Zprávy


06. května 2008

Harašment

Redaktor: radon

Aktualita

Harašenie v praxi

Feministické bludy najlepšie vyvracia prax. Tá je našťastie v prípade harašenia už roky známa z tých krajín, ktoré harašiace zákony už postihli...

V diskusii k mojej predošlej úvahe sa v skupinke zúrivých odporcov objavila námietka, že som vraj neuviedol argumenty. Preto ich len stručne zhrniem:

Zákon o harašení bol prijatý bez ohlasovanej verejnej diskusie.

Namiesto nás pri príprave zákona vystupovala samozvaná „zástupkyňa verejnosti“ menom Janka Debrecéniová. Už z našej včerajšej diskusie jasne vyplynulo, čo si o nej a jej úlohe skutočná verejnosť myslí.

„Vďaka“ tejto aktivistke bol prijatá najhoršia možná, extrémne široká a široko interpretovateľná forma zákona, ktorá otvára možnosti rozsiahleho zneužívania.

V diskusii si ktosi spomenul, že veď išlo o požiadavku zosúladenia nášho práva s právnymi normami EÚ. V skutočnosti sa pod touto zámienkou do nášho právneho systému aktivistkami typu Debrecéniovej pašujú tie extrémistické poňatia zákona, ktoré EÚ explicitne nepožaduje a ani nemôže. Naopak, krajiny už postihnuté prvou vlnou radikálnych feministiek sa poučili. Mojou jedinou otázkou bolo, prečo sa nechceme poučiť aj my skôr, než na takéto poza náš chrbát samozvanou aktivistkou pretlačené extrémy začneme doplácať? Nie je totiž pravda, ako zaznelo v jednom z ohlasov, že veď o nič nejde, že veď ani inde sa svet nezrútil a že veď uvidíme. Akým právom takto „experimentujeme“ s osudmi našich občanov, keď už vieme, že to prináša viac nešťastia a tragédií, než úžitku? Ak sme chceli vyriešiť vzťahy na pracovisku, prečo do toho zaťahujeme najextrémnejšie feministické útoky ešte aj na flirt, či vtipy? Totalitné úderníčky sa brali vždy smrteľne vážne a smrteľne vážne nenávideli a nenávidia nielen kritiku ale aj púhy vtip. A to sa máme nechať doviesť až do takej absurdnej situácie, že sa začneme teraz na pracoviskách navzájom udávať za vtipy, za galantnosť, za flirt?

Poučenie je možné

Nehovorím o týchto veciach náhodou. Mal som totiž pri svojich opakovaných spisovateľských pobytoch v USA možnosť vidieť následky takéhoto feministického fanatizmu. Na Univerzite v Iowe prebiehal počas nášho pobytu spor dovtedy u nás nepredstaviteľný. Vedúca Katedry dramatickej tvorby bola odvolaná pre neschopnosť a nahradená kolegom. Vzápätí využila zákon o harašení a zažalovala univerzitu, že jej odvolaním nadržiava mužovi, ktorý ju mal údajne sexuálne obťažovať a hrubo sa k nej správať. Keď som s ňou o tom hovoril, znelo to všetko veľmi dôveryhodne a úprimne som s ňou sympatizoval. Lenže náš pobyt trval tri mesiace a nakoniec vyšlo najavo, že ten zákon len zneužila. Aj tak by si univerzita asi veľmi nepomohla, keby sa nakoniec sami študenti neodhodlali k petícii na obhajobu nového vedúceho katedry. Odvtedy som pri takýchto kauzách opatrný a preto tiež vyzývam k tomu, že máme dôkladne zvažovať, keď sa na nás hrnú takéto údernícke formy zákonov, ktoré veľmi pripomínajú tie z doby komunizmu a iných totalít. Najhorší sú totiž tí, čo bezhranične veria, že dobro nám dodajú príkazmi, zákazmi a trestami. Pritom najmä vzťahy medzi ľuďmi sú veľmi ťažko posudzovateľné, lebo sú subjektívne. Nový zákon dáva navyše šancu, aby sa odteraz každá sekretárka, ale napríklad aj pacientka (ako upozornil jeden z diskutujúcich) pomstila prítomnému mužovi naopak za to, že si ju ako ženu málo všíma. A tieto skúsenosti už v EÚ existujú!

Pod vplyvom feministických kampaní sa v 90-tych rokoch štyri holandské ministerstvá spojili v úsilí „zmeniť sexuálne správanie mužov a predísť tak všetkým formám sexuálneho násilia od znásilnenia až k slovným útokom, vypiskovaniu a potľapkávaniu“. To všetko pod heslom „Keď hovorí nie, myslí nie“. Pritom už Shakespeare v slávnej hre ústami Júlie hovorí: „Len zo skromnosti deva povie nie, no túži, aby chlapec počul áno.“

Preto je pre feministky Shakespeare sexista. Lenže sexistkami sú aj normálne, zdravo cítiace ženy. Tie zo Slovenska, ktoré nejakú dobu strávili v škandinávskych zemiach napríklad zaznamenali chladný odstup mužov a ich sterilné správanie na verejnosti. Naopak, jednej sa ani Slováci nezdali dosť pozorní, keď v ankete o exotických dovolenkách vyhlásila: „Tí Turci sú takí fantastickí muži! Na Slovensku sa za mnou nikto neobzrie, nikto ma neosloví. Tu na každom kroku na mňa pokrikovali aká som krásna, aká som sexi. Bol to vynikajúci pocit, cítila som sa dôležitá, poctená a bolo mi fajn.“ Chyba, podľa najnovšieho zákona by vlastne aj ona mala byť odsúdená, lebo schvaľuje svoje vlastné harašenie a ešte sa jej to aj páči?!

A tu sme pri ďalšom fenoméne – kriminalizácia vzťahov mužov a žien v krajinách postihnutých feminizmom vedie k úteku z tejto totalitnej kontroly do slobodného sveta normálnych vzťahov aspoň na krátku dobu dovolenky.

Harašistická emigrácia

V niektorých krajinách feministická kampaň spôsobila paradoxný jav. Americkí muži napríklad pod jej tlakom strácajú síce nálepku „sexistických machov“, ale s tým aj príťažlivosť pre veľkú časť amerických žien. A tak sa tie podnikavejšie chodia presvedčiť o tom, že mužnosť ešte existuje, do susedného Mexika. Nájsť tu mladých milencov ochotných zarobiť si pár dolárov nie je problém. Ešte lepšiu povesť majú však mladí Jamajčania nazývaní Sunshine-Rastas. Okrem Američaniek si sem rady prídu užiť milostné harašenie aj Angličanky, Kanaďanky a Nemky. Je to tak rozšírený fenomén, že o ňom nakrútila a odvysielala celovečerný dokument jedna zo súkromných nemeckých televíznych spoločností.

Najvychytenejším centrom takéhoto „azylu lásky“ v Európe je už spomínané Turecko. Na plážach tu stretnete osamelé Holanďanky, Švédky, ale aj Nórky. Turci sú trpezliví nápadníci. A ženy z krajín, kde muži z obavy pred „harašením“ nesmú verejne prejavovať záujem o ženské pohlavie, sa im za to odmeňujú tým, že platia tureckým „machom“ útratu a občas i čosi navyše. Rozchádzajú sa spokojní, aby nová várka láskychtivých cudziniek už čoskoro opäť zamestnala miestnych plážových inžinierov. Natruc feministkám.

A do takejto situácie my dobrovoľne a bez odporu smerujeme? Do takejto absurdity sme sa nechali dohnať nastrčenou figúrkou „zástupkyne verejnosti“, ktorá možno ani sama netuší, že tu ide o väčšiu hru? Prečo sa nevieme včas poučiť, keď iní s feministickými zákonmi už tú zlú skúsenosť majú? Alebo sme práve my ako relatívne veľmi nový štát vhodnou obeťou v realizácii dlhodobého feministického plánu „vojny pohlaví“?

Gustáv Murín


Zdroj: gustavmurin.blog.sme.sk 7.4 2008

Přečtení článku: 121187x

Tisknout článek

Průměrná známka článku: 2.8

Pošli článek kamarádovi

Oznámkuj článek (1 - nejlepší): 1 2 3 4 5


Související články

17.05.2014, 18:20   Muži jako oběti. K sexu bývají donuceni i násilím, tvrdí studie
14.12.2013, 02:20   Šestiletý američan políbil dívku a následně byl obviněn ze sexuálního obtěžování
01.07.2013, 01:14   Jak se ženy mstí partnerovi? Obviní ho ze znásilnění
15.05.2013, 00:40   Věznitel z Ohia se údajně mstil ženám za to, že ho exmanželka připravila o čtyři děti.
16.08.2010, 11:08   Jeden z deseti zaměstnanců hlásí sexuální obtěžování


Diskuse ke článku

 

Vložit nový příspěvek   Sbalit příspěvky

 

 

Odpověď na harašment

Autor: papparotti Muž

Založeno: 06.05.2008, 00:25

Odpovědí: 17

Po Praze koluje jedna skutečná historka z jedné zde sídlící americké firmy: Zaměstnanec firmy - Čech - vidí, jak zaměstnankyně - Američanka - má potíž otevřít dveře, protože má ruce plné šanonů. Tak samozřejmě pomůže - udělal by to jedno jestli pro kolegyni či kolegu - dveře otevře a podrží. Ta zrůda ho okamžitě seřvala, co si to dovoluje a případ eskalovala k vedení firmy. Měl z toho chudák problémy, popotahování kvůli harašmentu a buchví co.
Takže přístě, až ta Američanka zase chtěla s šanony v ruce projít na stejném místě, on již dveře nepodržel, ale ji dveřmi srazil a jak tam ležela, tak jí navíc omylem šlápnul na ruku. Vše bylo v pořádku, žádné "a musíš na kobereček kvůli harašení", případ se řešil jako "pracovní úraz" a všichni byli/y asi spokojeni/y, protože nedošlo k porušení firemních hodnot ohledně harašmentu.
Krásný příklad pro "absolutní vítězství feminismu nad zdravým rozumem" a jak "prevence harašení na pracovišti" vede v praxi konec koncům k "pracovním úrazům". To jen jako malý dodatek k pěknému a realistickému článku ohledně harašení.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Odpověď na harašment

Autor: Tery Žena

Založeno: 06.05.2008, 00:42

A já zase slyšela, že po republice jezdí černá sanitka. Normálně si přivoláte záchranku, jenže přijede ona... a už vás nikdy nikdo neuvidí...

fakt, stalo se to kámošovi od holky mýho bratrance...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Odpověď na harašment

Autor: NTPT Muž

Založeno: 06.05.2008, 13:53

Podle vašich autentických líčení soudím že je to pravda, provedli vám v ní lobotomii zmrazenou siamskou kočkou

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Odpověď na harašment

Autor: Tery Žena

Založeno: 06.05.2008, 19:08

já vím, že ta historka o kolegyni, která udělala scénu poté, co jí někdo otevřel dveře, když měla plné ruce, s morálním rozuzlením, jak jí srazil a šlápl jí na ruku, je strašně přitažená za vlasy...ale nechtěla jsem to říct takhle na rovinu jako vy :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Odpověď na harašment

Autor: abc Muž

Založeno: 06.05.2008, 09:22

... a zazvoněl zvonec a ..... pohádky byl konec

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Odpověď na harašment

Autor: papparotti Muž

Založeno: 07.05.2008, 00:07

Náhodou tu historku vyprávěl člověk, který žádné takové historky nevypráví, proto té historce i věřím, jinak bych jí zde neuváděl, ale samozřejmě, může to být pohádka, pokud to nemáte z první ruky, tak nemůžete věřit ničemu.

Já osobně zažil kvůli podobné historce soud v jednom západním státě. Začalo to falešním obviněním v podniku ohledně obtěžování (tehdy se tomu neříkalo ještě "harašení" ale "obtěžování" a proběhlo to přímo bez soudní dohry), následkem v podniku vznikla nepříjemná atmosféra (část zaměstnanců věřila mě, část protistraně), nakonec po dalších zmatcích, šikaně a podobně jsem podal na podnik žalobu u pracovního soudu, původně jsem chtěl 100%, měl jsem šikovného právníka a tak jsem vyhrál 200%. Poté vznikla v podniku dost hustá atmosféra, každý s každým jednal de facto už jen formálně, což mě bylo už jedno, dostával jsem dále mzdu aniž bych za ni musel odvádět pracovní činnost. Tak tady máte jinou "pohádku" a to s první ruky (zaručuji se za pravdivost). Po této zkušenosti bych dnes reagoval asi podobně jako ten pán z té původní historky (reagoval bych mnohem tvrději než dříve), takže tu původní historku ohledně pravdivosti nemohu vyloučit.

Sexuálně motivované výlety západních žen do Turecka (jak uvádí autor článku) mohu potvrdit z první ruky. To již v době "železné opony". Ve stejné době již objevila cestovka zásilkového obchodního domu Neckermann "tržní díru" formou sexuálně motivovaných zájezdů (pro německé) tatíky do Thajska: Po stažení americké armády z Vietnamu vznikla v trianglu zemí Vietnam, Kambodža a Thajsko vysoká nezaměstnanost v branžích prostituce, pasáctví a gastronomie (v Thajsku měly základny bombardéry B52 a zároveň tam byli posíláni na krátkou dovolenou vojáci USA z Vietnamu - stejně jako Vietkong a jeho vojáci ze Severního Vietnamu byly posíláni na dovolenou do Československa - proto je tady v České republice tolik Vietnamců). Záchranou těchto branží byla mimo jiných výše uvedená cestovka.

Jaké je z toho resumé? Normy ohledně harašení (ať už podnikové či zákonné) zvyšují cestovní ruch :))) Na pracovišti se musí makat a ne harašit. Takže ženy jezdí do Turecka, muži do Thajska. Němci se koncetrují na české pohraničí, zatímco Angličané preferovali lety do Prahy (než "objevili" baltské státy). Kdo na tom vydělá mimo cestovek? No přece zaměstnavatel, nebude mít problémky. Nevzniknou situace které uvádím.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Odpověď na harašment

Autor: Alizon Žena

Založeno: 07.05.2008, 10:48

Ten poslední odstavec je dost za vlasy přitažený. Nemyslíte? Kdo chce harašit, tak to dělal, dělá a dělat bude i na pracovišti, kde není žalobce, není ani soudce.

A myslíte, že těch, kdo se uchylují k sexuální turistice, by se to harašení týkalo, i kdyby bylo povolené? Nemyslím si, že by se po jeho pádu staly terčem osahávání a dvojsmyslných poznámek právě obstarší stopadesátikilové dámy (protože předpokládám, že mladá hezká holka ani mladý hezký kluk asi za sexuální turistikou do Thajska ani Turecka nepojedou)?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Odpověď na harašment

Autor: Jan Muž

Založeno: 07.05.2008, 15:43

Harašit nechce mikdo. Harašení je výraz pro závistivou nenávist méně přitažlivých a muži opomíjených žen vůči ženám, co je muži obskakují a činí jim návrhy. Tyto zapšklé a zatrpklé ženy se snaží udělat nejprve peklo ženám sexuálně úspěšným přímo na pracovišti, když je pak vyštípou, pomstí se jejich ctitelům tak, že je zažalují pro sexuální harašení vůči nim samotným. Tak to dopadá, když do vlády práva kecají ženy.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Odpověď na harašment

Autor: papparotti Muž

Založeno: 08.05.2008, 23:47

Pardon ze pisi bez diakritiky, jsem momentalne na pocitaci bez teto moznosti.
I na pracovisti je zalobce a soudce - to jsem se vam pouze pokusil priblizit. A kdyz "soudcem a zalobcem" je sef oddeleni v jedne osobe, tak to ocekavane skonci (jeste pred tim, nez jsem firmu uspesne zazaloval, si stezoval, ze to odskace on, cemuz jsem se nedivil).
Do dneska nevim, o co slo (a celkem me to nezajima). Ale byl jsem na pracovisti "obvinen" z "obtezovani" jiste osoby zenskeho pohlavi, na moji odpoved ze jsem nikoho sexualne neobtezoval, mi bylo receno, ze nejde o "sexualni obtezovani" ale jen o "obtezovani" a ze zena udajne mnou obtezovana je krasna zena a ze sef oddeleni veri ji a abych se k tomu vyjadril. Jelikoz jsem nevedel (a nikdy mi nebylo receno) k cemu se mam vyjadrit, jsem se logicky k nicemu nemohl vyjadrit a tak jsem se logicky nevyjadroval :)))))
Nasledujici interakce uz pote resil pracovni soud jak uvedeno.

Protoze prace na zapade je draha (tedy dobre placena), nikdo neriskuje ztratu zamestnani kvuli "harasmentu" a pokud se nenaskytnout jine zajimave moznosti, radeji hleda "placene sluzby" v uvedenem oboru. Nic vice ani mene prispevkem nerikam.

Jen mala pripominka k Vasemu prispevku: Zazil jsem v Turecku rodinku (dve dcery ve veku asi 11 a 13 let), otec normalni postavy, matka 150-200 kilova dama, mistni podnikatel byl objemem damy doslova uchvacen, ve smyslu "kam se na ni hrabou krasne a hubene 20tky", A tak krasne "harasil" tim zpusobem, ze zval rodinku neustale na celodenni vylety po Turecku. Jak to dopadlo nevim, protoze mezitim nas zajezd koncil a mi leteli zpet.
Tak vidite: Obstarsi "velryba" mela vse zadarmo, zatimco jina kolegyne nez uvadim predtim ohledne haraseni, ve veku o 15let mladsi nez velryba (asi 25 let), stihla postava a celkem pohledna, si v Turecku muze platila.

Ja jezdil do Turecka za ucelem odpocinku u more, navic me zajimaji historicke pamatky z doby antiky a predtim, do Turecka muzi nejezdi za ucelem sexu, to bych preferoval to Thajsko, tam jsem zatim nebyl, ale sexturismus do Thaska mam v pameti, kamosi me dost premlouvaji. Byl jsem tento rok v Egypte (tam urcite nejde o sexturismus), mel jsem uz jako dite zajem o historii z reckou-rimske doby a predtim. Tak se tak divam, jak zili pred 4000 lety a jak ziji nyni a to me osobne fascinuje.

Ted si predstavte dnesni dobu: Neni lepsi jako muzi si zasukat z hlediska Cechu v Thajsku, s hlediska Nemcu v CR, s hlediska Anglanu ? A zenam, ktere jsou odmitani muzi, si vybrat holt to Turecko?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Odpověď na harašment

Autor: Alizon Žena

Založeno: 09.05.2008, 00:00

Na tom pracovišti, pokud to dobře chápu, byl jste obviněn a ani vám nebylo sděleno kým a z čeho ?:o((( Tak to je tedy dost drsné.

Já jsem zas chtěla říct, že považuji za silně nepravděpodobné, že by sexuální turistika výrazněji souvisela se zákazem harassmentu.

Jak byste si tedy představoval ideální stav na pracovišti z hlediska možností, jakými by se zaměstnanec mohl bránit před skutečným obtěžováním nebo šikanou? Naprosto chápu, že je nesmysl obvinit někoho způsobem, jakým jste byl obviněn vy, nicméně si myslím, že by zaměstnanec neměl být v případě, že je opravdu šikanován nebo obtěžován, úplně bezbranný. (Ostatně i vy jste řekl, že jste zaměstnavatele za cosi jako šikanu zažaloval).

A re váš poslední odstavec - pokud jde dotyčným jen o to, jak si zaš*kat, tak jistě máte pravdu. Ale já jsem poněkud staromódní, takže mě představa jít si za peníze nezávazně užít s cizí osobou moc nebere. Navíc je zde nikoli nevýznamné riziko různých nemocí (znám kluka, který do Thajska jezdil a pak si prožil pár ošklivých dnů při čekání na výsledky HIV testu)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Odpověď na harašment

Autor: tpl Muž

Založeno: 09.05.2008, 00:21

... ale zas ta radost po oznámení výsledků...

Když už píšete o tom zaš*kání, já jsem si zaštkal včera. Chtěl jsem si poslechnout hudbu svých studentských let a našel jsem tenhle emotivní klip.
http://www.youtube
.com/watch?v=VKVNKUDQvwk&
amp;feature=related
Mysl
ím, že se výborně hodí do zdejších diskusí o přetahování o děti.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Odpověď na harašment

Autor: tpl Muž

Založeno: 12.05.2008, 16:56

To je zvláštní, najednou mi video nejde spustit.
Že by za tím stály nějaké feminonacistky?

Zatím lze spustit trochu odlišnou verzi
http://www.youtube
.com/watch?v=JYcOIzbtzgo


kde je vidět míň příběhu a víc muzikantů, takže už není tak emotivně vypjatá.

Líbí se muzika a klip někomu?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Odpověď na harašment

Autor: papparotti Muž

Založeno: 28.05.2008, 23:59

Pardon za pozdní odpověď:

1) Mě bylo řečeno kým, ale ne z čeho, mimo jednoho slova jak uvádím.
2) Hrozba "harassmentu" vede k tomu, že se na pracovišti chováte více "cool" k osobám opačného pohlaví. Protože v práci strávíte hodně času, nemáte možnost se seznámit s někým jiným mimo práci a to vede k sexuální turistice.
3) Idealní stav na pracovišti nemůžu posoudit z hlediska teoretických představ, protože nejsem specialistou na tento obor. Nezávisle na pohlaví ale můžu potvrdit, že výměna informací nutných k výkonu práce motivuje a zabraňuje šikaně či diskriminaci. Momentálně mám na pracovišti velmi dobrý vztah s kolegy. Je to následek toho, že každý z nás pracuje sice individuálně, ale jsme zároveň silný tým. Chodíme na pivo, vyměňujeme si informace, bavíme se i čistě privátních záležitostech. Věkový rozdíl našeho 4členého týmu specialistů je asi 30 let.
4) Jsem stejného názoru, ale HIV se nebojím, to není ten důvod pro mě. Mě to nebaví střídat partnerky.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Odpověď na harašment

Autor: dulcibelka Žena

Založeno: 06.05.2008, 12:25

Pozor teď před dovolenou!
Na Jadranu sežral žralok českou učitelku!

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Odpověď na harašment

Autor: Adams Muž

Založeno: 06.05.2008, 13:31

...ovsem z hlediska genderove korektnosti by bylo vhodnejsi, kdyby sezral pouze ucitele - muze, popr. ucitelku a ucitele. Byl to asi zralok sovinista, mel by byt prevychovan.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Odpověď na harašment

Autor: Alizon Žena

Založeno: 06.05.2008, 13:36

a to ještě nevíte, jestli to byl pan žralok nebo paní žraloková.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Odpověď na harašment

Autor: Adams Muž

Založeno: 06.05.2008, 13:45

musel to byt pan zralok - zachoval se jako typicky patriarchalni agresor.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Odpověď na harašment

Autor: Tery Žena

Založeno: 06.05.2008, 18:45

Více, co je sranda? Moje prababička mi to vyprávěla a věřila tomu :-) (ona sama u moře nikdy nebyla)

Odpovědět na příspěvek

 

odpověď na harašment

Autor: T Muž

Založeno: 06.05.2008, 07:19

Odpovědí: 0

,,Plác" :-) hlavně že Tery něco řekla...

Odpovědět na příspěvek

 

Turecko

Autor: Adams Muž

Založeno: 06.05.2008, 11:09

Odpovědí: 0

K tomu Turecku: abych rekl pravdu, tak mne ososbne Turkyne pripadaji tak nejak pritazlivejsi nez zapadoevropanky nebo stredoevropanky (byl jsem tam nekolikrat). Neni to jen tim ponekud exotickym vzhledem, ale tim, ze si stale uchovavaji urcitou zenskost. Tim ovsem rozhodne nemyslim slabost nebo hloupost, jde spis o to, ze se nesnazi napodobovat muze. Na druhou stranu pro vyjemneleho evropskeho metrosexuala neni svazek s Turkyni zrovna to prave orechove...a stejne tak bezne rozmazlene radobyemancipovane blbce nelze doporucit dlouhodobejsi vztah s Turekem...i kdyz na druhou stranu...

Odpovědět na příspěvek

 

"Azyl lásky"?

Autor: dulcibelka Žena

Založeno: 06.05.2008, 12:23

Odpovědí: 21

Bylo by to pěkné pomyšlení, nicméně se mi zdá, že ctěný autor trošku zaměňuje touhu po (jakémkoli) sexu s touhou po skutečném a harašení se nezříkajícím chlapovi...
Ty tetiny tam prostě jezdí za placenými radovánkami, protože dobře vědí, že turecký plážový povaleč je na prodej. A také vyjde daleko levněji než jeho "evropský" kolega!
Gigolo - ne macho!

Stejně podivná by byla představa mužů, jezdících dejme tomu do amsterdamské čtvrti červených luceren, aby zde objevili pravou submisivní a citlivou ženu...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: "Azyl lásky"?

Autor: Alizon Žena

Založeno: 06.05.2008, 12:42

Starší dámy si za peníze kupují mladé zajíčky.

Odporné?

N
e víc a ne méně, než staří pánové, kteří si za peníze kupují mladé zajíčky ;o))

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: "Azyl lásky"?

Autor: Adams Muž

Založeno: 06.05.2008, 13:28

Stari panove, kteri dovadeji s mladymi prostitutkami se chvaji celkem ekonomicky...na rozdil od tech, kteri si tyto zajicky porizuji za manzelky (pokud hodnota urciteho statku bude casem klesat, tak je vyhodnejsi si tyto statky ne kupovat, nybrz kratkodobe pronajimat).

Ale i tak jsou to magori - normalni chlap od urciteho veku dava prednost rybareni.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: "Azyl lásky"?

Autor: NTPT Muž

Založeno: 06.05.2008, 13:51

Flirty fishing ? .o)))

Odpovědět na příspěvek

 

Re: "Azyl lásky"?

Autor: Adams Muž

Založeno: 06.05.2008, 12:42

no ale stejne je predstava jak bezne turecke tintitko (turci jsou celkem drobni) obskakuje nejakou odepsanou 150tikilovou ochechuli naprosto pekelna :-) holt nemaj bejt tak chudi :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: "Azyl lásky"?

Autor: Alizon Žena

Založeno: 06.05.2008, 12:44

O nic lepší ani horší, než když mladá Thajka obskakuje nějakého odepsaného 150 kilového dědka... chápete?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: "Azyl lásky"?

Autor: dulcibelka Žena

Založeno: 06.05.2008, 13:23

Pan Murín vlastně opěvuje konečně nastolenou rovnoprávnost.
:-)))

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: "Azyl lásky"?

Autor: Adams Muž

Založeno: 06.05.2008, 13:25

Jak bych vam to rekl...nevim jake mate zkusenosti s pohlavnim stykem (pokud vubec nejake), ale vite...ono to u muzu funguje trosicku jinak...musi u nej dojit k patricnemu prokrveni pohlavniho organu (tento jev se oznacuje jako erekce). No a dosazeni erekce je podmineno urcitou atraktivitou partnerky...turecti muzi budou asi poradni tvrdaci (anebo uzivaji podpurne prostredky).

Nehlede na to, ze kdyz chlap s postavou Paroubka przni stihlou thajskou devu nebo transvestitu, tak to preci jen neni tak bizarni jako kdyz se drobny snedy jinoch nori do hromady velrybiho sadla...u savcu byvaji samci vetsi, takze varianta Thajsko je tak nejak vic v souladu s prirodou...chapete?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: "Azyl lásky"?

Autor: Alizon Žena

Založeno: 06.05.2008, 13:33

Ne, nechápu. IMHO je to na úplně stejné úrovni, stejně bizarní, stejně pochopitelné, stejně "v souladu s přírodou"... dosaďte si, co chcete.

Třeba na to stačí atraktivita její peněženky. Nebo ta dáma k uspokojení vůbec nepotřebuje koitus. Co vy víte, nevím, jaké máte zkušenosti s funkcí placeného gigola (pokud vůbec nějaké)?

Podstatné je, že ona platí a tudíž v té chvíli se jedná o její uspokojení, nikoli o jeho. Co on si myslí nebo jak dosáhne toho, co ona po něm požaduje, je jen jeho věc a pro ni to není podstatné.

Stejně jako u té Thajky není podstatné, co si myslí o onom 150 kg Němci.

A jedněm i druhým je asi dost jedno, co si o nich myslíme my, nezúčastněné osoby.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: "Azyl lásky"?

Autor: Vránolump Žena

Založeno: 06.05.2008, 13:35

Víte, ono to těm Turkům asi nebude tak proti srsti. Za krasavici je tam totiž bývá považována žena značně rubensovských proporcí. Velikost tukových polštářů totiž vyjadřuje mohovitost držitelů.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: "Azyl lásky"?

Autor: Adams Muž

Založeno: 06.05.2008, 13:42

To neni pravda. Tak to mozna funguje u Arabu, v Turecku ne.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: "Azyl lásky"?

Autor: NTPT Muž

Založeno: 06.05.2008, 13:52

Zato zde lenost držitelek.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: "Azyl lásky"?

Autor: Honza Muž

Založeno: 06.05.2008, 13:50

Osobně mi nedělá dobře ani jedna představa:-)). Opravdu se nejsem schopen rozhodnout, která z možností je méně příšerná, či dokonce "přirozenější".

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: "Azyl lásky"?

Autor: Adams Muž

Založeno: 06.05.2008, 13:52

tak si nekdy pust discovery channel, vole :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: "Azyl lásky"?

Autor: Honza Muž

Založeno: 06.05.2008, 14:03

To nevím, jak mi to pomůže při mém rozhodování. Každopádně bych nezaměňoval tloušťku (s tou tvou úvahou do určité míry souhlasím) za velikost. Tlusťoch, bez ohledu na své pohlaví, vždycky bude mít velmi blízko k tomu, aby uspokojení svého chtíče nějak dorovnával v penězích. A sex, kde je zastoupen mastodont na kterékoli straně, je vždy z kategorie bizzar.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: "Azyl lásky"?

Autor: Alizon Žena

Založeno: 06.05.2008, 16:08

To mně taky ne ;o)). A taky nevidím rozdíl mezi tím, když si starý hnusný dědek koupí mladou holku, nebo stará hnusná bába mladého kluka - mně osobně se nad tím také zvedá žaludek, ale nepokládám ani jednu z těch možností za "přirozenější". Ale jakkoli se mně to nelíbí a je to pro mě nepochopitelné, myslím si, že pokud to ten prostitut/prostitutka dělají dobrovolně a nejsou k tomu nuceni, je to záležitost obchodní dohody mezi těmi dvěma.

Moc nechápu, proč když už to odsuzovat, tak jen tu bábu a ne toho dědka...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: "Azyl lásky"?

Autor: Honza Muž

Založeno: 07.05.2008, 08:01

To já taky nechápu. Osobně si myslím, že v těchto otázkách si snad každý může dělat, co se mu líbí, pokud tím někoho neomezuje. U placeného sexu obzvláště jsou obě strany svým způsobem značně vyrovnané. Je to prostě obchod. Nějak mi uchází souvislost mezi zakázaným „harašením“ na pracovištích a následným boomem sexuálního turismu žen. Prostě na to mají fin. prostředky a v příslušných destinacích je spousta chudých mladíků, kteří jsou pohlední, ztepilí, jsou příjemní společníci a „ustojí to“. Tak holt holky jedou. Já jim to přeji. Jim, i těm hochům.
Ono snad, když na pracovišti takové „velryby“ (použiji –li podobný výraz jako adams) bude harašení povoleno, tak zrovna ji tam pak budou kolegové obletovat, svádět, předhánět se v sex. nabídkách a v jejich následných realizacích? A ona pak bude sexuálně plně saturována a nebude mít potřebu jezdit za chudými pohlednými gigolly přes půl zeměkoule?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: "Azyl lásky"?

Autor: Tery Žena

Založeno: 06.05.2008, 19:20

Jak bych vam to rekl...nevim jake mate zkusenosti s pohlavnim stykem (pokud vubec nejake), ale vite...ono to u muzu funguje trosicku jinak...musi u nej dojit k patricnemu prokrveni pohlavniho organu (tento jev se oznacuje jako erekce).

Mno, takže orální sex společník versus zákaznice je ok, ne?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: "Azyl lásky"?

Autor: mašinka Žena

Založeno: 06.05.2008, 13:39

Málokde jsem viděla tolik krásných lidí j. v Istanbulu. Tam jsou ještě hodně namíchaní. Ionští Řekové se Slovany a asijskými nájezdníky. Urostlí, se světlou pletí a tmavými vlasy. Je zajímavé, že v Řecku se tento typ nevidí. Řekové se vůbec nepodobají svým antickým vyobrazením.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: "Azyl lásky"?

Autor: Adams Muž

Založeno: 06.05.2008, 13:44

...je zajimave, ze u nas na turky (balkance/orientalce) lidi nahlizeji ponekud spatra, jenomze: v Turecku neexistuje, ze by chlap smrdel nebo ze by nemel vycistene boty. Skoro bych rekl, ze tamni spolecnost je na vyssi urovni nez ta nase.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: "Azyl lásky"?

Autor: mašinka Žena

Založeno: 06.05.2008, 13:59

Istanbul. Tam je toho k vidění spousta, ale mj. i obyvatelstvo.
Kappadokie
:-/ je nefér hodnotit čistokrevné etnikum, že jeho typické etnické rysy nejsou ala evropský vkus. Hornatá, vyprahlá krajina, kde nemohou plýtvat vodou - podle toho hygiena.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: "Azyl lásky"?

Autor: Vránolump Žena

Založeno: 06.05.2008, 14:08

Jako balkánec mohu potvrdit, že muži na sebe dbají opravdu mnohem více než zde. Opoceného smraďocha v trenýrkách a nátělníku s ukoptěnýma nohama v sešmajdaných sandálech nepotkáte ani v nemuslimských zemích a pokud ano, jde o turistu.

Odpovědět na příspěvek

 

what have I done to deserve this :-)

Autor: Adams Muž

Založeno: 06.05.2008, 13:41

Odpovědí: 0

Ach ty zeny...

no nic, pokus o reakci (pokud je vubec na co reagovat):

odst. 1 - neni, to jen vase nechapavost vam brani v postrehnuti toho rozdilu.

odst. 2 - penize dokazi divy, ale ze by mely az takovy vliv na urcite biologicke pochody? No nevim, nevim...K vasemu "dotazu": ne nemam absolutne zadne zkusenosti s funkci placeneho gigola:-).

odst. 3 - 5: nepodstatne blaboly

Odpovědět na příspěvek

 

Ona ta harašistická

Autor: Muž

Založeno: 06.05.2008, 19:22

Odpovědí: 5

emigrace funguje i jinak: Bílého muže fascinují asijské holky: Vietnamky, Thajky, Japonky, Filipínky..
Důvod celkem výstižně popsal jeden známý (ženatý s Thajkou): Ona ho neotravuje feministickými bláboly, on jí ustupuje daleko víc, než je zvykem u nich, vzájemně se tak perfektně doplňují.

Četl jsem pár příspěvků od našich Vietnamek, mladé dívky, zajímavé jak dokázaly hovořit o svém životě, o své roli ženy, ohromný rozdíl oproti české holce.
Takže svým způsobem o nic nejde, my si zaplníme život atraktivními a dobře vychovanými šikmoočkami, po jejich boku bez obav zestárneme a naše feminazi ať si trhnou ploutvemi (a třeba muslimy za za manžely jim i upřímně přeji:)))nijak mne to nepobuřuje:))) sám bych klidně prodal všechny české feminstky do Iránu, Súdánu...1 Kč za 1 ks, za víc nestojej:)))

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Ona ta harašistická

Autor: Tery Žena

Založeno: 06.05.2008, 19:29

No vidíte :-)
Vy a vaši přátelé si vezmete milé a ochotné vietnamské dívky a bude :-)
ať si každý najde toho, s kým bude šťastný, ne?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Ona ta harašistická

Autor: Jan Muž

Založeno: 07.05.2008, 16:31

A koho si vezmete Vy? Vždyť Vy zůstanete na ocet a nám tady na hrbu.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Ona ta harašistická

Autor: Tery Žena

Založeno: 08.05.2008, 10:07

Nejspíš někoho, kdo mě bude milovat, ne?
Doufám, že mého současného přítele. Ostatně už spolu sdílíme krom lásky něco velmi silného - hypotéku :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Ona ta harašistická

Autor: JirkaF Muž

Založeno: 08.05.2008, 11:46

Nechci Vám brát iluze. Nyní si bereme se ženou hypotéku na byt rozvádějícího se páru po 15-ti letech a 2 dětech a hypotékou na tento byt. Platili ji celé dva roky... . Z naší až dostanou peníze ji splatí a ještě si pár set tisíc vydělají. Ještě něco silného máte v rukávu? :(

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Ona ta harašistická

Autor: Tery Žena

Založeno: 08.05.2008, 13:53

No tu naši lásku, ne? Ta je nejdůležitější :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Tam

Autor: troll Muž

Založeno: 07.05.2008, 08:37

Odpovědí: 0

Tam, kde chybí dámy, není pro místo pro gentlemany.

Odpovědět na příspěvek

 

Byste se divili,

Autor: kocour Muž

Založeno: 07.05.2008, 18:53

Odpovědí: 0

co všechno se dá do našeho práva propašovat, když to má razítko "made in EU, velmi spěchá, už nám prstíčkem hrozí". Třeba Antidiskriminační zákon v té podobě, v jaké prošel Parlamentem, je skutečně osekaný na dřeň ... ale když ho srovnáte s tím, co původně navrhovala vláda, nebo nedejbože s tím, co asi před dvěma lety spáchala vláda ČSSD ... přitom právo EU je pořád stejné, tak čím to jen může být?

V té poslední verzi, co je na stole, se aspoň Marku Bendovi podařilo rozdělit důkazní břemeno mezi oba "zúčastněné".


Btw, a čím, to, že se o tom najednou vůbec nepíše a je totální ticho po pěšině? Skoro jako by ti pisálci pracovali na zakázku, tomu však ve své tupé zabedněnosti a naivitě ne a ne uvěřit ...

Odpovědět na příspěvek

 

Tomu se říká právní domněnka, ne?

Autor: Misogyn Muž

Založeno: 09.05.2008, 10:32

Odpovědí: 2

Právní domněnka:
Pokud žena tvrdí, že je diskriminovaná, tak se má za to, že je diskriminovaná, pokud se neprokáže opak.
Pokud cikán tvrdí, že je diskriminovaný, tak se má za to, že je diskriminovaný, pokud se neprokáže opak.
Pokud žena tvrdí, že na ni bylo sexuálně harašeno, tak se má za to, že na ni bylo sexuálně harašeno, dokud se neprokáže opak.

A opak má prokazovat nařčený (obviněný).
V trestních věcech musí policie shromažďovat z vlastní iniciativy i důkazy neviny. Ve věcech údajné diskriminace a sexuálního harašení ale ne, tam je shromáždění důkazů neviny na obviněném (nařčeném).

Co na tom Benda změnil?
Můžete to vysvětlit nějak blíž a srozumitelně?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Tomu se říká právní domněnka, ne?

Autor: kocour Muž

Založeno: 09.05.2008, 13:43

Parlamentem schválená verze (navrhl Marek Benda):

"Pokud žalobce uvede před soudem skutečnosti, ze kterých lze dovodit, že ze strany žalovaného došlo k přímé nebo nepřímé diskriminaci na základě ... ... je žalovaný povinen dokázat, že nedošlo k porušení zásady rovného zacházení."

Původ
ně navržená verze (tj. vládní):

"Skutečn
osti tvrzené o tom, že účastník byl přímo nebo nepřímo diskriminován na základě svého pohlaví, má soud ... za prokázané, pokud v řízení nevyšel najevo opak."

(ale vysvětlit si to nechte radši od někoho jiného, taková leg. slátanina se hned tak nevidí; já to chápu tak, že v Bendově případě prokazuje, že udělal /třeba firma/ všechno možné, aby k diskriminaci nedocházelo, ergo pokud k ní došlo, je to individuální odpovědnost toho či onoho zaměstnance a ne firmy; v praxi se to vyřeší zřejmě tak, že firmy dají do služebních řádu velkým rudým písmem "nediskriminujte a nekoukejete ženskejm do výstřihu a pod sukni, jinak si následky přičtěte sami, my, firma, házíme distanc")

Odpovědět na příspěvek

 

Obě verse jsou k zblití.

Autor: Misogyn Muž

Založeno: 14.05.2008, 08:00

Akorát že u té původní se vůbec nepovažovalo za nutné, aby mezi žalobkyní a žalobcem byl nějaký vztah, který by diskriminaci nebo harašení potenciálně umoňoval. Teď to zase vypadá tak, že každá, z kterou se setkáte, vás bude moct obvinit a vy se budete muset obhájit předložením důkazů.

Takže bude platit právní domněnka: tvrdí-li žena, že byla diskriminovaná nebo že na ni bylo harašeno, má pravdu, dokud se neprokáže opak; prokázání opaku tíží žalovaného.

Jediná obrana: vyhýbat se jim, co jen to jde. Každý kontakt s nimi se stává extrémně nebezpečným.

Odpovědět na příspěvek

 

 

Vložit nový příspěvek

Jméno:

Pohlaví:

Muž, Žena

E-mail:


(Vyplňte pouze tehdy, jestliže chcete být informování o odpovědích na váš příspěvek)

Předmět:

Příspěvek:

 

Kontrola: 

Opište znaky z obrázku do spodního pole:

 

 


ROVNOPRÁVNOST.cz je kolektivni tvooený, nezávislý, svobodný, názorový web. Jeho posláním je komentovat a zviditeloovat spoleeenské problémy týkající se mužu. Stránky vznikly za úeelem osvity a dokumentace. Cílem je umožnit všem publikovat svobodné názory formou elánku nebo diskuzních poíspivku. Stránky dávají svobodný prostor i kontroverzním názorum a tabuizovaným tématum, o kterých se veoejni nemluví nebo se bojí mluvit. Nesnaží se nikomu vnucovat cizí názor a nechávají na každém, aby si vytvooil svuj vlastní.

Copyright © 2007 Rovnopravnost.cz                Tvorba www - Web & Media a.s.