Zprávy


25. května 2007

Harašment

Redaktor: PeP

Aktualita

Britský deník The Times zjišťoval, kam zmizela tradiční galantnost mužů

Britský deník The Times zjišťoval, kam zmizela tradiční galantnost mužů vůči ženám. "Komplimenty se už nedávají, protože panují obavy ze sexuálního obtěžování a politické nekorektnosti," shrnuje deník závěry průzkumu.

Opatrný postoj mužů se odráží i v názorech slabšího pohlaví. Podle šetření se 65 procent žen domnívá, že když jim muži lichotí, nečiní tak z nezištných motivů a jde o skrytou formu flirtování. Na 89 procent žen by přitom chtělo slyšet komplimenty, jsou ale odkázány pouze na manžele a partnery. Plných 12 procent uvedlo, že je za poslední tři měsíce nikdo nepochválil za styl oblékání či úspěchy. "Pochvala a potvrzující výrok okolí je přitom pro naše správné sebehodnocení zcela nezbytná," uvedla psycholožka Christine Webberová, který výzkum vedla.

Autor: Rostislav Matulík


Zdroj: Český rozhlas 21.05.2007

Přečtení článku: 294958x

Tisknout článek

Průměrná známka článku: 2.8

Pošli článek kamarádovi

Oznámkuj článek (1 - nejlepší): 1 2 3 4 5


Související články

17.05.2014, 18:20   Muži jako oběti. K sexu bývají donuceni i násilím, tvrdí studie
14.12.2013, 02:20   Šestiletý američan políbil dívku a následně byl obviněn ze sexuálního obtěžování
01.07.2013, 01:14   Jak se ženy mstí partnerovi? Obviní ho ze znásilnění
15.05.2013, 00:40   Věznitel z Ohia se údajně mstil ženám za to, že ho exmanželka připravila o čtyři děti.
16.08.2010, 11:08   Jeden z deseti zaměstnanců hlásí sexuální obtěžování


Diskuse ke článku

 

Vložit nový příspěvek   Sbalit příspěvky

 

 

sprominutím nas..t

Autor: NTPT Muž

Založeno: 24.05.2007, 23:11

Odpovědí: 88

Proč bych nějakou ženskou chválil, pozastavoval se nad jejím vzhledem apod, když nemám záruku, že si to nevyloží podle svých sexuálních frustrací jako sexuální obtěžování a neskončím v base ( nebo alespoň nedostanu pár facek)?

O tom, že málokterá žena dnes na lichotku umí odpovědět "jako dáma" a nebo se alespoň hezky usmát usmát (nejedná li se zrovna o milionáře ) komukoliv kdo j ízlchotí , ani nemluvím.

Odnaučit muže lichotit to je jeden ze zásadních výsledků feminismu, a jestli to nějaké ženě chybí, tak má holt smůlu, může si otevřít červenou knihovnu nebo pustit Dallas.A jestli chce kvůli tomu hudrovat na (dnesní) muže, tak pláče na špatném hrobě , dokonce řekl bych i na špatném hřbitově.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: sprominutím nas..t

Autor: Kytička Žena

Založeno: 24.05.2007, 23:37

tedy Vy jste pěkný ustrašenec. :-)))

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: NTPT Muž

Založeno: 25.05.2007, 00:13

Ne. ale když někomu řeknu lichotku, chci aby se s toho cítil dobře. Když je duševně nemocný a vezme to jako útok tak prosím. jenže tahle duševní nemoc se stává v žensklé popualci normou.

A přitom "já někoho pochválím a bude mi fajn že jsem pochválil a ta pochválená bude ráda že ji někdo pochválil" - tedy tak jak to dříve fungovalo, to je typický "win - win scenario", a na to by měly sociáloně citlivé feministky slyšet.Proč to tedy rozbíjejí ? ..

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Kytička Žena

Založeno: 25.05.2007, 00:46

ono to je s těmi pochvalami tak obecně trochu složité, a mě se to nechce ani moc rozebírat.
Každopádně se každý člověk musí smířit s tím, že ne každé jeho dobře míněné chování vzbuzuje u adresáta pocit, který očekává. To platí i pro kritiku.
Dříve to bylo spíše tak, že platila (u určité společenské vrstvy) velmi formální pravidla chování, kde bylo jasné, co který projev znamená, a jak se na něj má reagovat. Pak nepřipadalo do úvahy plácnutí po zadku a nebyl problém s přijímáním společesnkých komplimentů.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: sprominutím nas..t

Autor: Alizon Žena

Založeno: 25.05.2007, 00:04

Třeba by to stálo za pokus - skalní feministku by možná potěšilo, kdybyste jí řekl "Věruško, dnes máte opravdu vkusně nakadeřený plnovous ":o))

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: NTPT Muž

Založeno: 25.05.2007, 00:15

Což si ona, čtivše Freuda vztáhne na své intimní ochlupení uslyší v tom "tedy ty máš dnes rozcuchanýho bobra" a zažaluje mě i s celou mou rodinou a rodným městem.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: * Žena

Založeno: 25.05.2007, 08:09

Alizon: dnes máte opravdu vkusně nakadeřený plnovous. Potěšilo Vás to?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: NTPT Muž

Založeno: 25.05.2007, 09:52

jak víte že nosím plnovous ?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: * Žena

Založeno: 25.05.2007, 10:00

Promiňte, oprava:
Alizon, dnes to máte opravdu vkusně nakadeřený. Nechť si sama doplní, co.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: sprominutím nas..t

Autor: richard Muž

Založeno: 25.05.2007, 12:24

Byl to záměr feminismu, je to výsledek feminismu. Ale je známo, kdo za to může. Takže jsou pro ženy různé cesty: a) smířit se s tím, pokorně se podrobit diktátu feministek, být jejich poslušná otrokyně a občas si přečíst nějakou tu červenou knihovnu,
b) každá programové odmítnout sama za sebe podřídit se ve svém osobním životě jakýmkoliv příkazům feministek, vzít svůj život skutečně do vlastních rukou, přestat se feministek bát, nenechat si od feministek nic diktovat a začít se chovat skutečně jako hrdý a důstojný člověk, ne jako poslušný rab,
c) začít feministické prasící zrůdy zabíjet, jsou známy jejich jména, sídla, není jich nijak mnoho, tvoří pouze malou, uřvanou, privilegovanou skupinu - pouze ženy dokáží takto efektivně vylikvidovat feminismus i feministky, z naší strany to samé dělat nemůžeme, byla by to voda na feministický mlýn.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: * Žena

Založeno: 25.05.2007, 12:50

Výborně Richarde, absolutně správně: pouze ženy dokáží takto efektivně vylikvidovat feminismus i feministky, z naší strany to samé dělat nemůžeme, byla by to voda na feministický mlýn.
-Možná jich není zatím mnoho, ale to jen znamená, že se musíme snažit už teď, aby se nám tu "nepomnožily".

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Kristina Žena

Založeno: 25.05.2007, 13:44

Mám dojem, že vyzývat k zabíjení kohokoli je trestné.
Místní právníci by Vám k tomu jistě vysvětlili i paragraf, který něco takového postihuje.

Dotaz na redakci Svazu mužů:

NEVADÍ VÁM, ŽE SE NA VAŠICH STRÁNKÁCH VEŘEJNĚ VYZÝVÁ K ZABÍJENÍ SKUPINY OSOB ?????????????????????????
???

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Zubejda Žena

Založeno: 25.05.2007, 14:05

Zřejmě ne, protože to není poprvé. Fascinuje mě, jak tak agresivní a sprostí lidi jako Richard a * dokážou přesvědčit sami sebe, že oni jsou ti normální "klaďasové", kteří tady hájí zájmy celého lidstva. Z toho by byl taky hezký dokument:-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: redakce Muž

Založeno: 25.05.2007, 14:06

Vadí nám to a nelíbí se nám to.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Zubejda Žena

Založeno: 25.05.2007, 14:08

A co s tím hodláte dělat?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: redakce Muž

Založeno: 25.05.2007, 14:35

Sami bychom rádi věděli co se s tím dá dělat. Jak zařídit, aby se v příspěvcích neobjevovaly vulgarismy, aby se diskutující neuráželi/y, nevyhrožovali/y atd...
Máme obavu, že to je neřešitelný problém, který mají všechny otevřené diskuze. Je to daň za svobodu slova a anonymitu internetu.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Kristina Žena

Založeno: 25.05.2007, 14:46

Jste si jisti, že jako provozovatelé veřejně přístupného média, které podobné výzvy publikuje, by se na vás nevztahovalo případné trestní stíhání?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Kristina Žena

Založeno: 25.05.2007, 15:04

Oprava: jako na provozovatele ...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Kristina Žena

Založeno: 25.05.2007, 16:53

Je sice pátek odpoledne, ale doufám, že se na výše uvedenou otázku dočkám odpovědi.
Tady totiž končí veškerá legrace. Jedna věc je, když se tu lidé navzájem anonymně urážejí a jiná, když se tu dává NÁVOD K VRAŽDĚ konkrétních osob s upozorněním na veřejnou známost jejich jmen a adres.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: kocour Muž

Založeno: 28.05.2007, 14:55

Já se richarda vjímečně zastanu: Myslím, že tohle by mělo spravit pár dobře mířených facek.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Kristina Žena

Založeno: 28.05.2007, 15:44

Docela Vás chápu. Vzhledem k tomu, že je už delší dobu někde zalezlý, bych to ani já už tak nerozmazávala, kdyby nebylo jisté nesoudné osoby, která se jak lejno podolku urputně drží jeho a své předem prohrané obhajoby a velmi neférově se naváží do Alizon.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Kristina Žena

Založeno: 25.05.2007, 14:16

Jen tak amatérsky bych si tipnula, že by se na to mohl vztahovat tento paragraf:

Podněcování k nenávisti vůči skupině osob nebo
k omezování jejich práv a svobod

§198a (1) Kdo veřejně podněcuje k nenávisti k některému národu, etnické skupině, rase, náboženství, třídě nebo jiné skupině osob nebo k omezování práv a svobod jejich příslušníků, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta.
§198a (2) Stejně bude potrestán, kdo se spolčí nebo srotí k spáchání činu uvedeného v odstavci 1.

§198a (3) Odnětím svobody na šest měsíců až tři léta bude pachatel potrestán,

a) spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 tiskem, filmem, rozhlasem, televizí, VEŘEJNĚ PŘÍSTUPNOU POČÍTAČOVOU SÍTÍ nebo jiným obdobně účinným způsobem, nebo

b) účastní-li se aktivně činnosti skupin, organizací nebo sdružení, které hlásají diskriminaci, násilí nebo rasovou, etnickou nebo náboženskou nenávist.

Tady to ovšem není podněcování k nenávisti, ale přímo vybízení k vraždě s návodem (odkaz na adresy), takže si nejsem jistá, jestli je to ten pravý.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: NTPT Muž

Založeno: 27.05.2007, 01:25

Typické. cokoliv, naprosto COKOLIV se hodí jako záminka k umlčení a cenzuře. Blééé

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Kristina Žena

Založeno: 27.05.2007, 10:18

Cokoli ne. Výzvy k trestnému činu ano.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Alizon Žena

Založeno: 25.05.2007, 18:18

Také se připojuji k ostrému protestu.

Sprosté nadávání je jedna věc, přímé vyzývání k vraždě věc druhá.

Obávám se, že jako administrátoři tohoto webu (kteří už v minulosti bez problémů dokázali třeba zveřejnit IP adresu svého oponenta, který se jim jen nelíbil, a zdaleka nepoužíval výzev tohoto kalibru) nějaké možnosti máte. Protože pokud nezakročíte proti něčemu takto vážnému, stáváte se spoluviníky.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Zdeno Muž

Založeno: 25.05.2007, 20:07

Nejsem si jistý, ale pokud nějaké příspěvky přesáhnou míru danou zákonem, myslím že se to řeší prostým jejich vymazáním a poukazem na to, že obsahovaly hanobení nějaké skupiny či nabádání k násilí. Párkrát jsem na Novinkách místo diskuse našel právě takové oznámení. Tady se to kromě toho richardova excesu týká myslím i Jarmilina antisemitského výplodu u článku o V. Chytilové. Fakt je, že nechutní radikálové se tu začínají rozmáhat čím dál víc.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: el bunda Muž

Založeno: 25.05.2007, 23:20

Melete nesmysly a vůbec netušíte o co šlo s tou IP adresou. Pánové to vyřešili elegantně. Samotného mě překvapilo, jak to rychle a účelně zafungovalo. Debil dal pokoj.

Jestli je tady někdo spoluviníkem, tak to jste především VY !!! Protože tvrdíte, že se tu páchá trestný čin. Když jste tak přemoudřelá proč nepodáte sama trestní oznámení. Vaše trestní oznámení přijmou na každé služebně Policie ČR. Případ vyšetří a dané osobě buď sdělí obvinění nebo né. Administrátoři webu budou muset podat vysvětlení a uvést veškeré dostupné informace. Počítejte však s tím, že pokud nebudete mít pravdu, že můžete být obžalována z křívého obvinění.

Naučte se rozhodovat za sebe a neschovávejte se za anonymní masu.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Kristina Žena

Založeno: 26.05.2007, 16:16

Nesmysly tu melete Vy. Na to, aby byl člověk obžalován z křivého obvinění, musí být prokázána lživost tohoto obvinění v úmyslu dotyčnému přivodit trestní stíhání. Pokud vyšetřovatelé dojdou k závěru, že trestný čin spáchán nebyl, je věc odložena nebo předána jiným orgánům. Jestliže Richard napíše, že ženy mají ve vztahu k feminismu krom jiného možnost "začít feministické prasící zrůdy zabíjet, jsou známy jejich jména, sídla,...", pak není žádným lhaním, jestliže si to někdo vyloží jako popud k zabíjení jisté skupiny osob s odkazem na veřejnou známost jejich jmen.

Ale nevím, proč by zrovna Alizon měla trestní oznámení podávat. Trestní oznámení může podat kdokoli, kdo si místní stránky přečte. Ostatně redakce si je toho jistě vědoma a dovedu si představit, že vyhlídky na eventuelní podávání vysvětlení ji nadšením nenaplňují.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: * Žena

Založeno: 26.05.2007, 19:26

Richard nikoho k zabíjení nevyzýval, on pouze napsal svůj názor!
Pokud napíšu: je potřeba pozabíjet všechen hmyz světa, tak touto svou větou nevyzívám lidstvo k hromadnému vybíjení hmyzu,
ale pouze jsem sdělila svůj osobní názor.
A ještě Vám dám radu: Pokud se Vám v nějaké společnosti nelíbí, není nic snažšího, než odejít.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Kristina Žena

Založeno: 26.05.2007, 22:36

Pokud napíšete, že je potřeba pozabíjet "feministické prasící zrůdy", jejichž jména a sídla jsou dobře známá, a další čtenář na tento výrok reaguje konstatováním, že "se teda musíme snažit", tak se to dá postihnout minimálně paragrafem, který jsem uvedla. Ostatně jako výzvu k zabíjení to pochopila i sama redakce, protože na mou otázku, zda jí nevadí, že se tu vyzývá k zabíjení lidí odpověděla, že jí to vadí a nelíbí se jí to. Zdali je to výzva k zabíjení, nebo "pouze" podněcování k nenávisti vůči skupině osob, by musel rozhodnout k tomu kompetentní orgán.

Je sice pravda, že ve společnosti prasících zrůd, které tu extremistickými výroky na hraně zákona ohrožují existenci tohoto webu, se mi hrubě nelíbí, ale to není důvod, abych místní diskuze opouštěla. Je tu totiž stále ještě dost slušných diskutérů, kvůli kterým stojí za to sem chodit.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Finrod Felagund Muž

Založeno: 27.05.2007, 00:47

Aha, a to, že mnohé feministky veřejně říkají, že by muže kastrovaly, zabíjely a podobně, dokonce to píší i do svých knih-bestsellerů, to nevadí, že. Paní Chytilová něco podobného říkala asi před rokem u Krause. A co se jí stalo? Nic. To máte jako s likvidací komunistů. Naprosto otevřeně říkám, že mrtvý komunista = dobrý komunista a byť to není úplně legální, z morálního hlediska je zabití komunisty naprosto legitimní a není to vraždou. Vražda je totiž pokud se nepletu úmyslné zabití člověka jiným člověkem, a nejsem si jist, zda je možné komunistické zrůdy označit za lidi. Totéž platí pro nacisty, islamisty a další extrémisty, kteří sami mají ideologii postavenou na zabíjení NEVINNÝCH (zabíjení komunistů apod. není zabíjení nevinných). A feminismus k tomu opravdu nemá daleko, jeho hlasatelky jsou čím dál drzejší a výzvy k likvidacím mužů se už opatrně objevují. Zatím však ještě nebyly praktikovány, proto se neztotožňuji s názorem, že je třeba feministky zabíjet. Ale jakmile budou mít na rukou krev, tak ty, které zabíjely, i ty, které to schvalovaly/které k tomu vybízely, bude stejně legitimní a morálně správné zabíjet, jako komunisty nebo nacisty. V České republice žije něco okolo 1,3 mil. komunistů a něco okolo 5-10 tisíc nacistů. Myslíte si, že by byli pro společnost příliš velká ztráta, kdyby byli zlikvidováni? Myslím, že by to společnosti jen pomohlo.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Kristina Žena

Založeno: 27.05.2007, 09:36

"to, že mnohé feministky veřejně říkají, že by muže kastrovaly, zabíjely a podobně, dokonce to píší i do svých knih-bestsellerů, to nevadí, že."

Jak to, že to nevadí? Vadí. Napsala jsem, že veřejně vyzývat k zabíjení konkrétní skupiny osob je trestné, a to pro KOHOKOLI. Jestli Chytilová veřejně říkala, že je třeba někoho zabíjet, pak ji měli potrestat v souladu s příslušným paragrafem.
Jestli je něčí likvidace pro společnost ztráta nebo ne si netroufnu odhadnout. Pouze pozoruji, že se tento web stává hlásnou troubou extremistů, což může být jeho konec. Přejete-li si to, pak tu klidně hlásejte třeba že je nutno lidi posílat do plynu. Já jsem zaregistrovaná jako členka ČSM a ráda bych, aby tyto stránky měly jistou kvalitu a vydržely. Nejsem si jistá, jestli s tímto trendem nepůjdou spíš do háje.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Kristina Žena

Založeno: 27.05.2007, 10:15

Malé upřesnění: už nejsem jen registrovanou členkou ČSM, ale zaplacením členského příspěvku jsem se stala členkou řádnou. Mé peníze jsou používány i na provoz těchto stránek a proto mám právo vznášet připomínky k jejich obsahu.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: * Žena

Založeno: 28.05.2007, 12:12

Dobrý nápad Kristino. Ještě dnes udělám totéž.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Kristina Žena

Založeno: 28.05.2007, 13:55

Tak to jste nějak rychle změnila názor na účast žen v ČSM.
Jen Vás musím upozornit, že je tam malý zádrhel. Část II, bod 9, poslední odstavec části Stanov, kde se hovoří o povinnostech členů, je podmínka, kterou nebudete schopna splnit: " v rámci svazu dodržovat a kultivovat vzájemné vztahy k ostatním členům svazu na principech slušnosti, tolerance a ohleduplnosti".

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: * Žena

Založeno: 28.05.2007, 14:09

Dělala jsem si z Vás srandu, protože já nemám zapotřebí být někde "zaorganizovaná"
;, tak jak to mají ve zvyku bývalé soudružky.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Kristina Žena

Založeno: 28.05.2007, 14:29

Hm, Vy tedy myslíte, že ČSM se rekrutuje z bývalých komunistů? Tak to je pozoruhodné. Uvědomte si, že urážíte členy sdružení, na jehož stránkách jste hostem. A co redakce? Jsou to podle Vás také bývalí soudruzi?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: * Žena

Založeno: 29.05.2007, 07:13

Ne, Vážená Kristino. ČSM je v pohodě a má skvělé stránky. Kazíte mu je jen Vy, naštěstí jen pár převlečených soudružek. Ale jak už jsem psala, v každé společnosti se najde nějaký ten odpad, no a tady ho zastupujete Vy.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: * Žena

Založeno: 29.05.2007, 07:16

A naučte se číst!!! , napsala jsem .......bývalé soudružky. No jaký je to rod?! Ženský, že?! Takže o mužích ani redakci nepadlo jediné slovo. I když u Vás je normální vše překrucovat.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Kristina Žena

Založeno: 29.05.2007, 08:07

Jenže to, že jsem údajná bývalá soudružka, jste si, milá současná soudružko, odvodila pouze z toho, že jsem členka ČSM. Jestli nějaké mé příspěvky odkazují k mému údajnému bývalému členství v KSČ, hoďte mi na ně link, nebo mě rovnou ocitujte. To jsem tedy zvědavá.

Ale prozatím, milá současná soudružko, své nesmyslné tvrzení o mém údajném bývalém členství v KSČ odůvodňujete pouze mou údajnou potřebou "zaorganizovanosti&q
uot; v ČSM, což se dá vztáhnout na všechny jeho současné členy. Takže je mi líto, milá soudružko, ale Vaše tvrzení o tom, že členové ČSM jsou bývalí soudruzi, je stále platné.

Ale já Vám rozumím. S cliterátem to nevyšlo, tak to zkoušíte s bývalou soudružkou. No, jen zkoušejte dál :-

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: * Žena

Založeno: 29.05.2007, 08:15

Na stránkách zůstanu, ať se ti to líbí, nebo ne. Ale stará struktura a feministická píča mi nestojí už ani za -. Všimni si při tvým špatným čtení, že nejmenuju.
Jo a naposled, ty nejsi ani ten cliterat, ty jsi starý uschlý klito..s, o který si už žádný chlap neopře ani kolo.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Kristina Žena

Založeno: 29.05.2007, 08:26

Vaše přítomnost na těchto stránkách je v pořádku.
Mám-li parafrázovat Voltaira: s Vašimi názory sice nesouhlasím, ale vaše právo pobývat na těchto stránkách budu hájit do roztrhání těla :-)

Jo a pokud jde o toho chlapa, můj manžel si při našich cyklovýletech o mě kolo skutečně neopírá, ani já to své o něj, je to nepraktické. Opíráme je o strom, kandelábr nebo je položíme na trávu :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: * Žena

Založeno: 28.05.2007, 07:32

Autor: Kristina

Založeno: 27.05.2007, 10:15

Malé upřesnění: už nejsem jen registrovanou členkou ČSM, ale zaplacením členského příspěvku jsem se stala členkou řádnou. Mé peníze jsou používány i na provoz těchto stránek a proto mám právo vznášet připomínky k jejich obsahu.

---Je to smutný, ale vypadá to, že nebude dlouho trvat a ČSM se přejmenuje na Český svaz žen.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: * Žena

Založeno: 27.05.2007, 16:34

A Vy jste tak nesvéprávná, že když Vám někdo řekne: "skočte z okna", tak skočíte? Touto větou apelují rodiče na ještě poměrně malé děti.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Zubejda Žena

Založeno: 28.05.2007, 09:49

To samé by se dalo namítnout na ty výhrady proti "diktátu" feministek. Když feministky řeknou, "skočte z okna", myslíte, že to budou lidi dělat? A jestli si to nemyslíte, tak proč se tak zasazujete o snížení jejich počtu?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Kristina Žena

Založeno: 28.05.2007, 10:59

Ano, to zní logicky. Já jsem ale na ten příspěvek od * nereagovala, protože není určen mně ale zákonodárcům, tudíž mimo tuto debatu.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: * Žena

Založeno: 28.05.2007, 12:09

Kvůli feministkám určitě nikdo z okna skákat nebude. Feministky ale "kazí a zamořují ovzduší" svými pošahanými názory, proto je nutné držet jejich počet co nejnižší. Aby nebyly žádné, toho se docílit nepodaří, protože v každé společnosti je určitý počet názorově "padlých" jedinců.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Alizon Žena

Založeno: 28.05.2007, 12:30

Takže vy nabádáte k fyzické likvidaci lidí, kteří nejsou vlastně ani moc nebezpeční, jen se vám nelíbí, co hlásají?

Vy z mého pohledu taky "kazíte a zamořujete ovzduší svými pošahanými názory", a přesto krom toho, že vás argumentačně zadupu do země, kdykoli budu chtít, vám nehodlám nic zakazovat, nabádat k vaší fyzické likvidaci ani podnikat proti vám žádné jiné libůstky, které vy byste tak ráda dělala jiným. Dobře si totiž uvědomuji, že vaše svoboda hlásat svůj názor, stejně tak jako svoboda feministek, Svazu mužů a spousty dalších lidí hlásat názory (samozřejmě v mezích zákona), se kterými nesouhlasím, úzce souvisí se svobodou mojí činit totéž.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: * Žena

Založeno: 28.05.2007, 12:51

Alizon, vy nikoho argumentama nikam nezadupete, protože neumíte pořádně ani číst. Já jsem nenabádala
k fyzické likvidaci!!! Jak byste "honosně" řekla Vy, nevkládejte mi do úst věty, které jsem nevyslovila.
Hrajete si na něco, co nejste, proto jste směšná.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Alizon Žena

Založeno: 28.05.2007, 13:02

Ne? To jste nějak rychle zapomněla na tu nakládačku, co jste v diskusi s Kristinou a se mnou dostala před pár dny...

K fyzické likvidaci nabádal Richard, a vy jste s ním nadšeně souhlasila. Klidně si to nalistujte zpátky.

A mimochodem, máte zajímavou představu demokracie - vy si můžete hlásat co chcete, ale když tak učiní někdo jiný, s kým nesouhlasíte, tak je to najednou špatně?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: * Žena

Založeno: 28.05.2007, 13:31

Vy jste opravdu komická! Jakou nakládačku? Co to melete? A to Vy si zalistujte nazpátek, kde píšu, že Richardův názor vnímám jako likvidaci HNUTÍ, nikoliv fyz. osob.
A v hlásání Vašich hloupostí a bludů Vám vůbec nebráním, jen hlásejte. Možná by jste se mohla znovu rozepsat, jak u probíhají velikonoce, to se mi obzvlášť líbilo.
Vy chtete stíhat mě za nic, ale Vás by měla stíhat socka za nedostatečnou péči o děti, které se patrně naučí mluvit až ve školce, když Vy neustále komunikujete nikoliv s nimi, ale s počítačem.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Kristina Žena

Založeno: 28.05.2007, 14:23

Zalistovala jsem si k té inkriminované reakci, kde citujete tuto část Richardova příspěvku: "pouze ženy dokáží TAKTO efektivně VYLIKVIDOVAT feminismus i feministky, z naší strany to samé dělat nemůžeme, byla by to voda na feministický mlýn."

Potíž je v tom, že Richard slovy TAKTO a VYLIKVIDOVAT odkazuje na první část věty před pomlčkou, kde se hovoří o tom, jak by ženy tuto likvidaci měly provádět: začít feministické prasící zrůdy ZABÍJET. Pokud na to reagujete pochvalně a rozvíjíte dále slovy že "se musíme snažit už teď", pak ho zcela nepochybně chválíte za názor, že je třeba ty lidi zabít a rozvíjíte ho tezí, že je nutno počínat si tak už teď.

Na druhou stranu bych vzhledem k Vašemu nižšímu intelektu a snížené funkční gramotnosti byla ochotná připustit, že jste schopna si přečíst jen jednu část Richardovy věty a na tu pak, bez ohledu na logické souvislosti, reagovat. V případě, že byste se za porušení §198 zodpovídala před zákonem, by k tomu s přihlédnutím k příslušným znaleckým posudkům jistě přihlédl i soud.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Kristina Žena

Založeno: 28.05.2007, 14:39

Oprava: V případě, že byste se za §198 zodpovídala ...

To jen pro pořádek.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: * Žena

Založeno: 28.05.2007, 14:56

I Vy jste určitě mnohokrát slyšela maminy, jak říkají dětem: "já tě snad zabiju" - myslíte si snad, že tyto matky následně plánují vraždu?! Je to prostě jen slovní obrat.

- Ale Vy, bývalé soudružky, Vy byste pořád tak rádi někoho zavíraly!

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Kristina Žena

Založeno: 28.05.2007, 15:34

Ale soudružko, pokud by některá z těch mamim napsala do veřejného sdělovacího prostředku, že je třeba děti zabíjet a takto je vylikvidovat, pak, věřte nebo ne, by se ten zmíněný zákon na ni také vztahoval a to bez ohledu na to, jestli si tak jen veřejně trénovala slovní obraty nebo jestli to myslela vážně :-)

A jestli se Vám, soudružko, nelíbí, že zákon neumožňuje veřejně hlásat, že je nutno zabíjet různé skupiny osob, obraťte se, milá soudružko, na zákonodárce. Já jsem si ten paragraf nevymyslela :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: * Žena

Založeno: 29.05.2007, 07:19

Neříkej mi soudružko!!!Já vím, že jsi na to oslovení byla mezi svejma roky zvyklá. Jestli mě tak ještě jednou nazveš, tak si pamatuj, že budu mít pro tebe tykání a oslovovat tě budu plným právem těmi nejhoršímu vulgarizmy jaký znám!

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Kristina Žena

Založeno: 29.05.2007, 08:16

Jestli jsem Vás, soudružko, dobře pochopila, tak Vy mi můžete nadávat do soudružek, kdežto já Vám ne. No to bych se na to podívala :-)

Přitom soudružské a totalitní chování tu osvědčujete celou tu dobu Vy. Vaše tykání, krutost, zloba, primitivismus a zejména kolektivistické pojetí viny a zodpovědnosti je typické právě pro soudruhy a soudružky.

Takže, soudružko, prosím Vás, netykejte mi. Nejste na stranické schůzi, ale v internetové debatě :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: * Žena

Založeno: 29.05.2007, 08:34

Tak jinak a naposled, abys to konečně pochopila: Drž pysk stará píčo!

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Vránolump Žena

Založeno: 29.05.2007, 08:57

Jakáže to nádoba hnoje zde pobývá, no fuj!

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Kristina Žena

Založeno: 29.05.2007, 10:46

Hlavně si, Vránolumpe, naši Hvězdu nerozhněvejte, nebo Vás krutě potrestá: bude Vám tykat a použije ty nejhorší vulgarismy, jaké zná! :-)))

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Vránolump Žena

Založeno: 29.05.2007, 10:55

Myslím, že by to nebyla žádná novinka. Příjmu to jako stoik a ani nehnu brvou. :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Kristina Žena

Založeno: 29.05.2007, 08:57

Tak to je opravdu hezká tečka za naším rozhovorem :-) No nic, hezky jsme si pokecaly, ale musím už taky jít něco dělat. Tak zas někdy příště :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Alizon Žena

Založeno: 29.05.2007, 12:51

Tak promluvila slušná holka, která za to ovšem vůbec nemůže, protože ji soupeř vyprovokoval.

Zmíněná provokace spočívala v neprůstřelném odrážení nejrůznějších invektiv z běžného repertoáru hulvátů, kterým došly argumenty. Chápu, že to jednoho naštve, když se evidentně inteligentnější protihráč ne a nenechá strhnout k použití stejného kalibru a navíc s lehkostí všechny útoky odráží. Ale hvězdička by na to snad už měla být zvyklá, protože inteligentnějších lidí, než je sama, musí denně potkávat docela dost.

Nejvíc mě zaujala logika postupu - nazvu někoho nějakou mírnější urážkou, třeba soudružkou, ale když on vzápětí použije na mou adresu naprosto stejné slovo, začnu dělat uraženou a vyskakovat, ať toho hned nechá, nebo že mne to opravňuje na jeho adresu použít jakoukoliv sprostotu. Hned vedle snahy obhájit extremistické volání po fyzické likvidaci někoho obviněním toho, kdo na jeho extremismus poukázal, ze snahy po cenzuře.

Takže, shrnuto a podtrženo: hvězdička se opět pustila do něčeho, co je těžce nad její síly, a obvinila Kristinu z celé řady nehorázností. Když jí to Kristina s lehkostí vyvrátila, uchýlila se hvězdička ke svým oblíbeným praktikám - sprostotě a hulvátství. Nic nového pod sluncem.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: John Muž

Založeno: 29.05.2007, 12:59

Nechtěl bych být Vaším manželem, protože to bych se nikdy nedostal ke slovu. To bych dělal raději přesčasy, nebo byl v hospodě.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Alizon Žena

Založeno: 29.05.2007, 13:07

Tak to se shodneme, já bych vás taky nechtěla ;o))))

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Alizon Žena

Založeno: 29.05.2007, 12:56

Milý asterisku, není tomu tak, řeč byla výslovně o zabíjení. To je to vaše "nic"?

A vidím, že se zase pokoušíte použít zcela od věci argument ad hominem. Do mých dětí vám sice nic není, ale když vás tak zajímají, tak vám prozradím, že to starší - čtyřleté - má vyjadřovací schopnosti přibližně na úrovni těch vašich, ovšem logicky mu to myslí podstatně lépe ;o)))

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: * Žena

Založeno: 29.05.2007, 13:01

Neověřitelné tvrzení. Taky můžete mít doma imbecila. /Po mamince/.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Alizon Žena

Založeno: 29.05.2007, 13:09

To je pravda, ověřitelné to není. Ovšem myslím, že by měl nad vámi navrch i tak ;o))

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: * Žena

Založeno: 29.05.2007, 14:31

Ve Vašem případě však platí myslet hovno vědět.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Alizon Žena

Založeno: 29.05.2007, 14:57

To se vám ovšem stát nemůže, když nemyslíte vůbec ;o))))

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: * Žena

Založeno: 29.05.2007, 15:00

Hovno víte.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Kristina Žena

Založeno: 29.05.2007, 15:09

Koukám, že se nám ta sbírka perel z Hvězdného repertoiru utěšeně rozrůstá. Malá bilance z této diskuze:

"ty nejsi ani ten cliterat, ty jsi starý uschlý klito..s, o který si už žádný chlap neopře ani kolo."

"Drž pysk stará píčo!"

"Ve Vašem případě však platí myslet hovno vědět."

"Hovno víte."

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Kristina Žena

Založeno: 29.05.2007, 15:11

Ještě chybí bilanční závěr: Zkrátka slušná a veselá dívka. Jak jinak?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Vránolump Žena

Založeno: 29.05.2007, 15:21

Nedávno se * zmínila, že v 60. letech byla batoletem. Takže dívka zrovna nebude. A stejné to bude i s tou veselostí a slušností.:-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Alizon Žena

Založeno: 29.05.2007, 19:51

Jen abyste se zbytečně nevysilovala, Hvězdičko: říkala jsem vám, že vás kdykoli roztrhnu jako žábu ARGUMENTAČNĚ, nikoli na poli nadávek a sprostoty. Tam vám klidně a bez mučení přiznám primát a palmu vítězství ;o)))))

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: * Žena

Založeno: 30.05.2007, 07:42

Argumenty si schovej pro socku, až ti bude odebírat ty tvoje imbecílky - lze vysledovat, že tu jseš téměř 24 hod. denně. Takže je i pravděpodobná možnost, že jsi opuštěná jako kůl v plotě, tady máš jedinou možnost kde se vyplkat, a nejsou ani ty imbecílci ani manžel.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Alizon Žena

Založeno: 30.05.2007, 14:33

Hvězdičko, že jste mstivý a zlý blbec, je myslím všem už dost dlouho jasné. Když vám konečně po dlouhé době docvaklo, že argumentačně to prostě nepůjde, tak místo abyste držela ústa a šoupala nohama, začnete bezhlavě a sprostě útočit na cokoli, kde jen tušíte nějaké slabé místo. Kristina má pravdu, je to spíš smutné než k smíchu. Odhaduji, že se teď do každého druhého svého příspěvku pokusíte propašovat na nás něco sprostého, když už na nás nestačíte jinak.

Smutné je také to, že se snahou primitivně ukřičet a vyštípat své oponenty prohřešujete proti zásadám tohoto hostitelského webu, který ve svém úvodním prohlášení hovoří o tom, že by rád vyvolal objektivní a všestrannou diskusi.

Pokud jde o mě, přestávám na vaše příspěvky reagovat, nic zajímavého mi to nepřináší.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: * Žena

Založeno: 30.05.2007, 14:38

Pár hodin jste tu nebyla, to je teda co říct! Údajné děcka byla v silném šoku, když zjistily, že mají matku.
Běžte si šťouchnout do vosího hnízda, za pár minut se na sebe podívejte, a budete vědět jak by jste dopadla se svými slaboduchými argumenty.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: * Žena

Založeno: 30.05.2007, 14:44

No to by byla "paráda", kdyby to tu ovládly typy jako jseš ty!
Odpovídat mi nemusíš, představ si, že to "udejchám".

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: * Žena

Založeno: 30.05.2007, 07:53

...trh ovládly tzv. spisovatelky, píšící vynalézavě zhruba totéž, tedy feministicky našlehanou pěnu z vlastních nedomrlých zážitků...
- jo, tak přesně tohle představuješ na těchto stránkách ty a Kristina - dvě opuštěné struktury co jsou tak akorát k smíchu.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Kristina Žena

Založeno: 30.05.2007, 08:11

Zato Vaše patologická struktura osobnosti vyznačující se zlobou, záští, nenávistí, sníženým intelektem a velkou vynalézavostí sprostot na adresu těch, kteří mají jiný názor než Vy, kterou jste vyjevila v této a předchozí diskuzi, nebudí už ani smích, ale spíš soucit :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Vránolump Žena

Založeno: 29.05.2007, 13:02

Doufám, že to Vaše robě má jinou slovní zásobu.:-))

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Vránolump Žena

Založeno: 28.05.2007, 12:35

Dost by mě zajímalo, odkud berete pouvoir určovat, kdo je názorově padlý jedinec.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: * Žena

Založeno: 28.05.2007, 12:45

Nepřekrucujte opět, neurčuji, ale v demokratický /doufám/ společnosti mám právo na svobodný osobní názor.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Vránolump Žena

Založeno: 28.05.2007, 12:50

Feministky ale "kazí a zamořují ovzduší" svými pošahanými názory, proto je nutné držet jejich počet co nejnižší. Aby nebyly žádné, toho se docílit nepodaří, protože v každé společnosti je určitý počet názorově "padlých" jedinců.

To jste napsala Vy, ne já. Tak nezkoušejte zase úkrok stranou a postavte se k tomu čelem jako hrdý muž!

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Martin Muž

Založeno: 27.05.2007, 12:07

Podle mě je to jasné podněcování...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: Eda Muž

Založeno: 16.06.2007, 13:36

Kde se ve vás bere ten cit.Co jste zaseli to sklízíte !!!

Odpovědět na příspěvek

 

Re: sprominutím nas..t

Autor: Eira Žena

Založeno: 03.08.2007, 12:37

Milý zlatý, nechci to generalizovat, ale měli byste si také uvědomit, jakým způsobem chválíte. Když mi v práci nikdo (mužský kolektiv) za 6 měsíců neřekne, že mi to sluší a pak jednou přijdu do práce v sukni nad kolena a řeknou mi to tři muži ze 6, tak si myslím, že je lepší neobdržel žádnou pochvalu

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: sprominutím nas..t

Autor: zaz Muž

Založeno: 03.08.2007, 13:51

Nebude to tím, že vaše nohy jsou daleko nejzajímavější než vaše pracovních výsledky?

Odpovědět na příspěvek

 

Bude ještě hůř

Autor: eric Muž

Založeno: 25.05.2007, 10:05

Odpovědí: 46

Feminismus místo aby kultivoval vztahy mezi pohlavími usiluje o jejich antagonismus. Rozněcuje vzájemnou nevraživost a nenávist mezi pohlavími.
To, že je něco mé osobě nepříjemné, ještě neznamená, že z toho udělám obecný závěr, který ve finále poškodí většinu. Právě feminismus zničil společenské komplimenty. Od nejvyšších až po střední třídy. Do té nejnižší zatím nedorazil.
Kecy o sexuálním obtěžování a sexismu vadí ošklivým intelektuálkám jenom proto, že je nikdo nechválí. Závidí ostatním hezkým ženám, které mají komplimentů dostatek. Navíc jak ukazuje statistika normálních žen je většina a trpí kvůli několika "neukojeným a neukojitelným feministkám"
Bohužel nemají dost odvahy, aby řekli těm několika uřvaným mluvte jenom za sebe a ne za všechny ženy.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Bude ještě hůř

Autor: * Žena

Založeno: 25.05.2007, 10:15

Hodně se tu snažím. Leč máte pravdu, že se mě neustále snaží uřvat, ale já se nedám.
Komplimentů mám celý život dostatek a rozhodně je nechápu jako sexuální obtěžování, protože muži zajdou vždy jen tak daleko, jak daleko cítí, že jim žena dovolí.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Bude ještě hůř

Autor: eric Muž

Založeno: 25.05.2007, 10:55

Vnímám to stejně. Nemyslím si, že by se za poslední dobu nějak více rozjelo sexuální obtěžování. Akorát dříve se tomu říkalo flirt. Ženy, kterým to vadilo to daly najevo a chlapi, když viděli, že to nepadá na úrodnou půdu, dali pokoj. Nafukovat "flirtování" jako psychickou újmu mi přijde maličko přitažené za vlasy.
Ať chcem nebo ne, tak pořád zůstáváme "zvířátky" a normálního heterosexuálního člověka opačné pohlaví bude vždy přitahovat.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Bude ještě hůř

Autor: Žena

Založeno: 25.05.2007, 10:27

A co ošklivým blbkám? Nebo hezkým intelektuálkám? Těm to taky vadí nebo jsou ošklivé intelektuálky zvláštní skupina?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Bude ještě hůř

Autor: Mic Muž

Založeno: 25.05.2007, 13:26

Komplimenty uz nedavam. Kdyz mi to nahodou ujede tak jsem mile prekvapen jak to zeny mile prekvapi. Muzi tez komplimenty neocekavaji a nepocitujou nijakou potrebu je mit. I kdyz damy pokud maji zajem o daneho samecka, tak opravdu komplimenty nesetri. Chudak chlap se toho sesype a obvykle se jim je zbasti a probudi se (pokud je samka uspesna) az v klasickem teroru jmenem spolecna domacnost!:-)
Jinak proc komplimenty nedavam. Vydelavam prachy a buduju karieru ve spolecnosti, kde je vice jak 60% zen. Toto procento plati i v manazarskych postech - to je ale zvlastni, co? Zkousel jsem prosadit kvoty, ale neslo to, samky jsou stejne rovnostarske jako chlapi:-) dokonce nam na nekterych patrech zrusili chlapske hajzly.Ale k veci. V teto atmosfere kde kazda samka a samec ma stejne postaveni a buduji karieru a prachy a vsichni plati hypoteky atd. neni prostor na lichotky a komplimenty. Na druhou stranu radi se zasmejme a prozijem neco spolecneho atd. takze ve vztazich je to OK. Proste: Zeny se musi brat v tomto kariernim souboji jako kamosi/chlapi ke kterym mate normalni bezpohlavni vztah a tak s nima jednat, pokud to tak nedelate a davate najevo ze jste chlap tak vas sezerou - ne lidsky - ale karierne. Driv meli tendenci vam davat prostor, protoze byly tradicne vychovane - to uz dnes ale neplati. Proste vas oblouzni jako jako sve muzicky v domacnostech. Pouziji kazdou zbran vcetne vystrihu a lichotek najednou + standartni intelekt, konci to pomlouvanim a planovanim nefer strategii. Ty jako chlap to neznas, neumis se v tom orientovat poznas pouze chlapske svinarny, ktere jsou stejne podle jako jejich, ale znas je! Jakmile tyto zenske zbrane pouziji a ty nalitnes chlapskej intelekt klesne a ty jako chlap nemas karierne sanci. Kort pokud si vychovan jako gentleman.

Reseni: Vejdu do prace a promenim se v bezpohlavni bytost - nadhera, proste matrix revolution! Veskere pohlavni hry zmizi a jako jeden z mala mate na vrch. Emocni svody, taktiky vasich kariernich kolegyn/zapasnic (to proklamovane teplo vztahu) se zmeni v lehky usklebek a asertivni odpoved - samka je zmatena, a vy jste na tahu. Kariera a navysovani penez funguje! V mem pripade je tato zkusenost potvrzena. Upozornuju ze tato taktika plati pouze pro budovani kariery ne pro hledani partnera na pracovisti. Ale k jadru veci. Pokud tuto strategii delam 8 hodin Po-Pa ma to i sve deformace. Jedna z nich je vystrnadeni jakychkoliv pohlavnich her vcetne komplimentu atd a to temer ve vsech oblastech meho socialniho byti.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Bude ještě hůř

Autor: Olga Žena

Založeno: 25.05.2007, 16:50

Tenhle Váš "inertní" přístup, myslím, odpovídá starému dobrému "co je v domě, není pro mě". Řekla bych, že v práci je optimální.

Akorát nesouhlasím, že je třeba ho vztahovat i na komplimenty. To už je asi trochu deformace české společnosti, že se tu komplimenty berou především jako prostředek balení a vyjádření sexuálního zájmu. Přitom je to věc, kterou můžete klidně říkat s těmi nejčistšími úmysly - prostě chcete, aby se lidé kolem vás cítili dobře, tak je nezapomenete pochválit, samozřejmě je-li proč.

Mám zkušenost, že na Západě se lidé - muži i ženy - mnohem víc chválí a skládají si mnohem víc komplimentů než u nás. Snaží se najít něco pozitivního, co by vám mohli říct, a pokládají to za součást slušného vychování. V pracovních záležitostech někdy na Čecha působí až komicky, jak se snaží začít pochvalou vždycky když mají něco zkritizovat. To my vůbec neznáme. Ono to má něco společného i s těmi našimi typickými nepříjemnými prodavačkami a číšníky, v Česku si lidé vůči sobě servítky prostě moc neberou.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Bude ještě hůř

Autor: Mic Muž

Založeno: 25.05.2007, 17:50

Co se tyka pracovniho prostredi tak jsem se celkem intenzivne setkal s office kulturou Nemcu, Holandanu, Anglicanu, Iru a Frncouzu. Az na francouze jsem nijaky rozdil mezi CR nezpozoroval. Nekde bylo i chladneji. Ale nemuzu generalizovat.Tamni osobni zivot tez nemuzu komentovat. Ale zda se mi ze tam kde ma zena vice svoji tradicni roli - "kult matky ne kult sluzky" - a ne konkurenta rovnych prilezitosti je komolimentu ON--->ONA vice.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Bude ještě hůř

Autor: Alizon Žena

Založeno: 25.05.2007, 18:06

Mám-li si vybrat mezi rolí "konkurenta rovných příležitostí" a větším množstvím komplimentů od kolegů v práci, vyberu si to první. Jednoznačně víc mi vyhovuje dělat zajímavou práci, než si nechat čas od času od cizích lidí pochválit kus oblečení nebo část těla. Ostatně pokud s někým pracujete, velmi rychle odhadnete, co si vůči němu můžete v tomhle směru dovolit - svého času jsme se v práci s kolegy častovali různými neslušnými vtípky zcela bez postranních úmyslů a protože jsme o sobě věděli, že to toho druhého neurazí a že si to špatně nevyloží. Ale velmi mi vyhovuje, pokud je firemní kultura jako celek nastavena "neutrálně" a k takto bližším vztahům dospějete až po čase na základě toho, že ty lidi poznáte blíž, než aby tomu bylo naopak.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Bude ještě hůř

Autor: Alizon Žena

Založeno: 25.05.2007, 18:15

Micu, to, co popisujete, mi připadá zcela v pořádku. Nevadí mi, když mě kolega v práci bere jako "kámoše/chlapa"
, naopak mi to vyhovuje a značně to usnadňuje situaci. Jen nesouhlasím s tím (nebo jsem to špatně pochopila) co říkáte o výstřihu a lichotkách - to do tohoto pojetí přece vůbec nepatří. Musím si ujasnit, jestli chci, aby mě brali primárně jako ženu,se kterou náhodou také ještě spolupracují, nebo jako kolegu, který je shodou okolností žena, a pak se podle toho do důsledků chovat.

Domnívám se, že člověk chodí do práce hlavně proto, aby tam pracoval, nikoli aby tam navazoval vztahy. To může dělat ve volném čase s partou kamarádů. A tím se řídí celá řada věcí přes pravidla oblékání na pracovišti po chování na něm.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Bude ještě hůř

Autor: Mic Muž

Založeno: 25.05.2007, 19:02

To co rikate ohledne te veci s tim vystrihem je samozrejmne pravda ale ja jsem mluvil z osobni zkusenosti kterou mam v mega spolecnosti kde je prevazna vetsina zen. To co jsem popisoval "dle meho" nazoru je docala prirozena vec a jeden ze zpusobu ktere zeny zcela bezne pouzivaji. Plne zen je jedno jak je chcete brat - je v praci a to je bojiste a jedna z cest k penezum. Pochopitelne to ma rady limitaci jako vek zeny a jeji ambice, ci mira vlezdoprdelnosti. Pokud je vyhrocenna situace - karierni sance, ci si vas zena otukava a zkousi co jste zac tak je to jedna z taktik. Nerikam ze by to bylo vylozene sexualniho charakteru, ale snazi se z bezpohlavniho mocensky opravneneho kolegy udelat chlapa a teto situace vyuzit. Motto - Chlap vzdy mrimhouri ocina hezkou slecinkou ne -? A to treba i detsky nevinnym zpusobem - jakousi prihlouplou roztomilosti, ci lichotkama. Nechci rikat ze je to normalni ale zrovna u tech vysoce ambicioznich slecen se sklonem k vlezdoprdelovatosti je to celkem bezne. Nevim zda-li je to dane tim ze pracuji ve vylozene v "zenske" spolecnosti ale mluvim o osobni zkusenosti z mnoziny asi 150 zen. Pochopitelne tam mam kolegyne se kteryma se posilam ze srandy do prdele ale to je jina story. Chlapi to pochopitelne vuci chlapum zkousi tez ale jdou na to bezpohlvne pokud nejsou 4 procentni to napr. jako jeden muj ambiciozni kolega pres sport - tennis. Sef mu to sezral. O pres pohlavni taktice vuci zene sefce zatim nevim.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Bude ještě hůř

Autor: Alizon Žena

Založeno: 25.05.2007, 19:21

Ano, chápu, jak to myslíte, a tu zkušenost vám docela věřím.

Tam, kde jsem pracovala já, se tohle naopak (nebo o tom aspoň nevím) moc nenosilo a vztahy tam v tomhle směru byly docela korektní. Já jsem to nikdy nedělala a vadilo by mi to - apelovat na to, že já jsem žena a ten druhý je muž považuji za přijatelné pouze v případě, že o toho dotyčného skutečně stojím, nikoli v případě, že jen kalkuluji s jeho slabostí a chci ho zneužít jako svůj výtah k moci. A myslím, že dobrý šéf by měl být taky dobrý psycholog a neměl by se tím nechat "oblafnout".

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Bude ještě hůř

Autor: Mic Muž

Založeno: 26.05.2007, 02:50

Z me zkusenosti jsou lide, kteri tento zpusob zivota vyhledavaji a dokazi si jej v pohode prozit. Mam x kamosu kteri vyhledavaji to ze jsou muzi a jejich zeny je svym svusobem nalezite ovladaji.(nerikam ze to zenske nedelaji i na jine typy chlapu ale zde je to hodne ryzi) A uzivaji si jejich "spolecneho" zivota. Tito panove maji diky svemu silnemu sebevedomi a nelezite samci agresivite a ambicioznosti uspech v cinostech jako management a podnikani a jsou tudiz (vetsinou) majetni. Zeny obycejne nedelaji ci pracuji jen tak z nudy, ci zijou svym konickem. Pravda panove obcas zavitaji do bordelu a par panicek uvazuje o plasticke operaci poprsi a pote i tak kona, ale to je bezny kolorit o kterym vsici vedi. Nedavno jsem se cirou nahodou ocitnul na "takove" seslosti. Moje draha placla neco spontalniho o zenskych "pravech/mocenskych zbrani" ci co a pritomne zeny zacali vehemente nesouhlasit. Nejednalo se zde o vylozene o bohate rodinky. Proste maji zivotni styl, ktery ted neni v kurzu.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bude ještě hůř

Autor: Alizon Žena

Založeno: 26.05.2007, 14:23

No, proti gustu žádný dišputát. Když jim to tak vyhovuje a jsou tak spokojení, tak ať si tak žijí. Mně by to nevyhovovalo, je to úplně něco jiného, než na co jsem zvyklá, a asi bychom se s takovými lidmi dost míjeli.

Nic mi do toho sice není, ale co na takový styl života říkáte Vy?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bude ještě hůř

Autor: Mic Muž

Založeno: 26.05.2007, 21:15

No nastesti jsem se nenarodil v nijake motoristicke ci podnikatelsky akcni rodine, ale vychovu na to presto zralou mam. Pokud by to bylo v mode a nemusel bych se delit o zamestnani se zenami (vetsi konkurence na trhu prace) tak mozna ano. V jistych oblastech jiznich statu, kde neni moc zamestnanost ci kde staci na uziveni plat jednoho (napr. Kypr) je to bezna vec. Zeny zde zcela bezne nechavaji muze makat a sami se venuji cemu chtej/ci musej.Taktez proto aby nebyla vetsi konkurence na trhu prace a kazdej i blbej chlap mohl uzivit svoji rodinu takze dalsi spokojenou zenu snadneji. Takze kdybych se prestehoval do techto krajin tak by mi to nevadilo.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bude ještě hůř

Autor: Alizon Žena

Založeno: 26.05.2007, 21:45

A to včetně těch návštěv nevěstinců ;o)))??

Jak říkám, proti gustu žádný dišputát, asi chápu, co chcete říct, a Váš názor a preference Vám nehodlám vyvracet, ale mně osobně se na tom Vašem modelu pár věcí nelíbí. Za prvé to, že byste chtěl odstranit konkurenci ve prospěch mužů bez ohledu na to, zda chytrých nebo hloupých (mně vyhovuje, když mám co do činění s chytrými lidmi bez ohledu na to, zda jsou to muži či ženy), za druhé si nemyslím, že žena, která může zůstat v domácnosti, protože ji manžel uživí, rovná se automaticky spokojená žena. Já bych se tak zbláznila a spokojená bych nebyla zcela určitě. (Ale uznávám, že existuje řada žen, které by tak spokojené byly.)

Navíc si neumím představit, že bych brala jako běžnou věc, že si manžel běžně jen tak "odskočí" do nevěstince. Ovládat ho netoužím a i hromadění hmotných statků má své meze, takže to by pro mě nebyla žádná kompenzace ;o)))

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bude ještě hůř

Autor: Mic Muž

Založeno: 27.05.2007, 01:06

Nejlepsi bude se zeptat zen na kypru jake vyhody to pro ne ma a proc tak dal chteji zit? Dat do toho nazory par Arabek.. Udelat tomu poradnou dlouhodobou medialni kampan, zalozit si na to univerzitu a spravnou neprustrelnou teorii, zaplatit x neziskovek na propagaci a nastavit cash flow z EU. A v zenach cilene budovat vztah k rodine a materstvi a neomezenou vladu v rodine na ukor vlady chlapa mimo rodinu. Mozna jeste udelat nijakej mix s nabozenstvim a dusledne se zamerovat na kritiku jakyhkoliv jinych teorii. Feminam dat naprostou rovnopravnost ale neunosny spolecensky tlak a jakousi mimomodni zalezitost. No a uvidime jak byste byla nazorove v teto situaci. Mozna bychom kecali na chatu venovanemu prilisnemu namahani zen v prilezitostnych zamestnanich pro nadace. :-) Mno ale bordely by stejne existovaly.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bude ještě hůř

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 27.05.2007, 22:06

Jj, jde o nastavení toho co je IN a co je OUT. Mechanizmus jste popsal dobře.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bude ještě hůř

Autor: Alizon Žena

Založeno: 27.05.2007, 22:10

Se sociálním inženýrstvím tu už bylo učiněno dost pokusů - a jak to dopadlo? Je zcela lhostejné, co je IN a co je OUT. Pokud nebudete žít na vlastní triko a budete se řídit tím, co je zrovna v módě, spláčete nad výdělkem. Ale je to váš život a váš boj.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bude ještě hůř

Autor: Mic Muž

Založeno: 28.05.2007, 17:12

Co je podle vas socialni inzenyrstvi? Historicky overena role zen, ktera neustale plati na 2/3 zemekoule a nebo nova metodika Gender Studies hojne prebirana fem spolky.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bude ještě hůř

Autor: Kristina Žena

Založeno: 28.05.2007, 20:28

Micu, mohl byste alespoň přibližně upřesnit ty dvě třetiny zeměkoule a napsat, jak a čím je tam ta role žen "historicky ověřená"?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bude ještě hůř

Autor: Mic Muž

Založeno: 28.05.2007, 20:41

Radeji pocestujte a zeptejte se na mistni pomery v domacnostech. Doporucil bych vam nejezdit to USA, Kanady zapadni evropy a Australie. Jinde se zeptejte tamnich zen na rodinny zivot a overte si to s nima - mozna byste se teda mohla zeptat na zivot jejich prababicky apod kdyz uz jsme u te historie a jeji overovani. Vetsina z nich se samou spokojenosti nad svou roli ani nerozcili. Pochopitelne nebudem zabihat do extremu....typu valecnych zony apod.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bude ještě hůř

Autor: Mic Muž

Založeno: 28.05.2007, 20:44

pochopitelne nebudu slovickarit a opravdu nevim zdali jsou to 2/3. Princip je jasnej...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bude ještě hůř

Autor: Kristina Žena

Založeno: 28.05.2007, 21:32

O přesnost těch čísel samozřejmě nejde, jen jsem se chtěla ujistit, že jste měl na mysli víceméně země Třetího světa. Je to tak?
A ženy tam jsou vážně spokojené? Jak se to pozná? Tak, že se, jak píšete, samou spokojeností nad svou rolí ani nerozčílí? Trochu zvláštní definice spokojenosti, nemyslíte? Já bych přesně takhle definovala spíš rezignaci.

A ptal jste se také žen ze států, kde je role žen dána striktním uplatňováním šaríe? Jak jste to udělal? Vždyť ty ženy s cizími muži vůbec nesmějí mluvit, v měkčím případě s nimi smějí mluvit jen za účasti mužských příslušníků rodiny. A jestliže jste se jich ptal v jejich mužské společnosti, jak víte, že jejich odpovědi byly upřímné?

Krom toho, když jste tak cestoval, jistě víte, že v mnohých zemích Třetího světa je "ženská otázka" takříkajíc v pohybu. V Maroku byl v roce 2004 upraven zákon o rodině, který se už velmi blíží demokratickým zemím, v Tunisku jsou ještě dál. O roli žen se vede intenzivní diskuze ve sdělovacích prostředcích a přou se o ni různí islámští učenci mezi sebou. Zdaleka ne všichni jsou toho názoru, že žena patří jen do kuchyně, k dětem, případně do kosmetického salónu.

Ta historická ověřenost mi ale pořád není jasná. Myslela jsem, že nějaký systém je historicky ověřen tím, že se ho daří udržovat, protože přináší společnosti dlouhodobou prosperitu. Z tohoto pohledu by se dalo říct, že demokracie také ještě není zcela historicky ověřená, otrokářství rozhodně trvalo déle. Ale nakonec ho vývoj převálcoval, protože tu prosperitu zkrátka už nepřinášelo.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bude ještě hůř

Autor: Alizon Žena

Založeno: 28.05.2007, 21:01

To jste myslím vyloučil víc než jednu třetinu zeměkoule ;o)))

Ale ty země, které zbývají, mají dost odlišný styl života. A od toho se to všechno odvíjí. Asi jinak bude vypadat rozdělení rolí v nějakém africkém státě, kde se lidé živí zemědělstvím, a jinak v tom USA, Kanadě, západní Evropě a spol., ke kterým máme přece jen mnohem blíž. Když nějaké uspořádání vyhovuje v rozvojové zemi, nebo vyhovovalo ve středověku, znamená to, že to tak musí beze změny fungovat pořád a všude a že je to jediná správná možnost?

Ti lidé žijí v nějakých poměrech, přizpůsobili se jim a jsou v nich spokojení, což je v pořádku. My jsme se přizpůsobili (nebo postupně přizpůsobujeme) zase něčemu jinému a jsme v tom taky spokojení (aspoň já ano). Klidně si vyslechnu třeba nějakou Bolivijku, Rusku nebo třeba Eskymačku, bude fajn, když bude spokojená, ale proč bych kvůli tomu měla já sama měnit cokoliv na svém životě?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bude ještě hůř

Autor: Alizon Žena

Založeno: 28.05.2007, 20:51

Uměle cpát lidi do něčeho, co jim sice nevyhovuje, ale co by se hodilo nějakým ideologům nebo načalstvu nahoře.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bude ještě hůř

Autor: Alizon Žena

Založeno: 27.05.2007, 22:33

Vždycky je zajímavé zjistit, jak se žije jinde, ale proč byste proboha chtěl lidem něco vnucovat pomocí oficiální propagandy? Ať si každý žije tak, jak mu to vyhovuje, ale ať nic takového nevnucuje mně, stejně jako já nikomu nevnucuji svůj styl života.

Je mi úplně lhostejné, jaká je oficiální propaganda - žiju podle svého vědomí a svědomí a podle toho, jak mi to vyhovuje, nikoli podle toho, co je zrovna IN nebo OUT nebo co případně diktuje vrchnost, a pravděpodobně by to tak bylo i za kteréhokoli jiného režimu (vyjma vojenské diktatury, ale tak daleko byste asi zajít nechtěl). Názory jiných si vyslechnu, ale přece kvůli nim neotočím o 180 stupňů? Navíc mi můj styl života naprosto vyhovuje a nevidím důvod ho měnit. Život třeba vašich známých, tak jak jste ho popisoval, by mi vadil, i kdyby to bylo stokrát IN.

Překáží vám to nějak, že cítíte potřebu do toho chtěl byrokraticky zasahovat?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bude ještě hůř

Autor: Mic Muž

Založeno: 28.05.2007, 12:56

Taky nechapu proc me jiste organizace rikaji jak se v jistych oblastech socialniho byti zije ve svedsku a dava mi to za priklad a za me prachy z dani plati propagandu, ktera muze menit i zakony a me karieni chovani v praci....jinak usrcite souhlasim s tim ze by si mnel kazdy clovek zit podle sveho. Jde o to do jake miry je to pro prumerneho jedince mozne. Takova diskuze o propagande zeleneho byti (tridite, chranite lesy, jezdite mene autem) by mohla byt zajimava.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bude ještě hůř

Autor: Alizon Žena

Založeno: 28.05.2007, 13:20

To je dobře, že jste to uvedl na pravou míru, přiznám se, že se mi z vašeho předchozího příspěvku užuž otvírala kudla v kapse - jsem docela citlivá na zásahy státu do soukromé sféry.

Já myslím, že to žití podle svého dnes jde mnohem lépe, než kdy jindy (i když samozřejmě ne absolutně) - není diktatura, není válka, i ty společenské tlaky se dají ustát. Takže vy, pokud budete chtít, klidně můžete žít podle toho vašeho kyperského modelu, já zas podle toho svého, a není žádný důvod, abychom kvůli tomu na sebe sočili a klidně se o tom můžeme i pobavit s vědomím, že já bych tak sice žít nechtěl/a, ale ten druhý je tak spokojený a to je hlavní.

Pokud jde o tu "zelenou" a ostatně jakoukoli jinou propagandu, měl by člověk hlavně přemýšlet, jestli to, co dělá, má nějaký smysl, popřípadě jestli se mu to v budoucnu nevymstí (jeden příklad za všechny - před časem stát halasně propagovat "ekologické" vytápění elektřinou a dokonce to dotoval za podmínky, že ti lidé zlikvidují to, čím topili původně. Teď si blahořečí ti, kdo to neudělali, protože elektřina drasticky zdražila).

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bude ještě hůř

Autor: Mic Muž

Založeno: 28.05.2007, 17:07

Tridite?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bude ještě hůř

Autor: Alizon Žena

Založeno: 28.05.2007, 21:01

Proč?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bude ještě hůř

Autor: Mic Muž

Založeno: 02.06.2007, 14:25

no tak na otazku otazkou......

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bude ještě hůř

Autor: Kytička Žena

Založeno: 28.05.2007, 00:04

tak to je ambiciozní plán

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Bude ještě hůř

Autor: dulcibelka Žena

Založeno: 26.05.2007, 14:08

"Pouziji kazdou zbran vcetne vystrihu a lichotek najednou + standartni intelekt...Jakmile tyto zenske zbrane pouziji a ty nalitnes chlapskej intelekt klesne a ty jako chlap nemas karierne sanci"

Chápu, že při pohledu do výstřihu intelekt nefunguje - ale nešlo by to se trochu držet na uzdě a kolegyním tedy spíš koukat do očí nebo do papírů v ruce?
Co děláte na ulici, zvlášť teď v teplém počasí?! Trefíte vůbec domů, po takové expanzi hlubokých výstřihů a krátkých sukní? :-))

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Bude ještě hůř

Autor: Mic Muž

Založeno: 26.05.2007, 20:58

Ja vedel ze se nijaka chytne - pokud jde o intelekt tema:-) Zeny rodi a radi jsou pritazlive a muzi premysli kde by zaseli svoje pleme a maji radi libive slecny. Pan Halik z GS tuto disfunkci popise se vsema potrobnostma. Projdete se treba dnes naha na ulici a hezky se u to ho smejte. Pak muzete kolemjdoucim panum vysvetlovat at se vam koukaji do voci. :-)
Dneska jsem domu trefil i kdyz mnoho slecen chtelo abych trefil jinam nez ke mne domu a to vcetne me matky.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Bude ještě hůř

Autor: dulcibelka Žena

Založeno: 26.05.2007, 21:17

Uctivé pozdravení vaší slečně matce :-)))
Jinak - nahá, nebo oblečená byť s výstřihem - to je přece jen trošku rozdíl, ne? Ony chodí kolegyně nahé?!
Samozřejmě, že muži mají rádi líbivé slečny, tak jako my zas rády vidíme pěkného chlapa...Ale nějak si nedokážu představit, že bychom se vymlouvaly, že se nemůžeme soustředit na práci, protože má kolega příliš upnuté kalhoty :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Bude ještě hůř

Autor: dulcibelka Žena

Založeno: 26.05.2007, 22:26

Jinými slovy: Pyšníme se označením homo sapiens a ještě ke všemu žijeme v 21. století, takže bychom se zvířecím pudům (byť všemožně omlouvaným, viz např. vaše "muzi premysli kde by zaseli svoje pleme ") měli dokázat někdy ubránit!

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bude ještě hůř

Autor: Mic Muž

Založeno: 27.05.2007, 00:05

Jsem na vas pysny - tak sebeovladnuteho Homo Sapiens jsem jeste nevidel - jeste stesti ze je to pouze nekdy - snad jste myslela praci - se ni oddechlo. Ja mam zpise pocit ze se nemohou ovladnout kolegyne - pouze to trapne omlouvaji na "odvaznejsi modu" a "pravo nosit si co chci" kdo jim to neuveri ma cestu k pudum volnou - oni se pochopitelne nebrani/puze ty ktere to v mladi prehnaly se hrou na princezny a jeste jim to v jejich veku nedoslo. Nastesti delam ze jim to verim a pouze bilancuju nad tim kolik dana slecna stravila "pudove" hodin pred zrcadlem nez sla do prace. Dale pokud by byl zensky sexualni pud hodnocen podle poctu minut mluvy o chlapech tak by byla vetsi boule na kalhotech muze lehky odvar.(kolikrat se nemuzu ani v kantyne poradne najist) Jinak nevim zda-li byste mela s teorii "nekdy pudove ovladnuteho homo sapiens" v pracovnim kolektivu sanci. Jiste statistiky napovidaji kolik manzelsvi se seznamilo na pracovisti a kolik zamestnancu melo na pracovisti pudove zalezitosti.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bude ještě hůř

Autor: Mic Muž

Založeno: 27.05.2007, 00:09

Ze by to vase "NEKDY"! Ale kdy nekdy?! Kdyz potrebujete potomka?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bude ještě hůř

Autor: Alizon Žena

Založeno: 27.05.2007, 00:16

Micu, neblázněte - sexuální pudy jsou sice příjemná věc a je skvělé dát jim průchod, ale vy mluvíte tak, jako by se vám věčně míchaly do všeho včetně pracovních záležitostí. Ne že bych se chtěla nějak dotknout Vašich kolegyň, ale skoro mi to připadá, jako by nebyly moc pracovně vytížené, když mohly na pracovišti tlachat o takových věcech.

Určitě nejsou jen dva póly - sexuální štvanec a naprostý puritán ;o))

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bude ještě hůř

Autor: Mic Muž

Založeno: 27.05.2007, 00:47

No nebudu to rozebirat. Spise bych rekl to byl pouze zhusteny popis jednoho tematu s nedostatkem komentaru o dobrych bezpohlavnich pracovnich kamaradskych zkusenostech. A toho ze kolegyne mluvi i o praci a ne jenom o svych domacich mazliccich/frajerej ci hajzlech. Jasne neni to cernobile.:-) btw i narocnost prace je nazastavi:-] Dokonce ani tehotenstvi (zkusenost meho kolegy)no a blablabla.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Bude ještě hůř

Autor: Mic Muž

Založeno: 26.05.2007, 23:41

No nebudem tu slovickarit. Jelikoz vo to jestli vystrih ci nahota tu nejde. Rozdil je pouze v ovaznosti zeny, princip je stejny - ale to byste snad mohla vedet:-) Nebo jak se rika Matkam ktere se nikdy nevdaly....:-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bude ještě hůř

Autor: Mic Muž

Založeno: 27.05.2007, 00:15

No napriklad v arabii dokaze privest muze k poluci pouze odkryti oblyceje zeny ci ukazany kotnik. Take nevim jak se ovladaji nahaci na Papue Nove Quineje. Mozna moc deti znamena stop.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bude ještě hůř

Autor: Alizon Žena

Založeno: 27.05.2007, 00:18

No právě že ti naháči jsou už otrlí - když budete vídat ženy povětšinou zahalené, tak zešílíte, když vám některá ukáže kotníček. Když budete každodenně vídat ženy úplně nahaté, tak to s vámi po čase nejspíš ani nehne.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bude ještě hůř

Autor: Mic Muž

Založeno: 27.05.2007, 00:28

Potesila jste mne jak tomu zcela prirozene rozumite:-) Je to diky pudum ci vychove? Co na to doktor Halik? A co Jan Tleskac?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bude ještě hůř

Autor: Alizon Žena

Založeno: 27.05.2007, 00:42

Co na to doktor Halík, to nevím, neboť si zahalil tvář, ale Jan Tleskač mi tleská :o)))

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Bude ještě hůř

Autor: Eira Žena

Založeno: 03.08.2007, 12:43

Feminismus podporuje vzájemnou rovnost mezi pohlavími. A myslím, že rády oželíme nějaké to chválení a odměnou nám bude, že nám přestáváte koukat do výstřihu a posloucháte co říkáme. Opravdu raději uslyším, že můj nový návrh na podporu prodeje je skutečně zajímavý, než že mi to sluší v novém svetru. Nad vaším klišé, že feministka je ošklivá intelektuálka, která závidí hezkým ženám nezbývá nic jiného než se jenom pousmát.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Bude ještě hůř

Autor: zaz Muž

Založeno: 03.08.2007, 13:49

Pokud ten návrh bude rozumný a hlavně uskutečnitelný bez femidotací EU,tak proč ne.

Odpovědět na příspěvek

 

Srovnání se zákonem o reklamě.

Autor: Jarda Muž

Založeno: 30.10.2007, 20:52

Odpovědí: 0

Pokud nechci vhazovat reklamní tiskoviny do schránky, musím na to upozornit písemně na schránce.

Pokud některá žena NECHCE, aby ji ze slušnosti muž pustil první do dveří, ať to předem viditelně dá vědět. Protože většina žen je za galantní jenání muže ráda a taky to dává viditelně najevo.

Odpovědět na příspěvek

 

Proč?

Autor: podplukovník Muž

Založeno: 28.01.2008, 19:09

Odpovědí: 0

Proč bych měl nějaké ženě pozvedávat seběvědomí?Pokud budu pracovat jako terapeut,nebo sociální pracovník, tak ano.Nevykonávám veřejnou službu ženám, nejsem jejich sluha a ani s nima nechci souložit, abych se jim dvořil, svou ženu mám doma a po 9 letech manželství je to taky pbehraná vesta i kdyby si pověsila na nos cokoliv. Jejíntělo vypadá pořád stéjně a proto je pro mně důležitá jako životní přítel a ne méně kvalitní sex symbol.Nechápu jak někdo vykládá žením nad 30 le jsou krásné. Krásné fyzicky jsou ženy mezi 18 a 25 lety, ty ostatní mohou být krásné duševně a za to je klidně pochválím

Odpovědět na příspěvek

 

 

Vložit nový příspěvek

Jméno:

Pohlaví:

Muž, Žena

E-mail:


(Vyplňte pouze tehdy, jestliže chcete být informování o odpovědích na váš příspěvek)

Předmět:

Příspěvek:

 

Kontrola: 

Opište znaky z obrázku do spodního pole:

 

 


ROVNOPRÁVNOST.cz je kolektivni tvooený, nezávislý, svobodný, názorový web. Jeho posláním je komentovat a zviditeloovat spoleeenské problémy týkající se mužu. Stránky vznikly za úeelem osvity a dokumentace. Cílem je umožnit všem publikovat svobodné názory formou elánku nebo diskuzních poíspivku. Stránky dávají svobodný prostor i kontroverzním názorum a tabuizovaným tématum, o kterých se veoejni nemluví nebo se bojí mluvit. Nesnaží se nikomu vnucovat cizí názor a nechávají na každém, aby si vytvooil svuj vlastní.

Copyright © 2007 Rovnopravnost.cz                Tvorba www - Web & Media a.s.