Zprávy


23. ledna 2007

Harašment

Redaktor: vikki

Aktualita

V USA zatkli obhajcu za "letmý bozk" súdnej úradníčke

Americký advokát Ralph Crozier z mesta Waterbury v štáte Connecticut si v budúcnosti poriadne rozmyslí, ako bude svojim známym a kolegom vinšovať pekné Vianoce. Vo štvrtok ho totiž zatkli a obvinili z výtržníctva, pretože pobozkal súdnu úradníčku. Dnes o tom informovala agentúra AP.

Letmý bozk na líce vyjde 55-ročného advokáta z oblasti trestného práva zrejme pekne draho, už teraz povedal, že také nezmyselné obvinenie v živote nevidel. Bráni sa tým, že mnohí ľudia blahoželajú k sviatkom o deň skôr, jeho čin nemal nič spoločné so sexuálnym harašením. Nič hriešne.

Vyšetrovatelia zas argumentujú tým, že súdna úradníčka mu nedala najavo, že ju smie pobozkať. Bezpečnostné video z 22. decembra má dokázať, ako to s bozkávaním na súde bolo naozaj, advokát celú kauzu označil za politický amok. Prepustili ho na kauciu.

Waterbury/Connecticut 12. januára (TASR)


Zdroj: SME 12.1.2007

Přečtení článku: 389746x

Tisknout článek

Průměrná známka článku: 2.8

Pošli článek kamarádovi

Oznámkuj článek (1 - nejlepší): 1 2 3 4 5


Související články

17.05.2014, 18:20   Muži jako oběti. K sexu bývají donuceni i násilím, tvrdí studie
14.12.2013, 02:20   Šestiletý američan políbil dívku a následně byl obviněn ze sexuálního obtěžování
01.07.2013, 01:14   Jak se ženy mstí partnerovi? Obviní ho ze znásilnění
15.05.2013, 00:40   Věznitel z Ohia se údajně mstil ženám za to, že ho exmanželka připravila o čtyři děti.
16.08.2010, 11:08   Jeden z deseti zaměstnanců hlásí sexuální obtěžování


Diskuse ke článku

 

Vložit nový příspěvek   Sbalit příspěvky

 

 

Kachna

Autor: Pepe Muž

Založeno: 22.01.2007, 20:56

Odpovědí: 19

Podle mého kamaráda z USA je zvěřejňování takových zpráv nebo jiných typu "Zloděj se při vloupání pořezal a vysoudil od majitelů domu odškodné." stejné jako naše zaručené zprávy v časopisu Super, Blesk a podobně. Nikdy tam nejsou jména a místo a tak nelze vůbec nic ověřit. Prostě je potřeba zvýšit náklad za každou cenu.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Kachna

Autor: gingo Muž

Založeno: 23.01.2007, 01:29

Souhlas, může to být kachna, ale já bych to zas tak kategoricky nevylučoval.
Je to velmi podobné, jako ten příspěvek s učitelem. Dotknout se přátelsky desetileté holčičky a sedět kvůli tomu 5 měsíců ve vazbě může přijít leckomu taky ujetý. Přestože se to stalo. Život tropí hlouposti.

Čekám, kdy se v Americe objeví feministický požadavek, že přiblížení chlapa na vzdálenost menší než 1 metr bude považováno za harašení.

Odpovědět na příspěvek

 

guinmore

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 02:20

Odpovědět na příspěvek

 

foxmask

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 04:23

Odpovědět na příspěvek

 

just testing

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 06:50

Odpovědět na příspěvek

 

Heikin

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 09:01

Odpovědět na příspěvek

 

sigmund

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 11:13

Odpovědět na příspěvek

 

splendid

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 14:04

Odpovědět na příspěvek

 

sunexplodes

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 16:27

Odpovědět na příspěvek

 

ummon

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 18:32

Odpovědět na příspěvek

 

DanielB

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 20:46

Odpovědět na příspěvek

 

Krzysio

Autor: Muž

Založeno: 11.06.2007, 06:59

Odpovědět na příspěvek

 

Ihad

Autor: Muž

Založeno: 11.06.2007, 13:49

Odpovědět na příspěvek

 

momo

Autor: Muž

Založeno: 12.06.2007, 00:48

Odpovědět na příspěvek

 

Razgo

Autor: Muž

Založeno: 12.06.2007, 21:29

Odpovědět na příspěvek

 

IneedHELP

Autor: Muž

Založeno: 13.06.2007, 04:10

Odpovědět na příspěvek

 

viagra alternative new drugs

Autor: Muž

Založeno: 09.10.2007, 09:30

Odpovědět na příspěvek

 

aciphex cheap

Autor: Muž

Založeno: 14.10.2007, 14:56

Odpovědět na příspěvek

 

discount drug caverta

Autor: Muž

Založeno: 14.10.2007, 18:05

Odpovědět na příspěvek

 

usa drug store

Autor: Muž

Založeno: 15.10.2007, 06:13

Odpovědět na příspěvek

 

Já tomu ale celkem věřím

Autor: jiřík Muž

Založeno: 22.01.2007, 21:03

Odpovědí: 0

Je to tak, v USA už to feministky dotáhli tak daleko, že když nevědomky podržíte ženě dveře a ještě se přitom pitomě usmějete, tak vás vedou v klepetech.

Odpovědět na příspěvek

 

Nase feminazi

Autor: richard Muž

Založeno: 22.01.2007, 21:41

Odpovědí: 0

nam, Pepe, podobne procesy take prichystaly, sexualni haraseni s presumpci viny a naprostym nedefinovanim, co to vlastne to dementni haraseni je uz mame i v Ceske Republice.

Odpovědět na příspěvek

 

Diky Bohu, ze zijeme v Cechach

Autor: Jarmila Žena

Založeno: 23.01.2007, 08:44

Odpovědí: 120

Feministka jsem-ale zvyk, polibit sve pratele na Tvar jsem si z Portugalska privezla rada.

PS: At ziji galantni muzi! Delaji ze zivota neco moc krasneho.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Diky Bohu, ze zijeme v Cechach

Autor: Český Honza Muž

Založeno: 23.01.2007, 09:02

Ale už to tady ničíte také. Raději se feministkám vůbec vyhýbat.V zákoně o harašení si sama dotyčná ženská určí,jaké chování považuje vůči sobě za zločinné. To není zákopn, to je výsměch právu. Kdo ví, kdy a jak které ženské rupne v bedně nebo se vám bude chtít pomstít?
Tyhle ženské by si měly ve vztazích odnést to, co tam zasely.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Diky Bohu, ze zijeme v Cechach

Autor: zaz Muž

Založeno: 23.01.2007, 13:02

Právě naopak. Vyhýbání se drzým požadavkům feminacistek již přineslo své trpké "ovoce". Proto nikoli se jim vyhýbat nebo ustupovat /jak to činí euroatlatičtí politici, aby měli "klid"/, ale právě naopak je třeba vystupovat důsledně proti jejich totalitním ambicím. Hitlerovi se též ustupovalo a kam to vedlo, všichni víme.

Odpovědět na příspěvek

 

Jen pošahané feministky

Autor: jjj Muž

Založeno: 23.01.2007, 09:20

jsou na vině, že po mužské galantnosti se během 10 let i v Čechách jen zapráší!!!

Zkuste si ve feministickém NSR jet tramvají - NEEXISTUJE, že by nějaký muž dal ženě přednost, pustil ji sednout, jako první do dveří či něco podobného. Němečtí muži už skutečně VŮBEC NECHÁPOU proč by to měli dělat

Podělala jste si to, děvčata, sama :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Jen pošahané feministky

Autor: Kristina Žena

Založeno: 23.01.2007, 10:24

Po té už se dávno zaprášilo a ne vinou feministek. Vy jste se v nefeministické české tramvaji někdy setkal s tím, že by nějaký muž dal přednost cizí ženě (ne těhotné, staré, s dítětem nebo s berlemi, zkrátka jen proto, že je ŽENOU), pustil ji sednout, dal jí přednost ve dveřích a podobně? Jestli ano, dejte prosím vědět, kudy tahle tajemná tramvaj jezdí a já se půjdu projet.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Jen pošahané feministky

Autor: yahya Muž

Založeno: 23.01.2007, 10:48

Musím říct, že sedím-li, tak mladé děvy nepouštím, neb jsou mladé a ženy středního a mírně vyššího věku také ne (není-li obtěžkána taškami, tzn. je nějaký objektivní důvod), by si nemyslela, že ji považuji za starou. Tzn. pouštím skutečně jen důchodce (a tam, kde je jiný legitimní důvod - berle, těhotenství, pět tašek, jde o kolegyni z práce apod.). I když dle tradiční etikety nelze, by muž seděl a nad ním stála dáma. Tady jsem raději "rovnoprávný", bych někoho neurazil.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Jen pošahané feministky

Autor: Kristina Žena

Založeno: 23.01.2007, 10:58

No mně to přijde normální, stejně jako to, že já zas pustím sednout v tramvaji tatínka s dítětem na ruce nebo starého pána s berlí. Když jsem byla těhotná, místo, pokud vůbec, mi nabízeli muži i ženy, ale občas jsem i stála. Nejvíc by mě mrzelo, kdyby mě v těhotenství nechal stát můj muž. K tomu ale nikdy nedošlo.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Jen pošahané feministky

Autor: Jarmila Žena

Založeno: 23.01.2007, 12:35

Ale jo... naposledy vcera na Karlaku.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Jen pošahané feministky

Autor: zaz Muž

Založeno: 23.01.2007, 13:10

Ä kdy jste viděla mladou dívku pustit sednout starou paní nebo těhotnou ženu? Já už hodně dlouho ne.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Jen pošahané feministky

Autor: kocour Muž

Založeno: 23.01.2007, 14:17

Já to vídám v tramvaji docela často. Ale zrovna včera jsem viděl, jak nastoupila paní o berlích, a postavila se nad takového rozvaleného pána. Nějaké mladší paní či slečně to nedalo a osmělila se, jestli by nepustil tu paní sednout. Chlap začal ječet, "co si to dovoluješ ty píčo zasraná, starej se o sebe a nebuzeruj". Mezitím jsme dojeli k další stanici a paní o berlích vystoupila.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Jen pošahané feministky

Autor: jede jede mašinka Žena

Založeno: 23.01.2007, 16:08

To já konkrétní (raději) nejsem. Pokud vidím něco jako "stařenka o berlích" a sama neobsazuji žádné místo, které bych mohla přepustit, zahalekám na celou tramvaj: pojďte alespoň k tyči, když už Vás nikdo nepustí sednout!" Vždycky se někdo zvedne, pravda, často ne vyhlídnutý adresát.

Odpovědět na příspěvek

 

lionel_lo

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 02:08

Odpovědět na příspěvek

 

darthcleo

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 04:11

Odpovědět na příspěvek

 

Niels

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 06:38

Odpovědět na příspěvek

 

Danno

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 08:48

Odpovědět na příspěvek

 

AngelsGuardian

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 13:50

Odpovědět na příspěvek

 

Pretender

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 16:14

Odpovědět na příspěvek

 

DBurton

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 18:22

Odpovědět na příspěvek

 

byron

Autor: Muž

Založeno: 11.06.2007, 06:45

Odpovědět na příspěvek

 

CrAzY MoFo

Autor: Muž

Založeno: 11.06.2007, 13:33

Odpovědět na příspěvek

 

Altern

Autor: Muž

Založeno: 12.06.2007, 00:35

Odpovědět na příspěvek

 

Embermage

Autor: Muž

Založeno: 12.06.2007, 21:17

Odpovědět na příspěvek

 

BendAR

Autor: Muž

Založeno: 13.06.2007, 01:44

Odpovědět na příspěvek

 

nessus42

Autor: Muž

Založeno: 13.06.2007, 03:58

Odpovědět na příspěvek

 

viagra online pharmacy

Autor: Muž

Založeno: 09.10.2007, 09:25

Odpovědět na příspěvek

 

aciphex advice

Autor: Muž

Založeno: 14.10.2007, 14:51

Odpovědět na příspěvek

 

deltasone information

Autor: Muž

Založeno: 14.10.2007, 18:00

Odpovědět na příspěvek

 

buy cheap effexor

Autor: Muž

Založeno: 15.10.2007, 05:59

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Jen pošahané feministky

Autor: Jarmila Žena

Založeno: 23.01.2007, 16:01

Sama se radim mezi mlade a vidim-li stare lidi (tehotne, zasadrovane, male deti,...), nekoukam po ostatnich a zvednu se. Tak 1x za 14 dni?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Jen pošahané feministky

Autor: Attila Muž

Založeno: 23.01.2007, 10:59

Někdo, kdo neví, co to znamená nebýt permanentně mimořádně sprostý, má nejvíc co mluvit. Jinak já si raději ani moc nesedám, abych nemusel pořád dávat pozor, koho mám pustit. Ale mladě ženy také nepouštím... No, nakonec bude mít ten vůl jjj s tou předpovědí pravdu.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Jen pošahané feministky

Autor: yahya Muž

Založeno: 23.01.2007, 11:06

Teď jsem si uvědomil, že vlastně při nastupování a vystupování trochu galantnější jsem, tzn. dávám přednost dámě, podobně u dveří, nejde-li o dveře do hospody, tam samozřejmě musím první (poutat pozornost, zachycovat letící půllitry apod. - jak velí etiketa).
Nevím ale pořádně, zda při chůzi do schodů jít napřed nebo jako druhý - to člověk kouká na kotníky a to je nevhodné:-)
Každopádně je vhodné být zdvořilý ke všem, top se člověk nesplete - ať už se cpu do jedněch dveří s chlapem či ženskou.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Jen pošahané feministky

Autor: Kristina Žena

Založeno: 23.01.2007, 12:05

Kdybyste někdy dával dámě přednost při nastupování do sedmnáctky před Rudolfinem, nedivte se, kdyby si Vás spletla s kapesním zlodějem. Jednou jsem tam při nastupování zůstala trčet mezi dvěma cizími pány - jeden mi dal přednost a druhý to vepředu zablokoval a pak jsem zaregistrovala, že se mi ten zdvořilý zezadu hrabe v kabelce. Naštěstí jsem to utla hned v zárodku a od té doby si dávám na zdvořilé pány dávající dámě přednost při nastupování do tramvaje trochu pozor :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Frisbee Dog

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 02:35

Odpovědět na příspěvek

 

JohnL

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 04:37

Odpovědět na příspěvek

 

Garko

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 07:05

Odpovědět na příspěvek

 

cas

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 09:18

Odpovědět na příspěvek

 

DanielB

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 11:29

Odpovědět na příspěvek

 

Alex

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 14:19

Odpovědět na příspěvek

 

brad

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 16:43

Odpovědět na příspěvek

 

malone

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 18:47

Odpovědět na příspěvek

 

GibsonNY

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 21:00

Odpovědět na příspěvek

 

asafs200

Autor: Muž

Založeno: 11.06.2007, 14:06

Odpovědět na příspěvek

 

vkd

Autor: Muž

Založeno: 12.06.2007, 01:01

Odpovědět na příspěvek

 

BenjaminShockley

Autor: Muž

Založeno: 12.06.2007, 21:45

Odpovědět na příspěvek

 

Master of Puppets

Autor: Muž

Založeno: 13.06.2007, 02:14

Odpovědět na příspěvek

 

Matthew Draper

Autor: Muž

Založeno: 13.06.2007, 04:24

Odpovědět na příspěvek

 

discount drug viagra

Autor: Muž

Založeno: 09.10.2007, 09:35

Odpovědět na příspěvek

 

buy aciphex

Autor: Muž

Založeno: 14.10.2007, 15:07

Odpovědět na příspěvek

 

claritin vs

Autor: Muž

Založeno: 14.10.2007, 18:19

Odpovědět na příspěvek

 

effexor 75

Autor: Muž

Založeno: 15.10.2007, 06:31

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Jen pošahané feministky

Autor: Eric Muž

Založeno: 23.01.2007, 11:44

Jako vůl se tady chováš jenom ty. Je mi tě líto, ty národní hrdino.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Jen pošahané feministky

Autor: Attila Muž

Založeno: 23.01.2007, 13:41

No jo, tak se nezlob, že se někdo chová tak, jak přísluší jen tvému živočišnému druhu! A s tou lítostí to nepřeháněj, aby se z tebe nestala ufňukaná kvočna, ty nadnárodní idole všech žen.

Odpovědět na příspěvek

 

Díky za "pomoc" :-)

Autor: jjj Muž

Založeno: 23.01.2007, 15:48

Já na ty femihovada a jejich neustálé osobní urážky už delší dobu vůbec nereaguju. A Saša - jeden z těch, kteří diskutují kvalitně k věci - na ně taky hází bobek, jak jsem si všiml.

Ne nadarmo se říká, že prázdný sud nejvíc duní. A Attilovka je dokonce extrémní exemplář blbky.

Tak na ně bodejte taky a radši v klidu diskutujte k tématu. Dělejte, jako že tu ty kuřice ani nekvokaj.
:-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Díky za "pomoc" :-)

Autor: Attila Muž

Založeno: 23.01.2007, 16:17

Ale není zač, není zač. A že také nechávám děkovat. Za vysvětlení. Já pořád, co to slyším za dunění, když čtu slinty chudáčka jjj. Ale v jednom má pravdu: nemá cenu věnovat pozornost bučení kdejakého hovada. Takže, milé dámy a skuteční muži, ignorovat ta tři nicotná písmenka, ignorovat prosím.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Jen pošahané feministky

Autor: Olga Žena

Založeno: 23.01.2007, 11:21

Nejen němečtí muži. Já osobně taky VŮBEC NECHÁPU, proč by mi měl úplně cizí pán v tramvaji uvolňovat místo jenom proto, že jsem žena. Bude ke mně ohleduplný dost, když nebude páchnout, plivat a hlasitě všem okolo, popř. Klausovi, nadávat.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Jen pošahané feministky

Autor: Jarmila Žena

Založeno: 23.01.2007, 12:38

Absolutne souhlasim. I kdyz, za ctzricet let nejspis zmenim nazor:)

Odpovědět na příspěvek

 

bigboy

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 02:00

Odpovědět na příspěvek

 

just testing

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 02:01

Odpovědět na příspěvek

 

scotshin

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 03:22

Odpovědět na příspěvek

 

Taren

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 04:08

Odpovědět na příspěvek

 

matde

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 04:09

Odpovědět na příspěvek

 

grayangel

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 04:09

Odpovědět na příspěvek

 

Buck

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 05:28

Odpovědět na příspěvek

 

schlangengrube

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 06:31

Odpovědět na příspěvek

 

heartcall

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 06:31

Odpovědět na příspěvek

 

scotshin

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 06:32

Odpovědět na příspěvek

 

rudy

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 08:41

Odpovědět na příspěvek

 

Kogelvis

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 08:42

Odpovědět na příspěvek

 

Altern

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 10:56

Odpovědět na příspěvek

 

tanis

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 10:56

Odpovědět na příspěvek

 

jbsb1106

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 12:21

Odpovědět na příspěvek

 

Altern

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 13:45

Odpovědět na příspěvek

 

asafs200

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 13:46

Odpovědět na příspěvek

 

keltos

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 13:46

Odpovědět na příspěvek

 

mbrowning

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 16:09

Odpovědět na příspěvek

 

wackyman

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 16:09

Odpovědět na příspěvek

 

BarefootMamma

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 16:10

Odpovědět na příspěvek

 

idub

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 17:34

Odpovědět na příspěvek

 

xandelwyn

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 18:15

Odpovědět na příspěvek

 

Ahriman

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 18:15

Odpovědět na příspěvek

 

AxRi

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 18:16

Odpovědět na příspěvek

 

Tau

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 19:38

Odpovědět na příspěvek

 

AfroDawg

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 20:29

Odpovědět na příspěvek

 

darthcleo

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 20:30

Odpovědět na příspěvek

 

amoeba

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 21:56

Odpovědět na příspěvek

 

risiko

Autor: Muž

Založeno: 11.06.2007, 06:39

Odpovědět na příspěvek

 

el_nino

Autor: Muž

Založeno: 11.06.2007, 06:39

Odpovědět na příspěvek

 

SalaTar

Autor: Muž

Založeno: 11.06.2007, 06:40

Odpovědět na příspěvek

 

sharky

Autor: Muž

Založeno: 11.06.2007, 07:59

Odpovědět na příspěvek

 

agjimmy69

Autor: Muž

Založeno: 12.06.2007, 00:27

Odpovědět na příspěvek

 

BHC_Webmaster

Autor: Muž

Založeno: 12.06.2007, 00:27

Odpovědět na příspěvek

 

uncle

Autor: Muž

Založeno: 12.06.2007, 00:28

Odpovědět na příspěvek

 

gutbomb

Autor: Muž

Založeno: 12.06.2007, 01:48

Odpovědět na příspěvek

 

!Fabio Pizzini!

Autor: Muž

Založeno: 12.06.2007, 21:12

Odpovědět na příspěvek

 

tkf

Autor: Muž

Založeno: 12.06.2007, 21:12

Odpovědět na příspěvek

 

web

Autor: Muž

Založeno: 12.06.2007, 21:13

Odpovědět na příspěvek

 

naby

Autor: Muž

Založeno: 12.06.2007, 22:33

Odpovědět na příspěvek

 

Aya

Autor: Muž

Založeno: 13.06.2007, 01:41

Odpovědět na příspěvek

 

kaiser

Autor: Muž

Založeno: 13.06.2007, 01:42

Odpovědět na příspěvek

 

Warren Togami

Autor: Muž

Založeno: 13.06.2007, 03:13

Odpovědět na příspěvek

 

MrSmith

Autor: Muž

Založeno: 13.06.2007, 03:52

Odpovědět na příspěvek

 

jaeger_m

Autor: Muž

Založeno: 13.06.2007, 03:52

Odpovědět na příspěvek

 

Psedo

Autor: Muž

Založeno: 13.06.2007, 05:09

Odpovědět na příspěvek

 

DarkeKnyte

Autor: Muž

Založeno: 14.06.2007, 01:46

Odpovědět na příspěvek

 

female viagra

Autor: Muž

Založeno: 09.10.2007, 10:28

Odpovědět na příspěvek

 

viagra side effects

Autor: Muž

Založeno: 09.10.2007, 10:33

Odpovědět na příspěvek

 

viagra lawsuit

Autor: Muž

Založeno: 09.10.2007, 10:34

Odpovědět na příspěvek

 

viagra prescription

Autor: Muž

Založeno: 09.10.2007, 10:34

Odpovědět na příspěvek

 

womens aciphex

Autor: Muž

Založeno: 14.10.2007, 16:28

Odpovědět na příspěvek

 

aciphex buying

Autor: Muž

Založeno: 14.10.2007, 16:35

Odpovědět na příspěvek

 

aciphex vs

Autor: Muž

Založeno: 14.10.2007, 16:35

Odpovědět na příspěvek

 

drug aciphex

Autor: Muž

Založeno: 14.10.2007, 16:35

Odpovědět na příspěvek

 

claritin ingredients

Autor: Muž

Založeno: 14.10.2007, 20:23

Odpovědět na příspěvek

 

caverta line

Autor: Muž

Založeno: 14.10.2007, 20:32

Odpovědět na příspěvek

 

aciphex erections

Autor: Muž

Založeno: 14.10.2007, 20:32

Odpovědět na příspěvek

 

buy cialis now

Autor: Muž

Založeno: 14.10.2007, 20:33

Odpovědět na příspěvek

 

diovan dose

Autor: Muž

Založeno: 15.10.2007, 08:23

Odpovědět na příspěvek

 

viagra cialis

Autor: Muž

Založeno: 15.10.2007, 08:37

Odpovědět na příspěvek

 

cheap online effexor

Autor: Muž

Založeno: 15.10.2007, 08:37

Odpovědět na příspěvek

 

effexor class action

Autor: Muž

Založeno: 15.10.2007, 08:37

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Jen pošahané feministky

Autor: maja Žena

Založeno: 15.10.2007, 08:35

Já jezdím jen autem.

Odpovědět na příspěvek

 

Ad galantní chování

Autor: Olga Žena

Založeno: 23.01.2007, 10:31

Odpovědí: 31

Malá etymologická vsuvka: asi to mnohé překvapí, ale slovo galantní znamená totéž jako ohleduplný, způsobný, dvorný, popř. v širším významu šlechetný. (Přídavné jméno "dvorný" pěkně ukazuje, že ohleduplně, minimálně vnějškově, se k sobě kdysi mohli chovat hlavně urození a zjemnělí dvořané, zatímco hrubozrnná nižší třída na takové opičky neměla v boji o přežití čas.)

Přijde mi jako téměř roztomilé chucpe, když některá zdejší individua, nezvládající ani základní pravidla mezilidské komunikace, bědují, jak kvůli feminismu vymizí galantní chování. Postrachem galantního chování ve skutečnosti není ženská emancipace - i vůči rovnoprávné ženě lze být bez problémů ohleduplný a zdvořilý - ale týpci, jako je Pepa Hausmann. Člověk, pro kterého jsou na polovině lidstva zajímavé jenom kozy a prdel, popř. skutečnost, jestli ji má vyholenou nebo ne, a který to té polovině s rozkoší a za potlesku dalších buranů dává najevo.

Obvyklá oprava omylů: pan advokát nebyl zatčen pro sexuální obtěžování. To v této věci nepřipadá v úvahu, on a ta soudkyně nejsou v zaměstnaneckém vztahu. Je obviněn z "disorderly conduct", což je jeden z těch anglosaských přečinů s definicí tak rozplizlou, že až naráží na hranice právní jistoty. Zní zhruba takto: "pachatel se chová záměrně způsobem, který by většina lidí pokládala za obtěžující a alespoň jedna osoba si na něj stěžovala".

Je to nejběžnější přečin (tzv. misedemeanour, tj nikoliv trestný čin) v USA a obvykle zahrnuje tohle chování:

- veřejná opilost
- účast ve rvačce
- používání extrémně obscénních výrazů na veřejnosti
- bránění dopravě
- působení hlasitého nebo neodůvodněného zvuku

Trestem může být odnětí svobody (v řádu dnů, nikoliv let), veřejně prospěšné práce, povinná terapie nebo pokuta.

PS: Pan kolega Crozier je pěkný kvítko, co chodí na jednání s drakem jako vidle a podobně. Bohužel to sem nemůžu okopírovat, na stránkách waterburských zpráv mi padá Explorer. Najdete to, když zadáte to Googlu jeho jméno a Waterbury.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Ad galantní chování

Autor: yahya Muž

Založeno: 23.01.2007, 12:59

Většina nalezených zpráv je jen velmi stručných a končí tím, že pán byl propuštěn na kauci, jen u jedné je ještě předchozí anamnéza - nějaké předchozí prohřešky a tresty, kárné řízení apod. Zdá se, že jde o veselého chlapíka..:-)

Pokud někdo někoho políbí jako pozdrav, půjde o malichernost, mělo-li by se to postihovat. Ono to ale může být i trochu jinak - odbržděný vtipálek, otravující kolegy a kolegyně, může být vtipný a osobitý tak dlouho, až tomu někdo bude chtít učinit přítrž. Představte si, jak opilec v hospodě obchází stoly a vtiskává návštěvnicím "vánoční" polibky - asi by brzy dostal přes hubu a barman nebo narychlo utvořená koalice ochotných by ho ryhle vyprovodili na ulici.

A abych se opět projevil zcela nemužsky a nelojálně ke svým primárním i sekundárním pohlavním znakům - kdo si myslí, že každý je povinen od kohokoliv strpět polibek či jiné fyzické projevy přízně? Smím třeba v tramvaji odmítnout nebo nesouhlasit, bude-li mě někdo chtít líbat?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Ad galantní chování

Autor: Attila Muž

Založeno: 23.01.2007, 15:13

Ne, pokud bude z ČSM (nemohl jsem si pomoct).

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Ad galantní chování

Autor: yahya Muž

Založeno: 23.01.2007, 15:25

Uf!!! Tak doufám, že pan Olšer v ČSM není, stejně jako geroj Fiala (viz foto na http://www.k213.cz/priloh
a/st.jpg, druhý zleva).
Snad je tam ale členkou i Alizon nebo Kristýna, tak to setkání snad nebude tolik traumatické, jinak začnu jezdit v šermířské kukle.
A to mají nějaké průkazy (líbačenku, ošahávanku apod.? Vydává to MÚ nebo ČSM?)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Ad galantní chování

Autor: Attila Muž

Založeno: 23.01.2007, 15:52

Já bych nerad spáchal zase nějaký ten přestupek proti občanskému soužití. Ale Alizon, mám dojem, je členkou, pokud ji ještě nevyloučili pro neplacení příspěvků. Kdo je to ten geroj Fiala? Zřejmě mi něco uniklo.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Ad galantní chování

Autor: Kristina Žena

Založeno: 23.01.2007, 16:05

Nikoliv Alizon, tou členkou jsem já i když s tím mým členstvím se to má nějak divně. Nemám ani přístup do uživatelské sekce, natožpak ošahávačenku :-(

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad galantní chování

Autor: Attila Muž

Založeno: 23.01.2007, 16:07

Pardon, to už je Alzheimer.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad galantní chování

Autor: yahya Muž

Založeno: 23.01.2007, 16:35

Tak ošahávačenka se to jmenuje! Zkusím se po tom poohlédnout.
A pro Attilu - zkuste pátrat po klíčových slovech Ing. Jiří Fiala, Šinágl, Štrasburský výbor, soud, justiční kanál, využijte stránky MS ČR... Nechci Vám vše vyklopit, ať zažijete vrušující dobrodružství a zároveň si obraz vytvoříte sám. (A to foto je fakt dobré!)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad galantní chování

Autor: Attila Muž

Založeno: 23.01.2007, 16:50

Žádnou částku - chudák! A pak že to není jenom euro-femi-spravedlnost! Na tu fotku se ještě musím mrknout.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad galantní chování

Autor: Kristina Žena

Založeno: 23.01.2007, 19:51

Obzvlášť zasloužilým členům Svazu je jako zvláštní bonus k významným životním výročím vydáváno takzvané tlamovné, tj. povolení dát ženě na prdel, když minimálně hodinu tlamuje. Ale Vy si nedělejte naděje...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad galantní chování

Autor: Attila Muž

Založeno: 24.01.2007, 09:03

Já myslel, že mě pro moje zásluhy vedou jako nečestného předsedu.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Ad galantní chování

Autor: Vladimír Muž

Založeno: 23.01.2007, 13:42

Galantní má být člověk k dámám, protože to je vzájemná dohoda, když bude někdo galantní k dryáčnici nebo huse, dopadne jako doktor Strossmayer.
Olga to opět odvádí od podstaty - díky feministickému deformování práva může být slušný člověk kriminalizován, kdejaká hysterka může beztrestně zničit život a kariéru. Když jsem radil držet se od feministek dál, měl jsem na mysli samozřejmě vztah, ale ten stejně nemůže fungovat - jinak nevím proč by i gentleman neměl dát najevo arogantní huse, že je to co je, - ovšem galatně a s rizikem, které podcenil i vtipný ortopéd.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Ad galantní chování

Autor: Olga Žena

Založeno: 23.01.2007, 13:59

Pan Poutník alias Vladimír má skutečně zajímavé vnímání - vyvětlení, co je to gender mainsteraming, je v diskusi o gender mainstreamingu překladatelskou nuancí, vysvětlení, co je to disorderly conduct, je v diskusi o článku, týkajícím se člověka obviněného z disorderly conduct, odváděním od podstaty věci.

Jen tak uvažuju, proč sem redakce ty články vůbec vyvěšuje. Nestačilo by vždycky jen napsat "ženské jsou krávy"? Jakýkoliv věcný argument ohledně čehokoliv je evidentně jenom odváděním pozormosti od tohoto skutečně podstaného sdělení.

Odpovědět na příspěvek

 

Ihad

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 03:08

Odpovědět na příspěvek

 

debuGGer_2k

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 05:12

Odpovědět na příspěvek

 

Stebu

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 07:40

Odpovědět na příspěvek

 

Scripting X

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 09:54

Odpovědět na příspěvek

 

scr0llwheel

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 12:03

Odpovědět na příspěvek

 

splash

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 14:59

Odpovědět na příspěvek

 

cracyone

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 17:19

Odpovědět na příspěvek

 

eXPi

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 19:24

Odpovědět na příspěvek

 

EvilTwin

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 21:36

Odpovědět na příspěvek

 

jerevial

Autor: Muž

Založeno: 11.06.2007, 07:48

Odpovědět na příspěvek

 

Proskater

Autor: Muž

Založeno: 11.06.2007, 14:45

Odpovědět na příspěvek

 

jabristow

Autor: Muž

Založeno: 12.06.2007, 01:35

Odpovědět na příspěvek

 

clio360

Autor: Muž

Založeno: 12.06.2007, 22:20

Odpovědět na příspěvek

 

sghaleb

Autor: Muž

Založeno: 13.06.2007, 02:53

Odpovědět na příspěvek

 

Niagol

Autor: Muž

Založeno: 13.06.2007, 04:55

Odpovědět na příspěvek

 

generic viagra online

Autor: Muž

Založeno: 09.10.2007, 09:44

Odpovědět na příspěvek

 

aciphex cost

Autor: Muž

Založeno: 14.10.2007, 15:25

Odpovědět na příspěvek

 

cialis sample

Autor: Muž

Založeno: 14.10.2007, 18:35

Odpovědět na příspěvek

 

effexor on line

Autor: Muž

Založeno: 15.10.2007, 07:02

Odpovědět na příspěvek

 

Kopúíruji to sem znova, neb se mi zatím ještě nedostalo odpovědi:

Autor: Alizon Žena

Založeno: 23.01.2007, 12:36

Odpovědí: 71

Vážená redakce.

Došlo zde k něčemu, co považuji za nehorázné a sprosté. Byla zveřejněna IP adresa přispěvatelů, aniž by to bylo předem deklarováno (jako je to třeba na Neviditelném psu.) Nevím přesně, co se stalo, ale nedovedu si představit, že by k té adrese měl přístup ještě někdo jiný než redakce. Mám si to vykládat tak, že je tam někdo natolik pomstychtivý, že se nestyděl spáchat takový prohřešek proti internetové etice?

Jelikož k tomu sporu došlo veřejně na vašich stránkách, bylo by myslím záhodno, abyste se k němu vyjádřili veřejně a nikoli pouze po písemné žádosti na váš e-mail. Pokud je toto moje podezření správné, obávala bych se vám mail poskytnout, aby nebyl vzápětí zahlcen spamy nebo něčím ještě horším.

Nicméně doufám, že se mýlím a že daná situace má jiné, pro vás příznivější vysvětlení.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Kopúíruji to sem znova, neb se mi zatím ještě nedostalo odpovědi:

Autor: Kristina Žena

Založeno: 23.01.2007, 12:49

Připojuji se k této žádosti o veřejné vysvětlení. Přes víkend jsem nebyla na internetu a proto mě informace, že tu nějaké vysvětlení celé situace bylo a vzápětí bylo smazáno (PROČ?), neuspokojuje, stejně tak postrádám veřejnou omluvu pro nick Jede jede mašinka, který byl celou touto nehorázností poškozen.

Odpovědět na příspěvek

 

Milé Alizon a Kristino,

Autor: kocour Muž

Založeno: 23.01.2007, 13:04

to vysvětlení tady skutečně v neděli kolem půlnoci bylo. Jeho součástí byl dotaz "na právníky", zda postup Attily a spol. je žalovatelný. Napsal jsem k tomu, že Mašinka do této grupy nepatří, neb ji znám a že předpokládám, že i zdejší webmaster ví, co je proxy server. A protože jsem právník a jako takový jsem se cítil vyzván, připsal jsem, že žalovatelné by mohlo být i počínání redakce, pokud by to někomu ovšem za žalobu stálo. Do 15ti minut poté článek zmizel. Pánové z redakce zjevně šlápli do hovna, došlo jim to (což potvrzuje mou soukromou teorii, že pánové z ČSM ve skutečnosti nejsou až tak hloupí burani, že se do té role jen rádi stylizují, protože správně tuší, že hloupí burani tvoří podstatnou část jejich "voličské základny"), a nyní se snaží vycouvat. Nechte je být, každý někdy udělá chybu, dokonce i muži nejmužovatější.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Milé Alizon a Kristino,

Autor: Attila Muž

Založeno: 23.01.2007, 13:30

To slyším prvně, že bych měl být žalován. Jako za co? Že (údajně) užívám víc nicků a že se čestně nepodepisuji celým jménem - jako např. pan Olšer, cha cha? Nebo snad za občasné užití vulgarismů, když už to jinak nejde? Za urážku na cti? To by ovšem bylo opravdu zábavné, až by se u soudu projednávalo, jak se jjj a další hulváti cítí dotčeni, zatímco oni pouze přivěšují k mým a Mašinčiným příspěvkům, že jsme duševně choří a že se pomočujeme.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Milé Alizon a Kristino,

Autor: kocour Muž

Založeno: 23.01.2007, 14:08

Podívejte, Attilo, co předvedla redakce v pátek, nebylo ani tak svinstvo, jako trapárna. Vypovídá to především o nich. Já si o nich myslím své a to mi stačí.

Pokud jde o vás, tuším jste sem nepřišel/a právě s dobrými úmysly a šlo vám o něco víc než jen vyjádřit svůj názor. Tím jste se zařadil/a do jedné řady s nimi - vámi zvolený způsob nepovažuji za férový.

Za co byste mohl být stíhán/a. Čistě teoreticky za přestupek proti občanskému soužití, za nactiutrhání, fakt s tím nemíním ztrácet čas, abych to celé dohledal. Kdybychom byli v Anglii, seděl by na to dost možná onen "disorderly conduct", který podrobně popsala Olga.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Milé Alizon a Kristino,

Autor: Attila Muž

Založeno: 23.01.2007, 14:33

Mám na to jiný názor (jak se do lesa volá...), ale nejsem právník a hádat se nebudu. Teda - s vámi, dodávám, aby si to tu zase někdo špatně nevykládal jako příslib poslušnosti.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Milé Alizon a Kristino,

Autor: kocour Muž

Založeno: 23.01.2007, 14:35

No, když chcete být neposlušný/á jen čistě z principu, že nebudete poslouchat, tak tak trochu připomínáte puberťáka, který si dokazuje, že už vyrost´ a nebude tedy poslouchat tatínka a maminku, že ...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Milé Alizon a Kristino,

Autor: Attila Muž

Založeno: 23.01.2007, 14:44

Údajně v tom "vysvětlujícím článku" padlo, že jsme slíbili, že už dál nebudeme "škodit." Tolik na vysvětlenou. Jestli se ale chcete pro nic za nic hádat, tak to už se dostáváme hodně daleko před pubertu. Ale směle do toho: Mňau!

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Milé Alizon a Kristino,

Autor: jede jede mašinka Žena

Založeno: 23.01.2007, 15:22

Jo, něco tam bylo jako: "...přestože ta osoba dala slib, že nebude dál škodit, určitě jej poruší, protože je psych. narušená, podlá atd.", pamatuji si to, protože jsem na to reagovala v prvním komentáři (hned nadpisem a první větou), když jsem předtím projela předchozí diskusi, abych se ujistila, že nejsem blázen a že tam nic takto interpretovatelného nepadlo.
Těžké deja vu - když se s Vámi někdo hádá nebo Vás napadá a přitom z Vás dělá blázna. Mašinka tu týden hraje holku hodnou, objektivní a pak, aniž kdo zohlední obsah, který byl ve srovnání s mnohými pánskými příspěvky vysloveně fajnový, je označena za škůdce a psychopata. Žádná nová zkušenost - mám samozřejmě adrenalinovou držku, ale moc dobře vím, že při střetnutí s hovadem Vás sebesmírnější, seberozumnější verbální reakce neochrání. Když úplně zmlknete, je schopný Vás mlátit za to, že blbě čumíte. Neexistuje kouzelné slovíčko. Neexistuje účinná obrana (snad jen:Napoleon I. - Nejlepší obranou je útok. Takže si adrenalinovou držku nijak nešetřím.).
Ty ocásky v tomto smyslu byly bolestným deja vu. Psych. mě neodrovnaly jen díky Attilovi, který je bleskurychle, zatímco já se nad nimi jevila, začal sázet k nickům těm, kterým je přál.

Odpovědět na příspěvek

 

Poupa

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 05:11

Odpovědět na příspěvek

 

tmol

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 07:37

Odpovědět na příspěvek

 

mphilipp

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 09:45

Odpovědět na příspěvek

 

Ca5ey

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 12:04

Odpovědět na příspěvek

 

IneedHELP

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 14:57

Odpovědět na příspěvek

 

SuperSonic

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 17:19

Odpovědět na příspěvek

 

Balak Racing

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 19:21

Odpovědět na příspěvek

 

bvlassenbroeck

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 21:39

Odpovědět na příspěvek

 

hackie

Autor: Muž

Založeno: 11.06.2007, 14:42

Odpovědět na příspěvek

 

Vaz

Autor: Muž

Založeno: 12.06.2007, 01:35

Odpovědět na příspěvek

 

karma68

Autor: Muž

Založeno: 13.06.2007, 02:55

Odpovědět na příspěvek

 

clio360

Autor: Muž

Založeno: 13.06.2007, 04:53

Odpovědět na příspěvek

 

viagra prices

Autor: Muž

Založeno: 09.10.2007, 10:24

Odpovědět na příspěvek

 

aciphex and

Autor: Muž

Založeno: 14.10.2007, 16:24

Odpovědět na příspěvek

 

discount aciphex online

Autor: Muž

Založeno: 14.10.2007, 20:16

Odpovědět na příspěvek

 

effexor sr

Autor: Muž

Založeno: 15.10.2007, 08:09

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Milé Alizon a Kristino,

Autor: Alizon Žena

Založeno: 23.01.2007, 13:46

Kocoure,

díky za pokus o uvedení do situace.

Myslím ale, že teď je Černý Petr jednoznačně na straně redakce. A to vysvětlení by mělo být veřejné, jako byla (aspoň po určitou dobu) veřejná celá tato tahanice.

Rozhodně to není na to, aby se to zahrálo do autu a "nechalo být, každý někdy udělá chybu". To lze v případě, že se někoho dotknete omylem, ale zveřejnění IP adresy je pro mne evidentním úmyslným pokusem poškodit jejího majitele.

Možná jsem staromódní, ale pro mě je to hodně zásadní. Tady totiž přestává veškerá sranda. Příště mohu být na řadě já, vy, kdokoliv z nás. Jenom proto, že se znelíbíme.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Milé Alizon a Kristino,

Autor: vrkos Muž

Založeno: 23.01.2007, 13:53

Napsal jsem do redakce a vše mi vysvětlili. Jejich postupu rozumím a schvaluji ho.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Milé Alizon a Kristino,

Autor: jede jede mašinka Žena

Založeno: 23.01.2007, 21:44

To máte štěstí. Já jim napsala také a neodpověděli.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Milé Alizon a Kristino,

Autor: kocour Muž

Založeno: 23.01.2007, 14:01

Alizon, a chcete snad, aby s tím redakce sekla a tenhle báječný cirkus zavřela? Někteří přispěvatelé jsou tu lepší než dikobraz :-)

A vážně, asi Vás to překvapí, ale já se redakce tentokrát zastanu - už jen z toho prostého důvodu, že vím, čeho jsem schopen já, když mi jednou za čas bouchnou nervy a následně rupne v kouli. Já si opravdu nemyslím, že to, co tady předváděl mnohonick, bylo tak docela košer. On je chtěl nasrat, a podařilo se mu to. Kvituji, že mnohé donutil podívat se do zrcadla - ty parodie byly skvělé - mnozí to nevydrželi a jali si stěžovat jak nějací žalovníčci. A protože sem chodí lidí pět a půl, redakce se lekla - ona tenhle web dělá pro lidi, jako je zaz či Vladimír, ne pro lidi, jako jste Vy či Alizon. Podívejte, spadly masky na všech stranách a to by mělo stačit. Já bych to nehrotil a byl bych velkorysý :-)

(Přeci se nechcete hádat o takové prkotiny ... to přenechte jiným kalibrům :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Milé Alizon a Kristino,

Autor: vrkos Muž

Založeno: 23.01.2007, 14:09

To teda opravdu nebylo košer. Jsem rád, že už je to pryč. Mě se pak nechce takový vyhrocený diskuze ani číst, natož do nich přispívat. To pak není o názoru, ale jenom o tom, kdo druhého více urazí, jelikož neumím svůj názor normálně obhájit.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Milé Alizon a Kristino,

Autor: Český Honza Muž

Založeno: 23.01.2007, 13:46

Kocoure, zdvořilý dotaz: navštívil jste někdy nějaký feministický web, abyste si udělal názor?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Milé Alizon a Kristino,

Autor: Alizon Žena

Založeno: 23.01.2007, 13:55

Honzo, rovněž zdvořilý dotaz: domníváte se, že pokud mne ošklivě podrazí dejme tomu Franta Vonásek, dává mi to automaticky právo podrazit Vás pouze na základě toho, že jste také muž jako ten neřád Vonásek?

(Pochybuji, že by Mašinka nebo Attila byli správkyní nějakého feministického webu, aby se dalo říci, že to bylo oko za oko).

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Milé Alizon a Kristino,

Autor: Český Honza Muž

Založeno: 23.01.2007, 14:54

Ptal jsem se Kocoura, který mi docela hezky odpověděl.
vaše kombinace s mašinkou a Attilou se týká asi nejspíše něčeho jiného. Feministické weby pokud vím diskusi nemají, takže to napadá i na tuto nohu.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Milé Alizon a Kristino,

Autor: Žena

Založeno: 23.01.2007, 15:00

A tohle je co? http://www.feminismus.cz/
diskuse.shtml

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Milé Alizon a Kristino,

Autor: yahya Muž

Založeno: 23.01.2007, 15:28

U anarchofeministek na Bloody Mary je také, ale tam asi moc lidí nechodí. Někdo má o femi-webech nějaký větší přehled?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Milé Alizon a Kristino,

Autor: kocour Muž

Založeno: 23.01.2007, 14:12

Ano, navštívil. Chtěl jsem mít srovnání. A celkem oceňuji, že tady se dá diskutovat. Jinak nemám rád extremismus obecně, a je mi jedno, zda feministický nebo zdejší masculinistický. Umím si představit, že zájmy žen, stejně jako zájmy mužů, lze hájit rozumně i extrémně, závisí na konkrétním mluvčím. Škatulkování typu "za to mohou ženy", "za to mohou muži", mi vadí, protože sám jsem hnusný liberál a těžký individualista k tomu.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Milé Alizon a Kristino,

Autor: gingo Muž

Založeno: 23.01.2007, 14:44

Se nestačím divit co to čtu :-)
I já považuji tohle za web, kde se dá občas s některými lidmi rozumně diskutovat. Taky mi vadí, co se tu stalo. Doufám, že už to je pryč. Otrávit všechny v diskuzi není žádný umění.

Ta vyhraněnost některých mi tady vůbec nevadí, když to nespadne do hospodský výměny názorů. Já si docela rád tady přečtu některý vyhraněný feministický názory, protože já žádnou feministku ve svým okolí neznám. Nebo se neprojevuje navenek a třeba sem po večerech píše. "Šovinistů" však znám dost, ale nevnímám to jako, že by měli něco proti ženským. Prostě si myslíme, že jsou jiný živočišný druh :-)
Se kterým se nedá žít, ale bez něj už vůbec ne !!!

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Milé Alizon a Kristino,

Autor: Alizon Žena

Založeno: 23.01.2007, 14:50

Gingo, ale já jsem tady žádnou vyhraněnou feministku (s výjimkou Jarmily K.) nezaregistrovala....

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Milé Alizon a Kristino,

Autor: gingo Muž

Založeno: 24.01.2007, 00:12

Jestli mě chcete dorazit, tak ještě dodejte, že ze svýho okolí taky žádnou vyhraněnou feministku neznáte a já spadnu pod stůl :-)

Pak bych se musel ptát, za které ženy ty profesionální feministky vlastně mluví?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Milé Alizon a Kristino,

Autor: Český Honza Muž

Založeno: 23.01.2007, 15:02

No, mně připadá, že hlavní stránky spíše sledují dosti vyrovnanou lini, vycházející z obrany toho, co zde pár tisíc let fungovalo.Extremistické jsou spíše feministické weby, zažili jsme tu dost ideologické devalvace rozumu (ti starší dokonce dvakrát) abychom na to neměli vycvičený nos. A mně celý ten genderový
cirkus tou sírou páchne. No přeji těm nadšeným děvčatům, aby se jim nestalo totéž co ženám německým -při nástupu nacismu plakaly štěstím ale pak už brečely pořád a z jiných důvodů.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Milé Alizon a Kristino,

Autor: Attila Muž

Založeno: 23.01.2007, 15:19

To má být jako sranda? Feministické hnutí v Německu bylo silně spojeno s levicí (anarchisté, komunisté), vy chcete vážně tvrdit, že německé feministky plakaly štěstím při nástupu Hitlera?! To jste si asi spletl s plačícími příznivkyněmi henleinovců, ale to bylo trošku něco jiného...

Odpovědět na příspěvek

 

Dle reakce Atily -

Autor: jjj Muž

Založeno: 23.01.2007, 15:33

nejčistší to ženské logiky - je jasné, že si zase nějaká neumí poradit s ikonkou pohlaví. Ani se nedivím, že to někoho svede k tomu na takovéhle zcestné příspěvky, který mají jediný cíl, totiž znemožnit rozumnou diskuzi, tedy že k takovým někdo připojí nějakou doušku.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Dle reakce Atily -

Autor: Attila Muž

Založeno: 23.01.2007, 16:04

A jéje, jjj! Jestli tenhle projev má být příkladem mužské logiky (co to tu máme: prázdné blábolení, osobní napadání, odvádění od tématu, čirou iracionalitu, vztek a fanatismus), tak to máme pěkné vyhlídky na cestě ke světlým zítřkům... S tou douškou si klidně zase posluž. Mimochodem, chápu to jako přiznání.

Odpovědět na příspěvek

 

Tak abys věděla Attilko,

Autor: jjj Muž

Založeno: 24.01.2007, 07:30

měl jsem skutečně dvě softwarové firmy v Silicon Valley a to ne jako státní úředníček, ale jako programátor interentových aplikací. A jako takový - si dokážeš představit - jsem po práci, t.j. od 22:00 dělal blbiny jako internetové červy a pod.

Poslal jsem ti už předevčírem dvě slizké potvory do tvé bedny, tak si pouštěj antivirák a doufej, že to zachytí.

:-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Tak abys věděla Attilko,

Autor: Attila Muž

Založeno: 24.01.2007, 09:00

Je fajn, že to tady přede všemi ventiluješ. Něco mi říká, jestli úmyslné šíření počítačových virů náhodou není trestné ;-)
Jinak je skvělé, že mě tak úspěšně ignoruješ. Se mi zdá, že mě chceš přefiknout, brouku. Tvoje Attilka

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Tak abys věděla Attilko,

Autor: jede jede mašinka Žena

Založeno: 24.01.2007, 09:02

Milý jjj, nemáte Attilův mail, mohl jste to poslat jedině na mou el.adresu a ujišťuji Vás, že pokud mi poškodíte domácí pc, zažaluji Vás bez ohledu na Kocouří přímluvu, že jste vtipnější než Dikobraz, hloupější než Haló noviny a oplzlejší než der Stürmer.

Odpovědět na příspěvek

 

motherbrain

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 02:52

Odpovědět na příspěvek

 

SHiZWHee

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 04:54

Odpovědět na příspěvek

 

Kogelvis

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 07:25

Odpovědět na příspěvek

 

Timbo

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 09:38

Odpovědět na příspěvek

 

chite

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 11:47

Odpovědět na příspěvek

 

Viper_SB

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 14:40

Odpovědět na příspěvek

 

thebeetle

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 19:07

Odpovědět na příspěvek

 

Malakai

Autor: Muž

Založeno: 10.06.2007, 21:19

Odpovědět na příspěvek

 

CrazyWiz

Autor: Muž

Založeno: 11.06.2007, 07:33

Odpovědět na příspěvek

 

p4t4h

Autor: Muž

Založeno: 11.06.2007, 14:28

Odpovědět na příspěvek

 

peter

Autor: Muž

Založeno: 12.06.2007, 01:22

Odpovědět na příspěvek

 

barlow

Autor: Muž

Založeno: 13.06.2007, 04:41

Odpovědět na příspěvek

 

buy viagra pill

Autor: Muž

Založeno: 09.10.2007, 09:40

Odpovědět na příspěvek

 

discount generic aciphex

Autor: Muž

Založeno: 14.10.2007, 15:20

Odpovědět na příspěvek

 

buying aciphex online

Autor: Muž

Založeno: 14.10.2007, 18:31

Odpovědět na příspěvek

 

cialis drug viagra vs

Autor: Muž

Založeno: 15.10.2007, 06:52

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Milé Alizon a Kristino,

Autor: Kristina Žena

Založeno: 23.01.2007, 14:00

Já to nechci rozmazávat. Jen mi připadá zvláštní to ticho po pěšině. Někdy se někdo z redakce ozve po sebemenší narážce na svou práci a teď takovýhle průser a nic. Proč by se vysvětlení mělo podávat mezi čtyřma očima, když k té věci došlo veřejně a před očima všech?
Jo a když muži nejmužovatější udělají chybu, pak se k ní staví čelem a ne pozadím. Doufám, že tím mrtvým broukem to nekončí.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Milé Alizon a Kristino,

Autor: jede jede mašinka Žena

Založeno: 23.01.2007, 14:31

Tak trochu souhlas, Kristýno, po všech těch zkušenostech se obávám, že se to vysvětlení na vyžádání nese v duchu: podívejte, my to nesmíme říkat nahlas, ale...a následně něco jako ten nedělní článek (síla!). Ale napsala jsem si o oficiální vysvětlení, tak doufám.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Milé Alizon a Kristino,

Autor: jjj Muž

Založeno: 24.01.2007, 20:03

Chápete, že máme v diskuzi vyšinutou osobu, tak zvaného E-zmrda, která píše příspěvky pod 10 různými nicky, ale i pod mým nickem a nickem mnoha jiných?

Je to normální psychologická ujetina, která patří na uzavřené oddělení v Bohnicích!

Tak nechtějte, aby redakce něco veřejně psala či podnikala - myslím, že si tam chlapi něco dají napadnout, ale byli by blbí, vám to pindat na netu.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Milé Alizon a Kristino,

Autor: mašinka Žena

Založeno: 25.01.2007, 10:55

jjj, víte, že nejsem Attila&comp., ale netajím, že mám do věci jistý hled. Naznačování, že nepříčetné příspěvky pod nickem jjj (s výjimkou těch, jejichž účelem byl "ocásek") má na svědomí Attila, je prvotřídní sprostou lží. Zveřejňujte IP! Tím si vyrazíte z ruky možnost takto obviňovat, na druhou stranu si vylepšíte kredit. Zkuste hrát fair, možná zjistíte, že je to zábavné.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Milé Alizon a Kristino,

Autor: Attila Muž

Založeno: 25.01.2007, 13:34

Přijde to tak náhle, jasný obzor tmavne

Ztichlá píseň večera korunuje noc

Víla proutkem mávne, podívá se na mne

V jejích očích andělských zůstal jsem jen host.

Chytrému napověz, hloupého trkni.

Pomalu mi dochází trpělivost s jistým E-ZMRDEM, který tu vystupuje pod nejméně deseti různými nicky, ale protože je "od nich," tak mu to projde a není nikým denuncován jako pomočující se psychiatrický případ. A pozdravujte na zastupitelstvu!

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Kopúíruji to sem znova, neb se mi zatím ještě nedostalo odpovědi:

Autor: yahya Muž

Založeno: 23.01.2007, 13:06

To vysvětlení zpochybňovalo samo sebe vynášením olšera, v rozporu s obsahem diskuzí i prohlášeními jeho samého. Spíš to chvílemi vypadalo, že se olšer převratem zmocnil redakce ČSM - snad už ale byl obnoven klid na práci:-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Kopúíruji to sem znova, neb se mi zatím ještě nedostalo odpovědi:

Autor: jede jede mašinka Žena

Založeno: 23.01.2007, 13:36

Díky, díky všichni. Opravdu to cením, já podobné věci zvlášť snadno nezažívám.
Jinak redakce nabízí vysvětlení na info@svaz-muzu.cz, čehož jsem využila ze svého občanského mailu. Doufám, že až příjdu domů, bude tam slušná odpověď, ev. omluva.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Kopúíruji to sem znova, neb se mi zatím ještě nedostalo odpovědi:

Autor: Dáša Žena

Založeno: 23.01.2007, 23:34

Dobrý den, Mašinko! Ten nedělní úžasný článek jsem náhodou viděla a jen chci říct, že po přečtení pár příspěvků je myslím poznat, že Vy nejste Attila, protože každý máte jiný způsob vyjadřování atd. Vás bych opravdu tipovala na ženu a Attilu rozhodně spíš na chlapa! (A chtěla bych někoho vidět, jak neustále bezchybně mění svou identitu...) Tak nechápu, že si toho v redakci nevšimli :-)))

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Kopúíruji to sem znova, neb se mi zatím ještě nedostalo odpovědi:

Autor: jede jede mašinka Žena

Založeno: 24.01.2007, 11:42

Zdravím, Dášo. Nejen redakce, teď nějaký Moulin píše, že podle právě vyjadřování jsme táž osoba. Nikdy jsem netajila, že A. a další nicky znám (i mimo web), zdravím se tu s nimi atd. Dokonce jsme pro obveselení redakce psali současně ze 2 adres.
Ale to deja vu! Když je někdo agresivní a nadřazený a nepřesvědčíte ho sebelogičtějším argumentem, důkazem viditelným, hmatatelným, nijak.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Kopúíruji to sem znova, neb se mi zatím ještě nedostalo odpovědi:

Autor: Attila Muž

Založeno: 24.01.2007, 11:57

Ale Moula je redakce a redakce je Moula. Nerozčiluj se, debila z povolání nepřesvědčíš...

Odpovědět na příspěvek

 

Gender diskriminace v Čechách.

Autor: Milan Muž

Založeno: 23.01.2007, 21:12

Odpovědí: 0

Kašlete na USA a podívejte se na křiklavou diskriminaci na jedné střední škole v Čechách, která do popisu studujních oborů uvádí, že nějaký obor je vhodný pro chlapce - o dívkách ani slovo:
http://www.stredn
iskoly.cz/obor-mechanik-s
erizovac-mechatronik-1337
.html
S tím by teda feministky měly urychleně něco udělat. Došlápnout si na školu, krajský úřad i ministerstvo, ať zjednají nápravu, a pak si pečlivě pohlídat, aby na ten obor přijalo stejně kluků jako holek.

Odpovědět na příspěvek

 

V našich zeměpisných délkách

Autor: Saša Muž

Založeno: 25.01.2007, 08:09

Odpovědí: 0

se takový nežádaný "letmý bosk" mlsného kocoura řešil vždy spíše fackou.
No ale ona ta ženská možná potřebovala ukázat světu, že i ona stojí někomu za "harašení", a proto dělá takovou aféru.
I tak ale nechápu to neustálé vzájemné očamtávání u národů západně a východně od nás. Mně to přijde odporné. Líbání mezi manželi/milenci a mezi rodiči a děti jako projev intimní blízkosti a tělesného sdílení to samozřejmě ano. Ale olizování se s cizími lidmi ve mně vyvolává pocit hnusu a předsudky vůči národům, které toto praktikují.

Odpovědět na příspěvek

 

oh

Autor: oh Žena

Založeno: 26.01.2007, 15:30

Odpovědí: 0

oh

Odpovědět na příspěvek

 

 

Vložit nový příspěvek

Jméno:

Pohlaví:

Muž, Žena

E-mail:


(Vyplňte pouze tehdy, jestliže chcete být informování o odpovědích na váš příspěvek)

Předmět:

Příspěvek:

 

Kontrola: 

Opište znaky z obrázku do spodního pole:

 

 


ROVNOPRÁVNOST.cz je kolektivni tvooený, nezávislý, svobodný, názorový web. Jeho posláním je komentovat a zviditeloovat spoleeenské problémy týkající se mužu. Stránky vznikly za úeelem osvity a dokumentace. Cílem je umožnit všem publikovat svobodné názory formou elánku nebo diskuzních poíspivku. Stránky dávají svobodný prostor i kontroverzním názorum a tabuizovaným tématum, o kterých se veoejni nemluví nebo se bojí mluvit. Nesnaží se nikomu vnucovat cizí názor a nechávají na každém, aby si vytvooil svuj vlastní.

Copyright © 2007 Rovnopravnost.cz                Tvorba www - Web & Media a.s.