Zprávy


28. června 2012

Politika

Redaktor: ld

Aktualita

Turecko: chystá se zrušení legalizace interrupcí

Krok správným směrem

Turecká vláda připravuje zákon, který odstraní legalizaci interrupcí. Premiér Recep Tayyip Erdogan o tom informoval během setkání s ženskými organizacemi.

Turecká vláda připravuje zákon, který odstraní legalizaci interrupcí. Premiér Recep Tayyip Erdogan o tom informoval během setkání s ženskými organizacemi.

"Jaký je rozdíl mezi vraždou dítěte v mateřském lůně a po jeho narození?" - ptal se ve své promluvě Erdogan. Umělý potrat byl v Turecku legalizován v roce 1983. Dovoluje interrupce do 10. týdne těhotenství. Turecký premiér vyjádřil přesvědčení, že podpora potratů "je pouze záludným plánem k oslabení země", a povzbudil členky ženských organizací k udržení vysoké porodnosti, která posílí stát sociálně a ekonomicky.

Podle premiéra Erdogana by každá rodina měla mít alespoň tři děti.


Zdroj: prolife.cz

Přečtení článku: 59268x

Tisknout článek

Průměrná známka článku: 2.6

Pošli článek kamarádovi

Oznámkuj článek (1 - nejlepší): 1 2 3 4 5


Související články

11.07.2014, 11:34   Holčička přežila potrat - matka ji teď zbožňuje
10.07.2014, 11:26   Alan (36): Rozvodem jsem přišel o syna, chci ho vídat častěji
04.06.2013, 12:11   Otcovská dovolená - natož povinná - je pitomost
22.05.2013, 20:11   ČSSD žene otce na rodičovskou
08.08.2012, 21:31   Leninské aspirace Evropského parlamentu


Diskuse ke článku

 

Vložit nový příspěvek   Sbalit příspěvky

 

 

Krok správným směrem?

Autor: Nicolas Žena

Založeno: 14.07.2012, 11:16

Odpovědí: 12

Kde nejsou interrupce legální, kvete živnost pokoutním andělíčkářkám. Tohle není cesta správným směrem.
Snad v Turecku mají alespoň dostatek spolehlivé antikoncepce, aby podobný drastický zákrok místní dámy pokud možno nepotřebovaly.
Vyšší porodnost? Svět je přelidněn.

Moc komentářů zde, chlapci, v poslední době nemáte. Jo, jo, dlouho jste sem nic zajímavého nezavěsili, čtenáři si již odvykli, nacházet zde novinky různých žánrů, chodit sem sdělovat své názory a postřehy. Třeba se to časem změní a část z nich se opět vrátí. To musí být dost nuda, psát si tu jen tak pro sebe.....bez patřičné odezvy.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Krok správným směrem?

Autor: feministka Žena

Založeno: 14.07.2012, 15:45

Naopak tohle je ten správný směr. Vražda zůstává vraždou, ať tomu říkáte jak chcete. A interupce je vraždou sice nenarozeného ale počatého dítěte. Jak vědecké kruhy tak i církve se jednoznačně shodují, že život začíná početím. Zde se opět potvrzuje, že ženy-feminacistky chtějí výhody pro sebe i za cenu smrti svých dětí. A ještě mají tu drzost vydávat zákaz interupce za svoji diskriminaci!!!

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Krok správným směrem?

Autor: Nicolas Žena

Založeno: 17.07.2012, 20:10

Já v podstatě souhlasím, feministko, i já to ve skrytu duše považuji za vraždu. Ve svém životě jsem měla zkrátka štěstí, že jsem interrupci nikdy nepotřebovala. Kdo mně dal právo hodnotit, kritizovat a odsuzovat někoho, kdo tolik štěstí neměl? Nikdo, proto to nedělám. Co já vím, jak bych se rozhodla, kdybych byla podruhé, popáté, podesáté... neplánovaně těhotná. Fakt to nevím, proto se snažím být k chuděrám, co je něco takového potkalo, tolerantní. Církev dětičky té matičce živit ani opatrovat nebude, tak ať si ponechá své cenné rady laskavě výhradně pro své ctěné ovečky.
Legální interrupce snad mají svůj půvab i pro potenciální tatínky ne? Během čtvrhodinky je rázem vyřešena hrozící alimenační povinnost:). Tak jakápak diskriminace.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Krok správným směrem?

Autor: gingo Muž

Založeno: 17.07.2012, 21:32

Souhlas, církev, stát ani nikdo jiný do toho nemá co mluvit. Rozhodnutí by mělo být plně na zploditelích.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Krok správným směrem?

Autor: feministka Žena

Založeno: 19.07.2012, 11:07

Rozhodnutí o vraždě a jejím potrestání tedy navrhujete ponechat na libovůli vrahů? Skutečně novátorský přístup.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Krok správným směrem?

Autor: gingo Muž

Založeno: 19.07.2012, 13:26

Asi budete mít pravdu v tom, že lepší bude, když v České republice bude žít 100 milionů lidí místo 10 a když děti bude vychovávat ulice místo rodičů. Růst lidské populace musí zůstat bez hranic. Stále máme moc pralesů a zbytečně moc živočišných druhů. Určitě bude lepší žít mrakodrapech a sytit se chemickou stravou a destilovanou vodou. Přírodu netřeba, mrakodrapy se mohou stavet do oblak. Videl jsem to v Číně. Skvělá vize.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krok správným směrem?

Autor: feministka Žena

Založeno: 20.07.2012, 10:58

Nikoli za ceny vražd. To se již dostáváte na pozice nacismu.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Krok správným směrem?

Autor: Nicolas Žena

Založeno: 19.07.2012, 22:40

Ale i v případě nějakého razantního omezení interrupcí, bude rozhodnutí ponecháno na libovůli "vrahů". Mohou nemilované dítě někde pohodit (baby box je ta lepší varianta, kterou jsem zrovna v tomto případě neměla na mysli), mohou ho držet na drastické dietě a do bot mu sypat napínáčky, zavírat ho do klece, mohou ho týrat psychicky... nic z výše uvedeného není věc, která by se v naší zemi poměrně běžně nestávala, ačkoliv není zase tak těžké se nechtěného plodu (embrya, dítěte - nevím, který termín je pro Vás nejpřijatelnější a nejsprávnější) zbavit interrupcí. Jaký novátorský přístup byste navrhovala Vy? Vystavět další kojenecké ústavy, další dětské domovy? Nebo víte o někom, kdo by si tyto nechtěné děti vzal, než je vlastní příbuzní stačí utýrat? Pokud ano, proč si nerozeberou ty, které v těch domovech a kojeňácích již jsou? Dobře, uznávám, určité procento nenarozených dětí má šanci se z původně nechěného dítěte stát dítětem chtěným, devět měsíců je dost dlouhá doba změnit názor:). Další důležitá otázka, kterou bych se připojila k tomu, co napsal již gingo a na kterou tu není zatím od Vás odpověď. A co s těmi dětmi dál? Budou tu další tisíce nezaměstnaných, zadlužených s hypotékou na krku? Další statisíce znečišťovatelů životního prostředí? Další žáci a studenti, kteří budou přidělávat vrásky na čele ministru školství? A nejen jemu. Ministr zdravotnictví ze sebe nedávno vypotil báječnou myšlenku, že v nemocnicích je vlastně celá řada lidí, kteří ve skutečnosti nejsou nemocní. Například rodičky s novorozenci (porody doma se tu moc nevítají, tak kam s nimi tedy? Možná utopit by je bylo dobré:)). Tak co tak naprosto úžasného by ta vyšší porodnost vlastně přinesla?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krok správným směrem?

Autor: feministka Žena

Založeno: 20.07.2012, 11:02

komentář viz výše, podstata Vaše myšlení je obdobou gingovy zrůdné ideologie.

Odpovědět na příspěvek

 

Zrůdná ideologie?

Autor: Nicolas Žena

Založeno: 21.07.2012, 22:36

Protože gingo nefandí světu, který je přelidněn, s vykácenými pralesy, zdevastovanými přírodními zdroji, s lidmi množícími se geomerickou řadou jako myši, proto má zrůdnou ideologii? Nebo jak jste to myslela?
Vzhledem k tomu, že dnes již nejsou uzavřené hranice, nic Vám nebrání odstěhovat se do země, kde interrupci považují opravdu za vraždu, když Vás liberální postoj v tomto směru tolik rozčiluje. Nijak Vás nevyháním, naopak, je tady s Vámi sranda:), já jen jestli byste tam neměla klidnější spánek. V naší zemi se toho asi hned tak nedočkáte (pokud vůbec někdy). Mám na mysli, že se pravděpodobně nedočkáte toho zákazu interrupcí. Vzhledem k platné legislativě je Vaše označení "vrazi" značně přemrštěné a možná i na žalobu. Je sice demokracie, ale lidi jako by bavilo na sebe naprášit každou blbinu (třeba dneska říkali v rádiu, že nějací pacienti nabonzovali doktora a sestru, že slavili při noční padesátiny - jako by nevěděli, že doktor má být veselej:)), takže možná by jistá obezřetnost byla na místě. Ale to už je na Vás, každý svého štěstí strůjcem.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Zrůdná ideologie?

Autor: feministka Žena

Založeno: 22.07.2012, 10:33

Známá lidová moudrost říká: Dočkej času jako husa klasu!

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Zrůdná ideologie?

Autor: Nicolas Žena

Založeno: 22.07.2012, 12:10

Došly Vám argumenty nebo co jako? Dobře, počkám, až zase nějaké získáte:)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Krok správným směrem?

Autor: lukas Muž

Založeno: 16.07.2012, 00:01

Podle navstevnosti je videt, ze sem par lidi chodi. Akorat diskuze zatim nejak vazne :-)

Odpovědět na příspěvek

 

 

Vložit nový příspěvek

Jméno:

Pohlaví:

Muž, Žena

E-mail:


(Vyplňte pouze tehdy, jestliže chcete být informování o odpovědích na váš příspěvek)

Předmět:

Příspěvek:

 

Kontrola: 

Opište znaky z obrázku do spodního pole:

 

 


ROVNOPRÁVNOST.cz je kolektivni tvooený, nezávislý, svobodný, názorový web. Jeho posláním je komentovat a zviditeloovat spoleeenské problémy týkající se mužu. Stránky vznikly za úeelem osvity a dokumentace. Cílem je umožnit všem publikovat svobodné názory formou elánku nebo diskuzních poíspivku. Stránky dávají svobodný prostor i kontroverzním názorum a tabuizovaným tématum, o kterých se veoejni nemluví nebo se bojí mluvit. Nesnaží se nikomu vnucovat cizí názor a nechávají na každém, aby si vytvooil svuj vlastní.

Copyright © 2007 Rovnopravnost.cz                Tvorba www - Web & Media a.s.