Zprávy


27. března 2007

Rovnoprávnost

Redaktor: ker

Aktualita

ČSSD nepřijala kvóty na kandidátní listiny

ČSSD na svém sjezdu, který probíhal od pátku do neděle v Brně, neschválila návrhy na zavedení kvót, stanovujících, že má být žena na kandidátní listině zastoupena vždy do třetího místa. Delegáti a delegátky se vyslovili/y i proti mírnějším variantám – že by ženy byly na kandidátní listině vždy do místa čvrtého či pátého.

Kvóty měly pomoci především ženám, kterých je v politice stále nedostatek – v současné době jich například ve sněmovně působí 15,5 %, ČSSD jich má ve svém poslaneckém klubu pouze 12 %. Předseda Jiří Paroubek spolu s vedením strany kvóty podporoval. Nesouhlas s nimi však vyslovili především zástupci regionů. Kupříkladu Jaroslav Foldyna z Děčína poznamenal, že když se podařilo v politice prosadit se bez kvót třeba bývalé ministryni školství Petře Buzkové, proč by se to prý nemělo podařit i jiným ženám…

Argumenty dalších odpůrců byly následující: odvolávání se na to, že nezáleží na pohlaví, ale na tom, aby „kvalitní muž nebyl kvůli kvótám odsunut méně kvalitní ženou.“ Proti kvótam se však postavily i některé ženy. Především s poukazem na to, že by je dočasné akce, snažící se vyrovnat stávající nerovnost, údajně urážely. Například poslankyně Hana Šedivá dokonce sjezdu poděkovala za to, že kvóty nepřijal.

Předseda Paroubek s výsledkem hlasování o kvótách nebyl spokojen. Hned v dnešních Otázkách Václava Moravce na ČT1 řekl, že jeho úsilí o ně nekončí a že budou tématem následujících týdnů a měsíců, aby mohly být případně využity už při primárních volbách pro nejbližší komunální a následně sněmovní volby.

Autorka Andrea Cerqueirová je interní redaktorkou gitY.


Zdroj: Gita 25.3. 2007

Přečtení článku: 102130x

Tisknout článek

Průměrná známka článku: 3

Pošli článek kamarádovi

Oznámkuj článek (1 - nejlepší): 1 2 3 4 5


Související články

08.12.2014, 23:03   Pokuta za nepředání dětí
26.09.2014, 23:47   Dienstbier je prý žena!
25.09.2014, 12:52   Lidský odpad J. Dienstbier
24.08.2014, 11:28   Jedna Marksová-Tominová bohatě stačí, ale jestli jich bude 40%...
18.05.2014, 12:09   Obvodní soud pro Prahu 3


Diskuse ke článku

 

Vložit nový příspěvek   Sbalit příspěvky

 

 

Kvóty mají pomáhat?

Autor: Saša Muž

Založeno: 27.03.2007, 07:57

Odpovědí: 81

Já vždy myslel, že k prosazení se v politice pomáhají především osobní vlastnosti, pak známosti a pak peníze.
---
Paní Cerqueirová je ta republíkánka, co ji i bez kvót dotáhl do subpolitických pater pan Sládek?
http://www.dfens
-cz.com/view.php?cislocla
nku=2007030803

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: AM Muž

Založeno: 27.03.2007, 09:17

Jo, to je ona. Sládkovci, komunisti, anarchisti, feministky...všechno stejná špína.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: cor Žena

Založeno: 27.03.2007, 10:43

zajímala by mě definice feminismu, poučíš mě?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: lubob Muž

Založeno: 27.03.2007, 10:46

feminism = mind rape

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: cor Žena

Založeno: 27.03.2007, 10:49

aha, to je teda definice:-))))

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: AM Muž

Založeno: 27.03.2007, 11:42

Definic je samozřejmě celá řada. Já osobně si pod pojmem feminismu představím např. pozitivní diskriminaci žen nebo snahu o (jak ony říkají) "odstranění genderových stereotypů". V každém případě je to neomarxistická ideologie - pouze místo kapitalistů a kapitalismu mají muže a patriarchát, místo dělníků ženy a místo třídního boje boj za "rovné šance".

Pokud jde o feministky(resp. "gender studentky"), tak docela sedí co na jejich adresu poznamenal Martin C. Putna - "gender studies se věnují ty, které mají ambice, ale nemají schopnosti."

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: cor Žena

Založeno: 27.03.2007, 13:04

to je dobrá demagogie:-))))

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: Adams Muž

Založeno: 27.03.2007, 13:06

Tak teď jste ho ovšem naprosto utřela :-)))

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: AM Muž

Založeno: 27.03.2007, 13:35

Jsem zdrcen silou vasich argumentu:-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: cor Žena

Založeno: 28.03.2007, 07:13

nepoužila jsem žádné argumenty, argument je totiž pravdivé tvrzení, podložené dalším pravdivým tvrzením, přistoupila jsem jen na váš způsob komunikace:-)tj. nic neříct mnoha hloupými slovy

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: AM Muž

Založeno: 28.03.2007, 09:37

Arabske prislovi pravi: kdyz uz mluvis, necht je tva rec lepsi nez tve mlceni.

Zkuste o tom popremyslet, tedy pokud jste neceho takoveho vubec schopna.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: * Žena

Založeno: 28.03.2007, 10:11

Chci se zeptat, ta cor se o sobě vyjádřila, že je "vysoce postavenou manažerkou" ? Všichni tady jste jí to hezky a vtipně nandali, protože ona je tak leda vysoce postavenou trubkou.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: Odvážná školačka Žena

Založeno: 28.03.2007, 11:49

Sklapni, demente.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: cor Žena

Založeno: 28.03.2007, 12:53

pořád jsem přemýšlela, co je to za zoufalce, ten svaz mužů v boji za rovnoprávnost mužů, nebo jak se to tady jmenuje, a už vím, ono je to tady kvůli vám:-))))

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: AM Muž

Založeno: 28.03.2007, 12:55

Tak vysoce postavena manazerka?:-) No samozrejme. V netovych diskusich se to hemzi topmanagery, milionari, sexualnimi preborniky a drsnymi zabijackymi zabijaky :-))

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: cor Žena

Založeno: 28.03.2007, 13:13

Je dobře, že existují tyto stránky, Vy je rozhodně potřebujete. Svým způsobem tady tyto diskuse šetří peníze ve zdravotnictví, tady se můžete vyvředit, aniž byste zatěžoval chod ordinace někde na psychiatrii. Pokud někomu závidíte postavení a plat, doporučuji Vám nějaké vhodné studium, abyste i Vy získal dobré a pěkně placené místo.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: * Žena

Založeno: 28.03.2007, 13:18

Cor, tvrdit, že máš skvělé místo a jestli opravdu máš skvělé místo je rozdíl. - A taky jsou v Tvém zaměstnání/?/ asi jen ženy - jinak bys Tam nevydržela ani Ty, ani chlapi.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: cor Žena

Založeno: 28.03.2007, 13:26

já tady nic netvrdím, mně je jedno, co si tady myslíte o mé práci a jen tak naokraj, u nás je jedno jestli je pracovník muž nebo žena, u nás jsou rozhodné výsledky práce, protože nás to všechny živí a kdo má mozek v hlavě tak pochopí, že se je důležitý výsledek a ne nějaké žabomyší války o pohlaví

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: AM Muž

Založeno: 28.03.2007, 13:29

Aha, takze vlastne antifeministka :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: cor Žena

Založeno: 28.03.2007, 13:39

Já mám odlišný pohled na svět než Vy, v tom to asi bude, ale ten Váš Vám rozhodně neberu, každý máme možnost volby, je jen na nás, co se svým životem uděláme a žádné směrnice nikomu nic nezajistí ani nezaručí.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: AM Muž

Založeno: 28.03.2007, 13:41

S tim souhlasim. Vitejte mezi antifeministy.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: cor Žena

Založeno: 28.03.2007, 13:52

nejsem ani feministka ani antifeministka, rozhodně souhlasím jen s tím, že každý má mít možnost volby podle svých schopností a pokud tedy žena schopná je, má dostat za práci zaplaceno stejně jako muž, a to se bohužel všude ještě neděje, taky si v ČR ještě nezvykli na to, že si prostě nejsou všichni lidi rovni, jak by rádi proklamovali zastánci sockomu, a odtud podle mě pramení ty nesváry

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: Žena

Založeno: 28.03.2007, 13:54

Sorry, že se do toho pletu :)

Antifeminist: characterized by ideas or behavior reflecting a disbelief in the economic, political, and social equality of the sexes.

To je úplnej opak toho, co tvrdí cor :)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: cor Žena

Založeno: 28.03.2007, 13:59

já nic netvrdím, to je jen můj osobní názor, ať si každý dělá, co chce (a hlavně ať mě neotravuje, jak dodává náš děda:-))

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: Žena

Založeno: 28.03.2007, 14:07

Myslela jsem to tak, že u vás je důležitý výsledek a ne žabomyší války o pohlaví, což odporuje antifeministickýmu myšlení :)
Jinak jsem stejnýho názoru, ať si každej dělá co chce a nekecá mi do života :)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: AM Muž

Založeno: 28.03.2007, 14:10

Prave ze zabomysi valky o pohlavi jsou prvkem feministickeho mysleni )dale viz nize) :-))Pokud je cor proti takovym valkam, je proti feministickemu mysleni--> je tedy antifeministka :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: Am Muž

Založeno: 28.03.2007, 14:05

To je definicke nejake feministky:-). Pro mne antifeminista neni oponent rovnopravnosti nebo rovnosti (takoveho cloveka bych spise oznacil za muzskeho sovinistu), ale oponent feminismu jakozto politicke ideologie (ostatne jak oznacit cloveka, ktery nesouhlasi s feministkami, ale nijak nezpochybnuje rovnopravnost?). A tim, ze cor odmita zabomysi pohlavni valky (kdo je asi tak startuje?), odmita posuzovat pracovniky dle pohlavi (kdo neustale pocita kolik je v politice, vedeni firem a vede muzu a zen a chce toto mnozstvi regulovat kvotami?) a odmita smernice, ktere maji regulovat nasi moznost volby co udelame s vlastnim zivotem (kdo v nekterych statech EU napr. chce zavest povinnou delbu domacich praci?) splnuje definici antifeminismu tak jak ji chapu ja.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: Žena

Založeno: 28.03.2007, 14:13

Ne, slovo antifeminista skutečně znamená člověka zaměřenýho proti ženám obecně. Je pravda, že hodně lidí si ho špatně vysvětluje, stejně jako samy feministky si asi špatně vysvětlily slovo feminismus.
Člověk, kterej nesouhlasí s feministkami, je prostě člověk, kterej nesouhlasí s feministkami, na to žádný slovo nejspíš neexistuje, můžete si ho vymyslet :)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: AM Muž

Založeno: 28.03.2007, 14:18

Nesouhlasim. Budu se drzet meho vykladu toho slova, protoze a) je kratsi b) je logictejsi - jsem proti feminismu, jsem anti feminism - antifeminista.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: Žena

Založeno: 28.03.2007, 14:25

Dobře, ale pak se nedivte, až nechtěně naserete nějakou osobu ženského pohlaví, která zná pravý význam toho slova :))

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: AM Muž

Založeno: 28.03.2007, 14:39

Pokud se tak stane, tak zachovam chladnou hlavu a vse vysvetlim. Ale ja se vetsinou bavim pouze s inteligentnimi zenami (tato diskuse je vyjimkou), takze si nemyslim, ze je realna sance, ze by k takovemu nedorozumeni mohlo dojit :-).

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: * Žena

Založeno: 28.03.2007, 14:05

Cor, ty superženo, prozraď nám tu soukromou fy, kde pracují jen samé superženy a supermuži na veledůležitých superúkolech, prosím !!!
A ze superpráce odcházejí ke svým superrodinám, superpartnerům, superdětem...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: cor Žena

Založeno: 28.03.2007, 14:10

už ti tam chybí jen supermarket

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: Vránolump Žena

Založeno: 28.03.2007, 14:16

Reagovat na * je zbytečným plýtváním energií.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: * Žena

Založeno: 28.03.2007, 14:18

Cor, no vidíš to - a supervečeři za superženu uvaří pro její superrodinu supermarket...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: AM Muž

Založeno: 28.03.2007, 13:25

Samozrejme mate ve vsem naprostou pravdu. Virtualni superhypermegauspesna topmanazerka (a bezpochyby take krasavice inteligentni) se holt nezapre:-)).

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: cor Žena

Založeno: 28.03.2007, 13:28

Arabske prislovi pravi: kdyz uz mluvis, necht je tva rec lepsi nez tve mlceni.

Zkuste o tom popremyslet, tedy pokud jste neceho takoveho vubec schopen.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: AM Muž

Založeno: 28.03.2007, 13:31

Nejsem toho schopen - nejsem totiz uspesna manazerka, ale pouhy nevzdelany nymand s podprumernym platem:-) To vite, nemuzou byt vsichni jako vy :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: * Žena

Založeno: 28.03.2007, 14:23

AM, je fakt, že jsem ještě neviděla superúspěšnou supermanažerku a superženu aby byla minimálně pohledná, spíš se jí chlapi lekají i v pravé poledne. Tak jsem dost ráda, že jsem jenom obyčejná ženská, vydělávající obyčejné ale postačující peníze - ale můžu se na sebe v klidu podívat do zrcadla.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: AM Muž

Založeno: 28.03.2007, 14:37

A to ja zase ano. Spise jsem jeste nevidel topmanagerku, ktera by pracovni dobu travila stekanim v netovych diskusich :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: * Žena

Založeno: 28.03.2007, 14:48

Možná má ta soukromá fy v plánu krach, tak může zaměstnávat takovou superženu na tak vysokým postu, měli by vyházet chlapy a přijmout víc takovýc superžen

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: Odvážná školačka Žena

Založeno: 28.03.2007, 11:49

Tak proč se tím neřídíte?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: AM Muž

Založeno: 28.03.2007, 12:59

Mate pravdu, pokusim se komunikovat na (vasi) urovni. Tak tedy: sklapni demente:-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: cor Žena

Založeno: 28.03.2007, 12:50

pokud si libujete v arabských příslovích, tak je vše jasné:-)))))

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: AM Muž

Založeno: 28.03.2007, 12:56

Tak schvalne, co je vam jasne (na zaklade toho, ze jsem pouzil arabskeho prislovi)? :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: Odvážná školačka Žena

Založeno: 28.03.2007, 14:02

Sklapni, demente.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: AM Muž

Založeno: 28.03.2007, 14:07

Bravo!!! Zenska inteligence zase jednou ukazuje svuj potencial:-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: Odvážná školačka Žena

Založeno: 28.03.2007, 14:07

Tak jako mužská...jako mužská... ;)))

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: * Žena

Založeno: 28.03.2007, 14:10

AM, ty jsi si ještě nevšiml, že O. školačka se umí vyjadřovat "pouze inteligentně, chytře, vtipně...?"

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: AM Muž

Založeno: 28.03.2007, 14:14

Vsiml. Predvadi to v kazdem svem prispevku. Takze tady mame topmanazerku z supermarketu Cor a clenku spolecnosti Mensa Odvaznou skolacku. Neni nad diskusi na urovni ve vybrane spolecnosti :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: * Žena

Založeno: 28.03.2007, 14:37

AM, někdy mám pocit, že O. školačka, Cor...chodí na tyto stránky proto, že doma musí "držet ústa",
a nebo, což se mi zdá pravděpodobnější, nemají doma nikoho.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: AM Muž

Založeno: 28.03.2007, 14:41

Pro lidi jako je Odvazna skolacka je net uzasne medium. Mohou si na nem dovolit rict neco, co by si v realu nikdy nedovolily. Pro uslapnutou neuroticku to musi byt krasny pocit, kdyz tady nekomu muze odseknout ve stylu "sklapni demente". Dodava ji to pocit sily, razance a sebevedomi.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: Vránolump Žena

Založeno: 28.03.2007, 14:49

Nic ve zlém, ale neurotiků tu bude povícero. A nejen neurotiků, řekla bych že i schizofreniků. Co stejných myšlenek vyjádřených stejným způsobem se skvěje po různými nicky... Radost počíst.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: AM Muž

Založeno: 28.03.2007, 15:07

Tak schvalne, prozradte nam kdo je kdo:-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: Vránolump Žena

Založeno: 28.03.2007, 15:13

Použijte vlastní šedou kůru mozkovou.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: cor Žena

Založeno: 28.03.2007, 15:16

to budou muset vznést dotaz ve svazu, co to je:-))))

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: AM Muž

Založeno: 28.03.2007, 15:25

Nevim co to je. Ptal jsem se ve svazu, ale ti to taky nevedi. Tak me nenapinejte a prozradte mi to. Prosim prosim.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: * Žena

Založeno: 28.03.2007, 15:22

Všimněte si, že Vránolump denně poukazuje na šedou mozkovou kůru ! Je přesvědčená, že ji má jen ona a pár vyvolenkyň z těchto stránek.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: Vránolump Žena

Založeno: 28.03.2007, 15:37

Copak o to, kůru má každý. Tu Vám nikdo nebere. A nepřehánějte,...denně poukazuje... to opravdu ne. Tolik srandy každý den bych nepřežila.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: * Žena

Založeno: 28.03.2007, 14:51

tak tak - jen se divím, že se ještě neozvala - že by ji někdo zatnul tipec ?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: Vránolump Žena

Založeno: 28.03.2007, 15:00

Vaše úporná snaha o vtip, která se Vašimi příspěvky táhne jak červená nit, je opravdu dojemná. Musí to být skutečně vyčerpávající. Jak pro Vás, tak pro ty, kteří to čtou.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: * Žena

Založeno: 28.03.2007, 15:02

Tak nečti !

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: Vránolump Žena

Založeno: 28.03.2007, 15:06

To bylo chabý. Chce to trochu víc snahy. Možná Vás pohled do zrcadla vyhecuje k lepším a vtipnějším replikám. :-)))))

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: cor Žena

Založeno: 28.03.2007, 15:11

Muži jako AM skutečně potřebují tady ten svaz, kde jinde by předvedli to své já, že. Tak se tady, chlapci, svazujte, my, co pracujeme, abyste se i vy měli dobře, půjdeme dělat něco užitečného:-))))

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: * Žena

Založeno: 28.03.2007, 15:12

Cor, už bylo na čase, aby jsi šla - třeba "pracovat"

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: cor Žena

Založeno: 28.03.2007, 15:14

.... oslovovala jsem chlapce .... :-))))))))

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: Vránolump Žena

Založeno: 28.03.2007, 15:18

Moment překvapení a celá konspirace je v .... Vlastní přirozenost vždy vypluje napovrch. :-))))))

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: cor Žena

Založeno: 28.03.2007, 15:21

Konspirace? To je přeceňuješ, u nás se tomu říká TUPÓZA :-)))) Pa, někdy pokecáme, mám na stole jednu analýzku, tak se do toho pustím, ať to odsýpá. Ale moc jsem se tady pobavila:-))))))

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: cor Žena

Založeno: 28.03.2007, 15:02

:-))) hlavně musí být vysilující ta schizofrenní snaha, jednou je tu jako muž, jednou jako žena.....fakt případ na psychinu:-)))

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: * Žena

Založeno: 28.03.2007, 15:09

Nikdy jsem tu nebyla jako muž, vždycky jen jako žena - svými primitivními narážkami na mou osobu tě patrně zmátla O. školačka.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: Odvážná školačka Žena

Založeno: 28.03.2007, 16:36

Ty jsi osoba? A to ti nakukal kdo?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: Odvážná školačka Žena

Založeno: 28.03.2007, 16:42

Pcha, pro lidi jako je Odvážná školačka..., ale co to je pro vás! Proto jste si to tu snad založili, ne?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: cor Žena

Založeno: 28.03.2007, 15:00

My jsme to tady s O.školačkou vzaly jako melouch, někdo tu terapii s vámi dělat musí, pokud potřebujete ještě trochu pofoukat bolavé ego, tak napište zase něco ohromně vtipného:-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: Žena

Založeno: 27.03.2007, 22:58

Co na to říká Cambridge slovník:
feminism - the belief that women should be allowed the same rights, power and opportunities as men and be treated in the same way, or the set of activities intended to achieve this state

Akorát nevim, kde v tom vidíte neomarxistickou ideologii.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: AM Muž

Založeno: 28.03.2007, 09:33

Jasne, to je pomerne vagni definice, proti ktere se neda nic namitnout. Ostatne i teoreticke definice komunismu se ohaneji vzletnymi slovy (spravedlnost, rovnost, mir...), proti kterym normalni clovek asi sotva bude protestovat.

Nicmene kdyz se podivame treba na ty kvoty, tak to uz je pomerne vyrazny neomarxisticky prvek.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: Žena

Založeno: 28.03.2007, 12:10

Feminismus vzniknul v první řadě proto, aby zajistil ženám volební právo a možnost studia. Proto se mi nelíbí, když někdo odmítá feminismus jako celek, vážně bych byla dost nasraná, kdybych nesměla volit a studovat.
Kvóty a podobný blbosti nemaj s původní myšlenkou nic společnýho.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: AM Muž

Založeno: 28.03.2007, 13:03

Jenomze dnesni feminismus, tedy alespon ten nejvyraznejsi proud je dnes prave o tech kvotach (resp. pozitivni diskriminaci zen), tendencnich gender studies a cerpani penez z verejnych rozpoctu.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: lubob Muž

Založeno: 28.03.2007, 13:36

tohle je definice platna pro 1. vlnu feminimsu, kdy zeny chtely/pozadovaly stejna prava (& stejne povinnosti) v ramci existujiciho pravniho & spolecenskeho radu. je to tedy vec stara pres stoleti.

druha vlna feminismu se profilovala jasne marxisticky. kredem druhe vlny je, ze zeny jsou jako trida utlacovany tridou utlacovatelu - muzu. patriarchat je je vyrazem teto utlacovatelske ideologie. cilem [2. vlny] feminismu je odstranit patriarchat & kapitalismus (& nastolit tak beztridni spolecnost).

puvodni feminismus se prezil, jeho zakladni ideje byly davno dosazeny (pravo na volby, vzdelani, majetek, sebeurceni) & dnes je udrzovan pri zivote jen jako premanentni revoluce pro revoluci, v podstate jenom proto, protoze to prinasi zisk nejen ekonomicky, ale i mocensko-spolecensky.


feminismus je ve svem dusledku system viry & totalitni ideologie.
reci o rovnosti jsou jen zasterkou. jsou to stejne reci, na kterych stoji novodoby marxismus, pote co komunisticky projekt ukazat svetu svou ekonomickou & moralni superioritu totalne selhal, vrhli se neomarxiste na "rovnost".

o
pravdu nadherna analyza je k precteni v
1. stephen hicks - explaining postmodernism
2. michael levin - feminism & freedom

obe knihy vrele doporucuji vsem, kteri se (at uz z jakychkoliv duvodu) o feminismus zajimaji.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: Žena

Založeno: 28.03.2007, 14:01

OK, jen nechápu, co je špatnýho na odstranění patriarchátu.

patriarchy: a society in which the oldest male is the leader of the family, or a society controlled by men in which men use their power to their own advantage

To je podle mě přežitek, kterej tu opravdu nemá co dělat.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: lubob Muž

Založeno: 28.03.2007, 14:33

ehm, zase nejak prastara definice. podle teto definice zadny patriarchat neexistuje.

v pojeti dnesniho feminismu je patriarchat synonymem pro burzoazii, pro utlak jedne tridy tridou druhou.

nicmene, at uz je patriarchat co je (podle me, pokud neco takoveho je, tak to je protektorat deti & tedy i zen. doporucuju skvelou knihu s. goldberga - the inevitability of patriarchy!), neni zrovna demokraticke jeho samozvane odstraneni. vetsine lidi (muzum i zenam) to docela vyhovuje, i kdyz pro muze je to trochu tvrdsi. ale muzi jsou skromnejsi:-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: Žena

Založeno: 28.03.2007, 14:50

Nevim, jestli na Cambridge university vytvářejí schválně zastaralé definice. Je fakt, že vnímání některých slov se časem mění a pak dochází k nedorozuměním.
Patriarchát podle tý definice fakt neexistuje, a to je podle mě jen dobře. A přiznám se, že vaše pojetí patriarchátu nějak nechápu. Hlavně je mi jedno, co vyhovuje ostatním ženám, protože se to dost často rozchází s tím, co vyhovuje mně :)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Kvóty mají pomáhat?

Autor: alane Muž

Založeno: 28.03.2007, 09:49

Mě taky, poučíš mě?

Odpovědět na příspěvek

 

k možnému motivu

Autor: kytička Žena

Založeno: 27.03.2007, 12:10

Odpovědí: 5

o J.Paroubkovi si myslím, že je velmi dobrý stratég. Myslím, že se aktuálně snaží rozbít starou bafuňářskou základnu ČSSD. Prostřednictvím kvót by určitou část bafuňářů dostal ze hry. Nic jiného bych za tím nehledala :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: k možnému motivu

Autor: Am Muž

Založeno: 27.03.2007, 12:16

No ano, treba i ty bafunare, co stoji za nim, ze? Ten Paroubek je fakt genius:-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: k možnému motivu

Autor: kytička Žena

Založeno: 27.03.2007, 13:14

za Paroubkem stojí teď jen 60% bafuňářů :-) těch 40% je snad dost ne ?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: k možnému motivu

Autor: AM Muž

Založeno: 27.03.2007, 13:34

To je na muj vkus prilis sofistikovana logika. Ja to beru tak, ze ty kvoty postihnou jeho odpurce stejne jako jeho 60% priznivce. Pokud Paroubek nema informace o tom, ze je mezi socialnedemokratickymi zenami nejak nadprumerne popularni, tak nema duvod se domnivat, ze po zavedeni kvot na kandidatky bude v poslaneckem klubu vyssi podil jeho priznivcu (pokud nebudeme brat v uvahu to, ze ty zeny by za Paroubkem mohly stat z vdecnosti za to, ze je kvotami dostal nekam, kam by se samy nikdy nedostaly).

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: k možnému motivu

Autor: kytička Žena

Založeno: 27.03.2007, 19:34

podle mě to nemožné není. Paroubek je oproti Grossovi ale i Zemanovi červenější. přitom není osobně spjat s Šloufem a jeho melody boys.
KSČM je v docela festový krizi, zvlášť co se jí podařilo zašantročit barák v Politických vězňů.
Není tedy vyloučeno, že by některé ženy přešly z KSČM do ČSSD (a to alespoň na úrovni komunálu). Pro ty je Paroubek v ČSSD jediná volitelná alternativa (alespoň do příštích celostátních voleb).
K tomu by bylo asi nutné udělat nějaký nábor mezi ženami, nábor by dělali Paroubkovi hoši. I zde by tedy byla podpora v max.možné míře zajištěna.
K tomu pak i populismus tohoto kroku u slepic. :-)

Já jsem přesvědčená, že Paroubek není nějakým velkým příznivcem žen v politice a proto nevěřím, že by za jeho návrhem (který hodlá dále posazovat) nebylo cosi zcela jiného. :-)

ale to je fuk, to je prostě můj názor a ten není důležitý :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: k možnému motivu

Autor: AM Muž

Založeno: 28.03.2007, 09:42

Jenomze zrovna tak mohou do CSSD prechazet i muzi - a na ty by dopadla ta kvota (BTW KSCM uz zenske kvoty na kandidatky zavedly). Kazdopadne silne pochybuji, ze by nastal nejaky masivni presun lidi z KSCM do CSSD. A zrovna tak pochybuji, ze by Paroubek uvazoval prave tak jak naznacujete. Je to proste: je to bolsevik a populista, proto se chova bolsevicky (kvoty) a populisticky (vysoky pocet zen - z nejakeho duvodu jsou takove strany oznaceny za "pokrokove").

Odpovědět na příspěvek

 

 

Vložit nový příspěvek

Jméno:

Pohlaví:

Muž, Žena

E-mail:


(Vyplňte pouze tehdy, jestliže chcete být informování o odpovědích na váš příspěvek)

Předmět:

Příspěvek:

 

Kontrola: 

Opište znaky z obrázku do spodního pole:

 

 


ROVNOPRÁVNOST.cz je kolektivni tvooený, nezávislý, svobodný, názorový web. Jeho posláním je komentovat a zviditeloovat spoleeenské problémy týkající se mužu. Stránky vznikly za úeelem osvity a dokumentace. Cílem je umožnit všem publikovat svobodné názory formou elánku nebo diskuzních poíspivku. Stránky dávají svobodný prostor i kontroverzním názorum a tabuizovaným tématum, o kterých se veoejni nemluví nebo se bojí mluvit. Nesnaží se nikomu vnucovat cizí názor a nechávají na každém, aby si vytvooil svuj vlastní.

Copyright © 2007 Rovnopravnost.cz                Tvorba www - Web & Media a.s.