Zprávy


09. listopadu 2009

Rovnoprávnost

Redaktor: KaH

Aktualita

Ženy dobývají další sportovní mužské bašty

Budiž ženský box olympijským. Na hrách v Londýně 2012. Staniž se. Mezinárodní olympijský výbor letos rozhodl. Poslední bašta mužů tak padla, hnutí za ženskou sportovní emancipaci ji dobylo. Už neexistuje sport, v němž by na hrách soutěžili výhradně muži.

"Konečně! Dosáhli jsme univerzálních olympiád," jásá Čching-KchuoWu, prezident Mezinárodní boxerské asociace. Jak by se asi zděsil baron Coubertin, zatvrzelý zastánce ryze mužského sportu? Ten, který se v olympijské Paříži 1900 tolik zlobil, když organizátoři povolili soutěžit i šesti tenistkám a šesti golfistkám.

Ještě v roce 1924 držel MOV stranou her ženskou atletiku. Francouzka Alice Milliatová tudíž zorganizovala dvě protestní "ženské olympiády". Diváci přišli, pánové z MOV se zalekli a na hry v Amsterdamu 1928 schválili pět atletických disciplín pro ženy.

"Jen pět?" reagovaly Britky a olympiádu bojkotovaly. Ty, co soutěžily, omdlévaly tehdy v cíli běhu na 800 metrů a novinář John Tunis psal: "Sledovali jsme jedenáct ubožaček, z nichž pět odpadlo před cílem a pět zkolabovalo za ním." Podle svědků přeháněl, nicméně ženská osmistovka byla na dalších 32 let z olympijského programu vyřazena coby zdraví nebezpečná.

Zato dnes? "I ženský box na hry patří. Ne kvůli emancipaci, ale kvůli spravedlnosti," ujišťuje česká boxerka Arleta Krausová. Ženy sportovkyně definitivně zvítězily? Na olympiádách boxují, zápasí, hrají hokej. Dosáhly svého? Ne, ještě ne. Stále je tu cosi, co se sportovním feministkám nezamlouvá.

V Pekingu 2008 prohrály s muži 124:165, co se týče počtu rozdělovaných medailových sad. Také v boxu mají mít v Londýně jen 3 váhové kategorie oproti 11 mužským. A na zimních hrách ve Vancouveru nesmí v rámci lyžování soutěžit ve skocích.

Skokanky žalují MOV za diskriminaci. "Parta starých, zpátečnických mužů nás drží mimo olympiádu," soptí mistryně světa Lindsey Vanová. "Mají strach, že bychom sebraly pozornost mužům."

Vzdát se nemíní, inspiraci si berou z cyklistek. Ty nyní dosáhly emancipace počtu svých disciplín na hrách. Aby však nenarostl počet účastníků, vypadnou v Londýně z programu tradiční stíhací a bodovací závod mužů. "Což je směšné," rozčiluje se olympijský šampion BradleyWiggins.

A rakouský stíhač Andy Müller namítá: "Proč tedy nikdo nenavrhne, aby v zájmu rovnováhy zařadili na hry i synchronizované plavání a moderní gymnastiku pro muže?"

Sama mezi muži, ale nahou ji neviděli. Převlékala se jinde

Převlékla se ve své vlastní šatně, aby ji chlapi zbytečně neokukovali nahou, a pak to spustila. Kanaďanka Halley Wickenheiserová se stala první ženou, která nastoupila v profesionální soutěži hokejistů. Už je to skoro sedm let.

Nebyla žádnou pouťovou atrakcí, i pár gólů dala, rychlostně stíhala. Senzace! Do Finska mířily zámořské televizní štáby a zápasy třetiligového klubu Kirkkonummi se do Kanady vysílaly živě.

"Nejvíc mě překvapila, že skákala do střel. Má v sobě tolik odvahy," řekl Matti Hagman, jenž ji v Kirkkonummi trénoval. Sám měl odehráno přes 200 zápasů v NHL, takže tušil, jak výjimečně musí být Hayley talentovaná, že stačí i mužům.

Třeba při utkání s Aako, ve kterém vstřelila svůj první gól, vyhrála 17 z 19 vhazování! Popravdě, žádná lepší hokejistka se zatím nenarodila.

Wickenheiserová je 31letá legenda ze zapadlého městečka Shaunavon. Právě tam se naučila báječně bruslit, i při zápasech s kluky vynikala. V patnácti ji vzali do dospělé reprezentace, pochopitelně ženské, kterou zatím přivedla k šesti světovým a dvěma olympijským zlatům.

Třetí liguWickenheiserová zvládla, v náročnější druhé lize, kam hokejisté Kirkkonummi postoupili, už si příliš nezahrála. S rolí centra ve čtvrtém útoku, kam ji sesunul trenér Hagman, se smířit nechtěla, a tak ukončila smlouvu a vrátila se do Kanady. "Nemám ráda podřadné úkoly, proto se loučím," oznámila.

Předloni si ještě vyzkoušela třetí ligu ve Švédsku, ale kolem toho už takový poprask nebyl. Premiéra je přece pouze jednou a její film "Sama mezi muži" už byl natočen.

Autoři: Tomáš Macek, Jan Palička


Zdroj: iDNES.cz 5. listopadu 2009

Přečtení článku: 281537x

Tisknout článek

Průměrná známka článku: 2.8

Pošli článek kamarádovi

Oznámkuj článek (1 - nejlepší): 1 2 3 4 5


Související články

07.04.2014, 15:51   Za pobodání manžela podmínka - před 11-ti lety, jako dnes
26.03.2014, 20:44   V tuzemských bankách pracuje mnohem víc žen než mužů
28.03.2013, 11:28   95 % dětí matkám, 5 % otcům
29.03.2010, 22:58   Diskriminace žen při testech léků
24.03.2010, 23:13   Rovnost žen a mužů: EP vyzývá k boji proti násilí a zajištění práva na otcovskou dovolenou


Diskuse ke článku

 

Vložit nový příspěvek   Sbalit příspěvky

 

 

rovnoprávnost i ve sportu

Autor: zaz Muž

Založeno: 09.11.2009, 11:59

Odpovědí: 20

Samozřejmě ženy mají právo provozovat všechny sporty, ale je nutno zavést v rámci nediskriminace společné soutěže mužů a žen, aby měli všichni rovné podmínky a aby si nedělaly sportovkyně nárok na stejné odměny za podřadné výkony ve srovníni s muži (viz např. tenisky).

Odpovědět na příspěvek

 

Pohlavní rozdělení sportovních disciplin.

Autor: Kolemjdoucí Muž

Založeno: 10.11.2009, 07:32

Rozdělení silových a rychlostních disciplin na soutěže mužů a soutěže žen chápu. Považuji to za přirozené.
Ale nechápu rozdělení "nesvalových" disciplin, například střelecké discipliny. To by přeci mělo být společné.
A už vůbec nerozumím tomu, proč je zvlášť šachová soutěž mužů a zvlášť šachová soutěž žen. Místo blábolů o boxu by se měly feministky zaměřit na tohle - ať se hraje jedna šachová soutěž a sestavuje jeden žebříček a stejně tak v lukostřelbě i střelbě palnými zbraněmi.

To rozdělení šachistů a šachistek je docela urážlivé, ne? Leda že by feministky uznávaly, že ženy mají od přírody slabší myšlení...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Pohlavní rozdělení sportovních disciplin.

Autor: zaz Muž

Založeno: 10.11.2009, 10:39

Jenomže feminacistky tvrdí, že jsou ve všem zcela na stejné (popř.lepší) úrovni než muži. Proto ani pro rozdělení silových a rychlostních disciplin není žádný důvod. Slouží to totiž pouze k prosazování jejich nestydatých požadavků stejné odměny za nestejné výkony (opět odkazuji např. na tenistky).

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Pohlavní rozdělení sportovních disciplin.

Autor: Adys Žena

Založeno: 12.11.2009, 13:04

Tenis není sport, tenis je p*čovina...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Pohlavní rozdělení sportovních disciplin.

Autor: tpl Muž

Založeno: 12.11.2009, 13:17

Jaké máte argumenty pro svoje tvrzení?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Pohlavní rozdělení sportovních disciplin.

Autor: Adys Žena

Založeno: 12.11.2009, 13:23

Samozřejmě žádné, ale myslela jsem, že to je na téhle diskuzi zcela běžné ;-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Pohlavní rozdělení sportovních disciplin.

Autor: tpl Muž

Založeno: 12.11.2009, 13:56

Vaše odpověď mě potěšila a souzním s ní. V tomhle vlákně ale Kolemjdoucí nadhodil IMHO docela zajímavé téma k uvažování - proč jsou rozděleny šachistické soutěže. Co si o tom myslíte? Mají ženy (šachisticky) slabší mozek, nebo je to rozdělení na mužské a ženské turnaje jen historický přežitek? Tuším že jedna špičková šachistka se běžně zúčastňuje i mužských soutěží.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pohlavní rozdělení sportovních disciplin.

Autor: Adys Žena

Založeno: 12.11.2009, 14:07

Myslím, že muži i ženy by měli soutěžit vzájemně v případě všech sportů, u nichž o vítězi nerozhoduje fyzická síla nebo v nich nezáleží na fyzické konstituci. Takže šachy, střelba... tady mi rozdělení přijde k ničemu.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pohlavní rozdělení sportovních disciplin.

Autor: abo Muž

Založeno: 12.11.2009, 17:38

Každé rozdělení je vždy k ničemu a slouží pouze k zamaskování nižší výkonnosti žen.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pohlavní rozdělení sportovních disciplin.

Autor: Adys Žena

Založeno: 12.11.2009, 18:01

V tom případě mi povězte, jaký je Váš názor na rozdělení zápasníků do různých váhových kategorií...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pohlavní rozdělení sportovních disciplin.

Autor: abo Muž

Založeno: 12.11.2009, 22:18

No je to jasně pozitivní diskriminace těch slabších.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pohlavní rozdělení sportovních disciplin.

Autor: Adys Žena

Založeno: 12.11.2009, 22:23

Ale jak se na to díváte Vy? Zrušil byste to?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pohlavní rozdělení sportovních disciplin.

Autor: abo Muž

Založeno: 13.11.2009, 09:28

Klidně, skutečným šampionem je totiž stejně ten, který získal titul v kategorii bez omezení vah.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pohlavní rozdělení sportovních disciplin.

Autor: NTPT Muž

Založeno: 16.11.2009, 17:35

Dobrá střední udělá každou těžkou... Taikže imho váhové rozdělení je fér. Možná by ženám mohly být povolený nějaký kila navíc za prsa.

Proč jsou potřeba rozdílné kategorie třeba v šachu, střelbě atd , kde prsa nebo fyz síla očividně nevadí ?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pohlavní rozdělení sportovních disciplin.

Autor: abo Muž

Založeno: 16.11.2009, 19:46

Samozřejmě že "trpaslík" může porazit obra, jak sám připouštíte. Proto rozdělení na kategorie je absolutně nefér a zcela diskriminační vůči výkonějším, silnějším, .... jedincům.
P.S.: je jedno kde jsou ta kila, velká prsa mohou být užita i jako zbraň.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pohlavní rozdělení sportovních disciplin.

Autor: tpl Muž

Založeno: 17.11.2009, 23:56

Kdysi jsem hrál fotbal za žáky, pak za dorost a pak za muže. Nikdy mne nenapadlo, že by smyslem tohoto rozdělení bylo "zamaskování nižší výkonnosti" např. žáků oproti dorostu. Spíš jsem to chápal tak, že dorostence by ani nebavilo hrát proti žákům. Rovněž smyslem rozdělení na extraligu atd. přes okresní přebor až po třetí třídu bude spíš to, aby soupeřily kolektivy přibližně vyrovnané. Aby to hráče i diváky bavilo.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pohlavní rozdělení sportovních disciplin.

Autor: Denisa Žena

Založeno: 17.12.2009, 18:28

K tomu není co dodat, přesně tak.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pohlavní rozdělení sportovních disciplin.

Autor: abo Muž

Založeno: 17.12.2009, 20:44

Ani např. tenistky by jistě také nebavilo hrát proti špičkovým tenistům, protože by nikdy nic nevyhrály. Ale o to tady nejde, jde o to že se nestydí si vynucovat stejné odměny jako ti špičkoví tenisté, čili za nižší výkon stejné peníze. A to je typické pro celé feminacistické hnutí, kterým těmito rádoby "korektními" úvahami akorát hrajete do karet, takže Denisa rychle zajásala.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pohlavní rozdělení sportovních disciplin.

Autor: tpl Muž

Založeno: 18.12.2009, 01:56

1/ Patří Denisa k feminacistickému hnutí?
2/ Rád bych, aby moje úvahy byly korektní. (Vy ne?) Dal jste to slovo do uvozovek, takže vám moje úvaha připadá nekorektní, nebo proč ty uvozovky?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pohlavní rozdělení sportovních disciplin.

Autor: abo Muž

Založeno: 18.12.2009, 10:12

1)nevím, ale způsobem uvažování tam skoro patříte vy
2)přesně tak-

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Pohlavní rozdělení sportovních disciplin.

Autor: Sid Muž

Založeno: 10.11.2009, 16:12

Stejne tak v golfu...

Odpovědět na příspěvek

 

hustý

Autor: Tery Žena

Založeno: 09.11.2009, 14:09

Odpovědí: 15

Tak v roce 1928 omdlévaly běžkyně v cíli běhu na 800 metrů. Hmm, takové zásadní zlepšení za pár desítek let :-) Páni, to jsem vůbec netušila... Člověk se furt uči (když chce).

Odpovědět na příspěvek

 

Re: hustý

Autor: Tonda Muž

Založeno: 10.11.2009, 08:03

Terry jako obvykle neví o čem mluví.
"Půlka" (míle) je náročný závod i pro muže, musí se běžet sprintem, ale na sprint je to příliš dlouhé a na vytrvalostní tempo zase krátké. Při tomto závodu by by omdlelo devadesát devět procent ženské populace ještě dnes, když dnes, když přebraly výchovu mužů ženy, by omdlévali houfně i ti obtloustlí kapouni bez vůle a klukovské dravosti, které dnešní matky masově produkují. (na rozdíl od ještě nedávné doby, kdy skoro každý kluk byl schopen celé odpoledne lítat za tenisákem někde na plácku.)
Celý problém téhle sportovní emancipace je, že se srovnávají excesy (jedna hokejistka, bůhvíjak zfetovaná hormony ve třetí lize) s tisíci vysoce výkonných hráčů ve světě.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: hustý

Autor: Tery Žena

Založeno: 10.11.2009, 10:20

Je prostě hustý to obrovský zlepšení. Ve dvacátejch lectech u toho chcípaly olympioničky a dneska to slušně zaběhne každá členka STS Chvojkovice-Brod :-) To je na tom to, co mě zaujalo. Páni ten potenciál pro zlepšování je fakt velkej... To mi nikdy nedošlo.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: hustý

Autor: Tonda Muž

Založeno: 10.11.2009, 15:11

To bude asi tím, že tenkrát závodily ještě ženy, teď spíše mezipohlavní monstra. (Což vysvětluje i to, proč u mužů ty rozdíly nejsou tak hrozné). Stačí se třeba podívat na sestry Williamsovy a je jasné, že jsou to nevlastní sestřenice (bobule) xaverovských kuřat.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: hustý

Autor: Tery Žena

Založeno: 10.11.2009, 15:13

Jakože je normální, aby ženská neuběhla 800metrů? Můj ty smutku, kam by s tím příroda přišla:-) Osmitovka se běžně běhá na základce na tělesné výchově :-)

A proto je to právě hustý. Nikdy mi nedocházel ten obrovský potenciál pro zlepšování. Jak říkám, člověk se furt učí.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: hustý

Autor: Modrý Klokan Muž

Založeno: 10.11.2009, 15:45

Prosim tě ty potenciále už sklapni. Zajímalo by mě kam vlastně na ty tvoje hefty chodíš. Do svý hlavy určitě ne, tu máš dokonale dutou a hygienicky čistou.

Doufám že ti někdy dojde taky tvůj poencyjál - obrovská nula. Člověk se furt učí, ty ovšem těžko.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: hustý

Autor: Tery Žena

Založeno: 10.11.2009, 16:35

Myslíte ve sportu? No, snažím se. Ale v zimě je to kvůli virózám slabší. Jinak se fakt snažím :-) Abych byla zdravá, v kondici, štíhlá a krásná. Jsem na to prostě zvyklá....

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Tery s obličejem na ksichtu

Autor: Modrý Klokan Muž

Založeno: 10.11.2009, 17:05

:O)))))))) No to ti věřím že se musíš snažit. Nejspíš moc snažit. Mě stačí naštěstí dělat sporty co mě baví a v kondici a k světu jsem tzv. od přirozena. Snažit se fakt nemusím. Ani si malovat na ksicht obličej jako ty. Holt někdo má a někdo ne. Litovat tě nebudem, ty si svůj osud zasloužíš.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Tery s obličejem na ksichtu

Autor: Tery Žena

Založeno: 10.11.2009, 17:09

Páni, kdybyste se maloval, byl byste asi pěkně strašidelný. Víc, než od přirozene :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Tery s obličejem na ksichtu

Autor: Ada Žena

Založeno: 11.11.2009, 21:57

jasně správný chlap má strniště a má smrdět :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Tery s obličejem na ksichtu

Autor: Adys Žena

Založeno: 12.11.2009, 13:02

Takže modrá je Vaše přirozená barva?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: hustý

Autor: Adys Žena

Založeno: 10.11.2009, 16:52

Zvláštní... pamatuju si, jak jsme to běhaly a (i) na základce i na gymplu - a nikdy při tom nikdo neomdlel. Fakt. Jednou se jedna holka poblila - ale pak zase běžela dál :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: hustý

Autor: Adys Žena

Založeno: 10.11.2009, 16:53

A ještě - ty obtloustlé kapouny produkují televize a počítače... a ty přece jako všechnu techniku vymysleli muži, ne?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: hustý

Autor: Tonda Muž

Založeno: 10.11.2009, 17:22

Techniku vymysleli muži, ale to je jen prostředek - způsob jak ji uživat nebo zneužívat dnes určují k neštěstí mladých mužů ženy, protože muži už nemají možnost prosadit v rodině pravidla, která by děti naučila jakž takž sebeovládání.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: hustý

Autor: Adys Žena

Založeno: 10.11.2009, 17:35

Taky zvláštní... u nás doma to byla vždycky máma, která bráchu nutila, aby přestal čučet do bedny a šel ven.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: hustý

Autor: Tery Žena

Založeno: 10.11.2009, 17:55

Dneska haranty strašně rozmazlujou oba rodiče. Nemusej nic, co nechtěj. Brrr

Odpovědět na příspěvek

 

s ženskými soutěžemi nemám problém.

Autor: NTPT Muž

Založeno: 09.11.2009, 22:28

Odpovědí: 6

jen pokládám za nesmysl, aby se hrálo na jakýsi počet medailí a disciplín a aby se například omezovaly tradiční discipliny jen proto že si nějaké dámy usmyslí že počet disciplin má být fifty fifty.... imho by měl bý počet disciplín podle základny tpoho kterého sportu

Odpovědět na příspěvek

 

Re: s ženskými soutěžemi nemám problém.

Autor: Tery Žena

Založeno: 10.11.2009, 10:22

imho by měl bý počet disciplín podle základny tpoho kterého sportu

Tak to bychom imho na zimní olympiádě byli v loji :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: s ženskými soutěžemi nemám problém.

Autor: Modrý Klokan Muž

Založeno: 10.11.2009, 15:55

Moc špatný příklad. U tebe to samozřejmě neudivuje.

Základna rychlobruslení nebo lyžování, které máš nejspíš namysli (i když u Tery müslytelky jeden neví čím, co a jak müslí), je pro muže i ženy velmi podobná a tomu zcela adekvátně odpovídají disciplíny.

U rychlobruslení je základna skoro nulová protože není technické zázemí genderově spravedlivě pro nikoho. A Sáblíková je borec s kterým se prosím tě nechlub. Kromě toho že máte něco podobného mezi nohama, s tebou nemá vůbec nic společnýho a tvoje zásluha na její slávě případně nějaký podíl na jejím odlesku je opět NULOVÁ.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: s ženskými soutěžemi nemám problém.

Autor: Modrý Klokan Muž

Založeno: 10.11.2009, 16:03

Daleko lepší příměr v souladu s tématem článku i diskusí by byl následující. V zájmu genderonacistické spravedlnosti nenasadit například mužstvo hokejové repre a nahradit ho ženským. Nebo Bauerovi říct, ať se neobtěžuje, protože nevyšly počty a musí ho nahradit neznámá borka z té tvé STS Chvojkovice-Brnos. Ať jsou počty vyvážené. Líbí se taková "ženská spravedlnost"? To bychom ovšem v loji podle tebe nebyli, že? Ty jsi takový malý rozumbrada bez rozumu.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: s ženskými soutěžemi nemám problém.

Autor: Tery Žena

Založeno: 10.11.2009, 17:04

Divím se, že nám nejde lední metaná. To by byl sport pro nás :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: s ženskými soutěžemi nemám problém.

Autor: Modrý Klokan Muž

Založeno: 10.11.2009, 17:07

Vyliž si

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: s ženskými soutěžemi nemám problém.

Autor: Tery Žena

Založeno: 10.11.2009, 17:11

železniční vlečka, porazila křečka

Odpovědět na příspěvek

 

A vůbec - vrcholový sport je nanic

Autor: Jana Žena

Založeno: 10.11.2009, 16:10

Odpovědí: 20

Lidi si mají protáhnout těla, zahrát si s kámošema nebo kámoškama volejbal nebo fotbálek, zaplácat si tenis, jen tak pro radost, nebo cokoliv jiného.
Ostatní je byznys a nikomu to neprospívá, ať už chlapům nebo ženským.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: A vůbec - vrcholový sport je nanic

Autor: Adys Žena

Založeno: 10.11.2009, 16:55

Vy jste to rozřízla :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: A vůbec - vrcholový sport je nanic

Autor: Aredhel Žena

Založeno: 11.11.2009, 10:30

A je to pravda . Jakykoliv sport delany vrcholove prestava byt zabavou pro radost.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: A vůbec - vrcholový sport je nanic

Autor: Tonda Muž

Založeno: 11.11.2009, 15:39

Proč mám takový silný dojem, že ženské dělají ze sportu a v podstatě z čehokoliv, kde se prosadí, totéž, jako s třeba s touhle diskusí?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: A vůbec - vrcholový sport je nanic

Autor: Jana Žena

Založeno: 11.11.2009, 21:05

A jako co dělám? Jenom jsem napsala, co si o vrcholovém sportu myslím. Pro mě osobně je naprosto irelevantní, jestli ženské boxujou vrcholově nebo ne.
Jak to škodí této diskuzi?

Mimochodem, této diskuzi se ani uškodit nedá, protože co je černé, nemůže zčernat.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: A vůbec - vrcholový sport je nanic

Autor: tpl Muž

Založeno: 12.11.2009, 13:15

"Mimochodem, této diskuzi se ani uškodit nedá, protože co je černé, nemůže zčernat."

Tahle věta je diskutabilní. Co myslíte tím, že diskuse je černá? Jsou např. černé i příspěvky dam v tomto vlákně?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A vůbec - vrcholový sport je nanic

Autor: Adys Žena

Založeno: 12.11.2009, 14:11

Ano, jsou černé tak, že je ani nelze spatřit. Okolo nás je vůbec schována spousta černých věcí, které zvláště v noci nelze vůbec vidět. Třeba tmu.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A vůbec - vrcholový sport je nanic

Autor: Jana Žena

Založeno: 12.11.2009, 18:35

Ano, i spousta příspěvků dam není skutečnými příspěvky do diskuze. Ale přiznám se, že mi nejvíc vadí vulgarity Klokana.
Je to možná hnusné, ale raději jsem se třeba tady nezastala Tery, protože je mi vrcholně nepříjemné, když mi Klokan sprostě nadává, i když je to jen virtuální a písemné.
Na druhou stranu, Tery asi baví komunikovat s tímto svérázným individuem.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A vůbec - vrcholový sport je nanic

Autor: tpl Muž

Založeno: 13.11.2009, 14:31

Čili diskuse tu není až tak úplně černá, spíš je pestrá, včetně černé.
Mně nevadí ani tak řekněme nekorektnost některých diskutujících, jako spíš to, že specielně Tery a MK tady (z mého pohledu) zaplevelují diskusi tlacháním, které ale jim samotným nejspíš přináší uspokojení. Bohužel se pak pod nánosem jejich srandiček ztrácejí občasné (z mého pohledu) hodnotné příspěvky jiných diskutujících.
Pokud vám vadí už jen virtuální a písemné nadávání, to asi máte obtížný reálný život. Tady si můžete v klidu natrénovat, že nadávky se dají snést a postupně se proti nim otužovat.
Sticks and stones
can break my bones
but words can never hurt me.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A vůbec - vrcholový sport je nanic

Autor: Tery Žena

Založeno: 15.11.2009, 22:39

Mně připadá diskuze mezi mnou a JirkouF o důležitosti znalostí cizích jazyků velmi podnětná :-)

A to jsem prosím jen nesouhlasila s poznámou někoho úplně jiného, který zahrnul cizí jazyky do skupiny "kecacích" předmětů, které jsou zbytečně protěžovány. Já si naopak myslím, že

Od Jirky jsem se zatím pozvěděla, že se mýlím, protože:
a) jednou budou vynalezeny čipy, které si implantujeme do mozku a cizí jazyky si jednoduše nahrajeme
b) jeho kamarád zalhal v životopise, že umí anglicky, zaměstnavatel lež neodhalil a kamarád vesele ve firmě působí

jsou to úderné a jistě přesvědšivé argumenty, ale já si stále myslím, že jazyky patří k tomu nejpraktičtějšímu, co se můžou haranti ve škole naučit :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A vůbec - vrcholový sport je nanic

Autor: tpl Muž

Založeno: 18.11.2009, 00:07

Vyjádřil jsem se nepřesně - zaplevelováním rozumím obvyklou diskusi MEZI Tery a MK (sestávající většinou z osobních útoků), nikoli jakékoli diskusní příspěvky, které produkují Tery nebo MK nezávisle na sobě.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A vůbec - vrcholový sport je nanic

Autor: Tery Žena

Založeno: 18.11.2009, 10:27

Děkuji

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A vůbec - vrcholový sport je nanic

Autor: Jana Žena

Založeno: 16.11.2009, 08:44

Musím s vámi souhlasit a díky za pěkné přísloví, neznala jsem ho.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Jana

Autor: Modrý Klokan Muž

Založeno: 18.11.2009, 16:52

Milá Jano, ty vulgarity vadí určitě i spoustě dalších žen. Je to taková častá ženská reakce (i když teda znám spoustu žen s hypermoderním image - vzdělání , úspěch, kariéra, společnost - a se slovníkem jako dlaždič). No a je to přesně i jeden z důvodů proč je používám. Tak jako Vám a ostatním ženám tady je úplně šumafuk co vadí mě, nebo jiným mužům, na vašem často nesnesitelném stylu komunikace, tak proč proboha by mě mělo zajímat co vadí zrovna Vám? Chápete? Zpětná vazba. Ode mě čekejte, že si to odpustím, pouze v tom případě, že si vy a Vám podobné odpustíte ty jedovaté rádobyrafinované a skryté urážky na adresu mou nebo obecně mužů. Leze mi to krkem i v reálu, natož tady na internetu. A hlavně se netvařte, že nevím o čem mluvím. Když chci tak ironii nebo sarkasmus umím taky použít. Není to ženský patent.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Jana

Autor: Tery Žena

Založeno: 18.11.2009, 16:58

Kua, vole, vy jste to doprdele řekl kurevsky hustě

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Jana

Autor: Modrý Klokan Muž

Založeno: 18.11.2009, 17:14

To si Zlato vyříkej s Janou. Jinak se docela učíš, chvílema už vidím občasné náznaky humoru. I když bohužel je to pořád dost křečovité. Ale tak nějak drsně a chlapsky. Je vidět že jsi moderní dynamická dívka a v baru už jsi byla.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: A vůbec - vrcholový sport je nanic

Autor: tpl Muž

Založeno: 12.11.2009, 12:38

Tuhle otázku vám tady asi nikdo nezodpoví. Doporučuji vám obrátit se s ní na docenta Chocholouška.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: A vůbec - vrcholový sport je nanic

Autor: Sid Muž

Založeno: 12.11.2009, 14:55

Vite, Jano, on ten byznys proste z toho sportu vyrostl. To nikdo nenaridil, proste ten sport zacalo provozovat stale vice lidi, firmy do toho zacaly investovat a stal se z toho byznys.
Vy byste to chtela nejak zakazat? A, pekne prosim, povite nam jak?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: A vůbec - vrcholový sport je nanic

Autor: Jana Žena

Založeno: 12.11.2009, 18:33

Zakázat to nemůžu, ale můžu to ignorovat, což úspěšně dělám.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: A vůbec - vrcholový sport je nanic

Autor: Sid Muž

Založeno: 13.11.2009, 07:59

Vy to ignorujete, ale jine zeny se do vrcholoveho sportu cpou i pres to, ze na to nemaji. A chteji, aby se na to ostatni divali a nebo aby jim za to jeste platili.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: A vůbec - vrcholový sport je nanic

Autor: Tery Žena

Založeno: 15.11.2009, 22:40

Dělejte to jako jana a ignorujte je. Budete už dva a v množství je síla :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Ženský box

Autor: alane Muž

Založeno: 11.11.2009, 18:14

Odpovědí: 3

No já bych řekl, že hlavní je, že na to nikdo nebude koukat.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Ženský box

Autor: zaz Muž

Založeno: 11.11.2009, 21:45

To nevadí, ale v rámci gendrové rovnoprávnosti budou za předstírání boxu brát stejné peníze jako skuteční boxeři.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Ženský box

Autor: NTPT Muž

Založeno: 12.11.2009, 18:19

Omyl. V populaci je roztroušeno dostatek submisivních mužů který m ty mlátičky imponují, dostatek sadistů kterým imponuje že má ženská naklepanou kušnu, dostatek sobeckých matron které si budou říkat "dobře jim tak", a přehršel zamindrákovaných ženských a šedých myšek ktré se budou identifikovat s vítězkami a zvedat si tím pošramocené sebevědomí....

A hlavně fůra zaprděných moralistů obého pohlaví i bezpohlavní , kteří se budou málem křižovat jakmile slovo "ženský box" uslyší, ale přitom nevynechají jediný zápas .o)

Jo, a mimochodrm to že ženská boxuje, dělá karate, nebo jakýjkoliv (byť silový) sport, nepokládám za oherožení maskulinity sebe nebo kohokoliv.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Ženský box

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 20.11.2009, 16:36

Jo, a mimochodrm to že ženská boxuje, dělá karate, nebo jakýjkoliv (byť silový) sport, nepokládám za oherožení maskulinity sebe nebo kohokoliv.

K tomuhle se připojuji. Ať si "děvčata" dělají co je ctěná libost. Ovšem jsou jisté myslící a cítící bytosti, které se ukájejí pomyšlením, že to má na muže takový účinek. Jistě na to mají nějaké studie.

Odpovědět na příspěvek

 

 

Vložit nový příspěvek

Jméno:

Pohlaví:

Muž, Žena

E-mail:


(Vyplňte pouze tehdy, jestliže chcete být informování o odpovědích na váš příspěvek)

Předmět:

Příspěvek:

 

Kontrola: 

Opište znaky z obrázku do spodního pole:

 

 


ROVNOPRÁVNOST.cz je kolektivni tvooený, nezávislý, svobodný, názorový web. Jeho posláním je komentovat a zviditeloovat spoleeenské problémy týkající se mužu. Stránky vznikly za úeelem osvity a dokumentace. Cílem je umožnit všem publikovat svobodné názory formou elánku nebo diskuzních poíspivku. Stránky dávají svobodný prostor i kontroverzním názorum a tabuizovaným tématum, o kterých se veoejni nemluví nebo se bojí mluvit. Nesnaží se nikomu vnucovat cizí názor a nechávají na každém, aby si vytvooil svuj vlastní.

Copyright © 2007 Rovnopravnost.cz                Tvorba www - Web & Media a.s.