Zprávy


25. dubna 2009

Rovnoprávnost

Redaktor: VaS

Aktualita

Pravou prapříčinou rasových excesů je politická korektnost

Najednou se politici mohou rozkrájet, aby odsoudili vzmáhající se nacistické tendence ve společnosti. Už se nehlásí k tomu, že se jedná o úder pružiny, kterou dlouhá léta pomáhali stlačovat.

Hned na začátku se chci vymezit proti tomu, aby mě někdo spojoval s rasismem, nacionalismem, šovinismem nebo xenofóbií. Jsem vlastenec a zastánce konzervativních hodnot, ale „holé lebky" považuji za nebezpečný fenomén. Nikdy jsem nepochopil, jak český národovec může oslavovat Hitlera nebo si brát příklad z německého nacismu, který se přece proti Slovanům zločinně vymezoval. Toto mezinárodní propojování považuji za absurdní.

Jediné, co dává náplň této nadnárodní součinnosti, je odpor proti multikulturalismu. A tady by si odpovědní politici měli uvědomit, že tu hrají s velmi nebezpečnými kartami, které jsou proti historickým tradicím a nedají se zlomit několika vizionáři, kteří si činí ambice stát se věrozvěsty nějakého integrovaného celku. Když se kyvadlo násilím uvede do velké nerovnováhy, je jen logické, že má tendenci se do stejného extrému vychýlit na druhé straně.

Celá ta „politická korektnost" je zdrojem takové nerovnováhy. Vrcholem je pozitivní diskriminace, kdy se jinak zachází i s Cikány na rozdíl od většinové populace. Jsou jevy, které by skutečně „bílým" nepošly a u Cikánů se staly normou jejich života. Toto etnikum trpí právě tím, že se od narození setkává s bezzásluhovou existencí jejich rodičů.Vzniká tady předpoklad jakéhosi práva na bezpracný zahálčivý život parazita, nezřídka za hranicí práva.

Je to společensky nebezpečné a patologické. Pak se tyto komunity vydělují samy ze slušné společnosti, čímž proti sobě vyvolávají odpor. Ale nedejme se mýlit, rasismus je na obou stranách. To svědčí vždy o tom, že ve společnosti nejsou nastoleny normální vztahy.

Stejně nebezpečné je umělé dělení podle pohlavního principu, i kdyby to bylo jen na základě „genderového" přístupu. V tomto smyslu připomínají ty genderové a feministické aktivistky obdobné „rómské" aktivisty. Jsou nástrojem rozdělování společnosti, z níž čerpají výhody právě jen ti aktivisté. Kolikrát se nedá nevidět jistý až provokativní aspekt vtělený do rádoby pozitivní diskriminace.

S tou „politickou korektností" obecně se tady začalo ve společnosti preferovat křídlo, které má ve svém extrému paradoxně až anarchistickou podstatu. Jako by si ti, kdož chtějí na základě politiky „korektnosti" manipulovat se společností, vytvářeli populaci bez vlastní odpovědnosti, jíž je snadné vládnout. Stačí jim předhodit vějičku lidských práv bez odkazu na příslušné povinnosti, přidat do koktejlu trochu liberalismu a nutně z toho vzejde anarchistické křídlo. Tím se společnost doslova polarizuje, protože stejně nutně vznikne extrém na opačném křídle, vzývající nacionalismus, netoleranci, řád a pořádek.

Když k tomu přidáme i uměle vynucované integrační tendence, které vyvolávají oprávněné obavy o samotnou existenci národních států, dodává se tím nacistickým úchylkám další strava. Nejhorší je, že v tomto aspektu i věcně vyfutrovaná. Nelze mít nikomu za zlé, že se obává o existenci vlastního státu, vlastního národa, vlastních tradic a v tomto smyslu se z „politické korektnosti" a integračních tendencí nutně stává terč až nepřiměřené reakce. Každý extrém je škodlivý a vede k netoletanci odpůrců.

Z fyziky známe, že každá akce vyvolává příslušnou reakci. Kdo si tady „začal", je nasnadě. Pak se není možno divit - jak říkali kdysi komunisté -, že kdo seje vítr, sklízí bouři. Nejefektivnější je, odstranit zdroj, který emituje nerovnováhu, a vrátit se k osvědčeným hodnotám. Třeba k tomu, že bez práce nejsou koláče. Nebo k tomu, že je bližší košile než kabát.

Pak dojdeme také k samozřejmosti, že upalovat lidi jakékoliv barvy a národnosti je zrůdnost, která vůbec nepřichází v úvahu.

Autor: Dušan Streit


Zdroj: streit.blog.iDNES.cz 21.4.2009

Přečtení článku: 43546x

Tisknout článek

Průměrná známka článku: 2.9

Pošli článek kamarádovi

Oznámkuj článek (1 - nejlepší): 1 2 3 4 5


Související články

21.05.2013, 14:33   Ženy mají stejná práva jako muži, stejnou míru svobody - ale také značná PRIVILEGIA, skoro VE VŠEM.
15.12.2009, 13:22   Irský soud posvětil golf „jen pro muže“, feministky v USA jsou ve střehu
04.11.2009, 16:05   Golfový klub vyhrál soud, ženy nesmějí být členkami
25.03.2009, 16:04   Ženské tváře musí pryč z médií, žádají saúdští duchovní
16.11.2007, 01:07   Diskriminace dle pohlaví


Diskuse ke článku

 

Vložit nový příspěvek   Sbalit příspěvky

 

 

Dobry clanek

Autor: odin - pomsta severu Muž

Založeno: 26.04.2009, 10:38

Odpovědí: 0

Vyborny popis. Ted kdyby autor clanku jeste vsem takovym zpusobem priblizil gender, o kterem ve clanku mluvi, nebylo by to na skodu!

Odpovědět na příspěvek

 

Souhlas.

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 26.04.2009, 23:13

Odpovědí: 7

Myslím, že to článek dobře vystihl. Extremizmus je jen reakcí na předešlou akci/akce. A bohužel, postupujeme jako naše západní medicína. Léčíme následky, na příčiny z vysoka kašleme. Smutné, ale pravdivé.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Souhlas.

Autor: host02 Muž

Založeno: 27.04.2009, 11:28

Na co reagoval holocaust? Co stlačovalo onu pružinu, o níž autor mluví?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Souhlas.

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 27.04.2009, 16:21

O holocaustu jsem informován špatně a také o tom co tomu předcházelo. Vím jen ve zkratce první - krize - druhá, ale příčiny tedy ty skutečné neznám. Atentát na mocipána či "napadení" Německa Polskem za pomocí do Polských uniforem převlečených Němců či příčiny krize neznám. Takže těžko říct.

Co se týče holocaustu, tam mne zaráží, že je to téma nediskutovatelné oficiální propagandou povýšené na nedotknutelné. Budí to ve mě podezření, že ti oškliví popírači možná mají některé pochyby oprávněné. Ale jak říkám, detaily neznám a skutečně to není můj obor. Jen podle hysterie, kterou budí každý, kdo se v tom vrtá a navíc nesouhlasí bych to na pár kostlivců viděl.

Tedy těžko můžu říct, že tam nic nebylo. Tedy nic co pomohlo tomu psychopatickému rakouskému desátníkovi až na samý vrchol moci.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Souhlas.

Autor: odin - pomsta severu Muž

Založeno: 27.04.2009, 21:51

Autor o holocaustu nemluvi - holocaust, jehoz obeti byli predevsim zide, se lepe pochopi pri cteni 1400 existence zidu v Evrope.

Autor mluvi o rovnovaze v dnesni dobe a o pozitivnich ci negativnich sankcich (napriklad pozitivni diskriminaci) ci jinych zasahu (vnuceny multikulturalismus), ktere rovnovahu narusuji. Tyto zasahy statu - ktere autor nazyva "politicka korektnost" - vedou k polarizaci ve spolecnosti a k zesileni nacistickych (= nacionalne-socialistickyc
h)
pozic.

Holocaust druhe svetove valky (ktery autor zde v clanku neanalizuje) ma svoji pricinu v prohrane prvni svetove valce (s nasledkem vysokych reparaci) a pozdejsi svetove hospodarske krize (inflace a nezamestnanost). To pomohlo nackum se dostat k moci. V teorii narodnich socialistu (nem. Nationalsozialististen, zkratka Nazi) byla pricinou prohrane valky zrada ve vlastnich radach, kterou zapricinili levicove strany podporovane zidy. Protoze nebylo mozne technicky zidy presunout treba na Madagaskar, vzniklo "konecne reseni zidovske otazky" formou vyhlazovacich koncentracnich taboru. Holocaust se tykal asi 6 mio zidu, milionu slovanu (hlavne Polaku a Rusu), stotisicu telesne ci mentalne postizenych a dalsich (socialnich demokratu, komunistu, svedku Jehova, homosexualu, ...).

Americke jednotky se chovaly slusne k nemeckym zajatcum, nez narazily na prvni vyhlazovaci koncentracni tabor - to tvrdi nemecti pametnici.

Popirani holocaustu je trestne napriklad v Nemecku a v Cesku; v Americe platilo vzdy pravidlo, ze nahubky mohou omezit svobodu slova a jsou zneuzivatelne, proto popirani holocaustu ci noseni nacistickych symbolu nebylo trestne.

Odpovědět na příspěvek

 

Jak narušovat rovnováhu, která nikdy nebyla?

Autor: mašinka Žena

Založeno: 30.04.2009, 09:09

Co to je rovnováha? Zákaz vlastnit půdu + zásada in dubio contra judam učinil z židů specialisty na právo. Během 19. a první pol. 20. stol. jich byla plná justice. Gój ve sporu s židem přišel, řekněme ve Vídni, k soudu a soudce, přísedící, státní zástupce, advokáti, všichni byli židi. Pokud gój prohrál, zapochyboval o jejich nestrannosti. A požadoval rovnováhu - diskriminační opatření, která židy z urč.profesí a úřadů vyřadí.
Legenda o „dýce v zádech“ byla účelově vymyšlena. Ke kapitulaci v momentu, kdy ještě stáli na dobytých územích, došlo z důvodů strategických, byť ne každému kaprálovi zřejmých.
Ale rozhodně významnou motivací byla odúmrť po vyhlazovaných. Na rozdíl od našich nepřizpůsobivých bylo co zabavovat. Reparacemi a nezaměstnaností lze vysvětlit sociální nepokoje, ne antisemitismus. Ten je stará vesta.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Jak narušovat rovnováhu, která nikdy nebyla?

Autor: Modrý Klokan Muž

Založeno: 05.11.2009, 13:59

Stará vesta je i odvádění řeči od tématu. Článek a počátek debaty je na jiné téma. Co takhle se bavit o vlivu rasismu a machismu na konstrukci plnicích per. Mají přece falický tvar.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Jak narušovat rovnováhu, která nikdy nebyla?

Autor: Tery Žena

Založeno: 06.11.2009, 22:02

Mašinko, mám na vás dotaz jako na odbornici :-) Nevíte, jak to bylo se sňatky Čechů (bez německých předků) s Němci za Protektorátu. Dovolovala to státní moc a získal pak Němec říšké občanství? Speciálně by mě zajímali přímo členové NSDAP.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Jak narušovat rovnováhu, která nikdy nebyla?

Autor: mašinka Žena

Založeno: 08.11.2009, 20:02

Pozeptám se. Po pravdě, jsem kunsťák, ke všemu medievalista. Ale domnívám se, že mohl beze všeho. Na občanství to nemělo vliv, na stranictví možná (holt ho vyloučili ze strany). Dokonce tuším, že říšský občan si mohl ponechat, resp. sňatkem chránit, Žida. Potíž byla v tom, že na většinu mužů se vztahovala branná povinnost a voják se směl (s možná to tak platí do dneška - smí se příslušnice naší profesionální armády provdat za nějakého Ahmeda?) oženit pouze se souhlasem svých nadřízených, pročež nevím jak vysokých - jestli to vyřídil s poručíkem nebo musel za plukovníkem. Pokud mu to Wermacht dovolila, nemohl mu žádný civil bránit ve štěstí.
Byl-li členem, v nejhorším ho vyloučili z NSDAP. Zakázat mu to nemohli. Co se týká občanství, při těch personálních ztrátách nebyli a nemohli být moc vybíraví a udělovali je, spolu s povolávacím rozkazem, kdekomu.

Odpovědět na příspěvek

 

 

Vložit nový příspěvek

Jméno:

Pohlaví:

Muž, Žena

E-mail:


(Vyplňte pouze tehdy, jestliže chcete být informování o odpovědích na váš příspěvek)

Předmět:

Příspěvek:

 

Kontrola: 

Opište znaky z obrázku do spodního pole:

 

 


ROVNOPRÁVNOST.cz je kolektivni tvooený, nezávislý, svobodný, názorový web. Jeho posláním je komentovat a zviditeloovat spoleeenské problémy týkající se mužu. Stránky vznikly za úeelem osvity a dokumentace. Cílem je umožnit všem publikovat svobodné názory formou elánku nebo diskuzních poíspivku. Stránky dávají svobodný prostor i kontroverzním názorum a tabuizovaným tématum, o kterých se veoejni nemluví nebo se bojí mluvit. Nesnaží se nikomu vnucovat cizí názor a nechávají na každém, aby si vytvooil svuj vlastní.

Copyright © 2007 Rovnopravnost.cz                Tvorba www - Web & Media a.s.