Zprávy


05. března 2010

Harašment

Redaktor: vikki

Aktualita

Stále více mužů v USA čelí sexuálnímu obtěžování

Nadřízený Johna Pilkingtona v jedné arizonské restauraci prý nepovažoval "ne" za odpověď. Během dvou let, co tam Pilkington pracoval jako číšník, se ho prý nejméně desetkrát pokoušel osahávat a laskat. Nyní je Pilkington, ženatý otec dvou dětí, důležitým svědkem v procesu proti podniku. Je také jedním ze vzrůstajícího počtu amerických mužů, kteří podali žalobu kvůli sexuálnímu obtěžování, napsala dnes agentura AP.

"Bylo to prostě velmi nepříjemné. Měl jsem pocit, že musím něco udělat, protože ta situace byla opravdu špatná," řekl médiím Pilkington. Žalobu podal potom, co dostal od podniku výpověď. Jednou ho prý nadřízený kuchař tak sexuálně obtěžoval, že se na něj číšník rozkřičel. A pak přišel "padák".

Mezi lety 1990 a 2009 vzrostl podle amerických úřadů podíl mužů, kteří podali žalobu kvůli sexuálnímu obtěžování, z osmi na 16 procent. V minulém roce prý z celkem 12.700 žalob bylo 2000 žalob podaných muži.

"Je určitě možné, že muži jsou nyní víc sexuálně obtěžováni. Může
to ale také být tím, že víc mužů si začalo
veřejně stěžovat," řekl právník Ernest Haffner ze státní komise pro zajištění rovných příležitostí v zaměstnání.

Nejvíc žalob mužů kvůli sexuálnímu obtěžování viní další muže, přestože existují i případy, kdy muže údajně obtěžují ženy. Někteří muži si stěžují, že jim kolegové dělají nemístné romantické návrhy. Časté stížnosti podávají i gayové, ze kterých si okolí dělá legraci.

Mnozí muži se svými žalobami uspějí. V listopadu prý jeden restaurační řetězec přislíbil zaplatit celkem 345.000 dolarů šesti zaměstnancům, které prý v pobočce ve Phoenixu opakovaně sexuálně obtěžovali zaměstnanci v kuchyni
. Některé oběti prý byly vtaženy do velkých chladicích jednotek, kde je násilníci osahávali a předstírali, že je znásilňují. Podnik sice odmítl obvinění, ale dohodl se na finančním vyrovnání, a přislíbil, že dá svým zaměstnancům osvětový kurz o správném chování.

"Myslím, že pro muže je těžší přiznat, že byli obtěžování, a podat žalobu. Vždycky když o tom mluvím, udělá se mi špatně," dodává Pilkington.

Autor: ČTK


Zdroj: České noviny 04.03.2010

Přečtení článku: 84639x

Tisknout článek

Průměrná známka článku: 2.9

Pošli článek kamarádovi

Oznámkuj článek (1 - nejlepší): 1 2 3 4 5


Související články

17.05.2014, 18:20   Muži jako oběti. K sexu bývají donuceni i násilím, tvrdí studie
14.12.2013, 02:20   Šestiletý američan políbil dívku a následně byl obviněn ze sexuálního obtěžování
01.07.2013, 01:14   Jak se ženy mstí partnerovi? Obviní ho ze znásilnění
15.05.2013, 00:40   Věznitel z Ohia se údajně mstil ženám za to, že ho exmanželka připravila o čtyři děti.
16.08.2010, 11:08   Jeden z deseti zaměstnanců hlásí sexuální obtěžování


Diskuse ke článku

 

Vložit nový příspěvek   Sbalit příspěvky

 

 

Njn, ženský princip vítězí.

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 05.03.2010, 14:30

Odpovědí: 25

Až nás v té naší pseudohumanistické civilizaci zženští natolik, že se i v těchto věcech zejména stěžování si ženy doženem, tak budem v pérdeli všicke.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Njn, ženský princip vítězí.

Autor: Tery Žena

Založeno: 05.03.2010, 15:01

Hm, ženský princip? :-)

"Nejvíc žalob mužů kvůli sexuálnímu obtěžování viní další muže" Zajímalo mě, jak to návléknout, aby za to mohly ty proklaté ženy, ja? :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Njn, ženský princip vítězí.

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 05.03.2010, 16:36

Má to s Vámi cenu? Už zase Vaše zrcadlo? :D

Bude Vám srozumitelnější formulace zženštělé chování mužů? Tedy stěžování si a pobrekávání, místo řešení a zdolávání problémů. Na co či na koho si muži stěžují je úplně jedno. Muž řeší, žena si stěžuje a hledá viníka, většinou muže, jak jinak.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Njn, ženský princip vítězí.

Autor: Tery Žena

Založeno: 05.03.2010, 21:17

"Muž řeší, žena si stěžuje"
Wow, povyprávějte nám ještě o tom, jak jste se svou ženou šťastný...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Njn, ženský princip vítězí.

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 05.03.2010, 23:13

Nikdy jsem svůj vztah se ženou nepopisoval a nehodlám s tím začít ani teď. Smolík.

Vy se ale svěřte s čím je Vám libo. Třeba jestli se zahojily všechny části Vašeho těla použité k absolvování všech škol, nebo s čímkoliv jiným.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Njn, ženský princip vítězí.

Autor: Sikuri Žena

Založeno: 13.01.2012, 18:56

Odpovídám na "Má to s Vámi cenu? Už zase Vaše zrcadlo? :D". Nesledovala jsem, jak se váš rozhovor vyvýjel dál, tak se omlouvám, jestli rýpnu do něčeho, co jste později probrali.
Vlastně si asi jen "stěžuji a pobrekávám, místo abych řešila skutečné problémy", ale potřbeuji se na něco zeptat ohledně té druhé věty.
Když žena fňuká a neřeší, je to fiflenka která, nehnouce prstem, obviňuje muže ve svém okolí. Když řeší a zdolává problémy, které jí muži v jejím okolí "způsobují", je to fiflenka s*roucí se na místo vás, těch, kteří mají ten těžký životní úděl nás hlídat.
Nebo ei? Je to zase věta aaliovitého rázu?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Njn, ženský princip vítězí.

Autor: Mp Muž

Založeno: 05.03.2010, 16:51

Pseudohumanistické civilizaci, která zachází s kdejakou feministickou zrůdou, popřípadě s jinými úchyly, jako s dámou. Je zapotřebí se podívat do historie a vidět, že muži a ženy si nejsou a nikdy nebudou rovni. Neříkám, že je kdokoli méně a jiný nadřazen. Pouze zdůrazňuji, že každý byl stvořen k jinému úkolu a životnímu poslání. Toto je podle mého názoru fakt, který je nutné brát v potaz, plně respektovat a vycházet z něj. Nechceme-li být islámskou republikou a zaplaveni invazí imagrantů, je podmínkou odpovídající porodnost. Tu může zajistit jen tradiční rodinný model - nejosvědčenější model, který kdy byl. Žena (2-3 děti)a muž jakožto výhradní živitel. Je naprostým nesmyslem vnucovat ženám společenské role, ke kterým sami netíhnou, nejsou pro ně přirozené a fakticky je odženšťují proti jejich vědomí. Spokojená a spořádaná rodina musí být základ. Omlouvám se za odbočení tématu, avšak není jiná cesta.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Njn, ženský princip vítězí.

Autor: Anka Žena

Založeno: 05.03.2010, 18:10

Tak životním posláním ženy je starat se o děti. A muže být výhradní živitel. Platí to i po rozvodu?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Njn, ženský princip vítězí.

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 05.03.2010, 19:46

Zkuste hádat.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Njn, ženský princip vítězí.

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 05.03.2010, 19:43

Nemám v principu nic proti. Ovšem to máme jedno z druhým. O co ženy mužatí o to pochopitelně muži zženšťují. A jen pouhá náprava či obnova rodin resp. vytvoření nějakého funkčního uspořádání je jen dílek. Sice velký, ale ne jediný. Spíše jeden z mnoha.

Následkem je že emancipované ženy muže fakticky potřebují leda do postele či jen jako dárce spermatu. Ty nejemancipovanější paradoxně skuhrají že nejsou muži.(ony ovšem většinou nemyslí muže) Neznám člověka (ani chlapce), který vydrží být dlouho zbytečný. Dávat najevo člověku se kterým žiji, že jej nepotřebuji je nejlepší cesta jak zůstat sám/sama.

No a chlapce nic nenutí/nemotivuje mužem být. Mohou zůstat chlapci až do smrti. Kromě tíže břemena povinností a zodpovědnosti z toho pro ně většinou nic pozitivního neplyne. Vše je nastaveno tak aby to muži co nejvíc odnesli. Cesty vidím jen dvě. Změnit nastavení tak, aby bylo opět ceněno/prestižní stát se/být mužem. Nebo to nechat jak to běžet dál až budeme nahrazeni životaschopnější kulturou.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Njn, ženský princip vítězí.

Autor: troll Muž

Založeno: 05.03.2010, 20:23

Životaschopnější kultura je obvykle ta primitivnější. Kterápak to asi bude? Tam zbude pro feministky dostatek prostoru.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Njn, ženský princip vítězí.

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 05.03.2010, 23:54

Myslíte že jakákoliv životaschopná kultura udělá stejnou chybu a dá prostor takovým zrůdnostem? Dost bych se divil, kdyby se nepoučili z našich chyb. To ale já snad už nezažiju.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Njn, ženský princip vítězí.

Autor: troll Muž

Založeno: 06.03.2010, 21:00

Myslel jsem tím, až se tu tvrdě začne prosazovat právo Šaría, tak zbude jistě dostatek prostoru pro polemiky o útrapách typu: má muž luxovat jen 2x měsíčně? A toho se bohužel dožiju.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Njn, ženský princip vítězí.

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 07.03.2010, 10:53

No, kam nás multi-kulti politická korektnost dovede je ve hvězdách. U nás to zatím ještě není tak horký, ale máte pravdu, že na západ od našich hranic se to už stává realitou. Údajně v Británii už je neoficiálně muslimské právo uznáváno a tolerováno. A to přestává být prča. Hned vedle je Francie, kde mají už taky značné problémy. Na severu zase Nizozemí s Amsterdamem, kde jsou Nizozemci již jen jednou z minorit...., no bude ještě bžunda.

Ale myslím, že při tomto stavu jež popisujete nebude otázka znít takto. Spíše se bude řešit zda muž může projít kolem vysavače a v jaké vzdálenosti. Nebo zda není poviností ženy jej po použtí skrýt....

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Njn, ženský princip vítězí.

Autor: Aredhel Žena

Založeno: 07.03.2010, 22:45

Proč by nemohl projít kolem vysavače ?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Njn, ženský princip vítězí.

Autor: troll Muž

Založeno: 08.03.2010, 00:27

Doporučuji probrat váš dotaz s nějakým islamistickým radikálem. Odpověď by vám zde nebyla patřičně podána.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Njn, ženský princip vítězí.

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 08.03.2010, 08:15

Milá Aredhel, netuším jak šaría či jiné islámské normy přistupují k povinnostem mužů a žen v domácnosti.
Má poznámka byla o principu (vyjádřeném příkladem) jež jak se domnívám (výhradně podle mediálního obrazu, tedy bez osobní zkušenosti s islámem) v případě budoucí dominance této kultury zde v Evropě zavládne.

Rozumím tomu že nerozumíte. Vždyť příběhů typu "Bez dcerky neodejdu" bylo a je stále málo a každé další slečně/ženě se pochopitelně nic takového stát nemůže, protože ten jejich arab je jiný.... :D

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Njn, ženský princip vítězí.

Autor: troll Muž

Založeno: 08.03.2010, 00:25

No nezbude než se odstěhovat do Ruska, kde to drží nebo do Polska, kde je křesťanství trochu zbrzdilo.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Njn, ženský princip vítězí.

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 08.03.2010, 07:58

No na výběr zbude pouze útěk (emigrace jak píšete) nebo boj. Já jsem pro boj. Tedy boj ve smyslu neuhnout, neustoupit a zůstat mužem. (ne ve smyslu užití násilí jak by rádo četlo nejen zdejší damstvo) Jinými slovy jsem rozhodnut stát se kriminálníkem, podvratným živlem či disidentem v nadcházejím režimu multi-kulti rovnosti.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Njn, ženský princip vítězí.

Autor: troll Muž

Založeno: 08.03.2010, 10:27

Dokážete si v době bez cíle a ideálů představit, jaká by byla sounáležitost k armádě a státu? A teď nepíši o vojácích z povolání. Každý voják by se mohl o své vůli rozhodnout, jestli uteče nebo bude bojovat, jestli mu někdo nebo situace náhodou neomezí jeho identitu...
V demokracií jsme tak daleko, že každý sleduje každého, každý může říkat co chce, jen některé pravdy se vyslovovat nemohou.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Njn, ženský princip vítězí.

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 08.03.2010, 11:17

Jiné vojáky než "profesionály" nemáme, pokud vím. Takže tato otázka celkem odpadá.
Ano, se stavem demokracie máte pravdu.

Já si také nečiním vysoké ambice ve svém boji. Jako například celospolečenskou změnu, nebo tak něco. Jednou ambicí, kterou mám je zůstat mužem. Tedy sám za sebe. V případě zájmu se mohu s někým ze svého okolí dělit o zkušenosti v konkrétních situacích. Může se časem stát, že svůj postoj přehodnotím a zvolím útěk. Ale zatím to vidím na své nadcházející disidentství.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Njn, ženský princip vítězí.

Autor: troll Muž

Založeno: 08.03.2010, 13:41

Pokud by šlo do tuhého, tak s profesionály země počítat může, ale těch je zoufale málo. Takže by mohlo dojít o na brannou povinnost. Tam vidím stav anarchie. To k tomu.
Jestli to půjde s dosavadní rychlostí, tak se konfliktu nebo podrobení dožiju ještě daleko před důchodovým věkem. No a potom...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Njn, ženský princip vítězí.

Autor: Tery Žena

Založeno: 05.03.2010, 21:19

"Spokojená a spořádaná rodina musí být základ.ů

A že budeme spokojení a spořádaní, i kdyste nás měl obehnat plotem nabitým elektřinou.
Začněte s JirkouF, má jen jedno dítě, víc si prý dovolit nemohou. Takhle bychom se těm imigrantům neubránili, soudruhu :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Njn, ženský princip vítězí.

Autor: Mp Muž

Založeno: 05.03.2010, 23:46

Bezpředmětné, není zapotřebí blíže reagovat. Soudě obecně dle vašich příspěvků zde v diskusích vás bude zřejmě lepší ignorovat. Váš "příspěvek" vypovídá velmi dostatečně.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Njn, ženský princip vítězí.

Autor: Tery Žena

Založeno: 07.03.2010, 18:50

JJ, vidím, jak nereagujete :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Njn, ženský princip vítězí.

Autor: Aredhel Žena

Založeno: 07.03.2010, 00:57

A jak to chcete zařídit ?

Odpovědět na příspěvek

 

 

Vložit nový příspěvek

Jméno:

Pohlaví:

Muž, Žena

E-mail:


(Vyplňte pouze tehdy, jestliže chcete být informování o odpovědích na váš příspěvek)

Předmět:

Příspěvek:

 

Kontrola: 

Opište znaky z obrázku do spodního pole:

 

 


ROVNOPRÁVNOST.cz je kolektivni tvooený, nezávislý, svobodný, názorový web. Jeho posláním je komentovat a zviditeloovat spoleeenské problémy týkající se mužu. Stránky vznikly za úeelem osvity a dokumentace. Cílem je umožnit všem publikovat svobodné názory formou elánku nebo diskuzních poíspivku. Stránky dávají svobodný prostor i kontroverzním názorum a tabuizovaným tématum, o kterých se veoejni nemluví nebo se bojí mluvit. Nesnaží se nikomu vnucovat cizí názor a nechávají na každém, aby si vytvooil svuj vlastní.

Copyright © 2007 Rovnopravnost.cz                Tvorba www - Web & Media a.s.