte pouze tehdy, jestliže chcete být informování o odpovědích na váš příspěvek)

Předmět:

Příspěvek:

 

Kontrola: 

Opište znaky z obrázku do spodního pole:

 

 


ROVNOPRÁVNOST.cz je kolektivni tvooený, nezávislý, svobodný, názorový web. Jeho posláním je komentovat a zviditeloovat spoleeenské problémy týkající se mužu. Stránky vznikly za úeelem osvity a dokumentace. Cílem je umožnit všem publikovat svobodné názory formou elánku nebo diskuzních poíspivku. Stránky dávají svobodný prostor i kontroverzním názorum a tabuizovaným tématum, o kterých se veoejni nemluví nebo se bojí mluvit. Nesnaží se nikomu vnucovat cizí názor a nechávají na každém, aby si vytvooil svuj vlastní.

Copyright © 2007 Rovnopravnost.cz                Tvorba www - Web & Media a.s.