Zprávy


08. září 2008

Feminismus

Redaktor: PeP

Aktualita

Když feministky řvou

Zdá se, že feministkám dochází peníze a tak troubí do útoku. Teplá místa - placená z evropských grantů - jsou ohrožena. Feministky se nemohou smířit s tím, že nekontrolovatelné aktivity a naplano vyhozené peníze za projekty, které nepřináší žádný užitek jsou omezovány. Štědrý sociálnědemokratický penězovod byl přiškrcen a z čeho nyní platit svoje režie? Jak dál šířit feminismus? Zadarmo? To už není dneska in.

Feministky nyní bojují o peníze skrze svojí ministryni. Napsali jí otevřený dopis.
----------
Otevřený dopis České ženské lobby ministryni pro lidská práva Džamile Stehlíkové

Vážená paní ministryně,

obracíme se na Vás jménem platformy Česká ženská lobby se žádostí o prošetření obsahu a dovětku výzvy č. 26 k předkládání grantových projektů v oblasti podpory 3.4. Rovné příležitosti žen mužů na trhu práce a slaďování pracovního a rodinného života programu (dále jen OPLZZ), která byla Ministerstvem práce a sociálních věcí vyhlášena dne 25. 8. 2008.

Tato žádost se týká zejména podmiňujícího dovětku Výzvy http://www.esfcr.cz/clanek.php?lg=1&id=6383), ze kterého citujeme: „Upozornění: Projekty nemohou mít politický charakter, nesmí sloužit k propagování jakýchkoliv politických nebo ideologických cílů, včetně ideologií feminismu či maskulinismu.“

Podle ČŽL je tento dovětek nepřijatelný, hrubě porušuje zásady/pravidla čerpání evropských finančních prostředků a je přímo proti zásadám, cílům a prioritám Evropské unie, které je i Česká republika jako členský stát povinna respektovat, dodržovat a prosazovat.

Čerpání veškerých evropských finančních prostředků musí být v souladu s principy a cíli Evropské unie. Dovolujeme si připomenout, že právě rovné příležitosti žen a mužů jsou jednou z priorit EU a horizontálním / průřezovým tématem všech evropských projektů. Projekty, které budou v rámci OP LZZ vybrány a realizovány, jsou ze 85 % financovány z Evropského sociálního fondu a z 15 % ze státního rozpočtu.

Takto formulované stanovisko může ve svém důsledku diskriminovat žadatelské organizace a potencionální příjemce projektů, a to jednak v hodnotícím procesu, v rámci výběrové komise, jednak při vytváření partnerství u organizací, o nichž bez ohledu na skutečnost panuje názor, že jsou organizacemi feministickými. U strukturálních fondů, které mají být založeny na nediskriminaci, hospodárnosti a efektivitě jde tedy o zásadní porušení jejich principu, neboť u projektu je nutno posuzovat především jeho soulad s výzvou a splnění hodnotících kriterií, nikoliv domnělá ideologičnost a političnost.

Máme tedy oprávněné obavy, že se MPSV v důsledku omezujícího dovětku dostalo do situace, kdy nejen brání prosazování genderové rovnosti, což je v rozporu se zásadami EU, ale že tímto neoprávněným zásahem může dojít i k radikálnímu omezení působení genderových a ženských organizací.

Žádáme Vás proto, abyste jako ministryně pro lidská práva, která má problematiku genderové rovnosti ve své gesci, přezkoumala, zda nebyl výše uvedený dodatek v přímém rozporu s pravidly pro čerpání evropských fondů.

Pro Vaši informaci dodáváme, že European Women´s Lobby, naše zastřešující platforma, sleduje kroky a počínání našeho státu a je velmi znepokojena posledním vývojem, zejména kritickou situací genderových neziskových organizací. V souvislosti s blížícím se Valným shromážděním EWL uvažuje o oficiální stížnosti prostřednictvím relevantních orgánů Evropské unie na Českou republiku, potažmo její zástupce v Evropské unii za dlouhodobé a soustavné neplnění indikátorů genderové rovnosti.

Za vyřízení naší žádosti předem děkujeme

Za Českou ženskou lobby
Lenka Bennerová, předsedkyně

(Pozn. red.: ČŽL sdružuje 21 ženských nevládních organizací)


Zdroj: Žába na prameni 04. 09. 2008

Přečtení článku: 114371x

Tisknout článek

Průměrná známka článku: 2.7

Pošli článek kamarádovi

Oznámkuj článek (1 - nejlepší): 1 2 3 4 5


Související články

31.12.2014, 14:56   Dívky (15) umlátily dva psy kladivem
09.03.2011, 23:16   Ženy brání pokroku a jsou prostitutky, vyslechla si feministka
11.01.2011, 22:44   Ženy a radikální hnutí žen v České republice (úvod)
09.04.2010, 23:10   Jak studovat na umělkyni?
08.04.2010, 12:00   Feministky popírají ženství!


Diskuse ke článku

 

Vložit nový příspěvek   Sbalit příspěvky

 

 

Genderová arogance

Autor: Jan Muž

Založeno: 08.09.2008, 11:40

Odpovědí: 14

Prosazovat ideologii genderové rovnosti do vládních programů je horší, než fašistický program nadřazené rasy. V druhém případě jde alespoň o čitelný zájem konkrétní moci, která bere za své kroky odpovědnost a je možné se proti ní vymezit. Feminismus a genderismus jsou postaveny na zmatení pojmů, lži a zákeřné lsti, která rozkládá společnost bez jasného cíle a s podzemní armádou příživníků, kteří zneužívají cizí moci ke svému účelu.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Genderová arogance

Autor: kocour Muž

Založeno: 08.09.2008, 13:23

Takhle nějak by vám to vyhovovalo:

"Vesn
ičané z pákistánského Balúčistánu vyhnali z domovů pět žen, stříleli po nich a zraněné je zaživa pohřbili. Tři z nich byly mladé dívky, další dvě jejich matky. Dívky si totiž svobodně vybraly partnery, za které se chtěly vdát." ?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Genderová arogance

Autor: femme Žena

Založeno: 08.09.2008, 13:53

Zapomněly požádat otce o schválení své volby!

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Genderová arogance

Autor: NTPT Muž

Založeno: 08.09.2008, 14:22

hezký slaměný panák kocoure. Vy by jste se tím mohl i živit, pakliže to již ovšem neděláte.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Genderová arogance

Autor: kocour, nepřítel lidstva Muž

Založeno: 08.09.2008, 16:09

Vy se tou otázkou na Jana cítíte také osloven?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Genderová arogance

Autor: lubob Muž

Založeno: 08.09.2008, 16:33

kocoure, neblbnete. tohle je pod vasi uroven.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Genderová arogance

Autor: kocour Muž

Založeno: 09.09.2008, 12:47

Ne, není.
Jan tady celé měsíce propaguje patriarchát, a tohle je projev patriarchátu. Tudíž chci vědět, jestli se mi to líbí.

Jan je můj zdejší "oblíbenec" a nemíním ho nechat vydechnout.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Genderová arogance

Autor: lubob Muž

Založeno: 09.09.2008, 17:13

to neni projev patriarchatu, ale nabozenskeho fanatismu.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Genderová arogance

Autor: Jan Muž

Založeno: 09.09.2008, 17:19

A co takhle fašistického extrémismu, to zní líp, že jsem islámský fanatik Vám asi těžko někdo uvěří.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Genderová arogance

Autor: lubob Muž

Založeno: 10.09.2008, 08:36

klid, jane. nehodlam vas nijak nalepkovat. polemizuji jen s vasimi nazory.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Genderová arogance

Autor: Jan Muž

Založeno: 09.09.2008, 23:13

O tom jsem již diskutoval jinde, čtěte pozorněji moje příspěvky a nezanedbávejte svoje vzdělání.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Genderová arogance

Autor: Jarek Muž

Založeno: 08.09.2008, 13:38

Je ta jasné,genderové násilí.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Genderová arogance

Autor: femme Žena

Založeno: 08.09.2008, 13:55

Z čehož vyplývá, že bojovat za rovnoprávné postavení mužů ve společnosti, jak je považuje tento web, je nesmysl.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Genderová arogance

Autor: T Muž

Založeno: 08.09.2008, 14:12

Proč?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Genderová arogance

Autor: Mic Muž

Založeno: 08.09.2008, 15:10

Rovnopravne postaveni muzu a zen jiz existuje. Nepocitam-li snahy ruznych zenskych spolku diskriminiovat muze.

Odpovědět na příspěvek

 

K zrušení

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 08.09.2008, 15:53

Odpovědí: 1

penězovodů k těmto organizacím je bohužel sice ještě daleko, ale pozitivní je aspoň to, že se začínají bát a dokonce i vyhrožovat.
Jen tak dál a houšť. Snad hydře utnou nějaké to chapadlo.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: K zrušení

Autor: T Muž

Založeno: 08.09.2008, 15:56

Taky to vnímám jako velmi pozitivní...

Odpovědět na příspěvek

 

muehehe

Autor: lubob Muž

Založeno: 08.09.2008, 16:29

Odpovědí: 0

"Podle ČŽL je tento dovětek nepřijatelný, hrubě porušuje zásady/pravidla čerpání evropských finančních prostředků a je přímo proti zásadám, cílům a prioritám Evropské unie, které je i Česká republika jako členský stát povinna respektovat, dodržovat a prosazovat."

takz
e podle soudruzky bennerove jsou finance z evrospskych fondu urcene na propagovani ideologickych nebo politickych cilu.

hezky se odkopala, ale ze bych se divil, to ani nahodou :-)


podobna vec se stala v kanade. pravicova vlada utahla kohoutky nejvetsi feministicke organizaci (status of women canada) s tim, ze uz nepotrebuje ideologicke strelivo, jak jsou zeny priserne utlacovane, ale potrebuje konkretni projekty & konkretni reseni konkretnich problemu & ty hodla financovat.

jak si kazdy umi predstavit, ryk feministek byl radny.

Odpovědět na příspěvek

 

Rozsudek deviantní Pavlovou usvědčuje

Autor: zbynek_s Muž

Založeno: 09.09.2008, 12:35

Odpovědí: 32

Únosy dětí feministkami jsou stáíle častrější.Pavlovou na stránkách www.K213.cz usvědčují:
Rozsudek jménem republiky Pavlovou dále usvědčuje
v Košíku, 09.09.08

Pravomocný rozsudek „jménem republiky“ a vyjádření pana Pavla, které dnes ráno obdržela redakce K 213, Pavlovou dále usvědčuje - minimálně prokazuje, že Pavlová dítě odvezla a upírá ho otci v rozporu s pravomocným rozsudkem soudu a proti vůli otce.

.



Lenka Pavlová žije v neuspořádaných rodinných poměrech, nedokáže se dohodnout ani na základních věcech výchovy dítěte. Už to samo o sobě jí naprosto diskvalifikuje pro funkci ředitelky významné státní instituce mající působit na mezinárodní scéně.

.


Jednou z „perliček“ rozsudku soudkyně Bartoníčkové (Obvodní soud pro Prahu 5 - rozhodnutí o střídavé výchově) je, že Pavlová teprve prokáže, je-li schopna se za daných okolností o děti vůbec postarat. Tedy jinými slovy samotná paní soudkyně nám tvrdí, že tuto naprosto základní věc Pavlová v jednání v době rozsudku ještě ani neprokázala!!! Inu, soudkyně Bartoníčková je patrně další „perlou“ české opatrovnické justice.

Více na www.K213.cz

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Rozsudek deviantní Pavlovou usvědčuje

Autor: kocour Muž

Založeno: 09.09.2008, 12:48

K213 je asi tak "solidní" instituce, jako spolek Šalamoun.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Rozsudek deviantní Pavlovou usvědčuje

Autor: Sid Muž

Založeno: 09.09.2008, 13:42

Kocoure, na to nelze nereagovat.
Vsiml jste si, ze spravedlnost ma zavazane oci? Hadejte proc? Aby se ridila pouze veci samou a ne tim, jak ucastnici vypadaji.
Vy, podle meho pravnik, tudiz clovek znaly, a presto jste prvni, ktery krici: "Nemaji pravdu, protoze vypadaji nesolidne a mluvi obhroublym jazykem"
Pokud mam soudit pravni stav naseho statu podle Vas, tak je mi hodne smutno...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Rozsudek deviantní Pavlovou usvědčuje

Autor: kocour Muž

Založeno: 09.09.2008, 13:54

Jste mimo. Jestliže mohu soudit jen podle toho, co se mi předkládá k uvěření, tak musím nejdřív posoudit důvěryhodnost zdroje. A po tom všem, co předvádějí Šalamouni, po tom všem, co předvedlo K213, jsou pro mne tyto instituce pouze směšné, rozhodně ne důvěryhodné. Sorry, ale nejsem povinen něčemu věřit jen proto, že to někdo tvrdí.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Rozsudek deviantní Pavlovou usvědčuje

Autor: Sid Muž

Založeno: 09.09.2008, 14:29

To jiste ne. Ale pokud argumentace zacina a konci tim - "jsou to grazlici a tudiz neduveryhodni", pak to svedci o Vasem zkratkovitem pristupu.
Ja predpokladam, ze prime citace na K213 i Salamounovi jsou pravda a pak je to straslive.
Pokud nejsou, je na nas, abychom jim dokazali, ze lzou. Ale to nedokazete, tak se omezite na vykriky - maji spinavy kabat, neverte jim. Tak se haji pravo?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Rozsudek deviantní Pavlovou usvědčuje

Autor: kocour Muž

Založeno: 09.09.2008, 14:42

OK, mimo jsem tentokrát já - že jste to vy, tak jsem si ten rozsudek prolistoval. Ale stejně: Co jako má být? Ženská má s bejvalým dohodu o střídavé výchově schválenou soudem, pak jí přeskočí a děti unese ... a proč to tady řešíme? Co tím jako má být doloženo? Když sem napíšu, že sníh je bílý, vyjde to nastejno.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozsudek deviantní Pavlovou usvědčuje

Autor: Sid Muž

Založeno: 09.09.2008, 15:04

No to tedy neni. Byla by to bezna vec, kdyby pani podezrela byla prodavacka v Delvite. Ale pozor, ona je:
JUDr. Lenka Pavlová, ředitelka Úřadu pro mezinárodně-právní ochranu dětí
Jeste jednou - tato dama je ředitelka Úřadu pro mezinárodně-právní ochranu dětí. A ministr Necas mlci.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozsudek deviantní Pavlovou usvědčuje

Autor: kocour Muž

Založeno: 09.09.2008, 15:25

Moment: To mi chcete říct, že ředitelka Úřadu pro ochranu dětí unesla své vlastní dítě?

Ještě jednou, stručně, od začátku, v bodech a bez emocí, prosím.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozsudek deviantní Pavlovou usvědčuje

Autor: Sid Muž

Založeno: 09.09.2008, 15:36

Bohuzel to krici do sveta "jen" K213:
http://www.k213.cz
/start.php?act=read&a
rt=994
ostatni taktne mlci, protoze to je opravdu brutalni situace.
Ale k odpovedi: ANO, REDITELKA URADU PRO OCHRANU PRAV DETI UNESLA SVE VLASTNI DITE.
A televize Nova se hada o pitomosti typu Morava, Tlusty a spol...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozsudek deviantní Pavlovou usvědčuje

Autor: Sid Muž

Založeno: 09.09.2008, 15:38

A aby to bylo zvlast pikantni, jeji milenec neni soustruznik ze Skodovky, ale vychovatel deti za statni penize:
Mgr. Jan Barák, ředitel ZŠ Brno, Úvoz 55
Ten ji v cinu napomaha.
No, ono to zase vysumi, protoze preci feministky nebudou prosazovat zadnou rovnopravnost a rovny pristup, ze?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozsudek deviantní Pavlovou usvědčuje

Autor: kocour Muž

Založeno: 09.09.2008, 16:24

Myslíte tohle?:

"Zdravím, pane Fiala,

tak si dnes odpoledne sedím u nás v kanceláři a poslouchám kolegu, jak si s někým telefonuje...

I jsem zpozorněl, když začali mluvit o tom, že Vaše velká obdivovatelka, pani ředitelka JUDr. Lenka Pavlová, unesla dítě svému bývalému manželovi. Místo toho, aby mu ho dle rozsudku předala 31.8. v 8 hodin večer, tak ho prý odstěhovala do Brna, odhlásila bez jeho vědomí ze školy a teď mu ho prý nechtějí vrátit. Prý si pro něj dnes byl ve škole v Brně (nějaký Úvoz nebo co), ale ředitel mu ho ani neukázal. Mával mu prý před nosem nějakým rozhodnutím ministerstva školství, že mají ředitelé dávat v takovýchto situacích vždy matkám a NIKOLIV OTCŮM!!! Pry mu MŠ nařídílo, aby nerespektoval ani rozhodnutí soudu, že vždy, když matka přihlási dítě do školy, tak jen ona má právo ho odhlásit a jen ona určuje s kým dítě může odejít. Ten ředitel se prý jmenují Barák...

A ještě mluvili také o nějakém týraní toho jejich kluka, že ho někde držela 3 dny bez jídla a že někde v kanclu musel jíst žrádlo pro psa a že prý Pavlová byla opakovaně hospitalizovaná na psychiatrii a že prý se taky už jednou pokoušela spáchat sebevraždu a přitom zabít i děti a že je v nějaké sektě Vymítačů ďábla. Prý se to jmenuje Dhanjavad a vede to nějaká KRANTI nebo co. Pry se jmenuje Gutová...

A také, že prý zpronevěřila nějaké peníze klientům, když byla ještě advokátkou, atd.

Tak jsem si myslel, že by se Vám to mohlo hodit.

Dělal jsem si poznámky, abych Vám to takhle podrobně mohl poslat...

Tak se mějte

Váš Zdroj "

Hm ... tak to jsem si fakt kecnul na zadek :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozsudek deviantní Pavlovou usvědčuje

Autor: kocour Muž

Založeno: 09.09.2008, 16:25

A tohle, to je taky dobrý fór:

"Pan Fiala unikl smrti jen o vlásek

v Praze, 08.09.08

Služební automobil K 213, který v posledních týdnech používal převážně předseda K 213, pan Fiala, měl uvolněné přední kolo. Patrně úmyslně. O víkendu to oznámil mechanik provádějící na vozidle pravidelnou kontrolu. Vliv náhody nevyloučil, však označil jí za nepravděpodobnou. O tom, jak situaci považoval sám za vážnou, svědčí i to, že informaci se bál sdělovat po telefonu a domluvil si raději rychle mimořádnou osobní schůzku s naším panem předsedou."

Lepší než Dikobraz.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozsudek deviantní Pavlovou usvědčuje

Autor: Sid Muž

Založeno: 09.09.2008, 16:55

Vite, ja jsem myslel, ze pravnik ma schopnost oddelovat podstatne od nepodstatneho a rozpoznat dokazane od domenky.
To co pisete, je jiste zajimave, mozna neverohodne, mozna pravda, mozna vymysl.
Ale to, ze tomu neverite, neznamena, ze JUDr. Lenka Pavlová, ředitelka Úřadu pro mezinárodně-právní ochranu dětí celi trestnimu obvineni z unosu ditete. K tomu se uz nevyjadrujete a misto toho okopavate kotniky malichernostmi a usklebky. A ani nevite, je ci neni -li to pravda.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozsudek deviantní Pavlovou usvědčuje

Autor: kocour Muž

Založeno: 09.09.2008, 17:06

Jediné, co je prokazatelné, je ten citovaný rozsudek, který rozhodl o střídavé výchově.

Vše ostatní jsou právě jen domněnky a "jedna paní /či zde spíše pán/ povídala.

Kdosi napíše Fialovi, ten spustí hysterickou rádobykampaň ... může to být pravda, ale nemusí. A vy tady z toho učůráváte blahem, že jste nachytali feministky na švestkách ...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozsudek deviantní Pavlovou usvědčuje

Autor: kocour Muž

Založeno: 09.09.2008, 17:08

P.S.: Čelit trestnímu obvinění je velice jednoduché. Já na vás taky nějaké podám, chcete?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozsudek deviantní Pavlovou usvědčuje

Autor: Sid Muž

Založeno: 09.09.2008, 19:54

Nu, nejsem proti. Jenom, prosim, nelzete, abyste nedopadl jako Urbanova:

http://www.n
ovinky.cz/clanek/149110-u
s-odmitl-stiznost-urbanov
e-proti-jejimu-stihani-v-
kauze-cunek.html

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozsudek deviantní Pavlovou usvědčuje

Autor: Sid Muž

Založeno: 09.09.2008, 19:57

Nerikam leva, nerikam prava, ale na moje slova dojde. Pockejme a uvidime.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozsudek deviantní Pavlovou usvědčuje

Autor: Sid Muž

Založeno: 09.09.2008, 17:00

Kde jste to vzal? Dejte mi, prosim, link....
Diky.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozsudek deviantní Pavlovou usvědčuje

Autor: kocour Muž

Založeno: 09.09.2008, 17:02

http://www.k213.cz/start.
php?act=read&art=974

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozsudek deviantní Pavlovou usvědčuje

Autor: dulcibelka Žena

Založeno: 09.09.2008, 19:02

Dobrej PraZdroj...očividně bude z těch opatrnějších - soudě dle hojného výskytu slůvka "prý"...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozsudek deviantní Pavlovou usvědčuje

Autor: lubob Muž

Založeno: 10.09.2008, 22:08

no, vse nasvedcuje tomu, ze prazdroj slysel dobre ...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozsudek deviantní Pavlovou usvědčuje

Autor: NTPT Muž

Založeno: 11.09.2008, 00:22

Jsem zvědav, jestli Fialobijci uztnají že měl (přinejmenším ) tentokráte pravdu a v situacui kdy proti té babě měli námitky a blokovali úřad že měli dobrý nos a že jejich námitky se ukázaly oprávněné....

Už se těším jak zde budou chodit určití diskutéři drže se za své šnupáky a prohlašující něco ve smyslu "Kdybych nebyl(a) hlupákem nestal(a) bych se medvědem "

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozsudek deviantní Pavlovou usvědčuje

Autor: kocour, nepřítel lidstva Muž

Založeno: 11.09.2008, 01:25

Pavlová dopadne, jak zaslouží. K213 na tom nemá žádnou zásluhu, jen se všem plete pod nohama, jako obvykle, a hraje si na důležitou instituci.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozsudek deviantní Pavlovou usvědčuje

Autor: NTPT Muž

Založeno: 11.09.2008, 01:49

KDysi si Stalin svolal sjezd KSSSR tedy komunistické strany, s tím že dostal telegram od Trockého. Postavil se před schromáždění , rozhostilo se ticho a on četl "Vy jste pravý leninuv dědic. Vy máte pravdu a já se mýlil."

Celý palaác sovětů bouří v ovacích, soudruzi vstávají a tleskají. akorát jeden v prvcní řadě nestojí , netleská a jen se hlásí. Stalinovi je to divné tak si jej zavolá a ptá se "CO je soudruhu ?" A ten chlapík odpoví "Víte, soudruhu Staline, vy jste ten telegram nepřečetl správně procítěně."

Josif visarionovič udělá gesto, sál stichne , on předstoupí s tím soudruhem před mikrofon ap ovídá "SOudruzi, tento soudruh si myslí že jsem Vám tak zásadní telegram nepronesl dost procítěně. Jestli to umí líp tak ať spustí."

Mužik si stoupne za řečnický pult, našteloje mikrofony a pak čte "VY ?? jste pravý Leninuv dědic ? VY ?? máte pravdu a já se mýlil ? "

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozsudek deviantní Pavlovou usvědčuje

Autor: NTPT Muž

Založeno: 11.09.2008, 01:52

TO že nemá žádnou důležitost ani to že se plete pod nohy nemá pražádnou relevanci že s tou babou měli PRAVDU .... NE vy , ale oni, na které jen grcáte špínu a humus. To vás musí hodně bolet

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozsudek deviantní Pavlovou usvědčuje

Autor: kocour, nepřítel lidstva Muž

Založeno: 11.09.2008, 03:25

Mne fascinuje, jak vám jde zoufale o to mít aspoň jednou pravdu :-)

Vám vůbec nejde o nějaké děti, vám jde o to pomstít se nenáviděným feministkám a jejich "spojencům". Normálnímu člověku je líto těch dětí, vy máte radost, že máte "pravdu". Ubožáku.

Mně jde o to, aby vše fungovalo, jak má. Vaše nedoceněné já je váš problém, ne můj.

A pokud jde o K213, netřeba na ně kydat špínu a humus, ti se spolehlivě obslouží sami.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozsudek deviantní Pavlovou usvědčuje

Autor: NTPT Muž

Založeno: 11.09.2008, 08:57

Naopak. V některých věcech se velmi rád mýlím. Pravda ne často je mi to dopřáno.

PS: Ale sere vás to co ?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozsudek deviantní Pavlovou usvědčuje

Autor: kocour, nepřítel lidstva Muž

Založeno: 11.09.2008, 10:08

Ne, nesere mně to. Sorry.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozsudek deviantní Pavlovou usvědčuje

Autor: Johny Muž

Založeno: 11.09.2008, 13:20

Jasně, ty virtuální teoretiku

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozsudek deviantní Pavlovou usvědčuje

Autor: T Muž

Založeno: 13.09.2008, 09:42

Hahahahahaha,to bylo dojemnééééé

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozsudek deviantní Pavlovou usvědčuje

Autor: T Muž

Založeno: 13.09.2008, 09:44

:-) blbě se mi to zobrazilo nebo s tím tady dobře neumím.Reagoval jsem na Kocourovu hlášku o K 213.

Ne že bych se s nimi nějak dobře znal.Ale v případě Pavlové měli jasně pravdu.Už v lednu.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozsudek deviantní Pavlovou usvědčuje

Autor: kocour Muž

Založeno: 14.09.2008, 22:21

Jenže si s tou pravdou můžou akorát tak vytřít ...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Rozsudek deviantní Pavlovou usvědčuje

Autor: T Muž

Založeno: 09.09.2008, 14:30

Tak to začněte raději nedůvěřovat ministrům,soudcům a právníkům.Ti lžou totiž v tomhle státečku nejvíc-a beztrestně...
K 213 podle mně říká pravdu o tom,jaké to tady v Čechách je.

Odpovědět na příspěvek

 

To ani nemuze byt pravda

Autor: Sid Muž

Založeno: 09.09.2008, 13:45

Odpovědí: 1

Zda se mi cely clanek nejak zkresleny.
Prece neni mozne, aby zeny bojujici za "rovnopravnost" psaly ministrini, ze se musi ve svem boji chovat "rovnopravne". Tak pritrouble snad nejsou...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: To ani nemuze byt pravda

Autor: zbynek Muž

Založeno: 09.09.2008, 13:51

Jsou. Jako tady kocour.

Odpovědět na příspěvek

 

 

Vložit nový příspěvek

Jméno:

Pohlaví:

Muž, Žena

E-mail:


(Vyplňte pouze tehdy, jestliže chcete být informování o odpovědích na váš příspěvek)

Předmět:

Příspěvek:

 

Kontrola: 

Opište znaky z obrázku do spodního pole:

 

 


ROVNOPRÁVNOST.cz je kolektivni tvooený, nezávislý, svobodný, názorový web. Jeho posláním je komentovat a zviditeloovat spoleeenské problémy týkající se mužu. Stránky vznikly za úeelem osvity a dokumentace. Cílem je umožnit všem publikovat svobodné názory formou elánku nebo diskuzních poíspivku. Stránky dávají svobodný prostor i kontroverzním názorum a tabuizovaným tématum, o kterých se veoejni nemluví nebo se bojí mluvit. Nesnaží se nikomu vnucovat cizí názor a nechávají na každém, aby si vytvooil svuj vlastní.

Copyright © 2007 Rovnopravnost.cz                Tvorba www - Web & Media a.s.