Zprávy


04. února 2010

Rovnoprávnost

Redaktor: VaS

Aktualita

Na Haiti rozdávají rýži, nárok mají pouze ženy

Na devíti místech zemětřesením zdevastované haitské metropole Port-au-Prince začal program masové distribuce rýže. Humanitární organizace a haitská vláda chtějí zmírnit hladomor, který postihl na dva miliony Haiťanů.

Nárok na rýži mají pouze ženy. Každá dostala poukaz na 25 kilogramů pro rodinu. Denně po dobu dvou týdnů jsou, jak píše server CNN, humanitární pracovníci připraveni rozdat 44 tun rýže. Dávat poukazy na potraviny ženám se prý ukázalo jako nejefektivnější způsob distribuce.

"Podle našich zkušeností s distribucí potravin v podobných situacích je lepší rozdávat jídlo ženám, protože ho pak spravedlivě rozdělují osobám v domácnosti, tedy i mužům," říká tiskový mluvčí programu OSN pro potravin Marcis Prior a dodává, že většina mužů má někoho - ženu, sestru, matku nebo přítelkyni, která pro něj jídlo sežene.

S tím ale mnoho mužů nesouhlasí. "A co já? Nedostal jsem nic. Potřebuji jíst," rozčiluje se Johnny Sanon Stevenson a podle CNN s ním mnoho přítomných souhlasí. Během neděle se nicméně podařilo rozdat více než 376 tun rýže, kterou dostalo přes sto tisíc lidí.

Původní plán sice počítal s tím, že bude distribučních míst šestnáct, ale i tak jde o úspěch. Na dvou místech se nerozdávalo kvůli zhoršené bezpečnostní situaci, pracovníci Spojených národů se obávali násilí ze strany místních gangů. Zbylá neotevřená distribuční místa nebyla připravena včas, ale měla být otevřena v nejbližší době.

Vojáci mají práci

Svou nezastupitelnou úlohu mají při humanitární pomoci na Haiti také američtí vojáci. Při rozdávání potravin jsou to právě oni, díky nimž zoufalí Haiťané zůstávají relativně v klidu a tvoří fronty.

"Nedovedu si představit, jak bychom to mohli dělat bez nich. Nevím, jak bychom si drželi odstup, kdyby tu nebyli vojáci, říká Jacques Montouroy, pracovník katolické charitativní organizace, která se na distribuci jídla podílí.

Autor: Petr Jemelka


Zdroj: Aktualne.cz 1.2.2010

Přečtení článku: 135681x

Tisknout článek

Průměrná známka článku: 2.9

Pošli článek kamarádovi

Oznámkuj článek (1 - nejlepší): 1 2 3 4 5


Související články

12.03.2017, 13:41   Z ministryně práce se stane vrchní inseminátorka!
03.12.2016, 15:05   Soudy o děti? Otcové bez šance.
15.01.2015, 10:49   České školy znevýhodňují a diskriminují chlapce. To je zapotřebí změnit!
30.12.2014, 23:00   Proč nepodporovat samoživitelky
15.11.2014, 11:57   V ČR vládnou feministky. Normální muž zastání nemá


Diskuse ke článku

 

Vložit nový příspěvek   Sbalit příspěvky

 

 

A není to třeba tím ...

Autor: Ada Žena

Založeno: 03.02.2010, 23:39

Odpovědí: 12

... že ženy v tomhle mají jakžtakž rozum? Že jídlo podělí mezi své děti a další příslušníky své rodiny? Kdežto muži na Haiti ( ne všichni ale docela velká část) se vrhli na rabování, na znásilňování ( hlavně těch x uprchlých trestanců), srotili se do gangů, které okupují místní části měst s mačetama v rukách?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: A není to třeba tím ...

Autor: el-bunda Muž

Založeno: 04.02.2010, 08:20

Docela slaboduchý argument na to, že se jedná o přežití některých jedinců. Konec konců, jako všechny feministické argumenty :-(

Odpovědět na příspěvek

 

Re: A není to třeba tím ...

Autor: abo Muž

Založeno: 04.02.2010, 08:47

A co otec s dětmi (matka třeba zemřela)? To asi nyní na Haiti nebude zas tak ojedinělý jen, když je tam cca 200 000 mrtvých.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: A není to třeba tím ...

Autor: husa Žena

Založeno: 04.02.2010, 10:43

Nebojte se o ně, bude tam určitě hodně vdovců s dětmi i vdov s dětmi a vytvoří spolu nové rodiny.
Jinak, ty ženy, co dostanou rýži tatínkům s dětmi rády pomůžou.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: A není to třeba tím ...

Autor: abo Muž

Založeno: 04.02.2010, 12:05

To bych se divil, protože vyhledávání neoprávněných výhod a příživnictví je typickou stránkou značné části žen, jak vidím vč.tebe.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: A není to třeba tím ...

Autor: Adys Žena

Založeno: 04.02.2010, 15:56

Mám pocit, že tohle nezávisí na pohlaví, ale charakteru...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: A není to třeba tím ...

Autor: T Muž

Založeno: 04.02.2010, 21:25

...a na zákonech, které to jednomu pohlaví přímo vštěpují...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A není to třeba tím ...

Autor: Adys Žena

Založeno: 04.02.2010, 21:30

Hm... zajímavá myšlenka. Obávám se jen, že poněkud mimomísoidní.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A není to třeba tím ...

Autor: T Muž

Založeno: 04.02.2010, 22:30

proč?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A není to třeba tím ...

Autor: T Muž

Založeno: 05.02.2010, 14:32

proč?
proč?
proč?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A není to třeba tím ...

Autor: NTPT Muž

Založeno: 06.02.2010, 17:09

GOdot
Godot
Godot

Odpovědět na příspěvek

 

Re: A není to třeba tím ...

Autor: Bobby Brown Muž

Založeno: 04.02.2010, 08:49

Ano, je to tím. Vždyť se o tom v tom článku píše. Já osobně s tím takový problém nemám, jako kolegové. Ale když to srovnám s feministickým/genderovým "fifty-fifty" a kvóty hlava nehlava, prostě protože vyrovnanost, tak tady mi to nějak skřípe. Kde jsou kvótaři? Proč neprotestují proti sexistické selektivitě/diskriminaci? Prostě proto, že chlap.
Já se tam ocitnout v této situaci, tak se prohlásím za homosexuála a budu tvrdit, že mi nedali rýži, protože jsem homosexuál a že se mi ještě vysmáli do buzen. Že to není pravda? No a?!

Odpovědět na příspěvek

 

Re: A není to třeba tím ...

Autor: lubob Muž

Založeno: 05.02.2010, 00:03

to je ale vypecena myslenka. cast muzu znasilnuje, tak zadny nedostane nic.

& ti co rabuji, tak taky nemusi dostat nic, vsak si narabuji sami. & ti co nerabuji & stejne nedostanou nic, tak aby radsi honem zacli.

bravo:-)

Odpovědět na příspěvek

 

Diskriminácia

Autor: Pinguinko Muž

Založeno: 04.02.2010, 07:23

Odpovědí: 2

Je to zjavná diskriminácia a v tomto prípade o to nebezpečnejšia, že ohrozuje samotné prežitie mužov. Bolo by potrebné zaviesť evidenciu príjmov nadácií tak, aby darcovia mohli pri takomto zneužití finančného daru - požadovať jeho vrátenie.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Diskriminácia

Autor: abo Muž

Založeno: 04.02.2010, 08:49

Ještě že jsem nic nepřispěl, a ta těchto okolností rozhodně ani nepřispěji. Obecně lze konstatovat, že ty různé tzv.humanitární spolky nevzbuzují ani tu nejmenší důvěru.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Diskriminácia

Autor: Jana Žena

Založeno: 06.02.2010, 19:38

To je hloupá výmluva.

Odpovědět na příspěvek

 

Taky mě to zarazilo

Autor: Jana Žena

Založeno: 04.02.2010, 18:47

Odpovědí: 29

Popravdě jsem čekala, kdy se toho Rovnoprávnost chopí.
Ale beru to tak, že OSN prostě vychází ze svých empirických zkušeností ve snaze distribuovat pomoc co nejefektivněji.
Nakonec, ženy byly vždy těmi, kdo krmil rodinu, ne?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Taky mě to zarazilo

Autor: Bobby Brown Muž

Založeno: 04.02.2010, 19:44

1/2 pravdy. Nic netypického, že?
Ženy krmily rodinu... tím co muži přinesli z lovu. Ale to už se vám do té úvahy nevešlo. Proč asi?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Taky mě to zarazilo

Autor: T Muž

Založeno: 04.02.2010, 21:29

No vidíte, jak jsou ti muži ohavní , agresivní, programovaní k násilí a zabíjení...

Kdo mohl tušit, že ty kusy masa a kůže, co přinesli z výpravy do lesa, pocházely z nějakého ubohého zvířete!

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Taky mě to zarazilo

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 05.02.2010, 15:17

:D Dost dobrý pane T. :D

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Taky mě to zarazilo

Autor: Jana Žena

Založeno: 06.02.2010, 19:37

Lovci a sběrači...
Ale to jsem už psala níž.
Nejen muži krmili rodinu. Základ bylo to, co nasbíraly ženské, starší lidé, větší děti.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Taky mě to zarazilo

Autor: abo Muž

Založeno: 06.02.2010, 22:16

Moc čtete a nekriticky přejímáte marxistické teze.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Taky mě to zarazilo

Autor: T Muž

Založeno: 07.02.2010, 10:15

Jano, Vy jste tam tehdy v té jeskyni byla?Že to tak dobře víte...Ony ty Štorchovky jsou sice čtivé, ale je to spíš fantasy než literatura faktu.

Docela by mne to sběračství zajímalo.Teď je na to super super chvíle- všude leží sníh a vypadá to zhruba jako v době ,,lovců mamutů", kdy se léto přehnalo tak rychle, že si ho jeden skoro nevšiml. Tak jo- vezmu si nějakou zbraň-umím s flintou i lukem celkem slušně- a Vy třeba košík na ty nasbírané plody. Půjdem na celý den do lesa a večer se potkáme a uvidíme, kdo koho nakrmí, co říkáte?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Taky mě to zarazilo

Autor: T Muž

Založeno: 07.02.2010, 13:05

...a mimochodem, z těch jeskyní bylo třeba nejdřív vystěhovat původní nájemníky - medvědy, v teplejších dobách i tygry nebo lvy.To meckami od třešní taky zvládnete těžko..

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taky mě to zarazilo

Autor: T Muž

Založeno: 07.02.2010, 13:05

...peckami...sorry

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Taky mě to zarazilo

Autor: Bobby Brown Muž

Založeno: 07.02.2010, 15:25

Tak bacha!
Já ty štorchovky četl všechny a je to tam samej lov a boj o holý život. :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taky mě to zarazilo

Autor: Anka Žena

Založeno: 07.02.2010, 16:57

Lovci mamutů jsou napsaní podle stavu archeologie i společnosti na začátku minulého století. Dneska už máme o lovcích a sběračích přesnější obrázek: Hunter-gatherers obtain most from gathering rather than hunting; up to 80% of the food is obtained by gathering (Wikipedia). A mezi ten lov se počítá i rybolov a kladení pastí na králíky ;-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taky mě to zarazilo

Autor: Bobby Brown Muž

Založeno: 07.02.2010, 21:38

[nevím kam mi zmizel můj příspěvek, tak ještě jednou]:

Anko: Když si vezmete knížku E. Štorcha, tak tam máte v pozdějších vydáních i proslovy k archeologickým poznatkům jeho doby vs. doby nového vydání. Navíc to byly romány. Četl jsem je všechny. E. Štorch napsal i odbornější publikace, ale byl "jen" archeolog amatér/nadšenec, ne profesionál. Tím chci naznačit, že o tom vím a má reakce byla spíše legrací, byť jsem měl pravdu, protože ono se to v těch románech boji a lovy opravdu jen hemží. I když později je to hodně i o obchodu a pak o náboženství, to je fakt.

Co se Wikipedie týče, tak na informace z ní bych byl opatrný. Beru je tam spíš jako inspiraci, než jako definici.

Hlavně je důležité si informace dát správně do kontextu. Ne jen Ctrl C + Ctrl V a hotovo. Jak už jsem psal v reakci Janě (někde níže), tak období sběračů a lovců je dost velké a i klima se měnilo a s ním i podíly živočišné a rostliné stravy. Viz můj link na presentaci o výživě. Ale jsou i jiné informace o výživě té doby. Opravdu to není tak jednoduché - jen 80 % zeleninka a zbytek zdechliny - platno pro všechna údobí a všechna pásma.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taky mě to zarazilo

Autor: T Muž

Založeno: 07.02.2010, 23:36

Docela zajímavé jsou i nejnovější poznatky, které dávají do souvislosti právě změnu lidského jídelníčku směrem k masité stravě s růstem mozkovny a s odpovídajícím nárůstem inteligence.Vyšly během posledního půl roku v časopisech 100+1 a Epocha.Obě média citují konkrétní zdroj-bohužel už nevím, jaký to byl..

Co se zdechlin týče, pro tvora bez chlupů, drápů a zubů , který je ve srovnání se současně žijícími šelmami slabý jak čaj, je o dost jednodušší zabít nějaké slabší zvíře sám, nebo se ve smečce pustit do kořisti, která nepřitahuje ani velké šelmy (mamut, los) než se rvát o cizí kořist s nějakou velkou kočkou nebo smečkou psovitých šelem. U zdechlin bývá totiž docela tlačenice, alespoň v přírodovědných snímcích je to docela dobře vidět.
Pasti na drobnou zvěř jsou spíše výkřikem středověkého a pozdějšího pytláctví.Vřeštění polapeného zajíce je pro šelmy velice lákavé a to jsou o dost rychlejší běžci než lidé.Kladení ok do lesa plného lišek, pum a vlků je ztráta času.
Souhlasím s tím, že skladba stravy byla určitě věcí sezonní a sběr byl v některých měsících velmi důležitý.Přežití zimního období však záviselo především na přísunu masa a schopnosti nestat se kořistí velkých predátorů.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Taky mě to zarazilo

Autor: Jana Žena

Založeno: 08.02.2010, 17:38

Vy jste tam taky nebyl, předpokládám. A ze štorchovek si pamatujete velký kulový.
Dovedete si představit, že si ti lidé třeba dělali na zimu zásoby?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taky mě to zarazilo

Autor: Bobby Brown Muž

Založeno: 09.02.2010, 12:57

:-D - tak tohle byla opravdu komická reakce.

Jano, já Vás opravdu nebudu přesvědčovat o tom, jestli si ze Štorchovek něco pamatuji nebo ne, prostě jen oznamuji, že pamatuji moc dobře, bo jsem je nedávno kupoval synovci (postupně samozřejmě) a s chutí si je zase všechny přečetl. :-)
Ale Jana má jasno: Bobby Brown si ze Štorchovek pamatuje houby, protože... protože basta! :-D

Ano, já tam nebyl a také jsem nikde nic takového netvrdil, takže na co to vlastně byla reakce prosím?

Ano, dovedu si představit, že si i v paleolitu dělali zásoby, ale:
1) Na zimu si mohli dělat zásobu jen trvanlivých zásob. Prostě těch tvrdošíjně obhajovaných 80 % rostlinná strava vs. 20 % živočišná za svěch okolností je jen vaše víra, protože... protože "Ctrl C + Ctrl V" části anglického textu.
2) A co doba ledová? Taky zásoby? I zde chcete tvrdošíjně trvat na 80 % vs. 20 %? Bych chtěl tu špajzku vidět. ;-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taky mě to zarazilo

Autor: T Muž

Založeno: 10.02.2010, 00:35

Zásoby jsou taky zdrojem potíží.Musí se uchovávat a hlídat a bez spousty éček nevydrží.Hladových zvířecích lupičů plno, kam se podíváte.Proto jsou pravěká ohniště a smetiště plná ohlodaných a rozštíplých zvířecích kostí a nachází se třeba tolik hrotů k šípům a kopím a škrabek na kůže...
Ideální okamžik přišel až se zemědělskou prací. Ta pak opravdu jídelníček dost upravila směrem k rostlinné stravě-domestikované zvíře bylo asi výhodnější podojit než zabít...a obilí se dalo dobře uchovat .

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Taky mě to zarazilo

Autor: Tery Žena

Založeno: 05.02.2010, 16:30

Možná je to účelné, ale fér to prostě není...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Taky mě to zarazilo

Autor: Jana Žena

Založeno: 06.02.2010, 19:33

Tery, mi tady napapaní, nabumbaní a v teplíčku nemáme nejmenší právo camrat do toho, co na Haiti je či není fér.
Věřím, že pracovníci OSN vědí dobře, co dělají. Tam není pro vaše salónní řečičky z Rovnoprávnosti místo. Tam jde o životy.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Taky mě to zarazilo

Autor: abo Muž

Založeno: 06.02.2010, 22:16

Ano ale nyni už jen o životy mužů.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Taky mě to zarazilo

Autor: Tery Žena

Založeno: 07.02.2010, 00:15

Kolikrát si říkám, jestli tomu fakt věříte. Obvykle mě to ale dost vyděsí a přestanu o tom přemýšlet.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Taky mě to zarazilo

Autor: Tery Žena

Založeno: 07.02.2010, 00:14

Pokud by v muslimské zemi Ćlověk v tísni distribuoval potraviny výhradně mužům, protože se mohou volně pohybovat a mají dostatečnou autoritu potraviny rozdělit, bude to účelné, ale nikoliv fér.

Pracovníci OSN jistě vědí, co dělají, ale kdo vám namluvil, že účelné věci musí být fér?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Taky mě to zarazilo

Autor: abo Muž

Založeno: 05.02.2010, 20:45

Pokud měly z čeho, tj. když lovci něco ulovili, takže vlastně rodinu živili jen ti lovci a ženy se přitom přiživovaly (jak je jejich zvykem).

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Taky mě to zarazilo

Autor: Jana Žena

Založeno: 06.02.2010, 19:34

Ehm. Ehm. Říká vám něco termín lovci a sběrači? Víte asi, kdo byli lovci. Kdo byli sběrači? Kdo byl důležitější? Řekla bych, že obojí stejně. I když - bez masiska se dá obejít, aspoň nějaký čas, že...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Taky mě to zarazilo

Autor: Bobby Brown Muž

Založeno: 07.02.2010, 15:24

Jasně, v zimě se také obešli bez "masiska".
Zap
omněla vážení,
na jahody mražený,
na jahody mražený,
v igelitu balený...,

nenechte se vysmát.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Taky mě to zarazilo

Autor: Jana Žena

Založeno: 07.02.2010, 16:59

A hunter-gatherer society is one whose primary subsistence method involves the direct procurement of edible plants and animals from the wild, foraging and hunting without significant recourse to the domestication of either. Hunter-gatherers obtain most from gathering rather than hunting; up to 80% of the food is obtained by gathering.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Taky mě to zarazilo

Autor: Bobby Brown Muž

Založeno: 07.02.2010, 21:07

Ježišikriste, s váma je řeč jak se zdí. Chápete na co člověk vůbec reaguje? Nebo máte v hlavě zacyklený program, který vás nutí mlejt dokola to samé?
Děkuji za text, sice nechápu na co to tam dáváte, ale budiž. Ano, umíte vyhledat informace i v anglických textech, bravo. V českých se orientujete asi hůře.

Já se s váma vůbec nepřel o lovcích a sběračích - jejich definici, i když vlastně jak to tak čtu, tak nezahrnujete v jakém údobí to má platit.
Byla to reakce na větu "bez masiska se dá obejít, aspoň nějaký čas, že...". Vono se dá totiž obejít i bez rostlinek, alespoň nějaký čas, že... A hlavně v zimě/době ledové se rostlinky dost blbě shánějí, byť kořínky se dají vyhrabávat. A hlavně lovci a sběrači - to je časově dost široký pojem. Takže i skladba stravy se měnila časem, podnebím atp. Proto jsem (a nejen já) upozornil na zimu/dobu ledovou.
Tady máte jednu prezentaci o výživě, ale je v češtině, jestli neva.
http://www.google.
cz/url?sa=t&source=we
b&ct=res&cd=4&
;ved=0CBQQFjAD&url=ht
tp%3A%2F%2Fwww.zshk.cz%2F
files%2FVyziva_uvod.ppt&a
mp;ei=bRpvS5z3KYmImgPGucD
7BA&usg=AFQjCNGyYF-vT
z8ZkpM7XgNOEjtLfNaW2A&
;sig2=NbX9L-jFBDgKPVTkusF
EIw

Mimochodem, když už jsme u toho, tak moje první reakce byla na toto: "Nakonec, ženy byly vždy těmi, kdo krmil rodinu, ne?"
a) O lovcích a sběračích ani vidu ani slechu, to přišlo až potom.
b)Prostě muži vám tam vypadli, bo asi stejně chlastali a hráli karban. Chudáci ženské musely krmit rodiny. Chlapi se někde flákali.
c) Kde jste přišla na to, že sbíraly jen ženské, děti a starci, jak jste to rozšířila později - opět vám tam vypadli muži. No flákali se no...
d) V době, kdy právě převažovalo sběračství, tak sbírali všichni, snad jen kromě obránců tlupy. V době, kdy převažoval lov (doba ledová), pomáhaly v nahánění zvěře i ženy.

Nehledě na to, jak to souvisí se ženami a muži na Haiti? Děláte souvislost mezi méně spolehlivými muži na Haiti a muži z doby paleolitu?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taky mě to zarazilo

Autor: T Muž

Založeno: 07.02.2010, 23:48

Zapomněl jste, že muži se prokazatelně (jistě se najde vědecké zdůvodnění)již mnoho tisíc let nevyvíjejí, zatímco ženy na sobě neustále tvrdě pracují.Proto jsou muži stále stejní, bestiální,násilničtí,líní
,agresivní idioti, zatímco ženy jsou již téměř dokonalé.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Taky mě to zarazilo

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 08.02.2010, 12:32

Vědecké studie jistě existují, ale není jich třeba.

Genialitu ženských nápadů prosazených do praxe ilustruje třeba období prohibice v USA, že?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Taky mě to zarazilo

Autor: Tery Žena

Založeno: 08.02.2010, 16:21

Podloe mě je důležité umět si zvednout sebevědomí. Buď tím, že na sobě budu sám pracovat, nebo tím, že budu poukazovat na domnělé prohřešky druhý :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Taky mě to zarazilo

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 10.02.2010, 00:30

A nebo tím že zůstanete v křeči domnělých zrcadel. Což?

Odpovědět na příspěvek

 

Docela to chapu

Autor: Sid Muž

Založeno: 05.02.2010, 22:41

Odpovědí: 5

Ackoliv jsem v jadru rovnopravnik s timto musi, ve prospech rovnopravnosti, souhlasit.
1) Organizace, darujici ryzi, se musi chovat MAXIMALNE EFEKTIVNE pri distribuci ryze.
2) Vsichni vime, ze "primitivni" instinkty, at vice ci mene nerovnopravne, vedly nejrychleji k nejefektvnejsimu chovani (dat cikanovi pohlidat kufr, pedofilovi sverit dete na celodenni peci,...)...
3) Muzi se jevi jako problematicka skupina na Haiti.
Zaver: neni to 100% korektni, ale nedat ryzi Haitskym muzum vede k nizsim skodam nez dat ryzi vsem.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Docela to chapu

Autor: husa Žena

Založeno: 06.02.2010, 08:25

Na Haiti Češi posílají taky nákladní auta. A ty budou určitě rozdávána zase jenom mužům. A ženy k vůli tomu určitě nebudou řvát.

Co Vy na to, proč nebude distribuce těch aut půl na půl?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Docela to chapu

Autor: Sid Muž

Založeno: 06.02.2010, 17:40

Radeji si na to pockam...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Docela to chapu

Autor: NTPT Muž

Založeno: 06.02.2010, 18:50

nákladní auta nebudou rozávána civilistům, ale dostanou je úřady a humanit organizace aby pomohla distribuovat humanitární pomoc . Ano asi je budou řídit převážně muži. Povezou jimi třeba onu rýži, na kterou nemají nárok.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Docela to chapu

Autor: husa Žena

Založeno: 07.02.2010, 07:14

A zmizí někam i s náklaďákem i s rýží a budou mít obojí, ne?


Ne ne, muži rýži přivezou, ženy ji uvaří a hezky společně ji sní.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Docela to chapu

Autor: Jana Žena

Založeno: 06.02.2010, 19:36

Side, zcela souhlasím. Tady jde především o efektivitu. O to, aby se pomoc dostala co nejrychleji co nejvíce lidem.

Odpovědět na příspěvek

 

Mužov posielali zomrieť

Autor: Peter Muž

Založeno: 10.02.2010, 16:04

Odpovědí: 1

Slovenskí lekári boli svedkami pekla na Haiti
05. 02. 2010 18:30 | Autor: topina

Ošetrovali sme ženy a deti, starcov a mužov sme posielali domov zomrieť, hovoria slovenskí lekári z Haiti.

http://www.mark
iza.sk/clanok-relacia/ref
lex/519323-slovenski-leka
ri-boli-svedkami-pekla-na
-haiti

Takže nejde len o zásobenie potravinami, ale aj o poskytnutie nevyhnutnej lekárskej starostlivosti!

Ale predpokladám, že viaceré miestne diskutujúce budú aj takéto praktiky považovať za vyhovujúce - napokon, možno "empirické skúsenosti OSN" ukázali, že takto je to najlepšie...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Mužov posielali zomrieť

Autor: abo Muž

Založeno: 10.02.2010, 22:33

Skromný dotaz: Proč to ti lékaři dělali, mohli to přeci odmítnout, než se chovat jako zbabělci a hajzlové. Jediní, kdo si zaslouží přednost jsou děti, ale tu jim ty ženy nedaly, no prostě andělé ovšem myslící především na sebe (opět feminacismus v drsné praxi)!

Odpovědět na příspěvek

 

 

Vložit nový příspěvek

Jméno:

Pohlaví:

Muž, Žena

E-mail:


(Vyplňte pouze tehdy, jestliže chcete být informování o odpovědích na váš příspěvek)

Předmět:

Příspěvek:

 

Kontrola: 

Opište znaky z obrázku do spodního pole:

 

 


ROVNOPRÁVNOST.cz je kolektivni tvooený, nezávislý, svobodný, názorový web. Jeho posláním je komentovat a zviditeloovat spoleeenské problémy týkající se mužu. Stránky vznikly za úeelem osvity a dokumentace. Cílem je umožnit všem publikovat svobodné názory formou elánku nebo diskuzních poíspivku. Stránky dávají svobodný prostor i kontroverzním názorum a tabuizovaným tématum, o kterých se veoejni nemluví nebo se bojí mluvit. Nesnaží se nikomu vnucovat cizí názor a nechávají na každém, aby si vytvooil svuj vlastní.

Copyright © 2007 Rovnopravnost.cz                Tvorba www - Web & Media a.s.