Zprávy


27. ledna 2010

Feminismus

Redaktor: radon

Aktualita

Modelka Hužvárová: Pohled lidí na feminismus se změnil

Feministky modelce Dominice Hužvárové nemohou přijít na jméno. Hlavně kvůli tomu, že založila internetové stránky Stopfeminismu.cz. Teď navíc modelka tvrdí, že se jí v loňském roce podařil změnit pohled lidí na feminismus.

Dominika Hužvárová studuje, pracuje, jezdí po světě, je úspěšná, a ke všemu prohlašuje, že uznává tradiční hodnoty a ráda se stará o partnera.

"Ukázali jsme, že feministický pohled na svět nevyhovuje mnohým mužům i ženám a rozhodně není pravda, že požadavky feministek jsou tím, co ženy skutečně chtějí," bilancuje Hužvárová svůj rok starý počin, tedy stránky Stopfeminismu.cz. Ženy se podle ní ve velkém odvracejí od feminismu a dávají přednost tradičním hodnotám.

Radost má také z toho, že feministické organizace přijdou o velkou část dotací. Každý rok jim Česká republika a EU přispívaly desítkami milionů korun. Letos dostanou přednost rodiny.

Jde jim jen o dotace
Ženy, které se dovolávají genderové rovnosti, se tomuto kroku bránily i u Evropského parlamentu. Jde podle nich o jasnou diskriminaci. Dominika Hužvárová si ale myslí, že se feministky zlobí kvůli nečemu jinému. "Z reakcí feministek je, myslím, zřejmé, že právě pro tyto dotace se organizují a 'bojují za práva žen'," píše modelka.

Na stránkách Stopfeminismu.cz musí Dominika Hužvárová nejčastěji čelit obvinění, že vlastně neví, co pojem feminismus znamená. "Jsou to chytré ženy, které vidí nespravedlnost a hájí si svá práva a chrání ostatní. Jen slovo feministka je vnímané s Česku skoro něco jako nadávka a přitom vůbec nevím proč. Slečno Hužvárová, trochu se více informujte o tom, co feministky dělají užitečného, a pak co nejrychleji tyto stránky smažte. Děláte ženám jenom ostudu," píše například v diskuzi Jana.

Děti a úklid ji vyléčí
Pochopení Dominika Hužvárová nenašla ani u Renaty: "Tyhle stránky lze opravdu vysvětlit jen tím, že slečně chybí životní zkušenosti. Až bude mít práci, dvě děti a další zápřah doma ve formě domácího úklidu, žehlení, a pak se zjistí, kde naopak její manžel trávil volný čas, bude za nás feministky ráda a hned se k nám přidá."

Dominika Hužvárová sbírá jednu korunku krásy za druhou a stala se dokonce tváří fotbalového šampionátu EURO 2008.

Autorka: Michaela Kabátová
Lidovky.cz


Zdroj: Lidovky 23. ledna 2010

Přečtení článku: 149810x

Tisknout článek

Průměrná známka článku: 2.8

Pošli článek kamarádovi

Oznámkuj článek (1 - nejlepší): 1 2 3 4 5


Související články

31.12.2014, 14:56   Dívky (15) umlátily dva psy kladivem
09.03.2011, 23:16   Ženy brání pokroku a jsou prostitutky, vyslechla si feministka
11.01.2011, 22:44   Ženy a radikální hnutí žen v České republice (úvod)
09.04.2010, 23:10   Jak studovat na umělkyni?
08.04.2010, 12:00   Feministky popírají ženství!


Diskuse ke článku

 

Vložit nový příspěvek   Sbalit příspěvky

 

 

PR

Autor: Adys Žena

Založeno: 27.01.2010, 00:12

Odpovědí: 35

Rovnopravnost.cz se už dala na PR?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Adys A Beba

Autor: Modry Klokan Muž

Založeno: 27.01.2010, 12:05

Co to?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Adys A Beba

Autor: Tery Žena

Založeno: 27.01.2010, 14:24

Jak by řekl NTPT: PR? UTFG! :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Adys A Beba

Autor: Modrý Klokan Muž

Založeno: 27.01.2010, 16:42

Já vím co je PR. Víš to ty Otitulované Teryho Tele?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Adys A Beba

Autor: Tery Žena

Založeno: 27.01.2010, 16:58

No tak sláva :-) Strejda google je hodnej patron a poradí.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Adys A Beba

Autor: Modrý Klokan Muž

Založeno: 27.01.2010, 17:05

No, evidentně na jistá osobnostní omezení ti je i gůgl prd platnej. Zkus možná tvou oblíbenou wikipedii. I když tobě už nepomůže ani Velká Kniha Kouzel.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Adys A Beba

Autor: Tery Žena

Založeno: 27.01.2010, 17:14

Hele, to ale není ostuda, že něco nevíte. Teď už to víte, tak co. Kdo ví, kde se poučit, jest již poučen :-) Musíte být trochu sebevědomější.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Adys A Beba

Autor: NTPT Muž

Založeno: 30.01.2010, 15:00

Já bych řekl WTF . což je internetová skratka na anglických diskuzních forech. stejně jako namátkou IMHO, FYI, THX, LOL, AFAIK, BRB, ROTFL. BUFH atd .o

což znamená v překladech : Dle mého skromného názoru - Pro vaši informaci - děkuji - To je k smíchu - Podle toho co o věci vím - Jsem hned zpět - řechtám se až se válím po zemi - a zvláště na helpdescích mají rádi "Zkurveného uživatele z horoucích pekel" . Jo a wtf = What The Fuck neboli "Co to kurva má znamenat ?"

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Adys A Beba

Autor: Tery Žena

Založeno: 30.01.2010, 23:16

Vy bytste řekl Klokanovi na jeho cotaz "co to je PR?" WTF?
To byste mu moc nepomohl.
To já jsem byla mnohem laskavější :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: PR

Autor: Tery Žena

Založeno: 27.01.2010, 14:19

Mě osobně vždycky pobaví rozhovor: Manažerka Lucie, která pracuje 25 hodin denně a sama vychovává dvě děti, každé od jiného otce říká: Nesnáším feministky, nevím, o co jim jde :-)

a pak ty dojaté komentáře: konečně pořádná ženská

jinak u téhle slečnky jde pochopitelně o nějaký tah jejích PR :-)

ale jestli je vzorem českých antifeministek samostatná, cestující, nezadaná, bezdětná a hromady praců vydělávající si slečna, chtěla bych vidět to, žemu tady říkají feministka

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: PR

Autor: Bobby Brown Muž

Založeno: 27.01.2010, 15:31

To, že je nějaká žena samostatná a nezadaná + ještě prachatá neznamená, že je feministka.
Feministka je žena nenávidějící muže, která je bere jako podřadné bytosti oproti ženám. Tak trochu opak macha, až na to, že on ne-nenávidí ženy. V tom je mezi nimy rozdíl.
Nehledě na to, že Dominika Hužvárová není žádným vzorem antifeministek/stů, to jste si teď vycucala z prstu. Vzory mají právě feministky, bo jsou to aktivistky a ty potřebují obecně vzory, ke kterým upínají své zraky - to platí o aktivistech obecně, nejen u feministek.
Nevím, proč se to pořád škatulkuje na: úspěšná, nezadaná žena = feministka vs. vdaná, kopu dětí, starající se jen o kuchyni a dům = antifeministka. Ale možná proto, že proti feministkám hodně brojí křesťané, protože ti mají pochopitelně jiný pohled na fungování společnosti.
A ten výraz "slečinka"... no darmo mluvit. Je podle vás tím pádem něco míň? To by mne opravdu zajímalo. Jinak si ty trapné šťouchance ve tvaru zdrobnělinek ohledně jejího stavu neumím vysvětlit.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: PR

Autor: Tery Žena

Založeno: 27.01.2010, 15:39

Konečně mi tu někdo definoval feministku :-) Takže je to žena nenávidící muže.
A když muže nenenávidí, tak může studovat, pracovat, být bezdětná, dětná, rajda i panna a je to v pohodě.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: PR

Autor: Zdeno Muž

Založeno: 27.01.2010, 18:35

"Konečně mi tu někdo definoval feministku"

vs.


http://www.rovnopravnos
t.cz/index.php?page=zprav
y&page1=clanky&pa
ge2=detail_clanku&vol
ba=1582

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: PR

Autor: Tery Žena

Založeno: 27.01.2010, 20:01

"Nuž, budu se s tím muset popasovat sama. :-)
Nicméně jsem ráda, že se potvrdila moje původní obava, že se na definici feministky těžko dohodnou návštěvníci těchto stránek, takže v širším měřítku je to ještě těžší."

a od té doby se toho moc nezměnilo, přestávám věřit, že vůbec nějaké feministky existují :-(

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: PR

Autor: Zdeno Muž

Založeno: 27.01.2010, 21:33

"jsem ráda, že se potvrdila moje původní obava"

Taky dobrá formulace. Taková konzistentní.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PR

Autor: Tery Žena

Založeno: 27.01.2010, 21:41

Já vím, měsíce plynou a jednotná definice nikde...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PR

Autor: Zdeno Muž

Založeno: 28.01.2010, 07:55

Myslím že nevíte, vždyť jste ani nepochopila, co jsem vám řekl.

Definici feministky jste dostala už dávno, proto jsem uvedl ten odkaz. Ale netrapte se, to neříkám vám, nýbrž těm návštěvníkům těchto stránek, kteří mají jakž-takž smysl pro realitu.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PR

Autor: tpl Muž

Založeno: 28.01.2010, 10:43

Definice je k mání ve slovníčku
http://www.rov
nopravnost.cz/sekce-slovn
icek/
Ale nikdo vám nezaručí, že sem nějaký účastník diskuse nenapíše svoji vlastní definici.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PR

Autor: Tery Žena

Založeno: 28.01.2010, 11:44

V tom případě jsou ale výpovědit všech těch žen tuplem veselé, protože jsou feministky všechny...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PR

Autor: tpl Muž

Založeno: 28.01.2010, 11:51

Teď nerozumím, koho máte na mysli "všemi těmi ženami"?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PR

Autor: Tery Žena

Založeno: 28.01.2010, 14:01

Ty ženy, které v rozhovorech proklamují jak nejsou feministky.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PR

Autor: tpl Muž

Založeno: 28.01.2010, 14:23

No jo, asi máte pravdu, podle definice ve slovníčku budu asi i já feminista, protože "uznávám teorii o sociální rovnosti žen s muži". Spíš bych teda použil místo slova "rovnost" slovo "rovnoprávnost"
, ale tak to asi stejně autor definice myslel.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: PR

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 28.01.2010, 14:36

Zajímavý pohled. Já jsem dosud přesvědčen že rovnoprávní skoro jsme. Tedy že jsou zákony pro občany, nikoliv zvláště pro muže a zvláště pro ženy. Proto si myslím že máme rovná práva a tedy jsme rovnoprávní.
Jiné je to z rovností. Tam jsem přesvědčen že žena nikdy nebude rovna muži a naopak. A to nejen pro biologické rozdíly (muž zřejmě nikdy neotěhotní, žena se zřejmě sama nikdy neoplodní) ale hlavně z těchto rozdílů plynoucích odlišností.

Já jsem přesvědčen, že feminiskám nejde o ani jedno z toho. Jim jde o rozdělení práv a povinností mezi ženy a muže. A to přesně v tomto pořadí. Ženy práva, muži povinosti.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: PR

Autor: tpl Muž

Založeno: 28.01.2010, 09:42

Kam má vést ten odkaz? Já ho zkusil a dostal jsem se pouze na úvodní stránku, jako když zadám www.rovnopravnost.cz .

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: PR

Autor: Zdeno Muž

Založeno: 28.01.2010, 10:28

K článku "Rovnost mužů a žen ... jeden z dalších nesmyslů Listiny základních práv", z loňského dubna.
Mně ten odkaz funguje správně, ale měl jsem tu nedávno úplně stejnou potíž jako vy teď.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: PR

Autor: tpl Muž

Založeno: 28.01.2010, 10:25

Už to vím, druhý pokus zabral.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: PR

Autor: Zdeno Muž

Založeno: 28.01.2010, 10:35

Přesněji řečeno nemám na mysli ten článek, ale diskusi pod ním.

Odpovědět na příspěvek

 

Re:Bobby

Autor: Modrý Klokan Muž

Založeno: 27.01.2010, 17:00

Tak já myslím Bobby, že jsi k madamme Tery trošku příkrý.

Slečna Hužvárová je neurčitého věku kolem 20 let a nemá hypotéku.

Madamme Tery je zralá zkušená dáma kolem 25 let a s oslíkem, kterého má doma, mají napůl hypotéku (vše informace od madamme Terryové).

To už se jeden/jedna musí ovládat, aby zachovala dekórum. Buďmež tedy rádi, že madamme Teryová použila pouze mírného výrazu nelibosti "slečinka". Taky by se mohla přestat ovládat a potěšit nás ostřejšími výrazy.

Zatím tedy má madamme Terryová pochvalu za tuhou sebekázeň.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re:Bobby

Autor: Tery Žena

Založeno: 27.01.2010, 17:17

Mohla bych, ale jak říkáte, mám želené nervy a tuhou sebekázeň .-) Získala jsem ji v buddhistickém chrčámu, kde jsem dostala i své tajné jméno.

Někdy užiji i silnějších termínů, třeba liška ryšavá (za to se věšelo, zeptejte se JRzD... no, dobře, nebylo to jen za to)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re:Bobby

Autor: Modrý Klokan Muž

Založeno: 27.01.2010, 17:42

Toho se asi zeptat nemůžu, pokud nereinkarnoval v tobě. Otřesná představa.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re:Bobby

Autor: Tery Žena

Založeno: 27.01.2010, 17:58

no dyby jo, tak mě mrzí, že jsem si v restituci nezažádala o sion

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Tery

Autor: Modrý Klokan Muž

Založeno: 27.01.2010, 16:46

Neboj Prdelko, ty si s tím opravdu nemusíš lámat hlavinku. Nejsi ani jedno ani druhé, tak se tě to netýká. Raději si drž svou rpšoupanou a propocenou sesličku, ať tě z ní nějaká další levnější tobě podobná chudinka nevyšoupne. Když je ta krize.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: PR

Autor: lubob Muž

Založeno: 27.01.2010, 17:15

mohla byste poukazat, kde je takovy rozhovor k precteni. pisete, ze vas pobavi vzdycky, tak je to zrejme bezna vec & nebude vam zatezko nejaky najit.
dekuji.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: PR

Autor: Tery Žena

Založeno: 27.01.2010, 17:32

Hm, třeba Reflex 16.7.2009, str 35. MAGDALENA SOUČEK, PREZIDENTKA AMERICKÉ OBCHODNÍ KOMORY V ČR - "v žádném případě nejsem feministka." nebo super.cz, Jitka Čvančarová, herečka, v rozhovoru zdůrazňuje, jak není feministka, ale v dalších otázkách povídá, jak si vydělá sama na svoje boty a další útratu, jak potřebuje svobodu a jak má na řítele málo času (ano, není ve svém pokročilém věku vdaná)

Čím nezávislejší ženská, tím míň je feministka. Zajímalo by mě, kdopa to vlastně je, ta feministka :-) Ale už jsem se dozvěděla, že je to ženská, která nenávidí chlapi.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: PR

Autor: Tery Žena

Založeno: 27.01.2010, 17:32

chlapy, pardon.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: PR

Autor: Modrý Klokan Muž

Založeno: 27.01.2010, 17:44

Chlupy, ne?

Odpovědět na příspěvek

 

Sice mám ze slečny

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 27.01.2010, 08:01

Odpovědí: 0

Hužvárové smíšené pocity, ale jestli to myslí opravdu jak tam píše, pak klobouk dolů. Tehdy jsem v duchu dával za pravdu těm názorům, které tvrdili že se jedná o provokaci / žert k vydráždění feministek. Myslím, že žert ani provokace rok netrvají. Na to je to příliš dlouho. Na druhou stranu jsem skeptický také k tomu, že by se jí za rok povedlo zvrátit snahu mnoha desetilétého úsilí feministek. Jak říkám, smíšené pocity.

Odpovědět na příspěvek

 

Udělala dobrý kus prospěšné práce.

Autor: Kolemjdoucí Muž

Založeno: 27.01.2010, 11:30

Odpovědí: 0

Svým veřejně proklamovaným tvrdým postojem k zdivočelým feministkám pomohla spoustě mladých telat ujasnit si názory a pochopit, že feministické cíle nejsou to pravé, co mladé a pěkné ženy potřebují a co od života očekávají.
Slečna Hužvárová si zaslouží metál.

Odpovědět na příspěvek

 

Paní

Autor: alane Muž

Založeno: 28.01.2010, 09:16

Odpovědí: 0

Renata z článku je jasnovidka? Spíš asi nemůže některým ženám odpustit, že se chovají samostatně.

Odpovědět na příspěvek

 

A spravne

Autor: co psala Valdrova Žena

Založeno: 02.02.2010, 20:16

Odpovědí: 4

Bez feministek by i Hužvrová ani neškrtla
Je Hužvárová (H) proti feminismu? Pak navrhuji důslednost. S tím souvisí: 1. Kontrola oblečení H. V případě přistižení v kalhotech veřejně zbičovat (srov. případ novinářky Lubny Al-Husein v Súdánu z července 2009);2. Propustit H z práce, pokud chodí do práce bez svolení manžela nebo přítele (srov. evropské zákony o rodině z doby před druhou vlnou feminismu);3. Zavést u Hužvárových obdobu institutu hlavy rodiny, tj. „muž má vždycky pravdu“ (institut hlavy rodiny nechala zrušit právnička a feministka JUDr. Horáková);4. Důrazně připomenout H, že její prvořadou úlohou je mateřství. Nemá co lítat polonahá a zmalovaná po světě, a ještě provozovat web (srov. popravu Olympe de Gouge za veřejnou angažovanost);5. Provozovat sex bude H zásadně bez antikoncepce (srov. parlamentní debaty poslanců v západních zemích v 70. letech 20. století a jejich požadavek nebrat ženám jedinou přirozenou úlohu rodit děti);6. Po nechtěném otěhotnění, ani po případném znásilnění zásadně nedovolit H přerušení těhotenství (srov. angažmá Romy Schneider a řady feministek za svobodnou volbu přerušení těhotenství);7. Požitek ze sexu a právo na orgasmus je feministické téma ze 70. let - nedovolit H jakoukoli poznámku k němu.8. Nedovolit H vzdělávání (srov. Balzacův výrok o sečtělé ženě, která se vymkne z rukou);9. (Týká se nejen H) Zasadit se o odebrání volebního práva ženám, o právo chodit do práce, dědit, vlastnit majetek, plánovat rodičovství a VŮBEC ZASADIT SE O ZPĚTVZETÍ VŠECH PRÁV A VYMOŽENOSTÍ, VE KTERÝCH MAJÍ PRACKY FEMINISTKY;
P.S. Abych předešla případné žalobě, podotýkám, že návrh je nadsázkou a že jsem ve skutečnosti tak mírumilovná, že bych ani Hužvárové neublížila. Feministka Valdrová

Odpovědět na příspěvek

 

Re: A spravne

Autor: zaz Muž

Založeno: 02.02.2010, 21:09

Právě jste předvedla charakteristický rys feminacismu (nikoli feminismu), totiž demagogii a překrucování cizích výroků, jelikož nemáte žádné věcné protiargumenty. Stejně tak i vaše tzv.mírumilovnost nese všechny rysy feminacismu tj.snaha společesnky znemožnit toho, kdo se zcestnou ideologií feminacismu, který s původními myšlenkami feminismu již dávno nemá nic společného.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: A spravne

Autor: zaz Muž

Založeno: 02.02.2010, 21:11

P.S.:.....kdo NESOUHLASÍ se scestnou ideologií feminacismu,....

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: A spravne

Autor: co psala Vladrova Žena

Založeno: 03.02.2010, 16:25

JE ZCELA KONKRETNI vjmenovanio veci, ktere by mela ta Huzvarova stahnout,nemyslite?

Bez feministek by si dneska ani neskrtla.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: A spravne

Autor: tpl Muž

Založeno: 03.02.2010, 10:35

Dejme tomu, že máte pravdu v tom, že bez úsilí feministek MINULÝCH desetiletí by si H ani neškrtla.
Jenže ona brojí proti SOUČASNÝM feministkám, protože soudí, že už není proti čemu bojovat. To, o čem píšete, považuje za smysluplné cíle, kterých již bylo dosaženo.
Přidávám citaci z jejího webu:
"Feminismus dosáhl svých původních smysluplných cílů a nyní se stal ve svých požadavcích nejednotným a extrémistickým hnutím."

Zkuste nám raději napsat, o jaké smysluplné cíle usiluje současný feminismus (myslím cíle všeobecně prospěšné, nikoli jen získání všemožných dotací a tím zajištění si vlastní obživy).

Odpovědět na příspěvek

 

 

Vložit nový příspěvek

Jméno:

Pohlaví:

Muž, Žena

E-mail:


(Vyplňte pouze tehdy, jestliže chcete být informování o odpovědích na váš příspěvek)

Předmět:

Příspěvek:

 

Kontrola: 

Opište znaky z obrázku do spodního pole:

 

 


ROVNOPRÁVNOST.cz je kolektivni tvooený, nezávislý, svobodný, názorový web. Jeho posláním je komentovat a zviditeloovat spoleeenské problémy týkající se mužu. Stránky vznikly za úeelem osvity a dokumentace. Cílem je umožnit všem publikovat svobodné názory formou elánku nebo diskuzních poíspivku. Stránky dávají svobodný prostor i kontroverzním názorum a tabuizovaným tématum, o kterých se veoejni nemluví nebo se bojí mluvit. Nesnaží se nikomu vnucovat cizí názor a nechávají na každém, aby si vytvooil svuj vlastní.

Copyright © 2007 Rovnopravnost.cz                Tvorba www - Web & Media a.s.