Zprávy


29. prosince 2007

Názor

Redaktor: MiS

Aktualita

"Kdo jsou členové Svazu mužů?"

Otevřená korespodence

Pro zájemce, kteří sledují vývoj situace okolo článku "Kdo jsou členové Svazu mužů? zveřejňuji další vzájemnou výměnu e-mailů .

Vážený pane Potměšile,

My se stále motáme okolo jednoho problému. Vy nám stále podsouváte, že něco zveřejňujeme na svých stránkách. Na svých stránkách www.svaz-muzu.cz zveřejňujeme pouze oficiální informace v souladu s vedením a cíly svazu.

Pak existují veřejné stránky Rovnopravnost.cz, kde má prostor naprosto každý. Na těchto stránkách je v zápatí uvedeno, že ROVNOPRÁVNOST.cz je kolektivně tvořený, nezávislý, svobodný, názorový web. Jeho posláním je …atd. atd.

Na tomto webu www.rovnopravnost.cz poskytnul svaz mužů pouze programové prostředí, ostatní plní dobrovolně a neplaceně redaktoři a někteří ani nejsou členy svazu. Členství redaktorů není povinnost, navíc to ani nezkoumáme, jelikož nám to je jedno. Osobně mám velké výhrady k celé řadě článků, o komentářích vůbec nemluvím. Vedení svazu však vůbec do života tohoto webu nezasahuje. Je potřeba si uvědomit tím, že se o něčem bude mlčet se problém nevyřeší. Obsah webu rovnopravnost.cz vzniká víceméně živelně, reaguje na aktuální dění. (Snad mi tohle rouhání šéfredaktor Hájek odpustí). Řada přispěvatelů posílá redakci různé tipy apod. Na webu se objevují např. i články paní Ulmannové, která muže a zejména svaz svými výroky nijak nešetří. Jsou tam zveřejněny dopisy z organizace Kyselá žába, které na svazu také nenechaly nit suchou. Svaz vždy veškerou kritiku ustál. O členy jsme nepřišli. Naopak. Svobodný názor je pro nás nade vše. Musíte si uvědomit, že všichni tito lidé se na rozdíl od jiných komerčních médií nemusí na nic ohlížet protože celá činnost webu je nekomerční. Nejsou od svazu placeni, ani nejsou ve svazu v zaměstnaneckém poměru. Všichni jsou to nadšenci, kteří tuto činnost dělají z přesvědčení, protože si myslí, že je potřeba něco změnit. Problém by nastal, kdybychom začali z nějakých důvodů cenzurovat. To je příklad blogu na Idnes.cz, kde redaktoři zrušili např. blog pana Hedvíčka. V tu ránu se začne každý ptát, kde je nezávislost, svoboda slova a názoru?

Opravdu nesedíme na dvou židlích. My se netajíme tím, že máme plný mrazák masa. Akorát jsme dali do společných prostor ještě jeden mrazák, kam si může dát kdokoliv své vlastní maso. Za jehož kvalitu my neneseme zodpovědnost.

Co se týká pana Fialy, který vám tak leží v žaludku, tak píšete, že ho hájíme. Nevím proč používáte plurál. Pokud ho někdo hájí, tak je to zase jenom nějaká fyzická osoba a určitě to není svaz. Svaz již mnohokrát deklaroval, že nebude zaujímat ke konkrétním kauzám „zavržených“ rodičů žádné stanovisko. Bez podrobné znalosti všech podkladů a konkrétní situace není možné vynést objektivní nestranný názor. Vy jako právník víte velmi dobře, že to není kolikrát snadné ani při dostatku podkladů. Často stojí tvrzení proti tvrzení. Pokud člověk u toho tzv. nesvítil lampou, tak nelze říci, kde je pravda. Na druhé straně nechceme a nebudeme mlčet ve věcech, kdy dochází k evidentnímu porušování práv (bez ohledu na pohlaví). Nebráníme se také vyslechnout si názory „zavržených“ rodičů. Snažíme se pak analyzovat problémy a poukazovat na systémové chyby v zákonech či vyhláškách.

Věřím, že již se vám podaří oddělit zrno od plev. Já se stále nemohu zbavit pocitu, že vás děvčata naočkovala proti nám a ono je to nakonec všechno jinak. Co se stalo, nedá se odestát. Zbytečně jste si nadělal spoustu nepřátel. Stačilo tak málo - dát mi vědět. Mohli jsme všechno u kafe v klidu bez emocí prodiskutovat.

S pozdravem

Miroslav Salač

--------------------------------------------------------------------------------

From: Potměšil Jan [mailto:potmesil@smocr.cz]
Sent: Friday, December 28, 2007 2:48 PM
To: Miroslav Salač
Subject: RE: Poznámka-reakce k článku "Kdo jsou členové Svazu mužů?" - DĚKUJI

Vážený pane Salači,

děkuji za Vaši reakci a vítám, že spolu můžeme diskutovat, jakkoliv budeme mít na řadu věcí rozdílné názory - důležitá je však možnost diskuze.

Co se týče mé aktivity, i když jsem si jí způsobil řadu nepříjemností, nelituji jí a podpořila mě řada lidí - nejen žen, ale i přátel nebo úplně cizích lidí, včetně mužů z řad stavu právnického. Stal jsem se bohužel i terčem zastrašování, vyhrožování a urážek, a to jen proto, že jsem zviditelnil témata a články, které mezi jinými běžně zveřejňujete.

Nevidím nic špatného na tom, pokud jsou zpochybňována např. čísla o domácím násilí, uváděná ženskými organizacemi, sám na to mám také odlišný názor, ale myslím si, že to lze dělat i kultivovaně. Pokud si proberete třeba i Vaši rubriku "doporučujeme", jsou tam i příspěvky, které mají k seriózní diskuzi daleko, nemluvě o článcích typu "konečně vědecký obraz feministky" - to snad ani nemáte zapotřebí... Přes Vaši snahu o poskytnutí prostoru k otevřené diskuzi musíte dle mého názoru počítat s tím, že budete posuzováni nejen dle stanov, ale i podle toho, co na svých stránkách považujete za legitimní. Nelze sedět na dvou židlích, a nelze mít plný mrazák masa, a zároveň tvrdit, že jsem vegetarián.

Ptal jsem se kolegů (jsme tu skoro samí muži), zda jim to či ono přijde normální, nebo zda jsem blázen já - uklidnilo mě, že ač jsou jim nějaké "gendery" ukradené, některými články na stránkách ČSM byli upřímně překvapeni, stejně jako byli až šokováni některými projevy p. Fialy, jehož hájíte (včetně případů, kdy jej někdo kritizuje v pouhé diskuzi).

Berte to tak, že jsem také svobodně diskutoval a že jsem ČSM udělal bezplatnou reklamu (neexistuje negativní reklama). Sami přece shromažďujete články o různých poklescích žen a feministek, tak proč na Vaše články se stručným subjektivním hodnocením objektivní skutečnosti, na což mám právo, neodkázat.

No nic, nekažme si vánoce, já jsem rád, že jsme spolu navázali kontakt a že důvody, proč jsem z diskuzí ČSM odešel (nemožnost dialogu, máte-li odlišný názor, vulgarizmy a urážky apod.) neplatí vždy a všude a že i Vy máte nad excesy některých svých příznivců nadhled.

Děkuji Vám a přeji úspěšný nový rok a klidný zbytek vánoc

S pozdravem - Jan Potměšil


Zdroj: Český svaz mužů 29.12.2007

Přečtení článku: 262903x

Tisknout článek

Průměrná známka článku: 2.9

Pošli článek kamarádovi

Oznámkuj článek (1 - nejlepší): 1 2 3 4 5


Související články

23.06.2014, 21:46   Volby do Evropského parlamentu 2014
08.03.2014, 21:14   10 let Českého svazu mužů
14.12.2012, 13:46   Totalitní kvóty = další diskriminace mužů
27.12.2007, 00:38   Britské listy - nebo správněji Blicí listy ?
27.12.2007, 00:20   Kdo se skrývá za „18.000“ členy Českého Svazu mužů


Diskuse ke článku

 

Vložit nový příspěvek   Sbalit příspěvky

 

 

Pane Potměšile, yahyo,

Autor: Kristina Žena

Založeno: 29.12.2007, 11:24

Odpovědí: 15

Odpoledne odjíždím a tak mám už jen velmi málo času něco tu psát, ale musím přece jen něco.

Naprosto chápu a respektuji důvody, proč jste zdejší diskuze opustil, ale přišlo mi to škoda, protože každého chytrého a slušného diskutujícího, který odsud ubyde, je škoda. Ale zřejmě platí, že každý web je takový, jací jsou jeho "obyvatelé" a tedy také platí, že znechucením diskuzí slušným oponentům extremisté tomuto webu prokazují medvědí službu.

Možná by bylo správné si položit otázku, proč také neodejít a nenechat je svobodně tento web prznit a stabilně hatit představy některých slušných antifeministů o slušné a racionální diskuzi s případnými feministkami, které, jak jsem si jistá, za stávajících podmínek těžko budou ochotny diskutovat byť i se slušným oponentem, pokud se budou ze všech dalších stran na jejich hlavy snášet "píči, svině, krávy a slepice". Ano, i já, a to jsem nefeministka, si ji, a čím dál častěji, pokládám a myslím, že už nejsem daleka rozhodnutí, jak ji definitivně vyřešit. Ostatně blíží se zlom nového roku a to je příležitost k různým rozhodnutím a novým začátkům, že :-)?

Na druhou stranu, přes veškeré sympatie, které jsem k Vám chovala a stále chovám, musím napsat, že mám silné výhrady k tomu, jakým způsobem jste vypral místní špinavé prádlo. Asi se trochu lišíme v posuzování společenské nebezpečnosti tohoto a dalších webů zmíněných v této kauze, ostatně nejsem právník a ve spoustě zde probíraných sporů se vůbec nevyznám. Pana -jjj- a mnohé další zdejší kousky beru jako takové legrační neškodné strejce, ale uznávám, že je to asi tím, že se s podobnými typy profesně ani jinak nestýkám a tudíž výlety do zdejších končin občas beru tak trochu jako výlet do zoo.

Také se domnívám, že je chybou spojovat zdejší diskutující, často nečleny ČSM, se samotným Svazem, ale to už jsem tu několikrát psala. Na druhou stranu není nutno si dělat ani iluze o členské základně ČSM, kteroužto lze rozšířit pouhým vyplněním elektronické přihlášky. Já jsem se takto stala členkou hned dvakrát, poprvé spíš technickou neobratností a nedopatřením, podruhé už záměrně :-)

Navzdory těmto výhradám se domnívám, že jste muž na správném místě a přeju Vám, ať se Vám v nové práci a funkci daří.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Pane Potměšile, yahyo,

Autor: Kristina Žena

Založeno: 29.12.2007, 12:22

Upřesnění, aby si někdo špatně nevykládal mnou použitý termín "posuzování společenské nebezpečnosti tohoto a dalších webů": Měla jsem na mysli společenskou nebezpečnost jejich excesů.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Pane Potměšile, yahyo,

Autor: Johny Muž

Založeno: 29.12.2007, 14:18

Supluješ /délka tvých žvástů/ i za Alizon? Společenskou nebezpečností chápu jedince jako jsi ty a kterým příroda dovolila přežít. Mnoho žvástů ze samoty a o životě nemajíc ani páru, ty patologická blábolko.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Pane Potměšile, yahyo,

Autor: Tery Žena

Založeno: 30.12.2007, 15:33

Ty jo, tak to jste ještě nečetl moje příspěvky, kterými jsem to tady dneska rozbalila. Ona citace text nabobtná....
Akorát je to všechno na takové strašně smutné téma :-(

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Pane Potměšile, yahyo,

Autor: Zdeno Muž

Založeno: 29.12.2007, 12:41

"Už nejsem daleka rozhodnutí, jak ji definitivně vyřešit..."

Ježiš
i, Kristino, kdybyste se tu přestala objevovat, tak by mě to mrzelo. A určitě nejen mě.

Každopádně přeji hezký nový rok, pevné nervy... a pořádnou sněhovou nadílku pro vaše lyže :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Pane Potměšile, yahyo,

Autor: lubob Muž

Založeno: 29.12.2007, 15:16

pridavam se.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Pane Potměšile, yahyo,

Autor: Jan Muž

Založeno: 29.12.2007, 23:29

Když žena prohlásí, že tento web navštěvuje jako zoo, má tím na mysli, že všichni chlapi, co zde vyjadřují své názory a hájí přirozený a spravedlivý řád věcí proti genederovým zrůdnostem a justiční perzekuci slušných lidí i rodiny, tedy že tito chlapi jsou opovrženíhodná zvířata. Když to řekne stylem, jako Vy, má to větší váhu, než kdyby řekla, že tito muži jsou prasata, kokoti a p. Takový projev by se dal chápat jako emocionální úlet a jako takový může být omluvitelný (jakkoliv sám ho nepovažuji za přijatelný).

Nicméně Vaše vyjadřování, paní Kristino, vypovídá o tom, že jste o svých názorech hluboce přesvědčena, jste tedy nenapravitelná a fanatická feminacistka. Jako taková potom nebezpečná lidem i této zemi. Máte na mysli a propagujete nejhorší genocidu lidského druhu v jeho dějinách. Nikdy dříve totiž neexistovala tak zvrhlá "genderová převýchova" lidí a eliminace ušlechtilého genomu lidské populace k potření základních vlastností dobrého člověka jako je mužnost, čest, spravedlivost, statečnost, rozumnost či zásadovost.

Před pronikavých pohledem lidí, kterým ještě zbyla kapka cti v těle, se neskryjete žádnou demagogií, Vy ani ten Váš pan Potměšil.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Pane Potměšile, yahyo,

Autor: Zdeno Muž

Založeno: 30.12.2007, 09:31

Blbost.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Pane Potměšile, yahyo,

Autor: Tery Žena

Založeno: 30.12.2007, 15:39

Tak já vám zanadávám, když chcete. V Kutné Hoře v jednom muzeu byla zajímavá výstava u středověkých neřeští (karban, obžerství,smilstvo atd :-) No a tam jsem se naučila naprosto boží středověkou nadávku. Pizdivlček!

Takže: Jane, vy pizdivlčku jeden, teď jsem úplně emociálně ulítla. :-)

Dobrý ne?

p.s. Vadí vám kromě žen ještě něco jiného? Třeba homosexuálové, černoši, Vietnamci, šedí ufoni, fanoušci Star Treku, kočky(?!?!?!) ?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Pane Potměšile, yahyo,

Autor: Jan Muž

Založeno: 31.12.2007, 00:12

Tak, to by Vám šlo, nadávat a dokonce s jistou grácií.:-) Mě nevadí žádný boží tvor, pokud zůstává u toho, čím byl obdařen od přírody. Nejhorší se všeho jsou ovšem trpaslíci...:-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Pane Potměšile, yahyo,

Autor: Tery Žena

Založeno: 31.12.2007, 03:53

A je takový homosexuál boží tvor?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Pane Potměšile, yahyo,

Autor: Bobby Brown Muž

Založeno: 31.12.2007, 00:58

"fanoušci Star Treku" - to mě dostalo! :-D
(jj, ať žije Red Dwarf)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Pane Potměšile, yahyo,

Autor: jt Žena

Založeno: 30.12.2007, 19:19

Celkem pregnantní objasnění jsem včera zahlédl na jiném místě v jiné věci, cituji:

"... Nenastal uz cas nazyvat veci pravymi jmeny? Proc se na to divat z te strany ci one strany? Kdyz je nekdo vul - neni snad volem ze vsech stran? A vul je vul, protoze je vul. A volovi musi byt receno, ze je vul - vul nevi, ze je vul - protoze je to vul! Uz to chapete?"
(Dekuji, pane Hedvicku.)

Po nekonečných letech civilizovaných snah o "opravu" systému bych byl tolerantnější k postiženým, kteří se uchýlí k občasnému zaklení, když se každé takové úsilí míjí účinkem, nebo je dokonce důvodem k pronásledování. Kde je zmíněná společenská nebezpečnost? Vidím ji úplně, ale úplně jinde. A nezaměňujte, prosím, příčiny a následky. (Čímž současně netvrdím, že se s formou některých vyjádření zcela ztotožňuji.) Co jste udělala Vy, vážená Kristino? Já to nevím.

Tento web je naštěstí svobodný a necenzurovaný, na rozdíl od některých jiných, a vyjadřuje tedy názory občanů takové, jaké jsou. Tato země se chce nazývat demokratickou, tedy zemí, kde veškerá moc pochází z vůle lidu této země. Nemůže být na škodu vyslechnout si i názory syrové a neučesané.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Pane Potměšile, yahyo,

Autor: jt Muž

Založeno: 30.12.2007, 19:21

*** oprava

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Pane Potměšile, yahyo,

Autor: Kristina Žena

Založeno: 01.01.2008, 23:43

Milé jt (nevyznám se ve Vašem pohlaví, pokaždé je jiné, tak volím střední cestu).

Co kdybych Vám na tento korektní vzkaz odpověděla "protiargumentem&quo
t;, že jste "starý ču*ák, kterého by si žádná nepustila mezi nohy"? Jistě byste se nezlobil, vždyť je to jen svobodný, syrový a trochu neučesaný názor, který jen nazývá věci pravými jmény a proto jistě nemůže být na škodu si ho vyslechnout a být k němu trošku tolerantní. Já jsem zde takovýchto názorů už vyslechla MNOHO, konkrétně tento v adekvátní situaci pouze v "dámské úpravě" osazené dámským genitálem a násadou od smetáku. No, jak říkám, není nad roztomilou neučesanost, ale, řečeno s básníkem, každého dne něco krásného končí a já momentálně končím zde, alespoň na jistou, ale dost dlouhou dobu.

Po dobu své nepřítomnosti stanovím svým mluvčím pana Jana (ne Potměšila, ale toho z Nové Akropole). On ví nejlépe a dokonce ještě lépe než já, jak a co si myslím, když něco napíšu.

Potměšile: máte od mě vzkaz v redakční poště BL.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Pane Potměšile, yahyo,

Autor: Johny Muž

Založeno: 02.01.2008, 17:26

Kristina:......a já momentálně končím zde, alespoň na jistou, ale dost dlouhou dobu.
Děkujeme - odejděte. Vracet se nemusíte.

Odpovědět na příspěvek

 

Kdo jste

Autor: NTPT Muž

Založeno: 29.12.2007, 14:13

Odpovědí: 0

že chcete posuzovat společenskou nebezpečnost toho co lidé myslí a píší ????? :-/

Odpovědět na příspěvek

 

Chybná fotografie

Autor: Jan Potměšil Muž

Založeno: 29.12.2007, 14:46

Odpovědí: 82

Omlouvám se, že nebudu reagovat na diskuze, musím do pondělního rána něco odevzdat, tak jen technická:
Ty fotky pána v brýlích nepatří mně, ale náměstkovi ministra vnitra p. Mgr. Zdeňku Zajíčkovi (!!!), nikoliv mně. Redakce ji nejspíše vzala z článku, který jsem psal na náš web, fotka ale souvisí s autorem reformy veřejné správy, nikoliv se mnou jako úředníkem, který o tom psal článek. Pro ověření viz:
http://www.mvcr.cz/mini
sterstvo/zajicek.html.
H
ezký nový rok a ještě jednou se omlouvám, že nebudu na nic reagovat n. to číst (aspoň teď), reaguji ale na e-mail (viz BL). Mějte se - HP

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Chybná fotografie

Autor: NTPT Muž

Založeno: 29.12.2007, 23:04

Pane potměšil.

Malý Jan Rokos, kterého unesla matka tátovi, a kterého nebyla policie schopna půl roku vypátrat, byl nalezen zavražděn na zadním sedadle auta ve kterém seděli jeho matka a její nový druh.

Půl roku táta pátral na vlastní pěst po synovi, půl roku marně a po celé republice, tváří v tvář neschopné policii a zkorumpované justici. Zatímco vy ve vašem výboru proti domácím násilí jste spolu s feministickými organizacemi plodil články proti Paterovi a Fialovi a především PROTI OTCUM OBECNE. JA kse nyní cítíte ? Co svědomí ?

Jsou to právě lidi vašeho ražení, kteří se snaží torpédovat jakékoliv poukazování na nerovné postavení otců v opatrvnických řízeních, jsou to lidé vašeho ražení, kteří se snaží ostrakizovat statečné lidi pouklazující na liknavost, se kterou soudy a OČTŘ k problémum dětí unesených matkami a k problémům zavržených otců staví, jsou to lidé VASEHO TYPU, VASICH NAZORU a vašich morálních kvalit, kteří nesou morální zodpovšdnost za smrt toho dítěte.

Podle mě jste normální vrah a tuto morální odpovědnost z vás nikdo neodpáře.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Chybná fotografie

Autor: lubob Muž

Založeno: 29.12.2007, 23:20

http://karlovarsky.denik.
cz/zpravy_region/kv_patra
ni_honzik_20071129.html


holt, kult matky ma i stinne stranky.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: Tery Žena

Založeno: 30.12.2007, 15:30

Jenže to přeci není o kultu matky. Vraždí zrůdy "matky" i zrůdy "otcové". Viz případy, co jsem tu jmenovala. To není o pohlaví, to je o něčem jiném (ale nevím čem, asi nějaké strašné odpornosti v lidské mysli):

Muž, který zavraždil dceru, dostal 20 let

Stejný soud, který předtím dal otci do opatrování dceru, ho včera odsoudil za její vraždu. Muž přitom již dříve týral syna. Ke dvaceti letům vězení se zvýšenou ostrahou odsoudil včera Krajský soud v Brně čtyřiadvacetiletého Petra Bláhu za vraždu jeho desetiměsíční dcery. Vražda se přitom odehrála jen několik týdnů poté, co dcerku tentýž soud vrátil rodičům. Protože Bláha byl již v době narození své dcery stíhán za týrání svého syna, sociální pracovníci ji krátce po narození v únoru 1998 mladým manželům z Jobovy Lhoty odebrali a předali do kojeneckého ústavu. Odebrání děvčátka potvrdil i Okresní soud v Blansku. Rodiče se ale proti jeho rozhodnutí odvolali a Krajský soud v Brně jim dítě vrátil. Učinil tak přesto, že Bláha byl již stíhán za týrání svého syna. Toho měl před lety neúměrně trestat, dusit polštářem a při jednom z "výprasků" mu dokonce zlomil nohu. Několik týdnů po návratu k rodičům však holčička zemřela udušením."
(eee, co má soud co takovým lidem dávat dítě? když už jednou prokázali, že to nezvládnou?)

Nebo ten Jaroslav Jaroslava Planý, který zastřelil svou čtyřletou dceru. Taky ji unesl (tentokrát mámě) a taky to udělal ze msty.


A nebo tenhle magor:
"Patnácti lety ve vězení se zvýšenou ostrahou potrestal včera Krajský soud v Brně Jozefa Nemšovského (40) z Uherskohradišťska za to, že se loni v říjnu pokusil zavraždit svou devítiletou dceru Veroniku.
Činem se chtěl muž pomstít své tchýni Marii H. Žena mu totiž odmítla být po vůli, když ji nutil k sexuálním hrátkám. Jozefa neúspěch rozčílil natolik, že se rozhodl tchýni pomstít tím, že jí znemožní kontakt s dítětem. Dceru udeřil dlaní do krku a poté dvakrát do hlavy, z toho jednou dřevěným hranolem. Veronika utrpěla otřes mozku a četné pohmožděniny, s nimiž musela být hospitalizována. Život jí podle znalců zachránilo pouze to, že po úderech upadla na břicho, díky čemuž nevdechla krev do plic. Nemšanský se dceři po útoku ani nepokusil pomoci. Státní zástupce jej kromě pokusu vraždy obžaloval z vydírání a porušování domovní svobody.


Otec zavraždil syna, aby se pomstil ženě
Ústí nad Labem - Libor Podhradský z Děčína podle znalců loni zastřelil svého pětiletého syna proto, aby se pomstil manželce. Znalci včera před ústeckým krajským soudem vypověděli, že prognóza nápravy Podhradského je spíše negativní. Podhradský seděl i tentokrát před soudem s hluboko sklopenou hlavou. Nereagoval na znalecké posudky ani na výpovědi svědků, mezi nimiž byla i jeho bývalá manželka. Šéf ústeckého krajského úřadu vyšetřování Bohumil Kotas již dříve uvedl, že chlapec byl loni s babičkou na chalupě u České Kamenice. Otec tam za ním přijel a na zahradě ho zastřelil. Poté zavolal policii a počkal na její příjezd. Rodiče dítěte se tehdy rozváděli.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: NTPT Muž

Založeno: 30.12.2007, 19:56

A jeden čerstvý . 23 letá matka v německu utýrala svého syna hladem...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: lubob Muž

Založeno: 30.12.2007, 20:09

vy jste evidentne nepochopila podstatu veci (kockam zrejme rozumite lepe - tedy siamskym kockam, tot se vi :-))

tou podstatou veci je to, ze zminena matka sprovodila ze sveta jiz 3 ze svych 4 deti. to ctvrte prezilo nejspis jen proto, ze je matka od utleho detstvi nevidela. jak je mozne, ze zadne mechanismy nezasahly drive, po umrti prvniho, ani po umrti druheho ditete? zprelamane koncetiny mrtvolek byly malo na to, aby ta kreatura skoncila na 25 let v kriminalu & nemohla si tak porodit dalsi obet?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Chybná fotografie

Autor: kocour Muž

Založeno: 30.12.2007, 16:28

To snad nemyslíte vážně? Za to, že nějaká ženská je úchylná, může Potměšil? Tak to potom asi ČSM může za ty blázny, co o nich píše Tery, ne?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: richard Muž

Založeno: 30.12.2007, 17:19

Za to, že je "úchylná" nemůže, za to, že takovéto ženštiny smí vraždit děti beztrestně ano, takoví jako on jim beztrestnost zaručují.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: Tery Žena

Založeno: 30.12.2007, 17:25

Zkusím ten filtr porazit, ale nevím, nevím...

To není o pohlaví, to je o něčem jiném (ale nevím čem, asi nějaké strašné odpornosti v lidské mysli):

Muž, který zavraždil dceru, dostal 20 let

Stejný soud, který předtím dal otci do opatrování dceru, ho včera odsoudil za její vraždu. Muž přitom již dříve týral syna. Ke dvaceti letům vězení se zvýšenou ostrahou odsoudil včera Krajský soud v Brně čtyřiadvacetiletého Petra Bláhu za vraždu jeho desetiměsíční dcery. Vražda se přitom odehrála jen několik týdnů poté, co dcerku tentýž soud vrátil rodičům. Protože Bláha byl již v době narození své dcery stíhán za týrání svého syna, sociální pracovníci ji krátce po narození v únoru 1998 mladým manželům z Jobovy Lhoty odebrali a předali do kojeneckého ústavu. Odebrání děvčátka potvrdil i Okresní soud v Blansku. Rodiče se ale proti jeho rozhodnutí odvolali a Krajský soud v Brně jim dítě vrátil. Učinil tak přesto, že Bláha byl již stíhán za týrání svého syna. Toho měl před lety neúměrně trestat, dusit polštářem a při jednom z "výprasků" mu dokonce zlomil nohu. Několik týdnů po návratu k rodičům však holčička zemřela udušením."
(eee, co má soud co takovým lidem dávat dítě? když už jednou prokázali, že to nezvládnou?)

Nebo ten Jaroslav Jaroslava Planý, který zastřelil svou čtyřletou dceru. Taky ji unesl (tentokrát mámě) a taky to udělal ze msty.


A nebo tenhle magor:
"Patnácti lety ve vězení se zvýšenou ostrahou potrestal včera Krajský soud v Brně Jozefa Nemšovského (40) z Uherskohradišťska za to, že se loni v říjnu pokusil zavraždit svou devítiletou dceru Veroniku.
Činem se chtěl muž pomstít své tchýni Marii H. Žena mu totiž odmítla být po vůli, když ji nutil k sexuálním hrátkám. Jozefa neúspěch rozčílil natolik, že se rozhodl tchýni pomstít tím, že jí znemožní kontakt s dítětem. Dceru udeřil dlaní do krku a poté dvakrát do hlavy, z toho jednou dřevěným hranolem. Veronika utrpěla otřes mozku a četné pohmožděniny, s nimiž musela být hospitalizována. Život jí podle znalců zachránilo pouze to, že po úderech upadla na břicho, díky čemuž nevdechla krev do plic. Nemšanský se dceři po útoku ani nepokusil pomoci. Státní zástupce jej kromě pokusu vraždy obžaloval z vydírání a porušování domovní svobody.


Otec zavraždil syna, aby se pomstil ženě
Ústí nad Labem - Libor Podhradský z Děčína podle znalců loni zastřelil svého pětiletého syna proto, aby se pomstil manželce. Znalci včera před ústeckým krajským soudem vypověděli, že prognóza nápravy Podhradského je spíše negativní. Podhradský seděl i tentokrát před soudem s hluboko sklopenou hlavou. Nereagoval na znalecké posudky ani na výpovědi svědků, mezi nimiž byla i jeho bývalá manželka. Šéf ústeckého krajského úřadu vyšetřování Bohumil Kotas již dříve uvedl, že chlapec byl loni s babičkou na chalupě u České Kamenice. Otec tam za ním přijel a na zahradě ho zastřelil. Poté zavolal policii a počkal na její příjezd. Rodiče dítěte se tehdy rozváděli.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: NTPT Muž

Založeno: 30.12.2007, 19:04

Terry, poslouchejte.

Zatímco se o vrazích mužích ví, brojí se proti nim a to prosím NAPROSTO SPRAVNE, vraždící nebo děti týrající ženy se jaxi zakrývají , omlouvají, nebo se před nmimi zavřou oči vždyd všichni vědí že přece děti vraždí jen muži žeano.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: kocour Muž

Založeno: 30.12.2007, 19:15

A na to jste přišel jak?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: NTPT Muž

Založeno: 30.12.2007, 19:26

Znáte s poslední doby nějakou aktivitu, která by se zaobírala ženami vražednicemi ? nějakou konferenci sympozium, akci, apodobně ? Krom apologických článků hájících vražedkyně manželů, jsem viděl jen samé sympozia akce a pod týkající se násilných mužů . ženy násilnice, psycvhopatky a podobně jakoby neexistovaly.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: kocour Muž

Založeno: 30.12.2007, 20:05

Tak ho uspořádejte, nebo čekáte, že to udělá někdo za vás? Logicky, že feministky bojují proti násilí na ženách a ne na mužích.

Apologické články hájící vražedkyně? Kde?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: NTPT Muž

Založeno: 30.12.2007, 20:26

Nezazlívám feministkám že bojijí proti násilí na ženách. To ani v nejmenším.

Zazlívám jim že: falšují statistiky co se skutečného násilí týka, násilí páchané ženami feministky RETUŠUJÍ a bagatelizují a násilí páchané na mužích ženami přímo POPÍRAJÍ

Ať si klidně bojují proti násilí na ženách ale ať ženám nenasazují aureolu nadlidí a mužům nepřisuzují špínu podčlověka.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: lubob Muž

Založeno: 30.12.2007, 21:24

kocoure, to, ze feministky bojuji jen proti nasili na zenach moc logicke neni. & to hned minimalne ze dvou duvodu.
1. nasili na zenach neni nezavisle na nasili proti muzum. jsou to spojene nadoby.
2. feministky - proklamativne - bojuji za rovnost.

logicke je to jenom tehdy, pokud uzname, ze jejich "boj" je ryze ucelovym bojem o moc, ktery nema nic spolecneho s deklarovanymi cily.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: kocour Muž

Založeno: 30.12.2007, 22:39

A co kdybyste vy dva přestali vidět feministky a genderistky a začali vidět jednotlivé lidi? Třeba taková Olga žádné statistiky nefalšuje, pokud vím.

Když se podívám na bojující pány, vidím pány všech druhů: magory, slabochy, extremisty, věčné nespokojence, kverulanty, lidi, kterým bylo skutečně ublíženo, lidi hloupé, chytré ... dtto ženy, mně se příčí házet je všechny do jednoho pytle.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: NTPT Muž

Založeno: 30.12.2007, 22:55

Olga je feministka ? Tojsou vjeci

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: kocour Muž

Založeno: 30.12.2007, 23:00

Tak ještě jednou: Přestaňte škatulkovat. Ne, není. Ale lidi nejsou blbí či chytří podle toho, do které se řadí škatulky. Já mám taky rád zvířata a nejsem proto hned Zelený.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: kocour Muž

Založeno: 30.12.2007, 23:21

Anebo ještě jinak:

Bojujete za práva mužů, nebo proti těm, kdo bojují za práva žen?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: Jan Muž

Založeno: 31.12.2007, 00:42

Bojujeme za to, aby právo a spravedlnost nemohly být vykládány ústy takových sebemrskačských a zženštilých pochopů, jako jste Vy.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: kocour Muž

Založeno: 31.12.2007, 01:52

Jen bojujte, bojujte :-)
Za odměnu vás jmenuji svým dvorním obveselovačem.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: lubob Muž

Založeno: 31.12.2007, 11:50

to je dost mimo, kocoure. i kdyz se podivam na jednotlive lidi, nevidim duvod, proc nerozlisovat jestli nekdo z nich je nebo neni feministka. navic, pokud se k tomu nekdo explicitne hlasi & stavi na tom svoje nazory, postoje, ciny.

proc do toho zase tahate olgu, nechapu. mne uz to pripada jako nejaka obsese.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: kocour Muž

Založeno: 31.12.2007, 14:50

To si klidně rozlišujte, ale pokud jde o páchání svinstev a trestných činů, tak rozlišuji lidi na hajzly a slušné, vinné a nevinné, ale ne na modré a červené. Pokud vím, máme v TZ jediný trestný čin, kterého se může dopustit jen žena, a to vraždu novorozence matkou těsně po porudu, a to proto, aby tam mohla být nižší sazba, neb je prokázáno, že v tom rozrušení jsou k tomu matky náchylnější. Klidně to můžeme zrušit pro diskriminace a slova "matka, která v rozrušení způsobeném porodem" nahradit slovy "osoba, která v rozrušení způsobeném porodem".

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: kocour Muž

Založeno: 30.12.2007, 17:33

A kdyby jen to!
To si představte, že tady navíc můžou úplní cvoci běhat na svobodě, psát na internet a organizovat se!!!

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: NTPT Muž

Založeno: 30.12.2007, 19:01

Kocoure, já píšu, že za smrt toho kluka nesou morální odpovědnost (morální !!! ) organizace a jedinci, kteří se snaží problémy otců po rozvodu popírat a nasdazovat jim psí hlavu. A myslím to naprosot vážně.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: NTPT Muž

Založeno: 30.12.2007, 19:17

Ale abych to dopřivysvětlil. Unést kluka matce OTEC, určitě by se matka obrátila na televize, sdělovací prostředky, s pomocí by přispěchaly feministické organizace , média , různí pospíšilové a spol.

Ale že unesla MATKA otci, neštěkl po cause pes, ani policajti se nepřetrhli a že by se kolem sformovalo nějaké podpůrné sdružení ? Proč tomu tak je ? Protože je dnes a tady společenské klima které problémy mužů po rozvodech a podobněš bagatelizuje, zesměšnuje a popírá. Kdo tady tohle společenské klima vytvořil ? Genderstusdies, taGity, Pospíšilové, Ulmanové a podobní. Ti taky nesou morální zodpovědnost

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: kocour Muž

Založeno: 30.12.2007, 20:06

A zkusil to ten otec?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: NTPT Muž

Založeno: 30.12.2007, 20:46

Podle všeho skusil.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: NTPT Muž

Založeno: 30.12.2007, 20:49

Vysvětlíte mi, proč mu nepřispěchala na pomoc třeba taková jarmilaK, taková ulmanová , nebo taková taGita a podobné organizace, kterým se od úst zajmy dítěte jen práší

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: kocour Muž

Založeno: 30.12.2007, 22:40

A jak já to mám vědět, když o tom slyším dnes poprvé? Třeba to ty organizace nevěděly. Vraždy se prostě děly, dějí a dít budou.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: Tery Žena

Založeno: 31.12.2007, 03:52

Myslím, že je to asi zbytečné. Několikrát jsem se dneska snažila poukázat na to, že pohlaví pachatele by nemělo být zdrojem nějaké perverzní potěchy, že se naplňuje má vize světa. Notabene, když to není pravda.

Nikdy v životě jsem se s podobným filtrovacím přístupem nesetkala a musím uznat, že mě to docela děsí. Kdyby to mělo víc lidí... Brrr.
V těch případech, které jsem našla, byl i případ ženy, která opakovaně upozorňovala na to, že je její bývalý manžel násilník. A stejně jí policie nepomohla, chlap vzal dcerku a zastřelil ji. Vždyť je to úplně zrcadlový příběh. Stát se to může na obou stranách. A je fakt strašidelné, že ačkoliv nějak automaticky člověk očekává, že takhle jasná informace mluví sama za sebe, stejně naráží na dokonale disciplinovaný filtr (a ne a ne a ne), který prostě zabrání tomu, aby se informace nějak vyhodnotila a vyvodily se z ní nějaké soudy. Ani se mi to sem nechce zas kopírovat, páč účinek by stejně asi byl nula.

Jak může někdo napsat kdyby to byla žena, tak by...? Tamta paní byla žena a co? Její dcerka je taky mrtvá... V zemi, hnije. To je sakra argument. Myslím, že s naším právním řádem je to spíš tak, že chrání pachatele a na oběti (obého pohlaví) kašle. A teď zrovna na to dojel chudák pán a jeho syn :-(

Já to vidím takhle my (slušní lidé - víte, muži i ženy), proti nim, těm zlým, zločincům, vrahům (mužům i ženám).

Radši si půjdu povídat s panem Janem. Ten je svými názory tak mimo jakékoliv mně známé struktury, že mě to ani tolik neděsí. Nad touhle absolutní neochotou přijímat racionální argumenty u lidí, kteří se ještě drápky drží v naší realitě, se mi nechce přemýšlet.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: NTPT Muž

Založeno: 31.12.2007, 10:38

Perverzní potěcha feministek, označující muže za násilníky agresory, vrahy, prznitele, sexuiální predátory, původce všeho zla ve světě globalizací počínaje a plesnivých buráků konče, ty vám nevadí ? Hm ?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: NTPT Muž

Založeno: 31.12.2007, 10:41

A to, že jste se s podobným filrtrovaným přístupem nesetkala, to je lež. Stačí si nalistovat jakékoliv feministické stránky. Tma je to filtrováno jasně. jsi muž tedy hajzl, jsi žena tedy v právu. Bez oghledui na fakta. A filtrovaný přístup ? Feministky drží hubu nebo věci bagatelitzují, když by musely zaměřit kritiku do řad vlastního genderu. a hranice mezi tím kdo je zlý a kdo je dobrý vede mezi nohama :-//

A jak tady prohlásil kocour, je logické že feministky budou bránit ženy a ostouzet muže, je logické že já jako kontrafeminista budu na zločiny žen poukazovat. Co se tedy divíte ?

A znova říkám najděšte mi na feministických stránkách JEDINY článek odsuzující (a ne omlouvající) ženu tyranku nebo vražednici. A pak někomu vyčítejte "filtraci".

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: NTPT Muž

Založeno: 31.12.2007, 10:47

jo a co se "filtrace" týká. kdysi se tady diskutovalo o Terezce a soudci Sládkovi, kde na něj padala jedna drsná hláška za druhopu. Dal jsem tedy do diskuze případ, kdy soudkyně vyrvala dítě otci metodami daleko fašističtějšími než soudce Sládek a nechala jej deportovat do ciziny k matce, proti všem odborným stanoviskům. Co si myslíte že se dělo ?

Přišel jedne "pro forma" příspěvek že onen případ je "taky strašný" . A dál se plivalo na soudce sládka protože je přece fašista a hajzl. Takže onen filtr zde diskutujících dam nebyl mezi zájmem dítěte a týráním, ani mezi arogancí a spravedlností soudů. Ale výhradně fungoval podle POHLAVI zůčastněných.

A co se týká žen vražednic, mužů vrahů, nevšiml jsem si že by muži měli problém odsoudit jejich jednání . ale byly to vždy ZENY ,které jednání žen omlouvaly. I zahození dítěte do popelnice, i vraždu manžela....


Nezlobte se. ale ve vašich pojednání, jak něco perverzně filtruiji se dá vidět jediné - zloděj křičíčí "chytte zloděje".

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: kocour Muž

Založeno: 31.12.2007, 14:46

Tedy ta Vás vytočila, že by měla v něčem pravdu?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: Tery Žena

Založeno: 31.12.2007, 15:11

No, vytočila. Ale to nějak nebylo mým cílem :-(

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: NTPT Muž

Založeno: 01.01.2008, 12:38

Fandíte si. Vytočený vypadám i píšu jinak.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: Lois Muž

Založeno: 31.12.2007, 14:43

Obratil se doufam na Svaz muzu, nebo se pletu? Ja nevim.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: NTPT Muž

Založeno: 01.01.2008, 13:05

Jestli se obrátil oficiálně to nevím, nicméně jakmile se objevila zpráva o zoufalém otci v regionálním tisku i svaz mužů zde zveřejnil jeho výzvu.

myslím že se Honzíkův táta filtrem šéfredaktorek nikdy nedostal do hlavních zpráv

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: Tery Žena

Založeno: 01.01.2008, 16:14

Vy v tom světě vážně žijete, že? Ve světě, který ovládají feministky? Svět ve vaší hlavě. My ostatní žijem v ČR :-)

Šéf zpravodajství ČT: Milan Fridrich
Šéf zpravodajství Prima: Pavel Zuna
Šéf zpravodajství Nova: Martin Ondráček
Šéf zpravodajství Radiožurnál: Barbora Tachecí
Šéfredaktor Lidovky: Veselin Vačkov
Šéfredaktor Mladá fronta Dnes: Robert Čásenský
Šéfredaktor Právo: Zdeněk Porybný
Šéfredaktor Blesk: Vladimír Mužík
Šéfredaktor Aha: František Nachtigall
Šéfredaktor Šíp: Ondřej Heppner

Snad jsem na žádné celostnátní medium nezapomněla. No jo, všechno je to v rukou feministek. :-) :-) :-) Na požání vypíšu i zástupce šéfredaktorů a šéfy domácího zpravodajství - to je taky jednha baba vedle druhé :-) :-) :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: NTPT Muž

Založeno: 01.01.2008, 19:45

Máte pravdu, s tím "filtrem šéfredaktorek" jsem poněkut ujel.

To , že feministky mají do značné míry moc nebo schopnost prolobovat si co uznají za vhnodné (bez ohledu na patřičná fakta), je bohužel pravda. i to že na svou činnost dostávají peníze z daní.

Mimochodem, vyřadte z vašeho seznamu média , která tomu otci pomohla .)

PS: Vzpomínáte o památném prohlášení Barbory Tachecí o "klubu testosteronových bejčků" ?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: Lois Muž

Založeno: 02.01.2008, 22:05

Nahore jste nadaval na feministky:

Autor: NTPT

Založeno: 30.12.2007, 20:49

Vysvětlíte mi, proč mu nepřispěchala na pomoc třeba taková jarmilaK, taková ulmanová , nebo taková taGita a podobné organizace, kterým se od úst zajmy dítěte jen práší.

Autor: NTPT

Založeno: 30.12.2007, 20:49

Vysvětlíte mi, proč mu nepřispěchala na pomoc třeba taková jarmilaK, taková ulmanová , nebo taková taGita a podobné organizace, kterým se od úst zajmy dítěte jen práší.

Ovsem svaz muzu mu taky nepomohl.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: lubob Muž

Založeno: 03.01.2008, 13:17

nepisete sem jeste pod jinym nickem? tohle mi totiz nekoho pripomina.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: lubob

Autor: Modrý Klokan Muž

Založeno: 03.01.2008, 13:36

Skoro bych si vsadil, že ten nick Lois je vlastně náš známý genderový tlampač TESS.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: lubob

Autor: lubob Muž

Založeno: 03.01.2008, 13:42

no, presne to me napadlo. ale nebudu predbihat & pockam, jestli se k tomu lois vyjadri.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: NTPT Muž

Založeno: 03.01.2008, 16:53

Nepomohl ? Fakt ?

Zoufalý otec hledá syna, kterého unesla jeho matka
Rovnopravnost.cz pomáhá. Publikováno 14. listopadu 2007. http://www.rovnopravnost.
cz/zpravy/zoufaly-otec-hl
eda-syna,-ktereho-unesla-
jeho-matka-1094/

Jiným
i slovyy jest to od vás buDťo nedbalá neinformovanost, nebo účelová lež. o)


Ktom toho, obávám se, že kromě publikace jsou ostatní možnosti pomoci jsou pro svaz mužů omezené. Rozhodně je různé taGity, Genderstudies a podobá verbež, mající svoje sítě po ministerstvech různých komisí a jsouce propojeny na profesionály (i když ehm profesionály) ze sociálních oborů, OPD, i policie, disponuijící velmi významnými hlasy, placenými mediálními experty a právníky a fondy evropské unie a státního rozpočtu...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: Tery Žena

Založeno: 03.01.2008, 17:04

"Ale že unesla MATKA otci, neštěkl po cause pes"

Blesk (8.11): Honzíka má najít ochránce práv
TÁBOR - Roman Rokos, který marně pátrá po svém synku Honzíkovi (5), požádal o pomoc ombudsmana. Chlapce unesla jeho matka Antonie Stašková a skrývá se s ním na neznámém místě.

Blesk (27.11) Otec hledá Honzíka, unesla ho matka
TÁBOR - Už 50 tisíc kilometrů najezdil Roman Rokos (28), který víkend co víkend cestuje po republice a hledá syna Honzíka (6). Včera podal trestní oznámení na expartnerku a jejího nového druha, kteří se s chlapcem ukrývají na neznámém místě. Podle Rokose je život Honzíka v ohrožení!

Zdroj: TV Nova
Datum vydání: 6.11.2007
Pátrání po malém Honzíkovi


Zoufalý otec se chce vydat za ochráncem práv
Strakonický deník/Českokrumlovský deník....+ všechny mutace regionálních deníků - 1.12.2007
rubrika: Strakonicko/Zpravodajství - strana: 3 - autor: ROMAN KRAUS
Malé dítě je na útěku se svou matkou Antonií Staškovou, kterou hledá policie Tábor/ Roman Rokos, otec pětiletého Honzíka, kterého unesla jeho matka a skrývá se s ním na neznámém místě, se zlobí na policii a úřady. Instituce totiž podle něj berou na lehkou váhu hrozbu o ohrožení života a výchovy jeho
Renáta CZADERNOVÁ, moderátorka
------------
--------
Dny nepředstavitelného strachu a zoufalství už několik měsíců prožívá otec čtyřletého Honzíka Rokose z Tábora.

Prosím, nezabíjej mého Honzíka 5)!
Aha! - 19.11.2007
rubrika: z domova - strana: 4
Zoufalý otec: Tvrdí: Utýrala už dvě děti! TÁBOR (mp) - Roman Rokos z Tábora už půl roku neviděl svého syna Honzíka (5). Po rozvodu mu byl svěřen do péče, ale pak Honzíka unesla jeho matka Antonie Stašková. Roman Rokos teď zjistil, že Stašková zřejmě zavinila smrt dvou svých dětí a třetí pravděpodobně


Týrala děti, teď má mého syna!
Šíp - 16.11.2007
rubrika: Pražský ŠÍP - strana: 4 - autor: ROMAN KRAUS
Otec šílí strachy Tábor/Karlovy Vary - Příběh Honzíka Rokose (5), kterého unesla jeho matka Antonie Stašková (38), přestože byl svěřen do péče otce, má děsivé pokračování! Honzík má sestru, a mohl mít i dva bratry. Nad všemi dětmi se ale vznáší hrůza v podobě týrání a smrti! Antonie Stašková se už půl

Zabiju sebe i dítě!
Šíp - 14.11.2007
rubrika: Pražský ŠÍP - strana: 4 - autor: ROMAN KRAUS
Matka na útěku s Honzíkem hrozí Otec prosí o pomoc Tábor - Už čtyři měsíce umírá strachy! Roman Rokos (29) z Tábora zoufale hledá svého čtyřletého syna Honzíka. Toho unesla jeho bývalá partnerka Antonie Stašková (38). A co je nejhorší, žena vyhrožuje, že zabije sebe i bezbranné dítě! Malého Honzíka

Expartnerka mi unesla Honzíka
Blesk - 10.11.2007
rubrika: Čechy/Morava - strana: 7 - autor: Vlaďka Hradská
TÁBOR - Bezmoc a zoufalství už půl roku cítí Roman Rokos (29). Jeho expřítelkyně mu zmizela i se synem Honzíkem (5). Proti vůli soudu dítě odvezla na neznámé místo a nepodává o sobě žádné zprávy. „Mám strach, aby se mu něco nestalo nebo aby neopustili republiku. Vyhrožovala mi, že radši zabije sebe

V zásadě se dá říct, že ten příběh zaujal především bulvár. Ostatní páni šéfredaktoři jsou asi v žoldu feministek, jinak si to vysvětlit nedovedu. Přesto si myslím, že dostal poměrně slušný prostor. To, že je naše policie neschopná a liknavá, je věc druhá. Asi už ji infiltrovaly feministky a skrytě poroučí ministrovi vnitra, policejnímu prezidentovi a i těm detektivům.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: NTPT Muž

Založeno: 03.01.2008, 17:12

Čeho chcete dosáhnout tím že se budete sama po sobě opakovat ?

Snažíte se torpedovat diskuzi ? Nebo je to jen váš způsob vypořádání se s nepohodlnými argumenty ???

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: Tery Žena

Založeno: 03.01.2008, 17:14

Jenom něco zkouším :-) A sice jak zareagujete, když vám vaše argumenty někdo vyvrátí fakty :-)
a protože mě zloní, že nereagujete nijak, tak se opakuju, toť vše :-)

(zkuste: celý sis to vycucala z prstů! ty tituly vůbec neexistují!)

"Ale že unesla MATKA otci, neštěkl po cause pes"

Blesk (8.11): Honzíka má najít ochránce práv
TÁBOR - Roman Rokos, který marně pátrá po svém synku Honzíkovi (5), požádal o pomoc ombudsmana. Chlapce unesla jeho matka Antonie Stašková a skrývá se s ním na neznámém místě.

Blesk (27.11) Otec hledá Honzíka, unesla ho matka
TÁBOR - Už 50 tisíc kilometrů najezdil Roman Rokos (28), který víkend co víkend cestuje po republice a hledá syna Honzíka (6). Včera podal trestní oznámení na expartnerku a jejího nového druha, kteří se s chlapcem ukrývají na neznámém místě. Podle Rokose je život Honzíka v ohrožení!

Zdroj: TV Nova
Datum vydání: 6.11.2007
Pátrání po malém Honzíkovi


Zoufalý otec se chce vydat za ochráncem práv
Strakonický deník/Českokrumlovský deník....+ všechny mutace regionálních deníků - 1.12.2007
rubrika: Strakonicko/Zpravodajství - strana: 3 - autor: ROMAN KRAUS
Malé dítě je na útěku se svou matkou Antonií Staškovou, kterou hledá policie Tábor/ Roman Rokos, otec pětiletého Honzíka, kterého unesla jeho matka a skrývá se s ním na neznámém místě, se zlobí na policii a úřady. Instituce totiž podle něj berou na lehkou váhu hrozbu o ohrožení života a výchovy jeho
Renáta CZADERNOVÁ, moderátorka
------------
--------
Dny nepředstavitelného strachu a zoufalství už několik měsíců prožívá otec čtyřletého Honzíka Rokose z Tábora.

Prosím, nezabíjej mého Honzíka 5)!
Aha! - 19.11.2007
rubrika: z domova - strana: 4
Zoufalý otec: Tvrdí: Utýrala už dvě děti! TÁBOR (mp) - Roman Rokos z Tábora už půl roku neviděl svého syna Honzíka (5). Po rozvodu mu byl svěřen do péče, ale pak Honzíka unesla jeho matka Antonie Stašková. Roman Rokos teď zjistil, že Stašková zřejmě zavinila smrt dvou svých dětí a třetí pravděpodobně


Týrala děti, teď má mého syna!
Šíp - 16.11.2007
rubrika: Pražský ŠÍP - strana: 4 - autor: ROMAN KRAUS
Otec šílí strachy Tábor/Karlovy Vary - Příběh Honzíka Rokose (5), kterého unesla jeho matka Antonie Stašková (38), přestože byl svěřen do péče otce, má děsivé pokračování! Honzík má sestru, a mohl mít i dva bratry. Nad všemi dětmi se ale vznáší hrůza v podobě týrání a smrti! Antonie Stašková se už půl

Zabiju sebe i dítě!
Šíp - 14.11.2007
rubrika: Pražský ŠÍP - strana: 4 - autor: ROMAN KRAUS
Matka na útěku s Honzíkem hrozí Otec prosí o pomoc Tábor - Už čtyři měsíce umírá strachy! Roman Rokos (29) z Tábora zoufale hledá svého čtyřletého syna Honzíka. Toho unesla jeho bývalá partnerka Antonie Stašková (38). A co je nejhorší, žena vyhrožuje, že zabije sebe i bezbranné dítě! Malého Honzíka

Expartnerka mi unesla Honzíka
Blesk - 10.11.2007
rubrika: Čechy/Morava - strana: 7 - autor: Vlaďka Hradská
TÁBOR - Bezmoc a zoufalství už půl roku cítí Roman Rokos (29). Jeho expřítelkyně mu zmizela i se synem Honzíkem (5). Proti vůli soudu dítě odvezla na neznámé místo a nepodává o sobě žádné zprávy. „Mám strach, aby se mu něco nestalo nebo aby neopustili republiku. Vyhrožovala mi, že radši zabije sebe

V zásadě se dá říct, že ten příběh zaujal především bulvár. Ostatní páni šéfredaktoři jsou asi v žoldu feministek, jinak si to vysvětlit nedovedu. Přesto si myslím, že dostal poměrně slušný prostor. To, že je naše policie neschopná a liknavá, je věc druhá. Asi už ji infiltrovaly feministky a skrytě poroučí ministrovi vnitra, policejnímu prezidentovi a i těm detektivům.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: NTPT Muž

Založeno: 04.01.2008, 01:21

S prominutím, ale vy jste nic nevyvrátila a tím méně mé maličkosti. Jediné o co se snažíte je mě "uřvat" dlouhými kopiemi toho co už jste napsala.

Domnívám se, že s "fakty" vaše chování nemá nic společného. To co předvádíte, se podle nettiquete nazývá tapetování to jest lepení jednoho a téhož textu do diskuze tak dlouho až budto všechny oprudíte nebo diskuzi zabijete. A ještě vám jedno prozradím. Na velké většině fór tapetáře mažou

Kdyby vám záleželo na faktech, pošlete je jednou a v dalším příspěšvku se na ně odkážete. Dělají to tu tak všichni, tak nevím proč by jste nebyla schopna téhož vy.

Další diskuze s vámi nemá smysl, nezměníte li podstatně její kulturu.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: Mirek V Muž

Založeno: 04.01.2008, 09:22

Tery se snaží vyvrátit vaši větu "Ale že unesla MATKA otci, neštěkl po cause pes..." . A podle mého soudu se jí to podařilo. Kdybyste byl napsal "Ale že unesla MATKA otci, byl zájem médií nižší než v opačných případech..." , měla by daleko těžší úlohu. Čili bych vám doporučil formulovat méně expresivně, neboť jinak se vaše věty stanou snadným terčem kritiky.
Ale i ta druhá formulace by byla jen vaším dojmem (pokud by nebyla podložena analýzou médií v této a v jiných kauzách, což je asi nad síly jedince). A Tery se vám podle mého soudu snaží ukázat, že vaše vnímání světa (vaše dojmy) jsou ovlivněny jistým filtrem, který já u vás taky vnímám. Neberte moje ani Teryiny příspěvky jako útok proti sobě, spíš jako snahu ukázat vám jistou vaši "kognitivní distorzi", kterou si lze uvědomit, odstranit ji a být zas o něco blíž k dokonalosti.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: Tery Žena

Založeno: 04.01.2008, 10:25

Poprvé za tu dobu, co sem chodím, nějak nemám slov...

Nenarušujte naši emotivní debatu logickými argumenty :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: Mirek V Muž

Založeno: 05.01.2008, 11:56

Moje úchylka bude v tom, že nemám rád (jsem na to citlivý), když se lidi (podle mě zbytečně) hádají a snažím se přijít na kloub příčině nebo je i nějak usmířit. Někteří sem ale nejspíš chodí pro svou "pravidelnou dávku emocí", hádky jsou pro ně třeba kořením života a já jim opravdu kazím radost z emotivní diskuse. Uděláte mi radost a slíbíte, že už tu nebudete tapetovat?
Zajímalo by mne, zda jste kult siamských koček znala již před příchodem na tento web, nebo jste jej vymyslela až tady. Napadlo mne totiž, zda tímto (z mého subjektivního pohledu) ujetým světonázorem nechcete nastavit zrcadlo ke světonázoru "za všechno zlo mohou feministky". Ten se tu sice v ryzí podobě nevyskytuje, ale jeho různě silné odvary ano. A některý z těch slabších odvarů může i odrážet realitu, protože každé hnutí, které prosazuje změny, občas prosadí něco nešikovného.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: Tery Žena

Založeno: 06.01.2008, 00:43

Když mně ani moc nepřipadalo, že tapetuju (fňuk). Já to zkoušela pro změnu jinak. Když mi někdo poví, že média ovládají šéfredaktorky feministky - hodím mu sem seznam šéfredaktorů. Když tvrdí, že o kauze "neštěkl pes" hodím monitoring médií. Ne že by to mělo nějaký efekt :-)

"Zajímalo by mne, zda jste kult siamských koček znala již před příchodem na tento web, nebo jste jej vymyslela až tady"

A co myslíte vy? :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: Zdeno Muž

Založeno: 06.01.2008, 11:15

Vždyť vám napsal, co si myslí ("Napadlo mne totiž...").

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: Mirek V Muž

Založeno: 07.01.2008, 10:58

Hodit monitoring médií je skvělé, oceňuji vaši preciznost. Ale házet jej na tři místa, zvlášť když je tak rozsáhlý, to už může leckomu připadat přehnané. Hození seznamů "šéfredaktorek" efekt mělo (NTPT přiznal, že „poněkud ujel“) - takže vaše rešerše mají 50%-ní úspěšnost - to je přece skvělá zpráva.

Můj tip je, že na 70% jste kult znala již dříve, ale sem se hezky hodí jako příklad "filtru", kterým lze vidět realitu. A jak to teda s vaší znalostí kultu doopravdy je?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: Tery Žena

Založeno: 07.01.2008, 23:23

Já nehraju, vy nejste jednostranně zaujatý :-(

BTW: ten monitoring jsem sem hodila jenom dvakrát :-), dala jsem si s ním práci, tak jsem chtěla slyšet nějakou reakci (No jo, máš pravdu, fakt jsem se unáhlil. Psalo se o tom docela dost.:-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: Mirek V Muž

Založeno: 08.01.2008, 16:43

Třikrát, totiž dvakrát o kousek výše a jednou hned o kousek pod tímto příspěvkem. Leda že by to jednou zkopíroval někdo jiný, aby vás kompromitoval.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: Tery Žena

Založeno: 08.01.2008, 17:23

No jo, fakt ře jo, třikrát. Omlouvám se :-) Fakt třikrát. Už to dělat nebudu, čestný pionýrský :-) Jednou a dost! Stejně to nemělo efekt :-(

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: Johny Muž

Založeno: 08.01.2008, 16:50

Tery:...BTW...(No jo, máš pravdu, fakt jsem se UNÁHLIL...Že bys byla mužatka?!

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: Tery Žena

Založeno: 08.01.2008, 17:26

Mužatka, puberťačka, odkvétající matrona, femi-gender-nazistka, všechny ženy v této diskuzi... Já jsem totiž děsně akční.

Kdo se unáhlil? ztrácím přehled.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: NTPT Muž

Založeno: 05.01.2008, 00:55

řeknu vám sladké tajemství. Kdyby předložila milá Tery svá fakta kultivovaným způsobem, nikoliv stylem "musím ho uřvat", pak bych s jejími "fakty" i polemizoval, nebo uznal že se mýlím, to mi problém nedělá. Koneckonců i vy i tery se o tom můžete přesvdčit v jejím výpisu šéfredaktorů a mé reakci na něj.

Ale na základě křiku a tapetování se diskutovat nedá.

PS: NA expresivní a citovou argumentaci má právo každý člověk, zvláště v tak ctové věci jakou smrt dítěte z rukou toho kdo by mu měl býtnejbližší, bezpochyby je.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: Tery Žena

Založeno: 06.01.2008, 00:45

Tohle... A taky už to byl druhej zásah v pořadí... :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: Tery Žena

Založeno: 03.01.2008, 15:21

Pomohla ve smyslu zveřejnila o jeho případu informace?. Hm, zkusím něco najít.

Blesk (8.11): Honzíka má najít ochránce práv
TÁBOR - Roman Rokos, který marně pátrá po svém synku Honzíkovi (5), požádal o pomoc ombudsmana. Chlapce unesla jeho matka Antonie Stašková a skrývá se s ním na neznámém místě.

Blesk (27.11) Otec hledá Honzíka, unesla ho matka
TÁBOR - Už 50 tisíc kilometrů najezdil Roman Rokos (28), který víkend co víkend cestuje po republice a hledá syna Honzíka (6). Včera podal trestní oznámení na expartnerku a jejího nového druha, kteří se s chlapcem ukrývají na neznámém místě. Podle Rokose je život Honzíka v ohrožení!

Zdroj: TV Nova
Datum vydání: 6.11.2007
Pátrání po malém Honzíkovi


Zoufalý otec se chce vydat za ochráncem práv
Strakonický deník/Českokrumlovský deník....+ všechny mutace regionálních deníků - 1.12.2007
rubrika: Strakonicko/Zpravodajství - strana: 3 - autor: ROMAN KRAUS
Malé dítě je na útěku se svou matkou Antonií Staškovou, kterou hledá policie Tábor/ Roman Rokos, otec pětiletého Honzíka, kterého unesla jeho matka a skrývá se s ním na neznámém místě, se zlobí na policii a úřady. Instituce totiž podle něj berou na lehkou váhu hrozbu o ohrožení života a výchovy jeho
Renáta CZADERNOVÁ, moderátorka
------------
--------
Dny nepředstavitelného strachu a zoufalství už několik měsíců prožívá otec čtyřletého Honzíka Rokose z Tábora.

Prosím, nezabíjej mého Honzíka 5)!
Aha! - 19.11.2007
rubrika: z domova - strana: 4
Zoufalý otec: Tvrdí: Utýrala už dvě děti! TÁBOR (mp) - Roman Rokos z Tábora už půl roku neviděl svého syna Honzíka (5). Po rozvodu mu byl svěřen do péče, ale pak Honzíka unesla jeho matka Antonie Stašková. Roman Rokos teď zjistil, že Stašková zřejmě zavinila smrt dvou svých dětí a třetí pravděpodobně


Týrala děti, teď má mého syna!
Šíp - 16.11.2007
rubrika: Pražský ŠÍP - strana: 4 - autor: ROMAN KRAUS
Otec šílí strachy Tábor/Karlovy Vary - Příběh Honzíka Rokose (5), kterého unesla jeho matka Antonie Stašková (38), přestože byl svěřen do péče otce, má děsivé pokračování! Honzík má sestru, a mohl mít i dva bratry. Nad všemi dětmi se ale vznáší hrůza v podobě týrání a smrti! Antonie Stašková se už půl

Zabiju sebe i dítě!
Šíp - 14.11.2007
rubrika: Pražský ŠÍP - strana: 4 - autor: ROMAN KRAUS
Matka na útěku s Honzíkem hrozí Otec prosí o pomoc Tábor - Už čtyři měsíce umírá strachy! Roman Rokos (29) z Tábora zoufale hledá svého čtyřletého syna Honzíka. Toho unesla jeho bývalá partnerka Antonie Stašková (38). A co je nejhorší, žena vyhrožuje, že zabije sebe i bezbranné dítě! Malého Honzíka

Expartnerka mi unesla Honzíka
Blesk - 10.11.2007
rubrika: Čechy/Morava - strana: 7 - autor: Vlaďka Hradská
TÁBOR - Bezmoc a zoufalství už půl roku cítí Roman Rokos (29). Jeho expřítelkyně mu zmizela i se synem Honzíkem (5). Proti vůli soudu dítě odvezla na neznámé místo a nepodává o sobě žádné zprávy. „Mám strach, aby se mu něco nestalo nebo aby neopustili republiku. Vyhrožovala mi, že radši zabije sebe

V zásadě se dá říct, že ten příběh zaujal především bulvár. Ostatní páni šéfredaktoři jsou asi v žoldu feministek, jinak si to vysvětlit nedovedu. Přesto si myslím, že dostal poměrně slušný prostor. To, že je naše policie neschopná a liknavá, je věc druhá. Asi už ji infiltrovaly feministky a skrytě poroučí ministrovi vnitra, policejnímu prezidentovi a i těm detektivům.

"klubu testosteronových bejčků" ? Já jsem holka z města a o zemědělství se moc nezajímám.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: Johny Muž

Založeno: 03.01.2008, 17:07

I./ Člověk.
II./ Šimpanz.
III./ Delfín.
IV./ Papoušek.
V./, VI./, VII./, VIII./, IX./, X./, XI./, XII./., XIII./, XIV./, XV./, XVI./, XVII./, XVIII., XIV./,
XX./ Slepice, Dulcibelka, Vránolump, Alizon, Kristina, Tess...
XXI./ TERY + JARMILA.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: Tery Žena

Založeno: 03.01.2008, 17:11

:-)
0. siamské kočky

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: Johny Muž

Založeno: 03.01.2008, 17:40

Tery, co kdybys sem přepsala rovnou celou knihu? Co takhle Malý Bobeš?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: Tery Žena

Založeno: 03.01.2008, 17:43

To není kniha.
Kolega sem psal, že po případu pes neštěk. Tak jsem sem vypsala články, které jsem našla a objevily se v celostátních médiích (tamto je jenom mutace). Je toho hodně, já vím, asi hodně psů po tom případu štěškalo :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: Johny Muž

Založeno: 03.01.2008, 17:50

A ty se domníváš, že denní tisk sleduješ jen ty?! Mimochodem, co je to "štěškalo", zase něco Ostravsky?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: Tery Žena

Založeno: 03.01.2008, 17:51

to je jenom překlep, chtěla jsem napsat štěkalo

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: Mirek V Muž

Založeno: 30.12.2007, 23:00

Napsal jste: "Podle mě jste normální vrah a tuto morální odpovědnost z vás nikdo neodpáře." Pro mne je normálním vrahem přeci jen někdo jiný než pan Potměšil. A ta morální odpovědnost je taky sporná. Třeba i my dva jsme morálně zodpovědní za smrt několika arfických dětí, protože jsme místo nákupu vánočních dárků mohli poslat peníze těm dětem na jejich obživu.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: NTPT Muž

Založeno: 31.12.2007, 00:53

Podržme se tho přirovnání. Já problém "chudých dětí v africe" ani nebagatelizuji, ani nzesměšnuji, ani proti nim nepíši politické agitky. Sice nějak extra nepomáhám, ale rozhodně neškodím a neretušuji a neuvádím o nic vědomé nepravdy.

Pan Potměšil ovšem vědomě lže a vědomě škodí.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: kocour Muž

Založeno: 31.12.2007, 01:51

A proč najednou mluvíte o sobě, zatímco předtím jste mluvil obecně o feministkách?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: NTPT Muž

Založeno: 31.12.2007, 10:36

protože proto. přečtěte si na co reaguji. Jestli nepochopíte, vyhledejte pomoc svého psychologa.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: kocour Muž

Založeno: 31.12.2007, 11:05

Došly argumenty?
Na psychologa jste tady spíš vy. A jestli nevěříte, klidně půjdu s vámi a necháme se vyšetřit oba, schválně, kdo jak dopadne ...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: NTPT Muž

Založeno: 31.12.2007, 11:20

Nedošly, jen mě nebaví zdůrazNˇovat očividné , zejména někomu kdo to nechce vidět. Takže vězte, že MirekV ve svém příspěvku "A ta morální odpovědnost je taky sporná. Třeba i my dva jsme morálně zodpovědní " převedl příklad do osobní roviny , tak mu na jeho příklad vedený v osobní rovině také v osdobní rovině odpovídám. Tedy v odpovědi pro mirkaV se držím kontextu který v otázce použil.

Proto najednou mluvím osobně o sobě a před tím o feministkách. Jak prosté milý Watsone (a Cricku)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: kocour Muž

Založeno: 31.12.2007, 14:46

Když jsem si o té kauze matkou zavražděného kluka přečetl předevčírem poprvé - jen pár úvodních vět, jinak mi stačí kauzy, kterými se musím zabývat pracovně - řekl jsem si: "To zas bude na Starém Bělidle veselo ..." ... a taky že jo, hned se tu o tom objevil článek. Mně ale pořád uniká, proč je takový rozdíl, jestli dítě zabije matka nebo otec? Já myslím, že gilotinu v takovém případě zaslouží oba.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: NTPT Muž

Založeno: 01.01.2008, 12:35

Já si myslím, že v každém případcě - tedy úkladného zabití dítěte, je gilotina příliš humánní prostředek, neboť je příliš rychlá.

Jen by mě zajímalo, kde jsem podle vás psal nebo řekl, že je nějaký rozdíl mezi tím, " jestli dítě zabije matka nebo otec". Nikde jsem to totiž netvrdil.Nicméně jsem několikrát poukázal, že jsou to právě feministky, které mají tendenci činy matek či manželek vražednic zlechčovat, bagatelizovat a omlouvat.

Jinými slovy: Kde končí vaše projekce toho co si vy myslíte že si já myslím , (nebo projekce toho co potřebujete vidět aby jste mohl oponovat) do toho co skutečně říkám a píšu ?

Druhá věc je, proč se Honzíkův táta účinné pomoci nedovolal. Já tvrdím že za to může atmosféra ve společnosti. A ta má svoje konkrétní architekty a "aranžery davu", kteří sugerují lidem, že co otec to špína. Schválně přečtěte si výpady adresované otcům a mužům na stránkách různých ZachranteTerezkuSdružení, různých taGit a podobně, dočtete se tam, že muži jsou vlastně povl,že se o dítě nezajímají, že jsou násilníci a sexuální predátoři a další žvásty.

Mimochodem, vsadím boty, že se brzy na stránkách feministek objeví apologika té paní co honzíka zabila, článek který bude odsuzovat jeho tátu, protože jí chudinku stresoval tím že pátral po svém dítěti, které mu soud přidělil do péče (mimochodem, takové hodnocení jeho snahy najít syna se objevilo už v listopadu !! ), a nadávat na fašistickou justici, že Honzíkan nenechala psychopatické matce která už dvě děti utýrala opravdu a jedno málem.A tu paní s toho vyseká šikovný advokát. Třeba jednala v rozrušení způsopbeném porodem (dnes je možné vše) ...

A těmto "aranžárům davů" si dovoluji přisoudit morální zodpovědnost za smrt Honzíka.

Nic víc nic méně. Máte li proti tomuto mému tvrzení jakýkoliv argument, skuste jej prosím použít. Zatím jediné co předvádíte jsou "útoky stranou".

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: Mirek V Muž

Založeno: 05.01.2008, 12:09

"vsadím boty, že se brzy na stránkách feministek objeví..."
V tomhle se naše vnímání reality liší. Já bych se zas vsadil, že se tam takový článek neobjeví (leda na nějakém obskurním webu). Ale třeba máte pravdu vy a filtr na očích mám já. Pokud byste ten článek objevil, uveďte na něj prosím link. A můžete přidat i link na ono hodnocení z listopadu. Díky.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: Tery Žena

Založeno: 06.01.2008, 00:38

Ani já to nepovažuju za moc pravděpodobné. Nikdo soudný přeci není taková zrůda, aby sympatizoval s ženskou, která nespíš zavraždila tři svoje děti :-(

Leda že by si někdo z místních iniciativně založil feministický blog :-)

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybná fotografie

Autor: Mirek V Muž

Založeno: 16.07.2008, 02:41

..."vsadím boty, že se brzy na stránkách feministek objeví apologika té paní co honzíka zabila"...
Zdá se že jste prohrál boty. Plyne z toho pro vás nějaké ponaučení? Nějaká oprava názoru na feministky nebo na jejich stránky? Zapracování na vlastním emočním prožívání?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Chybná fotografie

Autor: lubob Muž

Založeno: 30.12.2007, 11:38

tenhle clanek?

http://www.smo
cr.cz/cinnosti/sprava-obc
e/reforma-verejne-spravy-
--co-nas-ceka-a-nemine.as
px

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Chybná fotografie

Autor: Jan Muž

Založeno: 05.01.2008, 14:57

Opravdu inspirativní je ten článek. Veškeré úsilí státní byrokracie, obrovské finanční částky, se vynakládá na zefektivnění státní moci, efektivní dohled, efektivní donucování, efektivní represe, za účelem podrobení občanů cizí vůli. Za jakým účelem, k jakému životu, pro jaké hodnoty a pro jaký smysl lidské existence je to všechno, o tom ani slovo. Mám obavu, že to nikdo z těch "důležitých" papalášů ani neví. Kdyby to totiž věděli a mělu špetku cti v těle, museli by vrátit lidem svobodu k samostatnému životu a tenhle stát zrušit.

Odpovědět na příspěvek

 

 

Vložit nový příspěvek

Jméno:

Pohlaví:

Muž, Žena

E-mail:


(Vyplňte pouze tehdy, jestliže chcete být informování o odpovědích na váš příspěvek)

Předmět:

Příspěvek:

 

Kontrola: 

Opište znaky z obrázku do spodního pole:

 

 


ROVNOPRÁVNOST.cz je kolektivni tvooený, nezávislý, svobodný, názorový web. Jeho posláním je komentovat a zviditeloovat spoleeenské problémy týkající se mužu. Stránky vznikly za úeelem osvity a dokumentace. Cílem je umožnit všem publikovat svobodné názory formou elánku nebo diskuzních poíspivku. Stránky dávají svobodný prostor i kontroverzním názorum a tabuizovaným tématum, o kterých se veoejni nemluví nebo se bojí mluvit. Nesnaží se nikomu vnucovat cizí názor a nechávají na každém, aby si vytvooil svuj vlastní.

Copyright © 2007 Rovnopravnost.cz                Tvorba www - Web & Media a.s.