Zprávy


06. března 2010

Harašment

Redaktor: VaS

Aktualita

Dívky si pedofily před pražskou školou nejspíš vymyslely

V případu obtěžování malých školaček před základní školou v Praze 8 nastal zásadní zvrat. Policisté jsou přesvědčeni, že si dívky celou událost vymyslely. Kriminalistům k tomuto závěru pomohly záběry z kamery, která případ před školou zachytila.

Policií získané informace ukazují na to, že k žádnému obtěžování ani pokusu o vlákání do vozidla ve skutečnosti nedošlo. Vyšetřovatelé k takovému závěru dospěli poté, co zhlédli záznam pořízený nainstalovanou kamerou a opakovaně hovořili s napadenými dívkami.

„Mladíci ve vozidle tovární značky Fiat Punto přijeli ke škole, kde jeden z nich vystoupil z auta právě v okamžiku, kdy kolem procházela skupinka nezletilých dívenek,“ řekla mluvčí pražské policie Andrea Zoulová.

Další průběh celé události se s největší pravděpodobností odehrál pouze ve fantazii děvčat. Kamerový záznam nepotvrdil, že by k nějakému kontaktu vůbec došlo.

„Kriminalisté nicméně pokračují v objasňování události a případné svědectví dotyčných neznámých mladíků by uvítali,“ doplnila Zoulová.

Autor: Petr Nový, Novinky


Zdroj: Novinky.cz 26. února 2010

Přečtení článku: 64881x

Tisknout článek

Průměrná známka článku: 2.6

Pošli článek kamarádovi

Oznámkuj článek (1 - nejlepší): 1 2 3 4 5


Související články

20.05.2017, 15:44   Žen v podnikání přibývá výrazně víc než mužů
10.05.2017, 09:43   Druha někdo pobodal na ulici, oznámila žena policii. V cele nakonec skončila ona
03.05.2017, 18:53   Matka hodila kojence do vroucí vody. Zatmělo se mi, řekla soudu
02.05.2017, 03:12   Žena v Chebu se vplížila do bytu spícího expřítele a brutálně ho zbila
23.04.2017, 11:42   Je lepší být žena?


Diskuse ke článku

 

Vložit nový příspěvek   Sbalit příspěvky

 

 

Dotyční mladíci,

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 06.03.2010, 18:01

Odpovědí: 11

držím Vám palce. Děvčata se asi nudila a chtěla upoutat pozornost, což se jim zdařilo. Jestli je to opravdu vymyšlené, tak musí následovat jejich exemplární potrestání. Pokud se tak totiž nestane(což je bohužel nejpravděpodobnější), tak budou utvrzeny v tom, že mohou v budoucnu beztrestně obvinit kohokoliv, zničit ho a získat co chtějí.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Dotyční mladíci,

Autor: el-bunda Muž

Založeno: 07.03.2010, 22:07

Co se v mládí naučíš, ve stáru, jak když najdeš. Některé věci jsou pro určité pohlaví patologické. Představa prožitá ve fantazii je na míle vzdálená realitě.

Tragické je, když se předmětem fikce stane veřejně známý člověk. V takové chvíli ho bulvár zobrazí jako netvora a na pomatené dívence si nikdo nic nevezme.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Dotyční mladíci,

Autor: gingo Muž

Založeno: 08.03.2010, 09:51

Tyhle fantazie nejsou ničím novým. Vesele to popsal Švejk.

...nebo jak to podobně jednou řekla jedna mladá dívka asi šestnáctiletá v tanečních hodinách jednomu gymnasistovi hlasitě s pláčem, když ji štípl do ramena: ,Vy jste, pane, setřel pel mého panenství: To se ví, že se všichni smáli a její matinka, která ji tam hlídala, že ji vodvedla na chodbu v Besedě a že tu svou blbou nánu zkopala.

Tenkrát se to, ale řešilo mnohem rychleji a tvrdým způsobem :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Dotyční mladíci,

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 09.03.2010, 23:19

Asi máte pravdu. Například tohle je věc, ve které bude muž vždy tahat za kratší konec, dokud nenastane stav, kdy se ty konce vyrovnají. Nebo-li než nastane stav, kdy po křivé výpovědi/obvinění dotyčné "trpitelky" bude mít co ztratit. Navrhoval bych moderní eqvivalent nějaké osvědčené středověké praktiky. Myslím, že by dotyčným křivohubkám slušel nějaký současný druh pranýře, kam by dotyčnou přikovali na určenou dobu.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Dotyční mladíci,

Autor: Tery Žena

Založeno: 10.03.2010, 14:49

Já osobně bych naúčtovala úhradu za policejní práci rodičům. Stejně bych postupovala, když fakan něco zničí případně udělá jinou škodu. Pak by si možná rodiče začali haranty hlídat...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Dotyční mladíci,

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 10.03.2010, 17:21

No, probléma. Ten pranýř by myslím byl ale účinnější. Myslím že moci si ověřit zda dotyčná v něčem takovém jela je dobrá informace jak pro potenciální nápadníky, tak také pro orgány (pokud by opět "trpěla") a pro zaměstnavatele myslím také.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Dotyční mladíci,

Autor: Tery Žena

Založeno: 10.03.2010, 17:34

Vy chcete nasytit svou pomstychtivost, mě jde spíš o praktickou stránku věci. Ono by si lidi haranty hlídali, kdyby je to bolelo v peněžence. Včera jsem viděla tři smrady, jak demolujou zastávku. Měšťákům se smáli, doma si řeknou "kluk vyvádí, no co, hlavně že má dobré srdce". Kdyby to dostali k úhradě a skutečně by se to vymáhlalo, tak by jinak zuřili. A kdyby je někdo strčil do klády, k čemu by to bylo? Ty holky jsou ten samý příklad, neví coby, vymýšlí si a zaměstnávají policii placenou z našich daní.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Dotyční mladíci,

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 11.03.2010, 23:03

Jestli trestu a ochraně okolí říkáte pomstychtivost, pak jsem pomstychtivý. Ale ne jinak či méně než jsou zákony, jež totéž v bledě modrém dělají s pachatelům jiných nepravostí. Ten pranýř vlastně již existuje. Jmenuje se rejstřík trestů. Tedy šlo by pouze o úpravu již existujícího nástroje. Pochopitelně, Váš návrh na úhradu nákladů zbytečného vyšetřování, tedy hlavně zaplatit všechny člověkohodiny a užití všech prostředků (automobilů, telefonů, počítačů,...). To je myslím mírnější trest než uvěznění. V případě nezletilce, pochopitelně rodiče. V případě zletilce on osobně.

Já jsem zde již několikrát myslím nad slunce jasněji vyjádřil, že jsem pro zodpovědnost každého jedince za všech okolností a do všech důsledků. Takže s Vašim návrhem nemám problém a beru jej jako samozřejmost o níž není nutné diskutovat. Včetně hodnocení jednání dotyčných smradů. Jen mne co se týče těch smradů napadla otázka. Co jste udělala proto aby byli chyceni? To že je chytí je totiž základním předpokladem proto, aby vůbec mohlo dojít k tomu po čem voláte a s čím já souhlasím.
Ty holky jsou podobný, nikoliv však úplně srovnatelný případ. Dopad jejich "klukoviny" a těch smradů s nimiž je srovnáváte je nesrovnatelný. A proto by jako nezletilé, měly dostat druhou šanci přikováním na pranýř na omezenou dobu. U dospělých by napoprvé ta doba měla být násobně delší a v případě druhého případu již natrvalo.

Ještě poznámka na konec. Vy píšete pouze o harantech, což je vzhledem obsahu článku správně. Já to pojal spíše jako zamyšlení nad tímto jevem celkově.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Dotyční mladíci,

Autor: Tery Žena

Založeno: 12.03.2010, 11:12

Co jsme přesně měla dělat, když na místě byla přítomna hlídka MP (jak už jsem psala), které se dotyční smradi nepokrytě vysmívali? Myslím, že moc koukáte na americké filmy :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Dotyční mladíci,

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 12.03.2010, 14:42

To, že tam byla hlídka jsem nějak přehlédl, omlouvám se. Jestli tam byla, tak měla konat. Jestli nekonala, tak opět souhlasím že je to špatně a zaslouží postih i tato hlídka.
Takže jste vzala do své tlapky telefon a zavolala na některou k tomu určenou bezplatnou linku, kde jste popsala co vidíte(nahlásila služební čísla MP hlídky, atd.) a jistě jste pro jistotu tím telefonem udělala nějaký obrázek. Že?
Pravdou je, že tento postup jsem v žádném americkém filmu nezahlédl. Ovšem nevylučuji, že to takto nějaký hrdina jistě v nějakém filmu udělal. Kolik měl takový film diváků a kolik vydělal miliard dolarů také nevím, ale jistě to po všech těch kunf-fu nezdolných hrdinech muselo zapůsobit a aspiruje to na Oskara.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Dotyční mladíci,

Autor: Tery Žena

Založeno: 12.03.2010, 15:35

Hlídka může konat pouze v mezích daných zákonem, tzn. fakany opatrně sklidit z konstrukce, aby se jim nic nestalo a předat je za přítomnosti psychologa rodičům. Problém je tedy v zákonodárcích, které se snažím ovlivňovat při volbách, jak mi to nepřímá demokracie umožňuje.

Takže vaše fantazie je jistě pěkná, ale nereálná.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Dotyční mladíci,

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 13.03.2010, 18:07

Jistě. Já netuším co vše praví-umožňuje zákon policajtům. Ale sebrat je, odvézt na služebnu, někam je tam zavřít a pro vysokou vytíženost "zapomenout" na pár hodin a až potom je vyslechout, zavolat rodiče, kteří by dostali své drahoušky zpět hned po úhradě škody a umístění drahoušků na pranýř....

Odpovědět na příspěvek

 

To není první případ.

Autor: Kolemjdoucí Muž

Založeno: 10.03.2010, 09:28

Odpovědí: 0

Je to naopak velice časté.
Falešné obvinění pubeťačkou je mnohem častější než skutečné sexuální harašení vůči nim.
Zejména otčímové jsou tím velice ohroženi.
Doporučuji NIKDY si nebrat rozvedenou nebo svobodnou matku dcery, protože až ta holka bude v pubertě, obvinění otčíma přijde téměř jistě.

Odpovědět na příspěvek

 

stydím se za vás

Autor: petra Žena

Založeno: 08.12.2010, 19:36

Odpovědí: 0

Tak co vy výše uvedení frajeři - je prosinec 2010 a jedna holčina z Prahy 8 je 2 měsíce nezvěstná, jiné se z podobného auta podařilo dostat.

Kdy už tento přiblblý národ přestane bagatelizovat výpověd dětí, žen (případně mužů), kteří se stávají předmětem sexuálního obtěžování či sexuálnch činů.

Jak se musí ctit malé dítě, zneužívané dospělými, pokud mu jeho okolí nedůvěřuje? Kde má hledat pomoc, pokud je policií považováno za kverulanta? Jak se asi musí cítit, když pomoc nedostane.

Zamyslete se nad svým přihloplým myšlením. Stydím se za vaše příspěvky.

Odpovědět na příspěvek

 

stydím se za vás

Autor: petra Žena

Založeno: 08.12.2010, 19:36

Odpovědí: 2

Tak co vy výše uvedení frajeři - je prosinec 2010 a jedna holčina z Prahy 8 je 2 měsíce nezvěstná, jiné se z podobného auta podařilo dostat.

Kdy už tento přiblblý národ přestane bagatelizovat výpověd dětí, žen (případně mužů), kteří se stávají předmětem sexuálního obtěžování či sexuálnch činů.

Jak se musí ctit malé dítě, zneužívané dospělými, pokud mu jeho okolí nedůvěřuje? Kde má hledat pomoc, pokud je policií považováno za kverulanta? Jak se asi musí cítit, když pomoc nedostane.

Zamyslete se nad svým přihloplým myšlením. Stydím se za vaše příspěvky.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: stydím se za vás

Autor: tpl Muž

Založeno: 09.12.2010, 13:38

K čemu je dobré stydět se za diskusní příspěvek někoho jiného?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: stydím se za vás

Autor: lubob Muž

Založeno: 17.12.2010, 20:22

ciste pragmaticky :
lide prestanou bagatelizovat vypovedi kohokoliv, kdyz pravdepodobnost pravdivosti te vypovedi bude co nejvyssi. jinymi slovy, lhat o znasilneni ci sexualnim obtezovani je kopani se do vlastniho zadku.

Odpovědět na příspěvek

 

...

Autor: Sikuri Žena

Založeno: 13.01.2012, 18:45

Odpovědí: 0

Že si tohle vymyslely je dost pravděpodobné. Osmačky z místní základky se objevily v televizi po té, co je obtěžoval stařík s vibroušem. Zapomněly ale dodat, že jsou zdejěí "slečny pro srandu" a že měly během rozhovoru vždy dost šancí a času odejít, ale zůstaly sedět a čekaly na příležitost, jak se zviditelnit. Někdy holt dívky nevědí, co je zajímavé a co trapné. Ach ta puberta :)

Odpovědět na příspěvek

 

 

Vložit nový příspěvek

Jméno:

Pohlaví:

Muž, Žena

E-mail:


(Vyplňte pouze tehdy, jestliže chcete být informování o odpovědích na váš příspěvek)

Předmět:

Příspěvek:

 

Kontrola: 

Opište znaky z obrázku do spodního pole:

 

 


ROVNOPRÁVNOST.cz je kolektivni tvooený, nezávislý, svobodný, názorový web. Jeho posláním je komentovat a zviditeloovat spoleeenské problémy týkající se mužu. Stránky vznikly za úeelem osvity a dokumentace. Cílem je umožnit všem publikovat svobodné názory formou elánku nebo diskuzních poíspivku. Stránky dávají svobodný prostor i kontroverzním názorum a tabuizovaným tématum, o kterých se veoejni nemluví nebo se bojí mluvit. Nesnaží se nikomu vnucovat cizí názor a nechávají na každém, aby si vytvooil svuj vlastní.

Copyright © 2007 Rovnopravnost.cz                Tvorba www - Web & Media a.s.