Zprávy


19. srpna 2009

Rovnoprávnost

Redaktor: vikki

Aktualita

Ženský box na OH: Zvrhlost, nebo nová realita?

Stále probíhající emancipace mužského a ženského světa boří stereotypy. Hodně viditelná je ve sportu. Ženy už dávno hrají fotbal, hokej i ragby, nedávno začaly skákat na lyžích a na letní olympiádě 2012 v Londýně budou boxovat. Je to chyba, či přímo zvrhlost, nebo nová realita v trendu korektnosti dneška?

„Námitky, že je ženský box příliš tvrdý, už stěží obstojí ve srovnání s tím, co vidíme v jiných sportech, které ženy provozují. Myslím třeba rvavost džudistek, tvrdost soubojů hokejistek, obrovskou tréninkovou zátěž gymnastek, plavkyň či běžkyň na lyžích. To jsou ženské sporty, které se již na olympiádě zabydlely a nikdo se nad tím nepohoršuje,“ říká Šárka Stoklásková z Brna, jedna z prvních našich boxerek, dnes trenérka a majitelka SK Lady Box & Kicks, jediného ženského klubu u nás.

V londýnském olympijském ringu by se mělo boxovat v pěti ženských hmotnostních kategoriích. Zatím se ví o třech: do 51 kg, do 60 kg a nad 75 kg. Ale ani v té „supertěžké pětasedmdesátce“ by si prý děvčata neměla ublížit. Protože nemají tak silné údery jako muži, hlavu jim chrání helma a ňadra speciální chrániče. Nicméně ke stavu k.o., kdy po úderu jeden soupeř není schopen pokračovat v boji, dochází i v ženském ringu, byť ojediněle. Takže si opravdu neublíží?!

Podle Mezinárodní boxerské amatérské asociace (AIBA) se boxu věnuje již půl miliónu žen ve 120 zemích. Není divu, že takové masovosti podlehl i Mezinárodní olympijský výbor (MOV). Jen evropského šampionátu v Dánsku 2007 se zúčastnilo 137 boxerek ze 26 zemí. Česko vybojovalo první medaili, bronzovou, na ME 2006 v Polsku díky studentce sportovního gymnázia v Rakovníku Martině Schmoranzové. Jinak domácí mistrovství proběhlo vedle šampionátu mužů letos již počtvrté; boxovaly dvě desítky žen, dalších asi osmdesát jich trénuje v klubech. Největšími baštami jsou Praha a Brno.

Nakonec – proč ne, emancipace je emancipace. Milé dámy (věkový limit je 34 let), máte, co jste chtěly. Vstup boxerek na olympijskou scénu MOV vysvětluje snahou o zvyšování rovnováhy mezi počtem sportovců a sportovkyň. Přijímám, ale netleskám, a ačkoliv nejsem v otázce emancipace ani trochu šovinista, pohled na boje v ženském ringu mě vůbec neláká.

Autor: Pavel Kovář | (Reflex.cz - Kovář, 14. 8. 2009)


Zdroj: (Reflex.cz - Kovář, 14. 8. 2009)

Přečtení článku: 431644x

Tisknout článek

Průměrná známka článku: 2.7

Pošli článek kamarádovi

Oznámkuj článek (1 - nejlepší): 1 2 3 4 5


Související články

07.04.2014, 15:51   Za pobodání manžela podmínka - před 11-ti lety, jako dnes
26.03.2014, 20:44   V tuzemských bankách pracuje mnohem víc žen než mužů
28.03.2013, 11:28   95 % dětí matkám, 5 % otcům
29.03.2010, 22:58   Diskriminace žen při testech léků
24.03.2010, 23:13   Rovnost žen a mužů: EP vyzývá k boji proti násilí a zajištění práva na otcovskou dovolenou


Diskuse ke článku

 

Vložit nový příspěvek   Sbalit příspěvky

 

 

to je sport jen pro lesby

Autor: Milan Muž

Založeno: 19.08.2009, 00:08

Odpovědí: 15

Normální holka by těžko mohla počítat s tím, že si najde perspektivního manžela, když se bude věnovat zrovna takovému sportu.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: to je sport jen pro lesby

Autor: Honza O Muž

Založeno: 19.08.2009, 09:03

Máte strach z ženský, která dokáže někomu jednu vrazit?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: to je sport jen pro lesby

Autor: NTPT Muž

Založeno: 19.08.2009, 14:08

A kdyby čistě náhodou byla ona ženská násilná a já mlácený měl bych šanci jako muž dovolat se spravedlnosti ?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: to je sport jen pro lesby

Autor: Tery Žena

Založeno: 19.08.2009, 14:11

Kdyby to byla olympijská vítězka v boxu, tak slušnou :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: to je sport jen pro lesby

Autor: NTPT Muž

Založeno: 19.08.2009, 14:15

Myslím že tady kdosi psal o tom, že se zásahu policie nedovolal ani když jeho ženuška měla CERNY PAS v karate či v něčem podobném.

A jinak, myslím že Lubob tu dával statistiku že když napadený muž volá policii, je v 25 procentech případů zatčen ON, agresorka jen v 17 procentech....

A nedávno proběhl tiskem případ, kdy byla žena pouze vykázána z byu, když zapíchla manželovi do zadku kudlu... zatímco muž by skončil za totéž ve vazbě a ještě by si jej nějaký honza mimo kameru na služebně podal pendrekem.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: to je sport jen pro lesby

Autor: Tery Žena

Založeno: 19.08.2009, 14:32

Vážně? Zrovna nedávno neskončil ve vazbě člověk po brutálním znásilnění. Soudce neshledal důvody...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: to je sport jen pro lesby

Autor: NTPT Muž

Založeno: 19.08.2009, 15:09

bo by to byla dyškrymynacja pyčo.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to je sport jen pro lesby

Autor: Tery Žena

Založeno: 19.08.2009, 15:12

to se nedá vyloučit

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: to je sport jen pro lesby

Autor: NTPT Muž

Založeno: 19.08.2009, 20:14

Jen vás opravím, důvody neschledala SOUKYNE.

Devětatřicetiletý Klatovan, kterého policie zadržela poté, co násilím přinutil k orálnímu sexu 22letou stopařku z okresu Plzeň–jih, bude vyšetřován na svobodě. „Soudkyně na něj vazbu neuvalila,“ potvrdila klatovská policejní mluvčí Dana Ladmanová. Násilník zůstal na svobodě i přesto, že se trestného činu nedopustil poprvé. V minulosti byl odsouzen za nebezpečné vyhrožování bývalé ženě a psychiatričce.


"Přitom dívce opakovaně vyhrožoval zabitím, pokud nepřestane křičet," uvedla policejní mluvčí Gabriela Holčáková. Násilník je navíc v podmínce za další násilný trestný čin, kdy zbil jiného muže.

Brutální způsob přepadení ani trestní minulost zadrženého muže soudkyni však nestačily k tomu, aby vyhověla vyšetřovatelům a vzala jej do vazby.

A tady máme druhou SOUDKYNI. To jsou vjeci mrkev v zimě.

Zřejmě to budou varianta nějaké Sharon "Killer" Kellerové.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to je sport jen pro lesby

Autor: T Muž

Založeno: 22.08.2009, 08:59

No,já to náááhodou v té oblasti trochu znám,občas tam projíždím,a potkat tam opravdovou stopařku by byl asi zázrak.Problém asi bude spíš v tom,že pán si užil sex.službu a nezaplatil,a děvče se rozhodlo,že to tak nenechá.Soudkyně znalá místních poměrů se nenechala opít rohlíkem.
Ale nevím o tom nic-jen podle toho,jak to tam vypadá,předkládám domněnku.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to je sport jen pro lesby

Autor: NTPT Muž

Založeno: 25.08.2009, 13:06

říká pokladník v bance Lituji, Madam, ten ček e falešný

V tom případěc POMOC, byla jsem znásilněná.....

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: to je sport jen pro lesby

Autor: Tonda Muž

Založeno: 19.08.2009, 14:25

Zaprvé nikdo z těch testosteronových a prášky vyhnaných monster, nejspíše lesbiček, strach nemá, jde o to, že normální muž, který měl normální matku v ženě ctí něco do čeho se nemlátí. Ani ve sportu. Pohled na dvě do sebe mlátící samičky je podle mého přesně to, co zvyšuje násilnický potenciál společnosti. Že by v nějakém skutečném gaunerovi vzbudily respekt, když se začnou ohánět pěstičkami, je spíš smutná sranda.
Jinak mi to připomíná situaci, z mého mládí, kdy zpovykaný tajemnický zmetek si mohl troufnout na každého, protože věděl, že se nebude bránit a využíval toho. Až jednou nakládačku dostal a rodina se raději odstěhovala. V tomto případě troufající si ženští zmetkové mají zaručenu beztrestnost daleko lépe, než byla tatíkova politická ochrana.

Odpovědět na příspěvek

 

Pěkně.

Autor: Milan Muž

Založeno: 19.08.2009, 19:08

Souhlasím s tím, jak jste to za mne napsal. Jenom dodávám, že představa boxující dívky se ve mně neasociuje ani s představou milenky, ani s představou maminky mých dětí. A troufám si tvrdit, že podobně na tom bude většina mladých mužů.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: to je sport jen pro lesby

Autor: Martin Muž

Založeno: 19.08.2009, 10:32

Myslim, ze se k tomu dostane spis nejaka, kde uz v rodine box nekdo dela. Treba manzel.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: to je sport jen pro lesby

Autor: Tery Žena

Založeno: 19.08.2009, 10:33

Asi by to chtělo definovat, co si představujetwe pod pojmy "normální holka" a "perspektivní matžel".

Ale soudím, že je celem jisté, že nikdo normální nebude považovat za perspektivního takového partnera, který zásadně nesouhlasí s jeho koníčky :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: to je sport jen pro lesby

Autor: Adys Žena

Založeno: 19.08.2009, 16:37

Třeba se nechce vdávat. Třeba je lesba. Třeba existují na světě chlapi, které takové ženy přitahují. Třeba...

Odpovědět na příspěvek

 

maš.

Autor: pohled na boje v jakémkoliv ringu mě vůbec neláká. Žena

Založeno: 19.08.2009, 11:14

Odpovědí: 74

Pořád se tu mluví o tom, že ženy jsou stejně násilnické jako muži, ne-li více. Tak proč žasnout nad ženským boxem?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: maš.

Autor: Tery Žena

Založeno: 19.08.2009, 11:19

Přesně tak. A taky se tu řeší, že ženy nejsou nic extra a najednou je cavyků, že by se mohly při sportu zranit... :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: maš.

Autor: NTPT Muž

Založeno: 19.08.2009, 14:02

A já si myslím, že když se chtějí dámy navzájem v ringu mlátit, naklepat jedna druhé kušnu, ať to dělaj. Proti gustu žádný dišputát. Box je sport jako jakýkoliv jiný.

A už se těším, až budou na olympiádě i krasoplavci .o). Na minulé je zakázali.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: maš.

Autor: Tery Žena

Založeno: 19.08.2009, 14:43

Mně osobně se box moc nelíbí. Je to nebezpečné a když jsou borci leví, je to i nuda.

Mně se líbí jenom ta pasáž, u profi boxu, kdy chlapci hodí dolu župany :-) Amatérský, tzn. v helmách a drezu, mě neba. A taky mi vadí, že se nejlepší zápas vždycky dá nakonec a vycpe se nednou vatou neschopných předskokanů. Jeden kámoš dělá pro Medeu, takže občas hodí do placu nějaký lístky.

Odpovědět na příspěvek

 

V předchozím jsem samozřejmě zaměnila jméno a předmět..

Autor: maš. Žena

Založeno: 19.08.2009, 16:11

Je to dobrý sport:
http://www.youtub
e.com/watch?v=CEDq0SAYW44
&feature=fvst
Ovšem ty správné aktéry nemohou lidé jakéhokoliv pohlaví nahradit.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: V předchozím jsem samozřejmě zaměnila jméno a předmět..

Autor: Tery Žena

Založeno: 19.08.2009, 17:06

Masaaaaaaaaaaaaaaaaakr



Odvolávám co jsem odvolal a slibuji, co jsem slíbil.

Je to BOŽÍ sport!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Tery Odbornice z NDR

Autor: Modrý Klokan Muž

Založeno: 25.08.2009, 12:58

"Mně osobně se box moc nelíbí. Je to nebezpečné a když jsou borci leví, je to i nuda.
Mně se líbí jenom ta pasáž, u profi boxu, kdy chlapci hodí dolu župany :-) Amatérský, tzn. v helmách a drezu, mě neba. A taky mi vadí, že se nejlepší zápas vždycky dá nakonec a vycpe se nednou vatou neschopných předskokanů...."


Amen řekla nám Soudružka Předsedkyně Sportu. Je to nebezpečná nuda ????!!!!Box se mi moc nelíbí, protože nejlepší zápasy kazí neschopní....????!!!!!



Co říci k Tery a jejímu sportu TerySexBosBox: faleš, nuda, pokrytectví, lži, protimluvy.

Tery sorry, chápu že tě boxeři rajcují, tak doufám, že se ti konečně povede nějakého přefiknout a přestaneš aspoň na čas mít potřebu tady zvracet svoje sexuální frustrace.

S tím tvým oslíkem doma už to delší dobu není ono, viď.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Tery Odbornice z NDR

Autor: Tery Žena

Založeno: 25.08.2009, 17:37

Box se mi moc nelíbí, protože nejlepší zápasy kazí neschopní....????!!!!!



V podstatě jo. Když se sejdou dvě nemehla, je to nuda k zabití :-(

Ale neříkejte, že vy se rád nepodíváte na pěknou ženskou, (nebo chlapa, co já vím. :-) Každej se koukne. Zvlášť když je do půl těla a svaly se vlní...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Tery Odbornice z NDR

Autor: Modrý Klokan Muž

Založeno: 25.08.2009, 20:15

Z toho se nevykecáš. Ta tvoje potřeba mít poslední slovo a žvanit hovadiny za každou cenu, je opravdu tak sžíravá? Prolíná se toto tvé obsesivní nutkání celým tvým životem? Co na to říká tvůj lékař?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Tery Odbornice z NDR

Autor: Tery Žena

Založeno: 25.08.2009, 23:30

A s čím přesně nesouhlasíte?

že box s nemehly je nuda, nebo že se každá baba ráda koukne ta hezkýho chlapa?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Tery Odbornice z NDR

Autor: Modrý Klokan Muž

Založeno: 27.08.2009, 13:07

Za prvé mluv za sebe a ne za ostatní. My ti nemůžem za tu hrůzu co máš doma, holt musíš slintat a švidrat po ulicích.

A za druhé buď tak hodná a neklaď mi otázky dřív než odpovíš na moje. Já vím že v práci musíš držet hubu a krok a potřebuješ si to vylít na netu, ale nějaký úlevy ode mě nečekej.

Jádro debaty je tvá obsese nehorázným žvaněním a zda jsi v péči lékaře.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tery Odbornice z NDR

Autor: Tery Žena

Založeno: 01.09.2009, 22:47

Ale notak, vždyť i vy se na pěknýho mladýho kluka rád kouknete. Široká ramena, štíhlý pas, husté vlasy, ploché bříško... Nevěřím, že vás to nechává chladným.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tery Odbornice z NDR

Autor: Modrý Klokan Muž

Založeno: 21.09.2009, 13:13

Proč se zajímáš o moje erotické preference? Hlídej si raději toho svýho oslíka. Vzhledem k tomu že s tebou zatím žije je evidentní, že to bude v skrytu opravdu velká bukvice. Asi potřebuje pevný vedení a zatím mu ho nahrazuješ. Ale mě to nezajímá, tak se s tím poper nějak sama.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tery Odbornice z NDR

Autor: Tery Žena

Založeno: 21.09.2009, 16:28

Já věděla, že se kouknete :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tery Odbornice z NDR

Autor: Modrý Klokan Muž

Založeno: 22.09.2009, 11:49

Samozřejmě že se kouknu. Jde o (zejména mezi ženami naprosto běžný) akt intrasexuální percepce. Sleduju a analyzuju konkurenci, inspiruju se pozitivním a motivuju se negativním příkladem. To je debata na úrovni střední školy, takže s pražskou ženou skoro středního věku, která prolezla VŠ, jako jsi ty, je to debata úplně zbytečná, protože bys mohla objevit ameriku a mohlo by to s tebou seknout.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tery Odbornice z NDR

Autor: Tery Žena

Založeno: 22.09.2009, 14:48

Tak vidíte :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tery Odbornice z NDR

Autor: Modrý Klokan Muž

Založeno: 22.09.2009, 14:52

Vidím a nechává mě to chladným. Vzrušuje to akorát tu buznu co si říká tvůj manžel.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tery Odbornice z NDR

Autor: Tery Žena

Založeno: 22.09.2009, 15:44

Někdy člověka doběla zozžhaví závist :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tery Odbornice z NDR

Autor: Modrý Klokan Muž

Založeno: 22.09.2009, 15:51

Já se tě upřímně snažím pochopit, ale s tímhle už fakt nic nenaděláš. Jednou ses narodila jako žena tak máš smůlu.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tery Odbornice z NDR

Autor: Tery Žena

Založeno: 22.09.2009, 16:14

Proč? po hezkých klucích koukáme oba :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tery Odbornice z NDR

Autor: Modrý Klokan Muž

Založeno: 23.09.2009, 12:25

Mluvíš z cesty. Začala jsi řeč o závisti. Závidět těm klukům těla můžeš, ale to je tak všechno co s tím můžeš udělat. Pokud tedy nezávidíš jejich partnerkám. To z tvých blábolů není zcela jasné.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tery Odbornice z NDR

Autor: Tery Žena

Založeno: 23.09.2009, 13:39

Ježiš no tak pardon, tak jenom oba koukáme. Vy rád, já ráda.

Odpovědět na příspěvek

 

re: Tery S Vyvalenýma Očima

Autor: Modrý Klokan Muž

Založeno: 23.09.2009, 15:01

Pořád se mi neomlouvej, já o to nestojím. Stačí když budeš reagovat k věci. Zatím ses zmohla jen na shluk slov a vět připomínajících softwarovýho robota emulujícího virtuální inteligenci.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: re: Tery S Vyvalenýma Očima

Autor: Tery Žena

Založeno: 23.09.2009, 15:03

Jsem prostě slušná, nerada lidi uráží. A vždycky mě potěší, dobereme-li se souzvuku. Vy i já, znalci mužských půvabů :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: re: Tery S Vyvalenýma Očima

Autor: Modrý Klokan Muž

Založeno: 23.09.2009, 15:16

:-)))) dost dobrej fór. Prej nerada lidi urážím. Ty makovice přece urážíš lidi skoro v každým příspěvku, bezdůvodně a myslíš že to není poznat jak jsi rafynovaná.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: re: Tery S Vyvalenýma Očima

Autor: Tery Žena

Založeno: 23.09.2009, 15:28

Už zase yronie?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: maš.

Autor: Adys Žena

Založeno: 19.08.2009, 16:39

Tentokrát s Vámi v plné míře souhlasím :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: maš.

Autor: Candide Muž

Založeno: 19.08.2009, 20:33

Jestliže jsou profily na lide.cz a xchat skutečně Tvé, tak pak chápu tento příspěvek.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: maš.

Autor: NTPT Muž

Založeno: 19.08.2009, 21:01

A v čem jej "vážený" pane chápete ?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: maš.

Autor: host01 Muž

Založeno: 20.08.2009, 10:25

Možná třeba v tom, že z žen máte strach a vzrušují vás pouze v případě, že jsou dokonale znehybněné a jejich bezvýhradná submisivita je zajištěna. Samostatně myslící a jednající žena pro vaše křehké mužské sebevědomí zřejmě představuje vážnou hrozbu. Navíc žena, která provozuje silový či agresivní sport. Pokud jsou ty profily vaše, máte fakt divný vkus a nedivím se vašim paranoidním a misogynním názorům a špatně skrývanému strachu z žen, k nimž asi nedokážete mít normální uvolněný rovnoprávný vztah.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: maš.

Autor: NTPT Muž

Založeno: 20.08.2009, 16:10

Na to se dá napsat jediné.

Pane , vy jste totiž vúl.Naprostý dokonalý, státní zkušbnou puncovaný, třikrát po sobě kastrovaný (kdyby to šlo)

Jinak samozvaný psychologojatry a hobbymozkodlaby miluju .o) S jejich teoriema je sranda.

Vaše názory na BDSM orientované jsou z doby tak pře 50 - 7O lety a jsou naprosto mimo mísu jak už koneckonců dosvědčují i názory moderních psychologů zabývající se tímto fenoménem.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: maš.

Autor: Candide Muž

Založeno: 22.08.2009, 20:16

Nic proti Tvé orientaci, tu nikomu neberu. Ale napadá mě, už se od Tebe nechala některá svázat? :D

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: maš.

Autor: NTPT Muž

Založeno: 20.08.2009, 16:12

A ještě: když o podstatě vztahů v BDSM víte lautr hovno, NEMLUVTE O NICH......

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: maš.

Autor: host01 Muž

Založeno: 21.08.2009, 08:57

Nemluvím o BDSM, mluvím o vás. Z té vzteklé reakce bych soudil, že jsem nestřelil zas tak úplně mimo. Proti gustu žádný dišputát, ale zrovna u vás to do sebe hezky zapadá a vaše zdejší projevy k podobným úvahám přímo svádí...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: maš.

Autor: Zdeno Muž

Založeno: 21.08.2009, 11:05

"vaše zdejší projevy k podobným úvahám přímo svádí" - to ovšem nemluvíte o BDSM ani o NTPT, nýbrž v první řadě o sobě o SVÉM nutkání. Jen jestli vy do NTPT nepromítáte své vlastní, vytěsněné a tudíž nevědomé, potlačované a tedy neukojené touhy. ;-)

Bacha na ty psychologické rozbory, někdo je může použít proti vám.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: maš.

Autor: host01 Muž

Založeno: 21.08.2009, 14:28

Pokud chce mít ženský na řetězu obrazně i doslova, tak jen popisuju, co vidim. To není žádný hluboký rozbor.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: maš.

Autor: Zdeno Muž

Založeno: 21.08.2009, 15:37

Což o to, hluboký není, to máte pravdu. Ale vy nepopisujete to co vidíte, nýbrž to co si domýšlíte. V tom postu, na který jste prve zareagoval, totiž NTPT vyjadřuje souhlas s ženským boxem a podal docela barvitý náčrt dominantních ženských mlátiček. Vy ale vidíte pravý opak(!) a vyvozujete, že něco takového - žena provozující silový sport - představuje pro NTPT "vážnou hrozbu". Logika takového úsudku úplně bije do očí.

Takže
1/ vy nepopisujete to co vidíte v NTPTových příspěvcích na tomto webu, nýbrž to co si sám představujete, navíc na základě nějakých informací z úplně jiných stránek.
2/ ztrácíte přitom schopnost racionálního úsudku (jak jsem právě ukázal) a k podobným úvahám vás to "svádí" (to je dost vidět a koneckonců jste to sám řekl) - z toho usuzuji, že představa spoutaných žen je důležitá pro vás.
Utvrzuje mě v tom skutečnost, že
3/ popis spoutaných, znehybnělých a naprosto submisivních ženských stvoření jste vytvořil právě vy. A zkoušíte tyto své fantazie podsunout svému oponentovi. Jenže na rozdíl od vás, NTPT tu nikdy nic takového neventiloval.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: maš.

Autor: abc Žena

Založeno: 24.08.2009, 19:10

A tohle už jste viděl?

http://fotoalba
.centrum.cz/~guest~/photo
.php?pid=15266683
http:/
/fotoalba.centrum.cz/~gue
st~/photo.php?pid=1526671
0
http://fotoalba.centru
m.cz/~guest~/photo.php?pi
d=15266680
http://fotoal
ba.centrum.cz/~guest~/pho
to.php?pid=15266679

Ty
hle obrázky NTPTovi do alba asi těžko někdo podsunul a jeho web o sado-maso praktikách za něj taky nikdo jiný neprovozuje. Že ho vzrušují spoutané a bezbranné ženy je skutečnost, za kterou se navíc on sám nijak nestydí, takže se tu snažíte dost zbytečně. Schválně si představte tlustou hnusnou neprovdanou a neprovdatelnou ženskou, co ji rajcujou svázaní a submisivní mužští, na internetu pořád syčí jací jsou chlapi křiváci a nemá problém seřezat vlastního otce, až musel k doktorovi. U takové persóny napadne 9 lidí z 10, že asi nemá vyrovnané vztahy s opačným pohlavím a že dominantní mlátička nebude zrovna její šálek čaje.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: maš.

Autor: NTPT Muž

Založeno: 25.08.2009, 11:41

Kam až bude schopen můj zdejší fanklub zajít ?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: maš.

Autor: Zdeno Muž

Založeno: 25.08.2009, 12:38

Já se ale nebavím o osobních vlastnostech NTPT, nýbrž především napadám logiku, kterou argumentuje host01. Zda devět lidí z deseti napadne to samé co vás a hosta01, to je otázka - vy jste to nezkoumala, jen jste to tak plácla, viďte. Nemáte tudíž pro své tvrzení ani statistický, ani logický argument.
Jestliže NTPT "pořád syčí" jaké jsou ženy křivačky, tak určitě můžete uvést nějaké reprezentativní ukázky z jeho příspěvků. Pak uvidíme zda obstojí i ten váš příměr s neprovdatelnou ženskou. Já nevím o tom, že by NTPT generalizoval špatné vlastnosti na všechny ženy.

Ono je ale úplně fuk, jak NTPT vypadá a kdo ho vzrušuje, stejně jako je jedno jak vypadáte vy nebo já. Já v jeho příspěvcích vidím toleranci k odlišným lidem a dost velký vztek, když se např. bagatelizuje diskriminace mužů nebo naopak když se (třeba v patřičně zkreslených statistikách) opticky nafukuje diskriminace žen.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: maš.

Autor: abc Žena

Založeno: 25.08.2009, 18:56

A já zase napadám Vaši logiku, podle které si host NTPTovu zálibu ve spoutaných, znehybněných a podřízených ženách pouze domýšlí a podsouvá mu tak svoje fantazie. Nedomýšlí a nepodsouvá, stačí se podívat do NTPTova alba Co se mi líbí. Při pohledu na ta zkroucená a přivázaná stvoření může o cizím promítání mluvit jenom osoba velmi mdlého ducha.

Tahle záliba ještě nemusí vypovídat o vztahu k ženám obecně, ale u NTPT to skutečně "pěkně zapadá". Jakýkoliv vztah se ženou raději nehodlá riskovat, jenom s nimi (pečlivě svázanými) souloží, tedy pokud má příležitost. Jen zcela výjimečně v něm žena vůbec vyvolá kladnou emoci a kdyby to jen šlo, měl by dítě bez ženy, aby se vyhnul jejím podrazům a lžím. Tolik reprezentativní ukázky, o poměru k opačnému pohlaví vypovídají snad dost hutně. Hysterický "velký vztek" nad nespravedlností páchanou ženami na mužském pohlaví už jste popsal sám.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: maš.

Autor: Zdeno Muž

Založeno: 25.08.2009, 22:47

Host01 udělal v diskusi o ženském boxu naprosto zbytečný úkrok stranou a začal spekulovat o NTPTových osobních vlastnostech. To on si vyhledal jeho profil a začal o něm barvitě a o své vůli mluvit. NTPT mu v této diskusi k tomu nedal sebemenší důvod, o žádné své orientaci tu nemluví a z jeho příspěvků na tomto webu nejsou jeho sexuální preference vůbec patrné (srovnejte např. s Milanovými posty). Veškeré spekulace o NTPTově povaze nebo o souvislosti jeho sexuality a jeho postů, založené na nějakém jeho profilu z jiných stránek, jsou tudíž promítáním vlastních představ toho, kdo spekuluje. Je úplně jedno, co je v nějakém albu a zda tomu hostovy představy odpovídají - podstatné je, že nikdo hosta nenutil si SM fotky prohlížet ani o nich začínat, a on to přesto udělal. Notabene s logickým kotrmelcem, který jsem už popsal já a níže i NTPT.

Místo parafrází NTPTových vyjádření byste měla uvést přímé citace, anebo by měl NTPT vaše slova potvrdit, jinak se o tom nedá diskutovat. Např. adjektivum "hysterický" je váš vlastní hodnotící výraz. Nic proti němu, ale je to váš výraz a ne můj, já jsem nic hysterického u NTPT nepopisoval. Tím chci ukázat, že moje slova jste hned vzápětí interpretovala zkresleně, takže můžete zkresleně vnímat a interpretovat i starší příspěvky kohokoliv jiného.

Na závěr jedno slovníkové PS:
Obranné mechanismy představují nevědomou obranu ega před nezvládnutými afekty a pudovými přáními.
- ...
- Projekce: nežádoucí charakteristiky, myšlenky nebo tendence nevědomě připisujeme druhému; např. já jsem klidný, ale ty mě znervózňuješ; když dojdou argumenty konstatování „jsi prostě blbej“
http://cs.wikiped
ia.org/wiki/Psychoanal%C3
%BDza

Přičemž "jsi prostě blbej" můžeme klidně nahradit např. "osobou velmi mdlého ducha", viďte?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: maš.

Autor: NTPT Muž

Založeno: 26.08.2009, 11:39

Hláška o tom že bych si pořídil dítě baz ženy je bonmot. Zbytek vyvozujete z mých odpovědí na teryiny manipulativní otázky v jednom zdejším vlákně. Víte co je to "loaded question" ? Otázky, na které ať odpovíte jakkoliv, odpovíte ve svůj neprospěch.

http://en.wikipedia.o
rg/wiki/Loaded_question

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: maš.

Autor: tpl Žena

Založeno: 22.10.2009, 12:29

Měl bych jednu ukázku, lze dohledat na http://www.rovnopravnost.
cz/diskuse/vypis/61511/#d
is61588
"Stačí spočítat kolik člověkoroků muži zaplatí - a zaplatili za větší dřinu, nebezpečí, profee kde se opotřebovávají - a dřív nebo tragicky umírají. Proto aby s jejicjh práce ženy tyly a přerozdělovaly výsledky"

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: maš.

Autor: Zdeno Muž

Založeno: 22.10.2009, 14:43

1/ Je diskutabilní, zda z toho tvrzení vycházejí muži lépe než ženy, to je věc názoru. Nicméně připusťme, že NTPTův názor může být v tomto případě zaujatý proti ženám. Potom
2/ je otázka, zda je tento citát pro autora reprezentativní. Právě o takové ukázky mi totiž šlo.
3/ S obviněním, že NTPT "pořád syčí" přišla abc a mě zajímalo, jak k tomu dospěla. Konkrétně ona. Tudíž mě zajímají citáty, které je konkrétně ona schopna uvést. Ne takové, které tu příležitostně vykutá někdo jiný.

host01 a abc se v tomto vlákně projevili mrzkým způsobem, podle mě daleko horším a ubožejším než jak se projevuje NTPT. Ten je všeho všudy jen vznětlivý a nebere si ubrousky. Jeho "oponenti" ale zákeřně útočili na osobu a zkoušeli se strefit do místa, které slibuje zranitelnost. To se mi hnusí.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: maš.

Autor: tpl Muž

Založeno: 22.10.2009, 15:35

Jak poznáme, který citát je reprezentativní a který ne?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: maš.

Autor: Zdeno Muž

Založeno: 22.10.2009, 16:00

Stejně jako poznáme výjimku od pravidla, ne?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: maš.

Autor: tpl Muž

Založeno: 22.10.2009, 16:49

V tom případě by bylo optimální shromáždit z diskusí všechny výroky NTPT o ženách a rozhodnout, zda mnou dodaný typ výroku je ojedinělý, častý, převažující... Takovou rešerši dělat nebudu, ale jak tak občas diskuse sleduji, mám z NTPT podobný pocit jako abc (syčení). Ale i z několika dalších zde diskutujících mužů. A taky si občas sám pro sebe představuji, jak asi dospěli ke svému současnému stupni tolerance a snahy pochopit motivaci druhých.
Dokážu si představit, že podobné úvahy vedli o NTPT (proč on asi syčí na ženy?) i host01 a abc a candide a dospěli k nějakým závěrům, které pak zveřejnili. Nechovali se úplně logicky a naváželi se do osoby, což je chyba, nicméně já si to umím vysvětlit jako jejich snahu vrátit panu NTPT to, jak se naváží on do jiných (možná ne do jednotlivců, ale do skupin ano). A možná ani ne snahu vrátit a navážet se, třeba jen vysvětlit, proč se chová jak se chová, aby si i on uvědomil něco o sobě a posunul se někam blíž k "normálnímu" diskutování, jak ho chápe spousta lidí.
To jsou samozřejmě moje spekulace a projekce, ale snažit se vcítit do druhých lidí je podle mne základem pro dobré fungování vztahů.
A na závěr ještě jeden odkaz http://www.rovnopravnost.
cz/diskuse/vypis/57239/#d
is57279 , abych nemluvil o NTPTově navážení se do skupin bez argumentů.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: maš.

Autor: Honza Muž

Založeno: 22.10.2009, 18:34

S vaším postem zcela souhlasím.
Taky nějakou hloubkovou rešerši dělat nebudu. Ale už po deseti minutách jsem pár stránek zpět našel např.:

http://www.rovn
opravnost.cz/diskuse/vypi
s/60885/#dis60894

Auto
r: NTPT

Založeno: 28.08.2009, 22:53


Nebo:

http:
//www.rovnopravnost.cz/di
skuse/vypis/59984/#dis614
93

Autor: NTPT

Založeno: 24.07.2009, 01:48

tajemství je v tom milá Tery, že máloktrerá žena stojí za to abych k ní projevil kladné emoce. Přece nebudu kladnými emocemi hýřit na stvoření která o to jednak nestojí, druhak z jejich chování, přesvědčení a mindráků je mi zle, třetak mají další rozličné charakterové vady "které neodpouštím"...

T
o je celé. A tak například vy s mými kladnými emocemi do styku nepřijdete, protože viz výše.



ženy jsou nespokojené od přírody. jen jejich věčná nespokojensot totiž umožnovala celá tisíciletí matriarchátu vykořisťování mužů jako továrny na zdroje, jako bezprávné bojové mechanizmy a jako postradatelné.

Ženská nespokojenost s čímkoliv je pravěký atavizmus, zabudovaný tak hluboko do psychiky každé ženy, že jedno od druhého nejde oddělit. Psychogeneticky zůstala ženská populace někde na úrovni doby předkamenné, kdy pěstní klín byl nedostižný high-tech.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: maš.

Autor: Zdeno Muž

Založeno: 22.10.2009, 18:43

Nemyslím že by bylo třeba shromažďovat všechny NTPTovy posty, mně osobně by stačilo několik namátkou vybraných protiženských výroků (řekněme kolem pěti, záleželo by také na jejich intenzitě). Nicméně kdybychom takovou rešerši provedli, myslím že bychom u NTPT našli spíš to co jsem napsal výš, tj. cituji "toleranci k odlišným lidem a dost velký vztek, když se např. bagatelizuje diskriminace mužů nebo naopak když se (třeba v patřičně zkreslených statistikách) opticky nafukuje diskriminace žen." Ale to je zase můj dojem a moje projekce.

Příspěvky hosta01 a abc v tomto vlákně nejsou konstruktivní, to snad uznáte, tudíž v nich alespoň já nemohu vidět žádnou snahu o NTPTovu sebereflexi. Něco takového může koneckonců po člověku žádat jen hodně důvěrný a spolehlivý přítel nebo jinak blízký člověk (myslím že v tomto smyslu se precizně vyjádřil K. Jaspers v Otázce viny), rozhodně ne někdo cizí a už vůbec ne někdo, kdo se veřejně pokouší kopnout dotyčného do slabin a ještě přitom odkrýt jeho anonymitu odkazem na jeho profil z jiného webu. V tomto s vámi ani trochu nesouhlasím.

"Tis
íc slepic, co podepsaly petici pro partaj Rovnost šancí" je sice technicky vzato skupina lidí, ale má hodně daleko od nějakého zevšeobecnění na všechny ženy, o kterém je tu řeč. Tady se NTPT do skupiny navezl pouze a jen kvůli jejímu postoji, ne kvůli pohlaví. Tohle tedy jako argument ve prospěch hosta01 a abc neberu.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: maš.

Autor: tpl Muž

Založeno: 23.10.2009, 11:24

Vy nacházíte u NTPT toleranci k odlišným lidem. Mně zase třeba právě ten výrok „já bych byl zvědavý na těch tisíc slepic, co podepdsaly petici pro partaj Rovnmost šancí“ přijde netolerantní. O těch lidech nejspíš vůbec nic neví, ale jsou to slepice (a to nemluvím o tom, že petici mohli podepsat i muži). Co je k podpisu vedlo také nevíme. Ale NTPT má jasno a hned je veřejně snižuje (jestli se tedy shodneme na tom, že označit ženu za slepici je dishonestující). A ten jeho výrok ani nezapadá příliš do kontextu onoho vlákna – jako by si chtěl jen vybít svůj vztek, nebo zvýšit sebevědomí – nevím.

Teď budu nepřesný: Spoustě lidí se NTPT zdá divný, nemocný, atd. A reagují na to různě. Někdo se mu posmívá, jiný jej dráždí, někdo jej (snad v dobrém úmyslu) posílá k doktorovi, někdo se tu snaží dělat rozbory jeho osobnosti... Z vás mám pocit, že jej chcete ochraňovat, a to i za cenu pokroucené logiky (na to už upozornila abc).

Já si vaše příspěvky moc rád čtu, protože většinou je vaše logika brilantní, ale v tomhle vlákně mne zaujala právě ta „pokroucená logika“. A taky to, že vidíte NTPT dost odlišně než já, Honza a další.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: maš.

Autor: Olga Žena

Založeno: 23.10.2009, 11:56

Tak pokud jde o NTPTovu toleranci, doporučuji následující debatu: http://www.rovnopravnost.
cz/zpravy/kontroverzni-pl
akat-dolce-a-gabbany-pobu
ruje-zenske-aktivistky-83
4/

Je to dlouhé a v několika vláknech, tak vybírám:

NTPT: ...vám do toho houby, neb se se jedná o uměleckou licenci autora. Až budete fotografovat vy, klidně si vyfotte muže třeba u psí misky na řetězu a nido vám do Vaší umělecké licence kecat nebude.

O: Houby je mi leda tak do toho, co si kdo fotí pro svoje fotoalbum. Nikoliv do toho, co kdo vylepuje na veřejných komunikacích - tam mám plné právo vyjádřit svůj kritický názor. Kdo jste, že mi ho chcete brát?

NTPT: jestli daný billboard porušuje jakýkoliv zákon, tak jej napadněte. Jestli ne - budte sticha. Poslední věta jest hodna hysterky.

Mimochodem, kdo jste vy, že chcete brát umělcům právo na tvorbu jinou než podle genderových standardů? Kdo jste vy, že stavíte sebe a názory jednoho z četných politických a sociálních směrů (feminismu) nad všemi moderními ústavami zaručovanou svobodu podnikání, svobodu uměleckého projevu a nad svobodu myšlení a svedomí vůbec? Že pracovnice inkvizice (pardon justice)? tak to mnohé vysvětluje....

O. NTPT, mezi námi dvěma je zásadní rozdíl. Napsala jsem sem svůj názor - že je podle mě ta reklama taková a maková; kdežto Vy mi adresujete věty jako "je Vám po tom houby" nebo "buďte zticha!". Jste to VY a jenom VY, kdo má tendence omezovat druhé a vnucovat jim svoje názory.

NTPT: Ano. mezi námi je zásadní rozdíl. Zaplaťbůh. Být stejný jako Vy to bych asi raději dal bungee bez lana z nuseláku nebo bych si musel nechat u doktora zašít hubu abych v jednom kuse sám ze sebe nezvracel...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: maš.

Autor: Olga Žena

Založeno: 23.10.2009, 12:50

A pokud jde o "zákeřné útočení na osobu a strefování se do místa, které slibuje zranitelnost", které se panu Zdenovi hnusí, tak kromě těch zmínek o zašívání huby a práci v justici doporučuju:

NTPT: Osoba, hledící na zobrazení rituálního dvoření a "podlehnutí" výhradně prizmatem násilí a agresivirty, neschopna v něm najít oboustranně dobrovolný a naprosto přirozený - a oboustranně prospěšný akt, ale vidící v něm vždy a jen hrubost a útok, má porušený svůj sexuálně motivační systém, trpí poruchou dvoření, protože není schopen správně interpretovat a odlišit rituální chování při namlouvání od skutečné agrese.

Taková osoba jest vlastně sexuální deviant. Jest stejně nemocná jako ti magoři co si nahrávali znásilnění na telefon a měla by tedy vyhledat odbornou pomoc nebo alespoň získat kritický náhled na svou poruchu. Doufám že se jí to po přečtení tohohle textu alespoň trochu podaří....

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: maš.

Autor: Zdeno Muž

Založeno: 23.10.2009, 14:25

Olgo, pokud mi chcete něco vytknout, udělejte to jasně a přímo, abych mohl přímo reagovat. Není mi jasné, co má tento NTPTův příspěvek vypovídat o mých názorech.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: maš.

Autor: Olga Žena

Založeno: 23.10.2009, 15:11

O Vaši reakci nemám zájem, díky za nabídku. Můj post byl adresován panu tpl, chtěla jsem mu ukázat malý příklad, jak je NTPT "všeho všudy jen vznětlivý a nebere si ubrousky" zatímco "jeho oponenti zákeřně útočí na osobu".

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: maš.

Autor: tpl Muž

Založeno: 23.10.2009, 15:24

Olgo, já na NTPT nějaký názor mám a myslím, že bude dost podobný vašemu, čili další "ukázky" mi připadají zbytečné, ba i škodlivé. (Podle rčení kdo mluví o světle, má hodně světla, kdo mluví o tmě, má hodně tmy.) Ta vaše vedlejší věta (něco jako ",které se Zdenovi tak hnusí") tam ale vůbec být nemusela. První, co mne při čtení napadlo, bylo "ta se o něj otřela".

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: maš.

Autor: Olga Žena

Založeno: 23.10.2009, 16:22

To Vás napadlo velmi správně.

Už jsem Vám kdysi tuším psala, že stejně jako se pan Zdeno nikdy nelení zastat NTPT a jiných kreatur (ovšem se stejným světonázorem), trpí nutkavou touhou jebat mě prakticky za cokoliv (protože jeho světonázor nesdílím). Takže mi to hnusení nad osobním útokem na chudáka cholerického chlapce přišlo obzvlášť komické. Mám totiž v živé paměti Zdenovy hloubkové analýzy pokřivenosti mé duše a zákeřnosti mé motivace, projevující se např. nestydatým použitím slova "neodpustitelné"
; nebo "knihovna".

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: maš.

Autor: tpl Muž

Založeno: 23.10.2009, 16:36

Čo bolo to bolo, terazky řešíme, čím se já (a další) lišíme od Zdena v pohledu na NTPT, otázku tolerance a nějaké věci s logikou. Vytahování starých hříchů sotva někomu prospěje. Určitě ne mně (mojí diskusi se Zdenem).
Já na vás oceňuji věcnost a logickou argumentaci. Nikoli otírání se, jízlivost apod., což jistě taky umíte.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: maš.

Autor: Zdeno Muž

Založeno: 23.10.2009, 15:32

Neptal jsem se, zda stojíte o mou reakci, ale zda mi chcete něco vytknout. Pokud ano, tak to udělejte otevřeně a srozumitelně a s mou reakcí počítejte. Pokud ne, tak moje slova, zvlášť v překrouceném významu, a narážky na mě ze svých postů vynechte.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: maš.

Autor: Zdeno Muž

Založeno: 23.10.2009, 12:46

Pokud mohu soudit z veřejných vystoupení zástupkyň strany Rovnost šancí, např. Věry Chytilové v pořadu Uvolněte se, prosím (14.7.2006, mj. "Jste sobec, protože jste muž", lze najít zde http://www.ceskatelevize.
cz/program/detail.php?idp
=1176221164&vso=video
), tak jde o extrémistické uskupení, jehož program a potažmo reprezentanti si toleranci prostě nezaslouží. Obecně nejsem příznivcem dehonestujících výrazů v diskusích a kdybych řekl, že se mi to v NTPTových příspěvcích líbí, tak bych lhal, ale přece jen odlišuji obyčejnou jadrnost od sprostých podpásových útoků. A to druhé považuji za mnohem horší, i když to vůbec nemusí být spojeno se slovní vulgaritou.

Myslím že neochraňuji NTPT osobně - jednak ho neznám, jednak si uvědomuji, že ať už ohledně jeho osoby dospějeme k jakémukoliv závěru, tak z toho nic podstatného nevyplyne. Podle mě je prostě důtklivý a cholericky založený.
Já se tím vším spíš snažím předejít věci, která se tu už po léta objevuje, a to je umělé nafukování domnělého nebo třeba i skutečného misogynství (které je tu podle mě naprosto okrajovým jevem, stejně jako misandrie) a následného zevšeobecňování této nehezké vlastnosti na celý "tento web". Jako kdyby tu snad feministkám někdo bránil ve vyjádření názorů.

Nevím, co z tohoto vlákna přesně myslíte mojí pokroucenou logikou. Pokud vycházíte z příspěvku abc z 25.08.2009, 18:56, kde se o mé logice autorka zmiňuje, tak to jsem vysvětlil v prvním odstavci své reakce.

Citace NTPT, které uvedla Olga, považuji "jen" za jadrnost až nevymáchanost. A doporučoval bych je hodnotit raději v dlouhodobém kontextu diskusí, které oba spolu vedli.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: maš.

Autor: tpl Muž

Založeno: 24.10.2009, 01:45

Jsme citliví na různé věci. Mně víc vadí, když někdo mluví o druhých lidech pohrdavě nebo útočně, což z NTPT někdy cítím. Naopak z hostových příspěvků výše žádnou agresivitu necítím, abc tam trochu jedu přimíchala, ale všiml jsem si toho až při pozorném čtení, v prvním plánu píše věcně o logice.
Mně osobně by nevadilo, kdyby mi někdo udělal „rozbor“ osobnosti, pokud ke mně i přes moje chyby a divnůstky bude přistupovat s respektem. Ale chápu, že pro někoho už ten fakt, že jej nahlas rozebírám (i když s respektem), může znamenat útok a ohrožení.

Podle mé oblíbené knihy respekt a pochopení potřebujeme všichni, ale jsme v různé míře navyknuti to poskytovat druhým. Asi podle toho, do jaké míry nás to okolí naučilo. Já vycházím z toho, že NTPT i Chytilová i já máme rovné právo, abych s námi bylo jednáno s respektem, a pokud to je toto právo komukoli upíráno, cítím to jako potenciální ohrožení sebe sama.

O pokroucené logice zas příště.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: maš.

Autor: tpl Muž

Založeno: 26.10.2009, 06:16

Můžeme se asi shodnout na tom, že představy o svázaných ženách atd. sem zanesl host01. V tomto smyslu to jsou jeho představy, tj. jím přinesené představy a není podstatné, zda si je před přinesením na tento web stvořil sám nebo je přenesl odjinud.
Já ten úkrok Hosta01 stranou ale od počátku chápal jako snahu vysvětlit, proč se NTPT vyjadřuje o ženách tak jak se vyjadřuje a pak je podstatné, zda pro vysvětlení použil svoje představy vycucané z prstu nebo zdroje, které někam jinam na web umístil sám NTPT. Proto jsem vaši argumentaci původně chápal ve smyslu „to ne NTPT, ale host01 má zálibu ve svázaných ženách, když se o nich zmiňuje, a není podstatné, co je na jiném webu“. V tom jsem viděl to pokroucení logiky.

Je otázkou, zda NTPT nedal sebemenší důvod ke spekulování. Jeho vyjadřování o ženách tady na webu lze chápat jako nepřátelské a formulace ve vlákně maš., aby teda boxerky jedna druhé naklepala kušnu, mohla být tím spouštěčem, po kterém začali candide a host01 spekulovat, co za tou nepřátelskostí vězí.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: maš.

Autor: Zdeno Muž

Založeno: 26.10.2009, 20:18

Analýza osobnosti znamená mj. odhalení slabých míst a odhalení a odblokování psychických obranných mechanismů, a tudíž z principu vždycky vyvolává pocity ohrožení a úzkosti, i když je člověk v péči odborníka na příslovečné pohovce. Přirozeně o to víc, když mu to provádí někdo cizí a veřejně. A i kdyby dotyčný „analytik“ nebyl proti „pacientovi“ zaujatý, tak jsou tu jiní nepřátelsky naladění lidé. Tady nějaký respekt nic nezachrání.

Ano, každý máme právo na respekt v jednání, ale rozlišujme mezi respektem a tolerancí extrémistických názorů. Např. za svými výhradami vůči některým projevům Věry Chytilové si stojím a myslím, že by tolerovány být neměly, ale respekt k jejímu dílu (s výjimkou hraných filmů poslední doby) a v osobním styku i k ní samozřejmě projevuji (kdysi jsem s ní krátce spolupracoval a nějakou dobu ji potkával).

Původně jsem v tomto vláknu vůbec neměl v úmyslu zastávat se NTPT, pouze mi hostovy vstupy připadly jako projekce jeho vlastních potlačených tužeb natolik, že jsem tuto interpretaci nabídl (hlavně pro hosta, ať si s tím naloží jak chce; neměl jsem v úmyslu to dál rozebírat). Pak jsem se od abc nechal dobrovolně zatáhnout do diskuse o NTPT, i když jsem jí vysvětlil, že o něj mi vůbec nejde.
Můj vstup do tohoto vlákna lze vykládat zhruba tak jak píšete, totiž jako „host01 zřejmě potlačuje (nikoli má) zálibu ve svázaných ženách“, ale nelze jej vykládat jako „NTPT tuto zálibu nemá“. Podle mě právě není podstatné, co NTPT ohledně svázaných žen ano a co ne. On tu totiž o svých sexuálních preferencích nikdy nemluvil, z jeho postů samotných nelze o jakékoli orientaci nic vyčíst a pro věcnou podstatu diskusí stejně nejsou jeho osobní rysy podstatné. Odkaz na jeho profil na jiném webu sem přinesl nějaký s prominutím mamlas, a pár dalších chytráků se toho pořád drží a tu a tam se s tím vytasí. To je jedna z věcí, které jsou přes míru mé tolerance a je to podle mě – což nikomu nevnucuji - horší než nějaká slovní vulgarita, proti které se lze snadno ohradit. Mimochodem, navzdory tomu co říkám, opakuji že jsem se teď NTPT vůbec nezastával, alespoň ne úmyslně. A naopak ve dvou nebo třech jiných případech jsem se ozval, a pokaždé proti zastáncům „mého“ protifeministického názoru - když tu jeden diskutující (tuším že Jan nebo jjj, nejsem si jistý) nechal odpornou fekální metaforu, a když diskutující Saša dal odkaz na stránky s mentálně postiženými dětmi. (A nastojte, tehdy jsem se zastal právě Olgy, kterou ten odkaz měl sprostě zastrašit.*)

K otázce zda NTPT dal nebo nedal důvod ke spekulacím – to je na diskusi, kterou si už snad můžeme odpustit, ale podle mě posloužil spíš jako záminka než že by byl důvodem. Jako spouštěč bezpochyby zafungoval, ale to je něco jiného než příčina. Jak čtu zejména jeho poslední příspěvky, tak si myslím, že podléhá vzteku, a potom nejdřív píše a teprve pak přemýšlí, přičemž tím posledním si nejsem pokaždé úplně jistý. Ale to je tak všechno.

------------


*Napadla mě v té souvislosti hezká citace z novějšího dílu Simpsonových: „Ať už jsi jí udělal cokoliv, tak aby sis ji udobřil, musíš udělat něco ještě lepšího.“ :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: maš.

Autor: tpl Muž

Založeno: 27.10.2009, 18:50

K vašemu prvnímu odstavci - moje zkušenosti jsou vrstevnatější. Od doby, kdy se umím přijmout a ocenit, už se na odhalení slabých míst i těším, protože je to šance jak se naučit dělat věci lépe. Ale byly doby, kdy poukázání na moji slabost znamenalo rozkolísání vratkého sebehodnocení.

Kouknul jsem na paní Chytilovou v Uvolněte se a její politické názory mi přišly nepříliš hluboké nebo podložené, takové kavárenské plkání, jak to do Krausova pořadu asi patří. (Ona ale prohlásila, že není členkou "Rovnosti šancí", pouze za stranu lobovala.) Co myslíte tím "některé projevy Věry Chytilové by tolerovány být neměly"?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: maš.

Autor: Zdeno Muž

Založeno: 27.10.2009, 19:57

To pevné sebehodnocení vám samozřejmě přeju, sám mám podobnou zkušenost (teda že bych se na odkrytí svých slabostí nějak těšil, to říct nemohu, ale vím jak je až slastné, když je má člověk úspěšně za sebou). Jenže všichni nemají to štěstí, nějaká citlivá místa máme nepochybně každý a mně se prostě nelíbí, když vidím někoho, kdo se do takového místa pokouší jinému strefit. Ale opakuji že to není důvod, proč jsem vstoupil do tohoto vlákna, k tomu jsme se dostali až následně.

Těmi projevy jsem myslel právě výroky typu "jste sobec, protože jste muž". Od osoby, která podporuje nějakou politickou sílu, mající za cíl společenské změny, je to trochu něco jiného než když někdo anonymně sám za sebe vyblinká svoje vzteky na webu, kde má navíc každý neomezenou možnost reagovat. Je jedno, že to bylo v zábavném pořadu. Myslím že tam Chytilová řekla ještě jednu takovou pro mě nepřijatelnou věc, ale už si na ni nevzpomínám a nechce se mi na to koukat znova. Chápu, že J. Kraus nechtěl kazit pořad nějakou vážnou reakcí, ale čekal bych, že se nějaký komentář objeví třeba v tisku (ale vlastně nic nečtu, tak třeba se něco i objevilo). Vždyť to bylo na úrovni "jste zloděj, protože jste Rom", "jste lichvář, protože jste žid", "jste hloupá, protože jste žena". Když tak o tom přemýšlím, tak ten můj odpor není namířený ani tak proti věcné podstatě těchto výroků, ta je ve všech případech stejně blbá, ale spíš proti tomu, aby se myšlenky tohoto typu nedostávaly takříkajíc k moci. Trochu mě děsí, když vidím, že se něco takového stává společensky přijatelným.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: maš.

Autor: tpl Muž

Založeno: 27.10.2009, 20:54

Zagooglil jsem a našel jsem jen tento článek převzatý z respektu. http://www.ceskatelevize.
cz/specialy/hezkechvilky/
ztisku.php?id=463
V jeho závěru si autor pochvaluje, že Chytilová své
"Bonmoty vášnivé bojovnice za genderovou rovnost šancí typu "lidstvo se dělí na muže a na lidi" nebo "z muže vyroste většinou fotbalista" podává u Krause se sebeironií a nadhledem"

Ty její myšlenky asi spousta lidí bude chápat jako srandičky, zvlášť když zazněly v zábavném pořadu.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: maš.

Autor: Zdeno Muž

Založeno: 28.10.2009, 09:31

Ano, takto ujeté postoje někdo zajisté nemůže brát jinak než jako srandičky. To je pochopitelné, ale málo důležité. Otázka je, zda to tak myslí sama Chytilová. Zvlášť když ten nadhled jindy ztrácí (viz poslední věta té recenze, na kterou odkazujete).
Druhá otázka je, zda by bylo považováno za neškodnou srandičku, kdyby zástupce nějakého politického uskupení v nějakém zábavném pořadu veřejně řekl něco podobného proti ženám/židům/Romům/černoch
ům/Arabům/důchodcům/venko
vanům...
Trochu se obávám, ba mám důvodné podezření, že politický program strany Rovnost šancí (http://www.rovnost-sanci
.cz/program.php) a jeho podpora ze strany V.Ch. žádným vtipem není.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: maš.

Autor: NTPT Muž

Založeno: 25.08.2009, 13:02

Všimněte si prosím, že jste v onom svém příkladu udělala úplně stejnou logickou botu jako před tím host01.

s ženským boxem souhlasím, tvrdím že je to věc zůčastněných dam a jejich problém. S toho přece JASNE vyplývá že dámy provozující box či silový sport jsou pro mne ohrožením.(pro ty blbší zde: Když podle vás akceptuji jen slabé, znehybněné a brutálně submisivní ženy, a dominantní mlátičky jsou pro mne podle vás ohrožením, neměl bych spíše ženský box, plný dominantních mlátiček ODSUZOVAT ? ).Ale co na tom, že to logicky nesedí, hlavně když to host01 napsal, a vy pokračujete ve sejné nelogice.

A tak situace bude připomínat mýtus o tom že v špenátu je spousta železa bez ohledu na to, že se v 19 století jakýsi chemik krutě sekl o desetinou čárku ve výpočtech, od těch dob jej citovali jeho následovníci,aniž by si ověřili fakta, a mýtus ještě posílila americká vláda ve 20 letech ve své kampani proti dětské anemii. A zpopularizoval Pepek námořník.

Legenda žije, fakta jsou vedlejší.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: maš.

Autor: NTPT Muž

Založeno: 22.08.2009, 20:04

a u tohohle onanuju ?

http://www.youtube.c
om/watch?v=iq9m_aXwgu0&am
p;feature=related

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: maš.

Autor: Tery Žena

Založeno: 25.08.2009, 14:47

Ze záliby ve vousatých fanaticích vás snad nikdo nepodezírá :-) Kdybyste chtěl chlapa, určitě byste si uměl vybrat i lépe. Ledaže byste mu chtěl naplácat za ty jeho řeči :-)

Ne vážně. Ačkoliv do té komunity (BDSM)tak úplně nevidím, co vím, je mezi heterosexuálně zaměřenými lidmi vždycky velký převis dominantů nad subinkami, které si tak mohou vybírat z velkého množství "pánů". Dominantní ženy jsou na tom při hledání partnera lépe a co vím, tak u homosexuálně zaměřených jedinců je zase převis submisivně zaměřených.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: maš.

Autor: NTPT Muž

Založeno: 25.08.2009, 15:32

pointa toho mého příspěvku bylo ve vysvětlování toho mahomrdskýho faráře, proč ženy mlátit. Podle dedukcí zdejších odborníků na BDSM bych u takového povídání měl chrochtat blahem.

Nebudu s vámi, stran vašeho pohledu do BDSM komunity polemizovat o detailech, nicméně jste skoro trefila hřebíček na hlavičku.

Nenapadá vás tedy, že jsem sám (jak se ostatně do toho neváháte kdykoliv se vám zachce pořádně opřít), ne proto že jsem svině, ale prostě proto, že díky své orientaci mají BDSM orientovaní muži prostě a jednoduše podstatně zůženou možnost výběru partnerek na vážné (a to zdůraznuji NA VAZNE) vztahy ? (musí být sub, musí jí uspokojovat tytéž praktiky jako mne, nesmí bejt kráva, nesmí být z druhého konce republiky, musí být nezadaná etc )?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Tery Zasvěcená Domina

Autor: Modrý Klokan Muž

Založeno: 25.08.2009, 20:17

No to vidíme že do toho moc nevidíš. Prej převis Dominantů nad Subinama. Kde ty na tyhle koniny chodíš.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Tery Zasvěcená Domina

Autor: Tery Žena

Založeno: 25.08.2009, 22:14

Pokec s kámošema z týhle komunity... Kamarádi, kamarádky, vínečko, rozhovor...neznáte?

Os
tatně NTPT připustil, že informovaná jsem v hrubých obrysech dobře...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Tery Zasvěcená Domina

Autor: Modrý Klokan Muž

Založeno: 27.08.2009, 13:10

NTPT asi prozíravě nechtěl rozpatlávat téma zapojením další Paní Chytré, tak tě takticky zklidnil.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Tery Zasvěcená Domina

Autor: Tery Žena

Založeno: 01.09.2009, 22:24

Myslím, že ne. Proč by to dělal?

Odpovědět na příspěvek

 

četl jsem kdysi článek

Autor: NTPT Muž

Založeno: 19.08.2009, 14:05

Odpovědí: 0

o české boxerce, která si na tom prostředí nejvíc chválila "chlapskost" kolektivu , tedy jeho přímost a upřímnost, srovnávala to s čistě ženskými kolektivy které zažila (gymnastika, zpěv), a s atmosférou typicky ženských sociálních patologií, zákeřnictví, zákulisních manipulací pomluv, neupřímnosti, paktování a klik....

Odpovědět na příspěvek

 

Hehe

Autor: Candide Muž

Založeno: 19.08.2009, 20:29

Odpovědí: 0

Přeji mnoho úspěchů něžnému pohlaví! ;-)

Odpovědět na příspěvek

 

Caster Semenyaová

Autor: Kolemjdoucí Muž

Založeno: 21.08.2009, 13:53

Odpovědí: 1

Případ této sportovkyně skvěle zapadá do problematiky ženské emancipace a zákazu diskriminace podle pohlaví.
A ženský box coby olympijský sport lze vidět právě přes tento problém, neboť zejména v takovém "sportu" bude muset být řešen pravidelně.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Caster Semenyaová

Autor: Martin Muž

Založeno: 21.08.2009, 14:48

Nejlepsi by bylo sportovce vubec podle pohlavi nedelit. Vzdyt zeny se ve vsem vyrovnaji muzm. Vyrovnaly by se urcite i v behu, boxu, vzpirani atd.

Odpovědět na příspěvek

 

Zvrhlost nebo realita.

Autor: Ari Žena

Založeno: 25.10.2009, 20:52

Odpovědí: 0

Řekla bych, že obojí.

Odpovědět na příspěvek

 

 

Vložit nový příspěvek

Jméno:

Pohlaví:

Muž, Žena

E-mail:


(Vyplňte pouze tehdy, jestliže chcete být informování o odpovědích na váš příspěvek)

Předmět:

Příspěvek:

 

Kontrola: 

Opište znaky z obrázku do spodního pole:

 

 


ROVNOPRÁVNOST.cz je kolektivni tvooený, nezávislý, svobodný, názorový web. Jeho posláním je komentovat a zviditeloovat spoleeenské problémy týkající se mužu. Stránky vznikly za úeelem osvity a dokumentace. Cílem je umožnit všem publikovat svobodné názory formou elánku nebo diskuzních poíspivku. Stránky dávají svobodný prostor i kontroverzním názorum a tabuizovaným tématum, o kterých se veoejni nemluví nebo se bojí mluvit. Nesnaží se nikomu vnucovat cizí názor a nechávají na každém, aby si vytvooil svuj vlastní.

Copyright © 2007 Rovnopravnost.cz                Tvorba www - Web & Media a.s.